Voor de hoeveelste keer deze winter zouden we dan nu eindelijk een winter krijgen, ik ben de tel kwijtquote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef junkiexp het volgende:
Misschien later in de week wat meer richting winter!
Maar 20% kans helaas
Damm zo weinig...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef junkiexp het volgende:
Misschien later in de week wat meer richting winter!
Maar 20% kans helaas
Net zo vaak als we eindelijk zomer kregen in de voorbije zomerquote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer deze winter zouden we dan nu eindelijk een winter krijgen, ik ben de tel kwijt
Is dit niet de eerste keer? Afgezien dan van de nergens op gebasseerde seizoensvoorspellingen. Zelden een winter meegemaakt waarbij er zolang niet eens winterweer op de kaarten van de modellen verscheen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer deze winter zouden we dan nu eindelijk een winter krijgen, ik ben de tel kwijt
quote:
Hier vanavond...quote:Op zondag 8 januari 2012 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
Eind van de week weten we pas of de winterkaarten ook echt werkelijkheid zullen worden. Hier bereikt het water dinsdag z'n hoogste punt.
Werk je bij het waterschap of is dit vrijwillig of wat?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hier vanavond...
Werdt opgebelt om dijkbewaking te doen morgenvroeg
Helaas moet ik werken. Maar ik vraag alsnog of ik morgen weg kan.
vrijwilligquote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Werk je bij het waterschap of is dit vrijwillig of wat?
twitter:helgavanleur twitterde op zondag 08-01-2012 om 22:37:35Nieuwste pluim kiest geheel zachte oplossing: potentieel winterweer minstens week uitgesteld. http://t.co/XGk55ROD #elfstedenvaartocht reageer retweet
Het was +8 graden, in januari...quote:
Ging zelf gisteren voetballen op een lokaal veldje met wat vrienden, maar ik had gewoon handschoenen aan hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 04:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was +8 graden, in januari...
Er liepen zelfs mensen met handschoenen rond. Lopend met handschoenen, bij 8 graden, ik weet niet hoe je het in je hoofd zou halen, maar goed.
Overigens hoop ik nu gewoon op NUL Hellmannpunten, gewoon omdat het kan.
zo te zien is dat al een keer voorgekomen.quote:Op maandag 9 januari 2012 04:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was +8 graden, in januari...
Er liepen zelfs mensen met handschoenen rond. Lopend met handschoenen, bij 8 graden, ik weet niet hoe je het in je hoofd zou halen, maar goed.
Overigens hoop ik nu gewoon op NUL Hellmannpunten, gewoon omdat het kan.
Nee, dat is nog nooit voorgekomen. Het laagste koudegetal werd gehaald in 1989 met 1,9 Hellmannpunten:quote:Op maandag 9 januari 2012 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zo te zien is dat al een keer voorgekomen.
[ afbeelding ]
Je was aan het voetballen, dat is iets meer dan lopenquote:Op maandag 9 januari 2012 07:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ging zelf gisteren voetballen op een lokaal veldje met wat vrienden, maar ik had gewoon handschoenen aan hoor. Nu is het hier in het Oosten sowieso iets kouder. Maar liep wel in t-shirt.. ach ja ik heb gewoon snel koude handen, 't was hier 6 graden.
Maar het blijft warm voor Januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |