Uitnodiging geaccepteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:20 schreef robdriessen het volgende:
Uitnodigingen voor mijn laatste twee potjes zijn de deur uit.
#53 Skatespeare vs Mpepea
#104 Michel* vs Mpepea
Ik heb werkelijk geen idee wat het betekendquote:Op maandag 16 januari 2012 23:28 schreef djeep_64 het volgende:
Partij 180 van faithy-miranda gewonnen, met 339-325. Ik dacht eigenlijk dat ik zou verliezen omdat ik de Q niet kwijt kon. Maar dus toch : QUID en het was klaar :-)
http://wapedia.mobi/nl/Quid_pro_quoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat het betekend
Maf. Heb quid wel eens in een engelstalig potje gelegd. Quid als in een Britse pond. Maar quid pro quo is ook wel een uitdrukking die je in het Nederlands kunt gebruiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
http://wapedia.mobi/nl/Quid_pro_quo
Ook bekend van deze vrolijkerd:
[ afbeelding ]
Geaccepteerd en reeds het eerste woord gespeeld.quote:
quote:
"doelsaldo"quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:26 schreef Maringo het volgende:
Bij een gelijke stand in punten van de eerste twee, wat telt er eerst? Het onderlinge resultaat of een van de bekende statistieken?
Play-offs natuurlijk, het blijft toch wel de eredivisiequote:Op woensdag 18 januari 2012 01:26 schreef Maringo het volgende:
Bij een gelijke stand in punten van de eerste twee, wat telt er eerst? Het onderlinge resultaat of een van de bekende statistieken?
eerst maar eens al je resterend potten wnnenquote:Op woensdag 18 januari 2012 01:26 schreef Maringo het volgende:
Het was een uiterst hypothetische vraagstelling.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:58 schreef crv het volgende:
[..]
eerst maar eens al je resterend potten wnnen
Ondertussen ook al bezig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Faithy-Miranda uitgenodigd voor mijn laatste potje (#171).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |