Ja, zo kun je ook weigeren belasting te betalen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:55 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Je kunt het dus prima weigeren, alleen staan er sancties op.
Dacht ik toch.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, zo kun je ook weigeren belasting te betalen.
Of weigeren je kind te voeden
Goed argument van jou zeg
Als voetganger ben je geen bestuurderquote:Op maandag 9 januari 2012 01:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De politie heeft het recht iemands rijbewijs in te vorderen als hij/zij de veiligheid op straat enstig in gevaar brengt. En dat kan in principe ook als voetganger. Natuurlijk zal dat in de praktijk zelden voorkomen.
Kan toch ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, zo kun je ook weigeren belasting te betalen.
Of weigeren je kind te voeden
Goed argument van jou zeg
Alles kanquote:
Nee, maar als je zodanig aan het zwalken bent dat je mogelijk jezelf of anderen in gevaar zou brengen kunnen ze je best staande houden. Natuurlijk doen ze dat niet met iedere fietser, laat staan beboeten, je kan nog altijd beter de dronkelappen op de fiets dan in de auto hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het zou heel apart zijn, dan zou dus een fietser die in bezit is van een rijbewijs harder gestraft worden dan een fietser die geen rijbewijs heeft.
Dat een dronken fietser met rijbewijs een rijverbod van een paar uur krijgt totdat hij weer nuchter is lijkt me dan weer wel logisch. Alleen fietsers hoeven toch nooit te blazenHier in de stad zijn regelmatig alcoholcontroles, ook mijn route van de kroeg naar huis. Als ik met de fiets ben ga ik er zo voorbij, niemand die zegt dat ik moet blazen.
Vreemd hequote:Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het zou heel apart zijn, dan zou dus een fietser die in bezit is van een rijbewijs harder gestraft worden dan een fietser die geen rijbewijs heeft.
Dat een dronken fietser met rijbewijs een rijverbod van een paar uur krijgt totdat hij weer nuchter is lijkt me dan weer wel logisch. Alleen fietsers hoeven toch nooit te blazenHier in de stad zijn regelmatig alcoholcontroles, ook mijn route van de kroeg naar huis. Als ik met de fiets ben ga ik er zo voorbij, niemand die zegt dat ik moet blazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |