Is ze in die maanden niet zo geweest of heeft ze in die tijd niet zo gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:22 schreef Rbergs1 het volgende:
Goeie post Canillas, dit klopt ook wel, ik zeg wel dat zij kinderachtig is enzovoorts, maar zelf ben ik ook gewoon niet volwassen. En het feit dat we nu een relatie hebben, is omdat zij in de eerste paar maanden nooit zo geweest is.
1. Jij hebt het zelf veel te ver laten komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:30 schreef Rbergs1 het volgende:
Geen idee, zal wel zo zijn dat ze zo niet gedaan heeft. Kan best zijn dat ze altijd al zo geweest is. Maar als dat zo is, dan is het nog vreemder, of ze bespeelt me gewoon en denkt dan dat ze kan doen en laten wat ze maar wilt (op dit moment lijkt dit inderdaad zo).
Ik denk dat ze daar wel overtuigd van is ja, en dat jij genoeg dingen hebt gedaan die zij heeft kunnen interpreteren dat het ook echt zo is. Als jij dan opeens voor jezelf opkomt zal dat voor schrikken zijn want jij blijkt dan opeens niet het bespeelbare mannetje te zijn waarvan zij dacht dat je het was omdat jij je zo hebt voor gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:30 schreef Rbergs1 het volgende:
Geen idee, zal wel zo zijn dat ze zo niet gedaan heeft. Kan best zijn dat ze altijd al zo geweest is. Maar als dat zo is, dan is het nog vreemder, of ze bespeelt me gewoon en denkt dan dat ze kan doen en laten wat ze maar wilt (op dit moment lijkt dit inderdaad zo).
Als hij niet zodanig in zijn schoenen stond dat hij niet vatbaar was voor dit soort praktijken en zat hij nu niet in deze situatie en door ermee door te gaan houdt hij het in stand. Het probleem van zijn vriendin is het soort probleem waar een ander (Ts) voor nodig is om het in de praktijk te brengen. Ze hebben beide verantwoordelijkheid hier.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:37 schreef Alex_L.A. het volgende:
Hey Rbergs1, je doet niks fout, er is helemaal niks mis met je, het probleem licht bij je vriendin.
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:37 schreef Alex_L.A. het volgende:
Hey Rbergs1, je doet niks fout, er is helemaal niks mis met je, het probleem is de levensinstelling van vriendin.
De situatie waar je in zit is zeer gevaarlijk. Zij is een vrouwlijke "player", zij heeft jouw emotionele lusten voor haar fisieke uiterlijk gebruikt voor financiele zekerheid. Je hebt nergens vermeld wie de huur en het eten betaalt. Als jij deze persoon bent dan ben je serieus in een redelijke gevaarlijke situatie als je hier niet mee kan omgaan.
Zij heeft jou lusten gebruikt (ben eerlijk tegen jezelf), ze heeft nu wat ze uiteindelijk wil dus heeft het niet meer nodig om jou te geven wat je wilt, zij weet dat ze macht over je heeft en dat ze nu lekker achterover kan zitten: kat in het bakkie!
Het probleem is echter, ze respecteerd je niet, zij kijkt neer op "jou soort" (hoe zij het zelf noemt) Jij wil haar niet, jij wil haar sex. Zij weet dit en walgt van dit soort mannen omdat ze altijd moet vechten om te overleven omdat niemand echt in HAARZELF intresseert is als persoon. Het zal met de dag erger worden. Eerst zijn het kleine beledigingen, dan schreewt ze je publiekelijk aan, dan gaat ze vreemd met een man die meer te bieden heeft en dan heb jij bij het eerste de beste een claim aan je broek. Dit soort vrouwen doen de gekste dingen om te overleven en jij bent niets meer als een poppetje waarmee ze speelt.
Een claim is duur btw.
Doet ze alsof of verdringt ze het voor zichzelf? Kan beide.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:44 schreef Rbergs1 het volgende:
Ze herinnert vaak dingen niet meer inderdaad die ik of zij bijvoorbeeld heeft gezegd. En vaak heb ik inderdaad het gevoel dat ze doet alsof.
Je hebt gelijk, maar dat helpt TS niet, het is in TS's beste intresse om ASAP te weten in wat voor situatie hij terecht gekomen is. Ik lees net TS's overige reacties en zie overduidelijk dat hij naar een oplossing zoekt die het beste in zijn intresse past. En dat is presies waarom hij vatbaar is voor zo'n vrouw. Dat word een moeilijke tijd voor TS.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:40 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als hij niet zodanig in zijn schoenen stond dat hij niet vatbaar was voor dit soort praktijken en zat hij nu niet in deze situatie en door ermee door te gaan houdt hij het in stand. Het probleem van zijn vriendin is het soort probleem waar een ander (Ts) voor nodig is om het in de praktijk te brengen. Ze hebben beide verantwoordelijkheid hier.
En jij weet door iets wat je leest op een forum precies in welke situatie hij zit? Het is slechts het verhaal van zijn kant.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:48 schreef Alex_L.A. het volgende:
Je hebt gelijk, maar dat helpt TS niet, het is in TS's beste intresse om ASAP te weten in wat voor situatie hij terecht gekomen is.
Dus ze overschreeuwt je en heeft dan gelijk? Jij weet dat ze het wel gezegd heeft, toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef Rbergs1 het volgende:
Dat probeer ik ook te doen, echter zegt ze dan consequent dat ze niet weet waar ik het over heb en vaak is het zelfs zo dat ze zegt van "Nee dat heb ik ECHT nooit gezegd", op zo'n toon dat ik me wel vergist MOET hebben en dat ik dus gewoon stom ben zeg maar.
Ja, dit is het absolute nummer 1 probleem waar mannen in hun 20 en 30er jaren mee te maken hebben. Het is altijd hetzelfde verhaal, altijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:50 schreef Canillas het volgende:
[..]
En jij weet door iets wat je leest op een forum precies in welke situatie hij zit? Het is slechts het verhaal van zijn kant.
Hoe dan ook lijkt het mij dat het erom gaat dat Ts leert uit zijn vervelende situatie te komen, dat begint met het nemen voor de verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en zeggen ''het is genoeg, zo wil ik niet verder''.
En zo houdt zij de situatie en jou in haar macht, toch? Jij bent bang voor wat zij kan doen en zij krijgt haar zin?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Rbergs1 het volgende:
Uiteraard, ik hou dan gewoon mijn mond verder omdat ik weet dat ze zich gewoon van de domme blijft houden, als ik doorga kan het escaleren tot op het moment waarop ze inderdaad of gaat schreeuwen of gewoon wegloopt en me negeert.
En haar missie is geslaagd. Ben ik hier echt de enige die dit doorziet?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Rbergs1 het volgende:
Uiteraard, ik hou dan gewoon mijn mond verder omdat ik weet dat ze zich gewoon van de domme blijft houden, als ik doorga kan het escaleren tot op het moment waarop ze inderdaad of gaat schreeuwen of gewoon wegloopt en me negeert.
En dus is het weer een overwinning voor haar.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Rbergs1 het volgende:
Door ervan uit te gaan dat iets ''altijd zo is'' verlies je oog voor de gevallen waar het anders is, dit zo generaliseren heeft geen nut.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Alex_L.A. het volgende:
Ja, dit is het absolute nummer 1 probleem waar mannen in hun 20 en 30er jaren mee te maken hebben. Het is altijd hetzelfde verhaal, altijd.
Je wilt niet dat het vrouwtje wegloopt omdat je bang bent dat je geen vrouwtje meer kan vinden. Zij is niet gek.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:54 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Zeker niet, ik zie het zelf ook. Maar het probleem is dat ik zo'n softie ben en het me laat gebeuren. In ieder geval helpt elke reactie mij wel, dank doorvoor
Het 'probleem' is niet dat jij een softie bent maar omdat je jezelf zo bent gaan zien, je anders gedragen kan dus tot een ander beeld van jezelf leiden.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:54 schreef Rbergs1 het volgende:
Zeker niet, ik zie het zelf ook. Maar het probleem is dat ik zo'n softie ben en het me laat gebeuren. In ieder geval helpt elke reactie mij wel, dank doorvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |