abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106606009
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:55 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik. Je kunt het dus prima weigeren, alleen staan er sancties op.
Ja, zo kun je ook weigeren belasting te betalen.
Of weigeren je kind te voeden :')

Goed argument van jou zeg :')
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_106606026
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Dacht ik toch.
I feel kinda Locrian today
  maandag 9 januari 2012 @ 17:04:24 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_106606324
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 01:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De politie heeft het recht iemands rijbewijs in te vorderen als hij/zij de veiligheid op straat enstig in gevaar brengt. En dat kan in principe ook als voetganger. Natuurlijk zal dat in de praktijk zelden voorkomen.
Als voetganger ben je geen bestuurder
  maandag 9 januari 2012 @ 17:04:53 #54
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_106606343
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Kan toch ook.
pi_106606678
Het zou heel apart zijn, dan zou dus een fietser die in bezit is van een rijbewijs harder gestraft worden dan een fietser die geen rijbewijs heeft.
Dat een dronken fietser met rijbewijs een rijverbod van een paar uur krijgt totdat hij weer nuchter is lijkt me dan weer wel logisch. Alleen fietsers hoeven toch nooit te blazen :D Hier in de stad zijn regelmatig alcoholcontroles, ook mijn route van de kroeg naar huis. Als ik met de fiets ben ga ik er zo voorbij, niemand die zegt dat ik moet blazen.
pi_106606802
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Kan toch ook.
Alles kan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 17:21:02 #57
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_106606976
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het zou heel apart zijn, dan zou dus een fietser die in bezit is van een rijbewijs harder gestraft worden dan een fietser die geen rijbewijs heeft.
Dat een dronken fietser met rijbewijs een rijverbod van een paar uur krijgt totdat hij weer nuchter is lijkt me dan weer wel logisch. Alleen fietsers hoeven toch nooit te blazen :D Hier in de stad zijn regelmatig alcoholcontroles, ook mijn route van de kroeg naar huis. Als ik met de fiets ben ga ik er zo voorbij, niemand die zegt dat ik moet blazen.
Nee, maar als je zodanig aan het zwalken bent dat je mogelijk jezelf of anderen in gevaar zou brengen kunnen ze je best staande houden. Natuurlijk doen ze dat niet met iedere fietser, laat staan beboeten, je kan nog altijd beter de dronkelappen op de fiets dan in de auto hebben.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_106606990
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Vreemd he :')
pi_106607143
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Vreemd he :')
Nee, dat is niet vreemd, daarom zeg ik ook dat het in de praktijk toch niet voor komt.
pi_106628184
als fietser ben je ook "bestuurder van een voertuig"en als zodanig zou je ook kunnen moeten blazen en kan je daarom een boete en/of rijonzegging krijgen,

als voetganger kan je hooguit voor "openbare dronkenschap" geverbaliseerd worden , maar je bent geen bestuurder, dus dat is niet van toepassing

inzittenden in een voertuig kunnen nooit of te nimmer op alcoholgebruik oid aangesproken worden
-anders zouden nachtbussen, taxi's en BOBbers een groot probleem hebben-
pi_106666395
bram moszkowicz werd toevallig vandaag op 538 over Joran geïnterviewd en reageerde hier ook op. Volgens hem kon het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')