Waarschijnlijk is het nog niet beschikbaar voor de iPad en daarvoor komt wellicht een speciale versie uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef OverRated het volgende:
Moet je voor die iPhone app verplicht elite Premium hebben? Want als ik probeer in te loggen, geeft hij steeds een error
Dit zie ik elke keer:
[ afbeelding ]
Dat wou ik ook weten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik wil elite kopen voor 50 euro zodat ik dlc krijg de komende maanden. Is de elite abonnement alleen geldig voor 1 account op mijn playstation of voor alle accounts?
Waarschijnlijk door drukte - app doet het perfect nu-.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef OverRated het volgende:
Moet je voor die iPhone app verplicht elite Premium hebben? Want als ik probeer in te loggen, geeft hij steeds een error
Dit zie ik elke keer:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet omdat je je account moet koppelen aan je Elite account.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik wil elite kopen voor 50 euro zodat ik dlc krijg de komende maanden. Is de elite abonnement alleen geldig voor 1 account op mijn playstation of voor alle accounts?
boosten is niks aan manquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:33 schreef FUUUU het volgende:
Ben soortgelijke boosters ook al eens tegengekomen met bizar hoge scores maar veel deaths. Trieste zaak dat er nog zoveel spelers zijn die zich op die manier genoodzaakt zien te levelen. Speel het spel dan gewoon niet ipv het te verneuken voor de rest.
Ik report ze overigens altijd maar weet niet exact of hier wat mee wordt gedaan.
Wanneer gaan we samen lobbies thrashen op mw3?quote:
Kun jij mij in de OP knallen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen lobbies thrashen op mw3?
Ja doen we binnenkort zeker weer een keer, moet straks ff sporten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen lobbies thrashen op mw3?
ah die shit is natuurlijk gelokt, dat moet nu dus een modje doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:17 schreef BzP het volgende:
Is goed ben vanaaf online...
Hoe doe ik dt Dutank?
ziet er goed uitquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe map: Piazza...eind volgende week?
24 Januari, samen met Liberation voor de Elite Premium membersquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe map: Piazza...eind volgende week?
Bronquote:Vandaag zijn de eerste twee DLC-maps aangekondigd voor Call of Duty: Modern Warfare 3. Deze twee maps heten Liberation en Piazza en zullen vanaf 24 januari gratis te downloaden zijn voor gamers met Call of Duty: Elite op de Xbox 360 en de PlayStation 3.
Nee, dat is het niet. Krijg op m'n iPhone dezelfde meldingquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:04 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het nog niet beschikbaar voor de iPad en daarvoor komt wellicht een speciale versie uit
Ik krijg nog steeds een foutmeldingquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door drukte - app doet het perfect nu-.
hij schiet overduidelijk mis op 9:30. Die dude ligt niet in zijn crosshairs.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef tochweerhenk het volgende:
![]()
En inderdaad even 9:30 goed bekijken.
10 seconde moet kunnen.. Ik zie net met een advanced UAV 4 mensen op me afkomen langs 2 kanten.. Dan ga ik niet mn eigen dood in lopenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef SunTzu het volgende:
Ik hoop dat ze ooit zo'n anti camp ding in het spel doen, dat als je langer dan 10sec op 1 plaats staat je gewoon doodgaat of uit het spel word gegooid.
Mensen gaan steeds meer campen.
Ja en als je een AC130 hebt dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef SunTzu het volgende:
Ik hoop dat ze ooit zo'n anti camp ding in het spel doen, dat als je langer dan 10sec op 1 plaats staat je gewoon doodgaat of uit het spel word gegooid.
Mensen gaan steeds meer campen.
Dan gewoon niet? Wouw, ik zou games moeten gaan maken. Ohnee dat doe ik alquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja en als je een AC130 hebt dan?
Nee, een gewone Elitequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Krijg op m'n iPhone dezelfde melding
[..]
Ik krijg nog steeds een foutmeldingHeb jij Elite Premium dan?
De PS3 dus wel tegelijk met de XBOX, nice ! Alleen duurt het even voordat de levels speelbaar zijn in FFAquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef rickyszz het volgende:
[..]
24 Januari, samen met Liberation voor de Elite Premium members
[..]
Bron
Ik heb het ook eindelijk werkend gekregen. M'n Xbox Live account was gekoppeld aan een Elite Facebook login. Nu ik hem aan een normaal account gekoppeld heb, werkt het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |