Als ze bij me blijft slapen, zijn er genoeg andere plekken waar ze kan liggen.quote:
Ik denk wel dat het werkt hier, eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In dit topic is dat vragen om piemels trouwens.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets om mee te beginnen... Om af te sluiten met een knallend einde.
Ik jaren achter elkaar niet dus ...quote:
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze bij me blijft slapen, zijn er genoeg andere plekken waar ze kan liggen.
28 januari, staat in de OPquote:Op zondag 8 januari 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietwanneer is die meet dan?
Oh nvm ik dacht dat het bij kaneel wasquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietwanneer is die meet dan?
Vind ik veel belangrijker daar begint het toch allemaal.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon met iemand knuffelen, strelen, worden aangeraakt door iemand. Etc
Uitstellen hoeft ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seks uitstellen is ook zo wat, maar de genegenheid is wel waar ik het voor doe.
Daar kom ik vanzelf wel achter.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje basis. In het begin durf je vrij weinig, dus je begint zoals het het makkelijkste gaat. Je bent al blij als het lukt en als meisje zijnde als het niet pijn doet.
Na een tijdje durf je wat meer enzo. Standjes, pijpen, beffen, op verschillende plaatsen, speeltjes, vieze praatjes, haren trekken, krabben, bijten, rollenspel.. dat soort dingen.
Maar misschien is dat allemaal niet je ding.
Ik zou zelfmoord plegen.quote:
vooral dat ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje basis. In het begin durf je vrij weinig, dus je begint zoals het het makkelijkste gaat. Je bent al blij als het lukt en als meisje zijnde als het niet pijn doet.
Na een tijdje durf je wat meer enzo. Standjes, pijpen, beffen, op verschillende plaatsen, speeltjes, vieze praatjes, haren trekken, krabben, bijten, rollenspel.. dat soort dingen.
Maar misschien is dat allemaal niet je ding.
Dan weet ik zeker dat ik nooit meer seks zal hebben.quote:
Dat weet je nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik nooit meer seks zal hebben.
Slecht idee.
Ik voel je pijn wel hoor, ik heb ook niet gezoend in 2012.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik nooit meer seks zal hebben.
Slecht idee.
Jij hebt 2011 tenminste nogquote:Op zondag 8 januari 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn wel hoor, ik heb ook niet gezoend in 2012.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teveel gesopt om het nog als pijnlijk te kunnen ervaren denk ik
Bedankt voor deze bemoedigingquote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef xFriendx het volgende:
2012 is nog jong, nog tijd zat voor seks.
Wees blij, dan kun je tenminste wel fatsoenlijk seks hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teveel gesopt om het nog als pijnlijk te kunnen ervaren denk ik
Toen heb ik ook niet gezoendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |