SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!know'm sayin?
word? word.
Dat gebeurt bij mij niet vaak! Ik ga straks kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
YEAH maar minthy schattepatat. Als je die YT clip eenmaal bekijkt wil je hem gelijk nog 10 keer zien.
Ah, bummer... Had het idee een BN'er aan de lijn te hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef alors het volgende:
Oh het was Marcel Bouman, volgens mij schreef ik eerder Marc, hij zegt ontzettend veel ehhh.. en ehhh..
en dat.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi kan radio 1 weer aan in de morgen.
Je bent 1 van de weinigen denk ikquote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, goffer...![]()
En maandagen, ik hou er van
jij had al halfnaakte webcamfoto's gestuurd?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, bummer... Had het idee een BN'er aan de lijn te hebben
Qua werk gezien vind ik het de leukste werkdagquote:
De zoon van Adje Bouman wat weer een radiolegende was vroeger.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef alors het volgende:
Oh het was Marcel Bouman, volgens mij schreef ik eerder Marc, hij zegt ontzettend veel ehhh.. en ehhh..
Ik doe nooit iets voor de helft...quote:Op zondag 8 januari 2012 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
jij had al halfnaakte webcamfoto's gestuurd?
Tsja Youri was ook geen Johan he.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:50 schreef themauster het volgende:
[..]
De zoon van Adje Bouman wat weer een radiolegende was vroeger.
TIMOOOOquote:Op zondag 8 januari 2012 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Weer een werk-weekendje achter de rug, tijd voor een Duvel
[ afbeelding ]![]()
Auw...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef themauster het volgende:
Ik ben diep gezonken ik heb Het beste van Jannes opgezet
mauske toch.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef themauster het volgende:
met Lara Rensequote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi kan radio 1 weer aan in de morgen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Weer een werk-weekendje achter de rug, tijd voor een Duvel
[ afbeelding ]![]()
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt.Ohja, failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
know'm sayin?
word? word.
Sorry maar ik vind die man gewoon een heldquote:
Op zich had ik er 'vroeger' ook wel meer moeite meequote:Op zondag 8 januari 2012 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Qua werk gezien vind ik het de leukste werkdag
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt.Ondanks dat je een feestje gehad hebt, ben je nog best scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Code Rood voor Grunn inmiddels?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef themauster het volgende:
ik wed om een chocoladekoekje dat Kraantje pappie volgende week MH istwitter:michielveenstra twitterde op zondag 08-01-2012 om 22:04:30"Waar is Kraan" by Kraantje Pappie is my new jam. Listen: http://t.co/raDpK4RM #thisismyjam reageer retweet
Sympathieke gast maar zijn muziek hou ik niet van. Of ik moet laveloos aan de bar hangen maar dat gebeurt toch nietquote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind die man gewoon een held
Wat een bak ellende.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef Evertjan het volgende:
ik wed om een chocoladekoekje dat Kraantje pappie volgende week MH istwitter:michielveenstra twitterde op zondag 08-01-2012 om 22:04:30"Waar is Kraan" by Kraantje Pappie is my new jam. Listen: http://t.co/raDpK4RM #thisismyjam reageer retweet
Ik hoef gelukkig niet zo vroeg...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef knep het volgende:
[..]
Op zich had ik er 'vroeger' ook wel meer moeite mee.
Nu heb ik wel zin om morgendadelijk om 5:00u op te staan.
Nee man, veel te gedurfd. Het wordt gewoon de nieuwe Kane/Blof/Coldplay/Adele.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef Evertjan het volgende:
Zolang het maar over voetbal of muziek gaat...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks dat je een feestje gehad hebt, ben je nog best scherp
Dat was vroeger een echte wigger op schoolquote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zolang het maar over voetbal of muziek gaat...
M'n oren bloeden al bij de gedachte.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef Evertjan het volgende:
Jaquote:
quote:
Verwarrendquote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Ooit was het leuk, tot het veel te vaak gedraaid werd.
oh HELL no!!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef themauster het volgende:
En daar ga ik tegen zeggen o hell no!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh HELL no!!![]()
Ik heb Pearl Jam - Live at the Gorge (cd2) opgezet
Hij moet eerst dood gaan dan gaan ze hem wel weer draaienquote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef borisz het volgende:
3fm heeft Niet eens een David Bowie plaat gedraaid vandaag.
Ze draaien sinds een half jaar verdacht veel Lenny Kravitz valt me vooral op. Heb de statistieken niet bekeken maar volgens mij minstens 1x per dag.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef borisz het volgende:
3fm heeft Niet eens een David Bowie plaat gedraaid vandaag.
Ik moet echt meer gaan luisteren, die hoor ik dus amper...quote:
Inderdaad:quote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze draaien sinds een half jaar verdacht veel Lenny Kravitz valt me vooral op. Heb de statistieken niet bekeken maar volgens mij minstens 1x per dag.
quote:zondag 08-01-2012 19:54 Lenny Kravitz I'll Be Waiting
zondag 08-01-2012 14:27 Lenny Kravitz Always On The Run
zondag 08-01-2012 13:16 Lenny Kravitz Mr. Cabdriver
zaterdag 07-01-2012 08:48 Lenny Kravitz Fly Away
vrijdag 06-01-2012 10:51 Lenny Kravitz If You Can't Say No
donderdag 05-01-2012 18:36 Lenny Kravitz Are You Gonna Go My Way
donderdag 05-01-2012 08:18 Lenny Kravitz Where Are We Running
dinsdag 03-01-2012 13:32 Lenny Kravitz It Ain't Over Till It's Over
maandag 02-01-2012 10:33 Lenny Kravitz Believe In Me
maandag 02-01-2012 03:42 Lenny Kravitz Fly Away
Binnenkort mogen ze weer concertkaartjes weggevenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze draaien sinds een half jaar verdacht veel Lenny Kravitz valt me vooral op. Heb de statistieken niet bekeken maar volgens mij minstens 1x per dag.
Ja is mij ook opgevallen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, daar hoorde ik zonet ook al een paar seconden van, voor een ander nummer.quote:
Barbaar!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef themauster het volgende:
[..]
En daar ga ik tegen zeggen o hell no!
Nu durft niemand meer iets te zeggen geloof ik...quote:
twitter:Misssshopaholic twitterde op zondag 08-01-2012 om 21:28:40@Domien nu kan dus ook iedereen je adres zien
reageer retweet
twitter:
twitter:Misssshopaholic twitterde op zondag 08-01-2012 om 21:31:05@Domien Onderaan de advertentie.. http://t.co/Aycekamg reageer retweet
Weet iemand of het echt zo is? Toen ik zei dat ik zijn telefoonnummer had en ik de 2 laatste nummers noemde zei hij dat het niet klopte. Een paar weken daarna zei Tjibbe dat nummer gewoon in Ekstra Weekend, haha!twitter:Domien twitterde op zondag 08-01-2012 om 21:32:46@Misssshopaholic Oh, daar woon ik niet. Gelukkig. :-) reageer retweet
Who the fuck cares!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef FZN05 het volgende:
twitter:Misssshopaholic twitterde op zondag 08-01-2012 om 21:28:40@Domien nu kan dus ook iedereen je adres zien
reageer retweet
twitter:twitter:Misssshopaholic twitterde op zondag 08-01-2012 om 21:31:05@Domien Onderaan de advertentie.. http://t.co/Aycekamg reageer retweet
Weet iemand of het echt zo is? Toen ik zei dat ik zijn telefoonnummer had en ik de 2 laatste nummers noemde zei hij dat het niet klopte. Een paar weken daarna zei Tjibbe dat nummer gewoon in Ekstra Weekend, haha!twitter:Domien twitterde op zondag 08-01-2012 om 21:32:46@Misssshopaholic Oh, daar woon ik niet. Gelukkig. :-) reageer retweet
Dus ik vraag me af of dit wel zijn echte adres is.
Geen idee, ik ben niet bekend in Hilversum e.o. en ik ken hem niet in het echtquote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef FZN05 het volgende:
Weet iemand of het echt zo is? Toen ik zei dat ik zijn telefoonnummer had en ik de 2 laatste nummers noemde zei hij dat het niet klopte. Een paar weken daarna zei Tjibbe dat nummer gewoon in Ekstra Weekend, haha!
Ik weet wel dat ie dichtbij 3FM woont, die Steynlaan is 1 a 2 km verwijderd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef FZN05 het volgende:
<tweets>
Weet iemand of het echt zo is? Toen ik zei dat ik zijn telefoonnummer had en ik de 2 laatste nummers noemde zei hij dat het niet klopte. Een paar weken daarna zei Tjibbe dat nummer gewoon in Ekstra Weekend, haha!
Sowieso, ongeacht het tijdstip, mocht iemand mij bellen met dat verzoek zou ik "dikke lul, 3 bier" zeggenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat joh rond dit tijdstip.
En terecht!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu durft niemand meer iets te zeggen geloof ik...
'Wie staat op het plein? Het is Paul Rabbering!'quote:Op zondag 8 januari 2012 23:09 schreef Swomp het volgende:
Loop al de hele avond met die Rabbering jingle in m'n hoofd.
'Wie heeft een grote bril? Het is Paul Rabbering!'
Zorg dat je een NOG irritanter nummer in je hoofd krijgt, ben je er zo vanafquote:Op zondag 8 januari 2012 23:09 schreef Swomp het volgende:
Loop al de hele avond met die Rabbering jingle in m'n hoofd.
'Wie heeft een grote bril? Het is Paul Rabbering!'
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso, ongeacht het tijdstip, mocht iemand mij bellen met dat verzoek zou ik "dikke lul, 3 bier" zeggen
BOUNCER!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zorg dat je een NOG irritanter nummer in je hoofd krijgt, ben je er zo vanaf![]()
Bijvoorbeeld! Zo zijn er zoveel nummers te bedenken die lekker blijven plakken...quote:
Morgen vrijquote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
Morgen vroeg op.2 weken vakantie went snel!
minthy epic YT filmpje al gezien?
Welke vakantie?!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
Gekeken en goed genoeg bevonden om op mijn Facebook te staanquote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een heel ander beeld bij een bevalling, ik was in de veronderstelling dat ze uit dat andere gat kwamen...quote:
Mooieh. Ik heb em op mijn hyvesquote:Op zondag 8 januari 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Gekeken en goed genoeg bevonden om op mijn Facebook te staan
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een heel ander beeld bij een bevalling, ik was in de veronderstelling dat ze uit dat andere gat kwamen...
Ik leer nog best veel van de EO
Dat kan ik niet meer, omdat ik mijn Hyves de nek heb omgedraaid... Werd een beetje gek van het bijhouden van al die pagina'squote:Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mooieh. Ik heb em op mijn hyvesFTW!
We bewijzen nu wel weer toch ECHT in achtergesteld gebied te wonen...quote:
Yeah!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
We bewijzen nu wel weer toch ECHT in achtergesteld gebied te wonen...
Ah gelukkig we lopen hier in Noord-Groningen nog ergens op voor.quote:
Die smileyquote:
Dus jij wist gewoon dat kinderen uitgepoept worden ipv dat ze vaginaal ter wereld komen??quote:Op maandag 9 januari 2012 00:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah gelukkig we lopen hier in Noord-Groningen nog ergens op voor.
Ik zie het alleen aan Naatje maar voor de rest...quote:Op maandag 9 januari 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
Aan m'n timeline op twitter te zien is Echte Jannen weer begonnen
Dan heeft mijn vrouw wel een rare bevalling gehadquote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus jij wist gewoon dat kinderen uitgepoept worden ipv dat ze vaginaal ter wereld komen??
Had je me ook wel eens mogen zeggen, ik voel me heel erg dom nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |