Denk dat ik je nog wel inhaal hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg ik geen prijs voor de negatiefste totaalscore?
1200 punten verliezen in 2 potjes? Dat is dus 600 punten per potje, dus dan moet bij allebei de potjes jouw tegenstander winnen met 600 punten voorsprong?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk dat ik je nog wel inhaal hoor
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef WordFreud het volgende:
... en weer bijgewerkt schema
We hebben een nieuwe gele trui drager!![]()
![]()
Woordbakker heeft nu hetzelfde aantal punten als Elzass, maar heeft nog twee partijen te gaan. Maar ja, WB moet nog wel aan de finish komen, terwijl Elzass al binnen is. Heeft WB wel voldoende brandstof voor de laatste ronden?
Heloef nu verwijderd uit alle uitslagen. De strijd gaat nu dus over 19 potjes.
Naar aanleiding hiervan heeft Elzass een officieel protest ingediend tegen de groene trui van AnneX/Elisabed. Protest wordt verworpen. Maar als tegemoetkoming de bolletjestrui toegekend. Training in Zwitserland heeft toch nog vruchten afgeworpen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg ik geen prijs voor de negatiefste totaalscore?
rustig aanquote:
is wel de eerste grote rondequote:
Gefeliciteerd nog! Ik had geen schijn van kans en kreeg ook nog eens steeds geen klinkers, dus weinig kans om terug te komen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef Maringo het volgende:
In pot #38 gewonnen van lstvl: 555 - 276
Had scheef gekeken... dacht dat je doelde op het meeste aantal punten tegenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1200 punten verliezen in 2 potjes? Dat is dus 600 punten per potje, dus dan moet bij allebei de potjes jouw tegenstander winnen met 600 punten voorsprong?
Deze is nog niet meegenomen in het schema.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#169 is af. Een nagelbijter, vooral door de frikadellen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |