Dus zonder dat je er zelf ook maar iets van weet kun je er aan meedoen? Hoe krijgt men dat voor elkaar? En met welk doel?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Bedankt Lavender voor de link,ga ik daar eens alles lezen.De discussie ging trouwens meer ( zie mijn eerste bijdrage ) specifiek over hoe groepsstalking mogelijk is zonder dat een aantal stalkers klokkeluiders worden ( of mensen die benaderd worden om te stalken en dit weigeren ).Een theorie is bijvoorbeeld dat velen niet weten dat ze stalken,omdat ze bijvoorbeeld iets anders is wijs gemaakt of iemand met een draadloos control device door ze heen spreekt.
Je bestudeert het onderwerp al jaren, maar weet niet of en hoe mensen er onbewust aan mee kunnen werken?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ja,ik weet het antwoord niet,maar ik bestudeer dit onderwerp al jaren en heb vele verhalen van slachtoffers gelezen.Wat vaak terugkomt is dat op straat mensen dingen zeggen over het slachtoffer in de buurt van het slachtoffer zodat die het meekrijgt die ze niet kunnen weten en dat verpakken in normale gesprekken.Toeval is het niet omdat dit jaren achter elkar meermaals per dag voorkomt.Hoe weten de stalkers dit? Dat moet ze toch zijn doorgegeven? Omdat zelfs gedachten van slachtoffers letterlijk en figuurlijk op straat komen te liggen zijn er blijkbaar onbekende electronische wapens op het gebied van mindcontrol in het spel.Dan is een verdere mogelijkheid dat die op hun beurt ook op mensen in de omgeving van het slachtoffer worden toegepast om dingen te zeggen,te denken,te voelen,of zelfs hun lichaam in een bepaalde pose te krijgen die het slachtoffer bijvoorbeeld binnenshuis innam waardoor hij weer weet dat hij zelfs binnenskamers wordt geobserveerd.Het doel kan men over speculeren maar menselijke experimentatie is een theorie ( het uittesten van nieuwe wapens op willekeurige onschuldige burgers )
Hier over:Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Je bestudeert het onderwerp al jaren, maar weet niet of en hoe mensen er onbewust aan mee kunnen werken?
Wellicht dat je wat (meer) bronmateriaal aan kan dragen, zodat wij een beetje context kunnen krijgen omtrent de vragen en het onderwerp. Het is mij namelijk nog niet heel duidelijk waar we nu over spreken.
Ah bedankt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Het topic Organized stalking,de discussie heropend,maar nu serieus; ging wel over groepsstalking,maar de daders waren bekend.De groepsstalking waar ik het over heb wordt tamelijk goed beschreven op de volgende sites: http://www.groepstalking.nl/
http://www.thehiddenevil.com/
http://www.stopos.info/osatv-dutch.pdf
Dat ik nog steeds niet weet hoe het zit is omdat het onderwerp complex is.
Ik ben nog nooit vacatures tegengekomen om eens ff lekker betaald te gaan groepstalken. Ik denk dan ook dat het paranoia is en sinds internet weten deze paranoide personen elkaar ook te vinden en hun hersenspinsels te versterken.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Copycat het volgende:
En waarom zouden al die mensen zoveel moeite steken in een onbenullige Target? Is Target niet het target van zijn eigen paranoia?
Dat is dus ook hetgene wat ik me afvraag. Dat verwacht je niet bij een 'gewoon' persoon met een 'gewoon' leven. Waarom jarenlang die moeite doen met ingewikkelde schema's.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Copycat het volgende:
En waarom zouden al die mensen zoveel moeite steken in een onbenullige Target? Is Target niet het target van zijn eigen paranoia?
Gezocht: stalkers m/vquote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben nog nooit vacatures tegengekomen om eens ff lekker betaald te gaan groepstalken. Ik denk dan ook dat het paranoia is en sinds internet weten deze paranoide personen elkaar ook te vinden en hun hersenspinsels te versterken.
Niet-paranoide personen hoeven niet per se targets te zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik denk dat er bij de miljoenen vermeende slachtoffers idd vele gevallen van paranoide waanstoornissen zullen zitten.Statistisch gezien blijven er dan nog genoeg echte targets over.
Dat niets betekende burgers targets zouden kunnen zijn kan ik me nog in vinden. Het zou een prima experiment kunnen zijn, want onwetend van het experiment en onvrijwillig.quote:Waarom dat vaak 'onbenullige' personen zijn is onduidelijk en jouw vraag Copycat is interessant en legitiem.Een verklaring zou kunnen zijn dat er sprake is van het testen van nieuwe electronische wapens op onschuldige burgers,in gebruik sinds het nazitijdperk en overgewaaid naar o.a. Amerika.Deze vorm van marteling,experimentatie op mensen verklaart ook waarom alle beroepsgroepen van hoog tot laag bij de targets vertegenwoordigd zijn,ze worden bij geboorte willekeurig uitgekozen,volgens deze theorie althans,meerdere verklaringen zijn theoretisch denkbaar,te bewijzen is niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |