Gewoon afdwingenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
dan moet de andere partij dat ook doen he?
ain;t gonna workquote:
prepaid dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Over een paar maanden kan ik mijn abbo eindelijk opheffen.. dus maar eens verdiepen in wat handig is. 15,- per maand is voor mij iig weggegooid geld
nja wat ik daar het bezwaar aan vind is dat je dan met het opwaarderen zit.. Vaak moet je binnen bepaalde tijd het op maken anders ben je het kwijt.. nja het is wel een serieuze optie hoor verder. Zit nu ook aan een voordelig sim-only te denken, maar ook daar is weer zo veel keuzequote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
prepaid dan?
ik heb geen vaste telefoon dus moet wel
geen idee wat de laatste ontwikkelingen bij prepaid zijn, is dat niet meer onbeperkt houdbaar dan? of iig minimaal een jaar?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja wat ik daar het bezwaar aan vind is dat je dan met het opwaarderen zit.. Vaak moet je binnen bepaalde tijd het op maken anders ben je het kwijt.. nja het is wel een serieuze optie hoor verder. Zit nu ook aan een voordelig sim-only te denken, maar ook daar is weer zo veel keuze5,- p/m heb ik er voor over mits ik daarmee niet te veel bij hoef te betalen. Nu bel en sms ik dus niet heel veel dus zou goed moeten gaan.
Check united consumers.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja wat ik daar het bezwaar aan vind is dat je dan met het opwaarderen zit.. Vaak moet je binnen bepaalde tijd het op maken anders ben je het kwijt.. nja het is wel een serieuze optie hoor verder. Zit nu ook aan een voordelig sim-only te denken, maar ook daar is weer zo veel keuze5,- p/m heb ik er voor over mits ik daarmee niet te veel bij hoef te betalen. Nu bel en sms ik dus niet heel veel dus zou goed moeten gaan.
bij het optrekken, als je met het hoofd boven de stang uit komt, ook je knieën optrekken.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je dan van de nota een foto'tje maken ofzo?terug van uitstekende workout. Kan nu mezelf 9x optrekken in één set.
Op de middelbare school was dat 1x
Ja ik zie nu dat het een jaar blijft staan, dat is gunstig. misschien toch maar een mega goedkoop pre-paid dan. Even checken waar ik dan het minst per minuut betaal en zoquote:Op zondag 8 januari 2012 17:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee wat de laatste ontwikkelingen bij prepaid zijn, is dat niet meer onbeperkt houdbaar dan? of iig minimaal een jaar?
http://www.unitedconsumers.com/gsm/aanbieding/top-10-simonly.htmlquote:Op zondag 8 januari 2012 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik zie nu dat het een jaar blijft staan, dat is gunstig. misschien toch maar een mega goedkoop pre-paid dan. Even checken waar ik dan het minst per minuut betaal en zo
Whutquote:
Oehquote:Op zondag 8 januari 2012 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
damn die kruidige sinaasappelclafoutis is wel heel erg lekker geworden zeg!! Subtiele smaken, heerlijk!
Klinkt goedquote:Op zondag 8 januari 2012 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
damn die kruidige sinaasappelclafoutis is wel heel erg lekker geworden zeg!! Subtiele smaken, heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |