quote:Fietsenzaak misschien?
Op maandag 15 juli 2002 21:07 schreef blinkblue het volgende:
wat doe jij met duitsers in je shop?
Deze gaat trouwens naar Klaagbaak.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 15-07-2002 21:08]
En als ze dan Duits gaan praten dan is iemand verbeteren toch wel heel erg asociaal.
Nederlands is de nieuwe wereldtaal!!
Maar een beetje aanpassen zou leuk zijn maar ja, het blijven Duitsers he.
quote:Nee, ik werk bij de roompot, bij de badshop/zwemparadijs.
Op maandag 15 juli 2002 21:08 schreef Mike het volgende:[..]
Fietsenzaak misschien?
Deze gaat trouwens naar Klaagbaak.
quote:spijker op zn kop
Op maandag 15 juli 2002 21:14 schreef Jassie het volgende:Maar een beetje aanpassen zou leuk zijn maar ja, het blijven Duitsers he.
duitsers, fransen, allemaal!
Als wij naar Duitsland gaan zijn ze godverdomme nog te beroerd om Engels te praten laat staan dat ze het in het nederlands proberen
quote:Nee, maar wel omdat ik er sta met mijn geweldige collega's haha
Op maandag 15 juli 2002 21:16 schreef Jassie het volgende:
Het zal vast geen paradijs zijn met al die Duitsers.
quote:
Op maandag 15 juli 2002 21:16 schreef sefer het volgende:[..]
spijker op zn kop
Als ik door Duitsland kom zal ik ook wel Nederlands gaan praten.
quote:Er zijn ook best mensen die liever engels willen praten, maar ik weet al die standaard zinnetjes in het duits het best, en dan komt er 1 met een afwijkende vraag en daar moet ik dan maar een beetje naar het antwoord in het duits gissen.
Op maandag 15 juli 2002 21:17 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind dat die knurften gewoon Engels moeten pratenduitsers, fransen, allemaal!
Als wij naar Duitsland gaan zijn ze godverdomme nog te beroerd om Engels te praten laat staan dat ze het in het nederlands proberen
quote:flutzen stichem stitzen flikzah
Op maandag 15 juli 2002 21:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
"Ja, en nu in het Nederlands?"
quote:Als je dat zegt staan ze met hun mond vol tanden.
Op maandag 15 juli 2002 21:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
"Ja, en nu in het Nederlands?"
quote:Of dan doen ze hun hand achter hunoor en gillen ze keihard: he?
Op maandag 15 juli 2002 21:20 schreef Jassie het volgende:[..]
Als je dat zegt staan ze met hun mond vol tanden.
quote:Jij gaat zeker alleen naar landen op vakantie waar je de taal van spreekt?
Op maandag 15 juli 2002 21:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Leer gewoon Nederlands, eikel, wij passen ons altijd aan, dat moet nou toch ook wel eens een keer afgelopen zijn!
quote:Sorry, maar ik kon het niet laten.
Op maandag 15 juli 2002 21:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik was vandaag aan het werk, en daar zijn bijzonder veel Duitsers op bezoek, ik was al een klein beetje chagrijnig omdat ik alleen moest opstarten en het was dus echt superdruk maar jah, komt er zo'n Duitser aan de balie, stelt een vraag in het Duits, en ik probeer ook antwoord te geven in het Duits, gaat die eikel me lopen verbeteren, ik heb de klant maar aan mijn collega gegeven, idiote man.
Leer gewoon Nederlands, eikel, wij passen ons altijd aan, dat moet nou toch ook wel eens een keer afgelopen zijn!
Ik ben ook maar een Duitser!
(En dan ben ik niet eens volledig geweest. Acht komma's in een zin is wel een beetje veel, vind je ook niet? )
quote:denk het niet, maar engels kunnen ze toch wel
Op maandag 15 juli 2002 21:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jij gaat zeker alleen naar landen op vakantie waar je de taal van spreekt?
quote:Tsss, ik typte het in mijn drift, maar dat zal jij wel nooit hebben he? Wat zijn we weer perfect allemaal!
Op maandag 15 juli 2002 21:25 schreef aa_koch het volgende:[..]
Sorry, maar ik kon het niet laten.
Ik ben ook maar een Duitser!
(En dan ben ik niet eens volledig geweest. Acht komma's in een zin is wel een beetje veel, vind je ook niet?
)
quote:Nee, maar je snapt het toch wel? Duitser naar Nederland: Spreekt Duits, Nederlander naar Duitsland spreekt ook Duits.
Op maandag 15 juli 2002 21:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jij gaat zeker alleen naar landen op vakantie waar je de taal van spreekt?
Het is gewoon dat Nederland te goed is voor vakantiegangers. Ik ben vorig haar naar Griekenland geweest en denk je dat ze daar Nederlands spreken? Ik probeerde het altijd in het Engels en zelfs dan geven ze geen antwoord!
Waarschijnlijk wou die man alleen maar aardig zijn je op je fouten te zodat je het de volgende keer niet fout doet.
Of wil je het keer op keer op keer fout blijven zeggen. Nee, daar heb je wat aan
quote:Nee, maar hij trok ook echt zo'n kut smile van: Zo nu heb ik je lekker te pakken kleuter!
Op maandag 15 juli 2002 21:30 schreef twiFight het volgende:
Jezus doe ff rustig man.Waarschijnlijk wou die man alleen maar aardig zijn je op je fouten te zodat je het de volgende keer niet fout doet.
Of wil je het keer op keer op keer fout blijven zeggen. Nee, daar heb je wat aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |