Grote rekken betekent ieg dat ze wel gaan dokkenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een timide reactie oh-oh..... ben benieuwd of ze echt op vakantie is of dat het het begin van het grote rekken is.
WAAAAAAROVER?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Een collega zat bellen te blazen, we liepen echt een bietje megools te doen met zn allen.
Gelukkig bedachten we net op tijd dat er dalijk een nieuwe medewerker begint/
Is dat die mongool?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Kutcollega heeft lekker vrij.
Ze heeft vorige week twee kittens gekocht want nadat ze haar hond had laten creperen vond ze het toch wel stil in huis![]()
Gaat ze twee raskatten kopen, want een hond was toch wel teveel werk.
En nu had ze mn andere collega al gemaild, dat ze wel erg schuw waren die katten, dat ze ze eigenlijk de hele dag niet zag, en dat haar man nu al zat te zeiken over de kattenbak in de woonkamer![]()
Dr man ging niet mee naar binnen toen ze ging kijken voor ze ze uitzocht, en met ophalen ook al nietZulke gezelligerds zijn het!
quote:
ik wilde net zeggen :quote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen die dieren nemen terwijl ze er niet geschikt voor zijn.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]But of course, ze ziet er niet alleen zo uit hoor.
NOOOOOOOOOOOOES een hond die reageert op hoge enthousiaste stemmetjes! DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hij reageert erg snel op geluid, met name die hoge enthousiaste stemmetjes, dus toch maar even zo'n clickertje ophalen vanmiddag. De DA kan ik pas bereiken na 12:30 en zit nog op school tot 13:15 helaas ><''. Maar wormpjes zouden toch juist kunnen zorgen voor de dunne ontlasting? En een wormenkuurtje helpt hem daar dan toch van af als ik het goed heb?
Ik ga maar op mijn handen zitten geloof ik. Ik voel een rel aankomenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga er maar geen aandacht meer aan besteden geloof ik.
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAAquote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga maar op mijn handen zitten geloof ik. Ik voel een rel aankomen
Q is echt een harteloze biatch jaquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAA [ afbeelding ]![]()
Ja, what the fak was I thinkingquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook helemaal geen begrip voor hoe het is om geen geld te hebben en niet gezond te zijn en hoe belangrijk zo'n hond dan is voor mensen JAAAAAA [ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |