Jeehquote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd, m'n haar werd knetterhard maar na uren bakken in de middagzon zag ik geen enkel verschil.
Blondspray werkt wel maar dat blond is moeilijk oververfbaar.
Dat las ik al ergens.. iedereen zegt het schijnt dat je er droog haar van krijgt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:35 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Zou niet doen. Krijg je onwijs droog haar van heb ik gehoord.
Het is wel een flesjeicitroen vorm. Mh dat heb ik ook altijd in de zomer dat mijn haar sowieso paar tintjes lichter worden. ach probeer wel gewoon kieper dat flesje bij wat lauw water en dan over mijn kopquote:Op zondag 8 januari 2012 22:38 schreef Julis het volgende:
Ik deed voor het zonnen altijd citroensap in mijn haar. Mijn moeder zei dat het proces hierdoor wel wat versnelde. Mijn haren werden ook lichter, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of dit kwam door het citroensap of door de zon. Waarschijnlijk met behulp van die twee factoren. Maar goed, ik heb dan ook bruin haar, dus bij mij zal zoiets sneller opvallen. Voor de rest weet ik eigenlijk niet of alleen citroensap zonder zonnen helpt.
Haha moest lachenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef deadly_kiss het volgende:
ja het werkt wel...
en weet je waarom?
omdat die zuren door je haarschubben heen vreten en zo de kleur kunnen aantasten.
resultaat, hier en daar wat vlekkige opgelichte plukken, en een overleden kapsel.
doet me een beetje denken aan blondspray, waar in het begin zoveel meiden aan verslaafd waren en na een jaar jankend voor de spiegel stonden omdat het haar afbrak.
als je nou je haar lichter wil hebben verf het dan gewoon met producten die voor je haar bestemd zijn aub.
Qftquote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef deadly_kiss het volgende:
ja het werkt wel...
en weet je waarom?
omdat die zuren door je haarschubben heen vreten en zo de kleur kunnen aantasten.
resultaat, hier en daar wat vlekkige opgelichte plukken, en een overleden kapsel.
doet me een beetje denken aan blondspray, waar in het begin zoveel meiden aan verslaafd waren en na een jaar jankend voor de spiegel stonden omdat het haar afbrak.
als je nou je haar lichter wil hebben verf het dan gewoon met producten die voor je haar bestemd zijn aub.
1x zal misschien wel meevallen.. maar het probleem is dat die zuren alleen je haarschubben openenbreken, maar niet meer sluiten.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha moest lachenslecht wel. Overleden kapsel
Ja ouders zeggen ook dat ik het niet moet doen maar beetje eigenwijs... Ik dacht vraag even raad.
Heb mijn haar pas geverfd maar volgende maand of zo ga ik weer bij verven.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
1x zal misschien wel meevallen.. maar het probleem is dat die zuren alleen je haarschubben openenbreken, maar niet meer sluiten.
haarverf werkt beter in. tegenwoordig heb je makkelijk onder de 10,- een leuk kleurtje met highlights. of probeer eerst alleen plukjes?
dan weet je tenminste ook wat voor effect je kan verwachten
Ik ben net uit de douché echt net klaar heb me niet eens afgedroogd zo lang heeft het geduurd.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:01 schreef hugsy33 het volgende:
Als je het zonder zon wil doen moet hje föhnen anders gebeurd er niks.
whut het was wel citroensap uit een flesjequote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef deadly_kiss het volgende:
succes, hou er wel rekening mee dat de gedeeltes waar die citroensap heeft gezeten misschien nooit meer geheel dekkend zal worden
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef deadly_kiss het volgende:
ja het werkt wel...
en weet je waarom?
jammer zegquote:Op zondag 8 januari 2012 23:44 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
Verder heb ik niets bij te dragen aan dit onderwerp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |