Hoezo niet? Je gaat 'm toch niet verplanten? Doe anders een foto posten dan kunnen we mss raden welk soort het is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef _Arual_ het volgende:
Heb een bonsaiboompje gekocht van mijn kerstpakket-pluim. Het was alleen wel handig geweest als ze erbij hadden vermeld om wat voor soort het ging... Ik hoop ook dat dit wel de goede tijd van het jaar is om aan zo'n boompje te beginnen!
Ja, ik vind hem leuk, bonsai of niet! De plant is het halve land door geweest, dus het zou me niks verbazen als er daarom een blaadje gesneuveld is.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Pandarus het volgende:
Je vindt hem toch mooi, neem ik aan?
Dat groene blad dat ik zie dat er af is daar gok ik van dat die afgebroken is ipv dat hij eraf valt omdat de plant dood is. Die andere bladeren zijn waarschijnlijk gewoon afgevallen omdat ze oud waren.
Trouwens over die pot, zitten daar wel gaten in? Of loopt het water op de vensterbank als je hem nu water zou geven? Trouwens is hij nu nat genoeg dus dat is niet nodig. Maar als er geen water uit kan is dat niet echt handig.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef Thorical het volgende:
Hier een meelurker die in de verre toekomst ooit eens een Bonsai project zal starten.
Door jullie heb ik een kamer plant die nog altijd buiten stond van een zekere bevriezing kunnen redden door hem binnen te zetten.
Bedankt.
Daar zijn we ook voorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef Thorical het volgende:
Hier een meelurker die in de verre toekomst ooit eens een Bonsai project zal starten.
Door jullie heb ik een kamer plant die nog altijd buiten stond van een zekere bevriezing kunnen redden door hem binnen te zetten.
Bedankt.
Lekker goedkoop heatertje, tot je de energierekening krijgt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:13 schreef SiGNe het volgende:
Voor degenen met een kas, vandaag is er wel een goede www.iBood.com
[ afbeelding ]
¤59,95 ¤39,95
M'n kweekbakje staat ook nog buiten (met cupressuszaailing van een maand oud) en het is -6 en gevoelstemp van -11..
denk toch dat ik die morgen maar naar binnen haal en bij de voordeur neerzet ofzo
Aan de andere kant, er zitten meer zaden in en die moeten een koude stratificatie hebben.
Ik vind vrieskou maar reuze irritant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |