¿quote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef Onnoman het volgende:
gast
Funny links, pics & clips - #81 Le TT
Wat is de titel van die reportage?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vermoord woorden omdat je faceboek status op single hebt gezet!
http://www.tvgids.nl/quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)%3A_De_Facebookmoord
quote:Soms maakt een status-update op Facebook meer kapot dan je lief is.
quote:Toen hij doorhad dat ze haar Facebook-status had veranderd in ‘single’ knapte er iets bij hem. Terwijl Heyley op de bank lag te slapen stak hij haar in haar borst met een keukenmes. Daarna wurgde hij haar.
Ik bedoel, wie gaat dit niet bekijken?quote:Reportage besteedt deze week aandacht aan vrouwen die vermoord werden vanwege een status-update op Facebook.
Dank je!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)%3A_De_Facebookmoord
Zijn meerdere verhalenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Heeft toen volgens mij ook al uitgebreid in de krant gestaan, want herinner me dat verhaal precies op één of andere manier...
Amen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:07 schreef Sanddr het volgende:
Dit zijn nou een van de weinige dingen waarvoor ik SBS6 zou bekijken.
Reportages van SBS zijn meestal wel leuk.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:07 schreef Sanddr het volgende:
Dit zijn nou een van de weinige dingen waarvoor ik SBS6 zou bekijken.
dat ie zelfmoord pleegt om met een boor in zn been te borenquote:
Weet je wat het enge is.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Heeft toen volgens mij ook al uitgebreid in de krant gestaan, want herinner me dat verhaal precies op één of andere manier...
sbsquote:
Hm, SBS is er wel op vooruitgegaan. Wat een onderwerpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is nu pauze, kijk nu national geographic over mannen die liever een zelfgemaakte pop hebben van een vrouw dan echte vrouwenserieus wassen poppen
! en wil ie er nog t liefst een robot van maken zegt ie
Realdoll ->> Mechadoll?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is nu pauze, kijk nu national geographic over mannen die liever een zelfgemaakte pop hebben van een vrouw dan echte vrouwenserieus wassen poppen
! en wil ie er nog t liefst een robot van maken zegt ie
Het is National Geographic.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hm, SBS is er wel op vooruitgegaan. Wat een onderwerpen.
Haha ja dat is echt een leuk topic..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Realdoll ->> Mechadoll?
Loopt hier ook nog ergens een topic over in SEX geloof ik.
geen idee kon maar klein stukje zien tot er ook reclame kwam (quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Realdoll ->> Mechadoll?
Loopt hier ook nog ergens een topic over in SEX geloof ik.
Zou het wel willen zien. Hoop dat die ook aan gemist doen, zodat ik het nog kan kijken. Straks eens googlen.quote:
Tja... ik werk op een advocatenkantoor en daar hebben wij ook een FB-account (wat hier een kloon genoemd zou worden) om mensen na te trekken. Verbazend wat sommige mensen allemaal op een niet-beveiligd profiel zetten. En het is publiek gepost, dus het mag gewoon als stuk (bewijs) bijgebracht worden bij de besluiten...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Weet je wat het enge is.
Via dezelfde manier ( niet met het afluisteren en dergelijke) maar via internet ben ik er destijds achtergekomen dat mijn ex vreemdging.
Heb haar niet vermoord. Had gekund, maar wat schiet je er mee op behalve een nagespeelde rol op een zondagavond-reportage.
omg..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:15 schreef Piethur het volgende:
Je had ook een keer een aflevering van reportage over zo'n kerel die vrouwen vermoorde en hun lichamen tussen de varkens gooide als voer, ook bracht hij het naar een vleesverwerkingsbedrijf. Toen dat bekend werd, werd er door de regering meegedeeld dat er mensenvlees tussen het vlees in de supermarkten kon liggen, Sick!
Mierenneukers mogen buiten wachten.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niet ÉÉN iemand die klaagt over de fout in de OP
Ik ben wel benieuwd hoe dat smaakt en of je het verschil zou merken met varkensvlees.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:15 schreef Piethur het volgende:
Je had ook een keer een aflevering van reportage over zo'n kerel die vrouwen vermoorde en hun lichamen tussen de varkens gooide als voer, ook bracht hij het naar een vleesverwerkingsbedrijf. Toen dat bekend werd, werd er door de regering meegedeeld dat er mensenvlees tussen het vlees in de supermarkten kon liggen, Sick!
volgensmij niet.. heb al een x eerder geprobeerd reportage terug te vinden maar dat kon ik ook niet vinden toenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zou het wel willen zien. Hoop dat die ook aan gemist doen, zodat ik het nog kan kijken. Straks eens googlen.
[..]
Tja... ik werk op een advocatenkantoor en daar hebben wij ook een FB-account (wat hier een kloon genoemd zou worden) om mensen na te trekken. Verbazend wat sommige mensen allemaal op een niet-beveiligd profiel zetten. En het is publiek gepost, dus het mag gewoon als stuk (bewijs) bijgebracht worden bij de besluiten...
Wel jammer voor je...
Hoe bedoel je ditquote:
ligt aan degene die topic opentquote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit
Het valt me op dat dit in KLB mogelijk isdaar sta ik van te kijken.
Jammer, en slim van je dat laatste ...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
volgensmij niet.. heb al een x eerder geprobeerd reportage terug te vinden maar dat kon ik ook niet vinden toen![]()
en daarom zet ik dus ook niks op fb
Ja, het moet potverdullemme niet gekker worden!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hoer ook hey, haar status stiekem op single zetten. Gelukkig had hij haar wachtwoord.
Gewoon dat het fijn is, dat nu niet het hele topic daarover gaat, maar dat mensen ontopic blijven... Is een keer een verademing...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit
Het valt me op dat dit in KLB mogelijk isdaar sta ik van te kijken.
Het woord facebook zou wel niet gevallen zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef Dastan het volgende:
Ik vraag me af hoe die begrafenis er in godsnaam uitzag.
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat ie zelfmoord pleegt om met een boor in zn been te boren
Dat zou nogal onvolledig zijn geweest, of niet? Gezien dat de doodsoorzaak was.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het woord facebook zou wel niet gevallen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |