Taking into account.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:48 schreef Lindytje het volgende:
Rekening houdend met bla bla blabla... Hoe de hel schrijf je dat in correct Engels?
Accounting blablablablabla?
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, ik lig nog in mijn nest, dus dan ga ik geen uitgebreide check doen. Maar "we" is echt heel fout en dat valt nog wel te typen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:47 schreef Joysa het volgende:
En waar Joysa even voor Skjoe naar het postkantoor gaat
Mongolenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alle 'we's ' zijn er uit gesloopt
Echt, die wijven kunnen niks...![]()
![]()
'ja, wij doen dan wel het verslag, als jullie de presentatie doen, want wij kunnen heel goed schrijven!!'
UHM. NEEEEEEEEE!!!!!!!
Vriendinneke en ik hebben 2/3 van het verslag gemaakt en kunnen nu nog hun 1/3 deel gaan zitten verbeteren wat ze met z'n 3en (!!) hebben gemaakt..![]()
Faalwijven.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alle 'we's ' zijn er uit gesloopt
Echt, die wijven kunnen niks...![]()
![]()
'ja, wij doen dan wel het verslag, als jullie de presentatie doen, want wij kunnen heel goed schrijven!!'
UHM. NEEEEEEEEE!!!!!!!
Vriendinneke en ik hebben 2/3 van het verslag gemaakt en kunnen nu nog hun 1/3 deel gaan zitten verbeteren wat ze met z'n 3en (!!) hebben gemaakt..![]()
Dus nu heb je een groene dop?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:
En wat is zwaartekracht kut trouwens
Mijn neus was dus echt helemaal blauw geworden.. en nu issie groen/geligMaar dat zakt dus naar beneden waardoor het alleen maar meer opvalt
Maar met academisch engels moet je dus samenwerken? Ik haat samenwerkenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik begin lichte haatgevoelens te ontwikkelen
Nee, bij Psycholinguisticsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar met academisch engels moet je dus samenwerken? Ik haat samenwerken
Je zal bij elk vak moeten samenwerken waarschijnlijk...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat wilde ik wel kiezen volgend jaar though
Jeuj, mag je zelf mensen kiezen of niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je zal bij elk vak moeten samenwerken waarschijnlijk...
Ook bij Practicum Interview en Enquęte wat je komend semester krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |