abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 09:15:05 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_106592745
Zijn al een aantal topics over geweest. Van de hand van Lord of the Strings:

Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:59:45 #27
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_106596380
Interessante links. Ik heb van een betrouwbare bron vernomen dat iig het begrip Borderline is ontstaan in een theeleut-meeting van psychiaters ergens in een zaaltje in een heel bekende universiteit in Amerika.

Degene die daarbij was vertelde dat er over een scala aan 'restgedragingen' werd gesproken waar geen naam voor was.
Doordat er geen naam voor was konden zij niet behandelen volgens plan. Ook werd hier uiteraard de farmaceutische industrie bijgehaald. (lees:geld)

Er waren er velen bij die zeiden dat bij heftige levensproblematiek het ook niet meer dan logisch is dat er heftige gedragingen ontstaan. Deze ebben na verloop van tijd weg wanneer het leven van de persoon in kwestie in rustiger vaarwater terecht komt.
Desalnietemin is Borderline ter wereld gekomen als een stoornis waar amper vanaf te komen is.

Waarom?...tjah geld waarschijnlijk.

Het erge is ook dat wanneer je als professional tegen een mens zegt dat hij lijdt aan iets waar je nooit meer vanaf komt, de geest zo sterk is dat degene er in blijft hangen.

De geest is extreem sterk. En ik ben ervan overtuigd dat in sommige gevallen er om heel verkeerde doeleinden diezelfde sterke geest tegen de persoon in kwestie wordt gebruikt.
Inbeeldingskracht maar ook doemdenken is menseigen en meestal heel sterk ontwikkeld.
Een miniscuul voorbeeld is bijvoorbeeld wanneer je iets hoort/ leest over luizen... dat negen van de tien mensen direct gekriebel voelen terwijl er van echte luizen geen sprake is.
Nog zo'n voorbeeld: Hypochonders zijn mensen die zo'n extreem ontwikkelde inlevingspower hebben dat ze van alles voelen wat er niet is. (Een mooie keerzijde trouwens daarbij is dat zij ook de mooie dingen (muziek bijv) intenser beleven.)

Of dit ook voor schizofrenie geldt, daar durf ik echter geen uitspraken over te doen.

Of dat groepsstalking ook echt gebeurd, geen idee. Maar ik weet wel zeker dat je daar mensen echt goed 'gek' mee kan maken.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:40:30 #28
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106597493
Ja maar om nou meteen te roepen dat iedere psycholoog een moordenaar is, terwijl er ook psychologen zijn die hun cliënten niet zomaar recepten voorschrijven, maar andere technieken gebruiken.
Het artikel gaat wel erg ver, vind ik dan.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:17:36 #29
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_106598593
Het artikel gaat idd veel te ver. Mensen met allerhande problematiek moeten gewoon zorg kunnen krijgen van psychologen en desnoods psychiaters.
Deze professionals zijn ook zeker wel nodig. Maar ik denk wel dat er een bepaalde stroming binnen de psychologie is ontstaan die juist door het specificeren van bepaalde symptomen/gedragingen een hele groep doorgaans gezonde mensen labelen met een stoornis.
En dan juist nog meer schade op kunnen lopen door de label.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_106604114
Bedankt Lavender voor de link,ga ik daar eens alles lezen.De discussie ging trouwens meer ( zie mijn eerste bijdrage ) specifiek over hoe groepsstalking mogelijk is zonder dat een aantal stalkers klokkeluiders worden ( of mensen die benaderd worden om te stalken en dit weigeren ).Een theorie is bijvoorbeeld dat velen niet weten dat ze stalken,omdat ze bijvoorbeeld iets anders is wijs gemaakt of iemand met een draadloos control device door ze heen spreekt.
Het is De Stroom
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 16:32:28 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_106605078
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Bedankt Lavender voor de link,ga ik daar eens alles lezen.De discussie ging trouwens meer ( zie mijn eerste bijdrage ) specifiek over hoe groepsstalking mogelijk is zonder dat een aantal stalkers klokkeluiders worden ( of mensen die benaderd worden om te stalken en dit weigeren ).Een theorie is bijvoorbeeld dat velen niet weten dat ze stalken,omdat ze bijvoorbeeld iets anders is wijs gemaakt of iemand met een draadloos control device door ze heen spreekt.
Dus zonder dat je er zelf ook maar iets van weet kun je er aan meedoen? Hoe krijgt men dat voor elkaar? En met welk doel?
*topics nog eens doorlezen gaat
pi_106605945
Ja,ik weet het antwoord niet,maar ik bestudeer dit onderwerp al jaren en heb vele verhalen van slachtoffers gelezen.Wat vaak terugkomt is dat op straat mensen dingen zeggen over het slachtoffer in de buurt van het slachtoffer zodat die het meekrijgt die ze niet kunnen weten en dat verpakken in normale gesprekken.Toeval is het niet omdat dit jaren achter elkar meermaals per dag voorkomt.Hoe weten de stalkers dit? Dat moet ze toch zijn doorgegeven? Omdat zelfs gedachten van slachtoffers letterlijk en figuurlijk op straat komen te liggen zijn er blijkbaar onbekende electronische wapens op het gebied van mindcontrol in het spel.Dan is een verdere mogelijkheid dat die op hun beurt ook op mensen in de omgeving van het slachtoffer worden toegepast om dingen te zeggen,te denken,te voelen,of zelfs hun lichaam in een bepaalde pose te krijgen die het slachtoffer bijvoorbeeld binnenshuis innam waardoor hij weer weet dat hij zelfs binnenskamers wordt geobserveerd.Het doel kan men over speculeren maar menselijke experimentatie is een theorie ( het uittesten van nieuwe wapens op willekeurige onschuldige burgers )
Het is De Stroom
pi_106613956
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ja,ik weet het antwoord niet,maar ik bestudeer dit onderwerp al jaren en heb vele verhalen van slachtoffers gelezen.Wat vaak terugkomt is dat op straat mensen dingen zeggen over het slachtoffer in de buurt van het slachtoffer zodat die het meekrijgt die ze niet kunnen weten en dat verpakken in normale gesprekken.Toeval is het niet omdat dit jaren achter elkar meermaals per dag voorkomt.Hoe weten de stalkers dit? Dat moet ze toch zijn doorgegeven? Omdat zelfs gedachten van slachtoffers letterlijk en figuurlijk op straat komen te liggen zijn er blijkbaar onbekende electronische wapens op het gebied van mindcontrol in het spel.Dan is een verdere mogelijkheid dat die op hun beurt ook op mensen in de omgeving van het slachtoffer worden toegepast om dingen te zeggen,te denken,te voelen,of zelfs hun lichaam in een bepaalde pose te krijgen die het slachtoffer bijvoorbeeld binnenshuis innam waardoor hij weer weet dat hij zelfs binnenskamers wordt geobserveerd.Het doel kan men over speculeren maar menselijke experimentatie is een theorie ( het uittesten van nieuwe wapens op willekeurige onschuldige burgers )
Je bestudeert het onderwerp al jaren, maar weet niet of en hoe mensen er onbewust aan mee kunnen werken?

Wellicht dat je wat (meer) bronmateriaal aan kan dragen, zodat wij een beetje context kunnen krijgen omtrent de vragen en het onderwerp. Het is mij namelijk nog niet heel duidelijk waar we nu over spreken.
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 20:11:50 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_106614377
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Je bestudeert het onderwerp al jaren, maar weet niet of en hoe mensen er onbewust aan mee kunnen werken?

Wellicht dat je wat (meer) bronmateriaal aan kan dragen, zodat wij een beetje context kunnen krijgen omtrent de vragen en het onderwerp. Het is mij namelijk nog niet heel duidelijk waar we nu over spreken.
Hier over:Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!
dat heeft best een tijd gelopen, dat topic.
pi_106615994
Het topic Organized stalking,de discussie heropend,maar nu serieus; ging wel over groepsstalking,maar de Urhebers waren bekend,meestal blijven degene die je op de lijst zetten en de uitvoerende organisaties achter de schermen.De groepsstalking waar ik het over heb wordt tamelijk goed beschreven op de volgende sites: http://www.groepstalking.nl/
http://www.thehiddenevil.com/
http://www.stopos.info/osatv-dutch.pdf

Dat ik nog steeds niet weet hoe het zit is omdat het onderwerp complex is.
Het is De Stroom
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 20:42:28 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_106616143
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Het topic Organized stalking,de discussie heropend,maar nu serieus; ging wel over groepsstalking,maar de daders waren bekend.De groepsstalking waar ik het over heb wordt tamelijk goed beschreven op de volgende sites: http://www.groepstalking.nl/
http://www.thehiddenevil.com/
http://www.stopos.info/osatv-dutch.pdf

Dat ik nog steeds niet weet hoe het zit is omdat het onderwerp complex is.
Ah bedankt.
Ja, complex is het zeker :o
pi_106618481
Na een beetje inlezen denk ik dat ik begin te begrijpen waar het over gaat. Probleem is denk wel dat er meerdere definities zijn te geven aan groupstalking, wat het ook zo complex maakt denk ik.

Maar echt onbewust meedoen aan zeer gericht groupstalken? Via specifieke woorden te zeggen bij een enkel persoon bijvoorbeeld? Kan me er geen voorstelling van maken.

In grotere lijnen wel; bijvoorbeeld bevolkingen opzetten tegen minderheidsgroepen, een pispaal in de klas, of iets vergelijkbaars. Maar dat is niet zo specifiek en strak georganiseerd. In je vraag van de OP (openingspost), doelde je daar op een enkel persoon als target, of een doelgroep?
pi_106619742
Ik bedoelde een enkel persoon.Ik geef een voorbeeld.Target is in zijn woning en denkt ik ga eens een lekkere abrikozenvlaai kopen.Hij loopt naar de bakker en opeens komen enkele jongeren hem tegemoet die in het voorbijgaan zeggen: Ik krijg opeens zin in abrikozenvlaai.Volgende dag loopt target alleen in het bos en zingt hardop,hij loopt daarna naar de stad en 2 vrouwen lopen hem voorbij,de een kijkt hem aan en zegt mooi gezongen,waarna ze weer snel wegkijkt en doorloopt.En zo gebeurt er dan elke dag wat jaren achter elkaar waarmee het statistisch gezien geen toeval meer kan zijn.Het zijn echter steeds andere mensen! Vaak is het wel zo dat als target vaak op dezelfde plekken komt zoals bieb of sportclub het wel vaak dezelfde personen zijn,ik noem ze even veelplegers.De niet veelplegers lijken echter niet door te hebben dat ze stalken,terwijl de veelplegers gezien hun lichaamstaal dat wel hebben.Ik snap dat ook nog niet,maar gezien de technologie die nu bekend is bij de wetenschap ga ik ervan uit dat er dan ook geheime technologie is ( misschien in gebruik bij leger,geheime diensten,criminele organisaties,politie enz.) waar men nog veel meer mee kan.Dit zet in ieder geval ieders wereldparadigma op zijn kop als men dat eenmaal begrijpt en is nog griezeliger dan de film de matrix.
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 21:54:23 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106620407
En waarom zouden al die mensen zoveel moeite steken in een onbenullige Target? Is Target niet het target van zijn eigen paranoia?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106620633
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Copycat het volgende:
En waarom zouden al die mensen zoveel moeite steken in een onbenullige Target? Is Target niet het target van zijn eigen paranoia?
Ik ben nog nooit vacatures tegengekomen om eens ff lekker betaald te gaan groepstalken. Ik denk dan ook dat het paranoia is en sinds internet weten deze paranoide personen elkaar ook te vinden en hun hersenspinsels te versterken.
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 22:00:11 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_106620743
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus ook hetgene wat ik me afvraag. Dat verwacht je niet bij een 'gewoon' persoon met een 'gewoon' leven. Waarom jarenlang die moeite doen met ingewikkelde schema's. :?
  maandag 9 januari 2012 @ 22:00:47 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106620794
En, in het geval dat al die stalkers onwetend zijn over hun stalkdeelname, waarom zou de overkoepelende kwade genius een onbeduidend Target tot target maken? Omdat het kan?
  maandag 9 januari 2012 @ 22:03:19 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106620955
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik ben nog nooit vacatures tegengekomen om eens ff lekker betaald te gaan groepstalken. Ik denk dan ook dat het paranoia is en sinds internet weten deze paranoide personen elkaar ook te vinden en hun hersenspinsels te versterken.
Gezocht: stalkers m/v
Taakomschrijving: het niet zo onopvallend stalken van gewone Nederlanders met als doel deze gewone Nederlanders helemaal gek te maken. En uiteindelijk dood te martelen.
Ben jij een vasthoudend type, dan is dit de job voor jou!
pi_106621087
Ik denk dat er bij de miljoenen vermeende slachtoffers idd vele gevallen van paranoide waanstoornissen zullen zitten.Statistisch gezien blijven er dan nog genoeg echte targets over.Waarom dat vaak 'onbenullige' personen zijn is onduidelijk en jouw vraag Copycat is interessant en legitiem.Een verklaring zou kunnen zijn dat er sprake is van het testen van nieuwe electronische wapens op onschuldige burgers,in gebruik sinds het nazitijdperk en overgewaaid naar o.a. Amerika.Deze vorm van marteling,experimentatie op mensen verklaart ook waarom alle beroepsgroepen van hoog tot laag bij de targets vertegenwoordigd zijn,ze worden bij geboorte willekeurig uitgekozen,volgens deze theorie althans,meerdere verklaringen zijn theoretisch denkbaar,te bewijzen is niks.
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 22:11:20 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106621387
Het testen van nieuwe. elektronische wapens door argeloze burgers in te zetten om andere argeloze burgers te group stalken. Kweenie, maar op mij komt dat nogal omslachtig en artificieel over. En way out there.
pi_106621418
Welke miljoenen slachtoffers?
Als er miljoenen slachtoffers zijn, waarom horen we hier dan voor het eerst van?

Ik heb veel moeite om dit te geloven, TS.
  maandag 9 januari 2012 @ 22:19:27 #47
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106621842
De stalkers zijn robots, testrobots :') :D
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_106622490
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik denk dat er bij de miljoenen vermeende slachtoffers idd vele gevallen van paranoide waanstoornissen zullen zitten.Statistisch gezien blijven er dan nog genoeg echte targets over.
Niet-paranoide personen hoeven niet per se targets te zijn. ;)

quote:
Waarom dat vaak 'onbenullige' personen zijn is onduidelijk en jouw vraag Copycat is interessant en legitiem.Een verklaring zou kunnen zijn dat er sprake is van het testen van nieuwe electronische wapens op onschuldige burgers,in gebruik sinds het nazitijdperk en overgewaaid naar o.a. Amerika.Deze vorm van marteling,experimentatie op mensen verklaart ook waarom alle beroepsgroepen van hoog tot laag bij de targets vertegenwoordigd zijn,ze worden bij geboorte willekeurig uitgekozen,volgens deze theorie althans,meerdere verklaringen zijn theoretisch denkbaar,te bewijzen is niks.
Dat niets betekende burgers targets zouden kunnen zijn kan ik me nog in vinden. Het zou een prima experiment kunnen zijn, want onwetend van het experiment en onvrijwillig.

Toch zou ik iets van bewijs willen zien, of dat nu fysieke schade is, of een (bouw)plaat van een apparaat waarmee men invloed uit kan oefenen.
pi_106622546
Waarom niet gewoon iemand laten verdwijnen? Gebeurt ook vaak en lijkt eenvoudiger te organiseren.
Whatever...
pi_106622622
Geloof wordt niet gevraagd,men moet proberen tot weten te komen.Waarom het hier nog niet goed stond weet ik ook niet,maar op youtube en via google is al heel veel te vinden.Interessant idee dat de stalkers ergens ook slachtoffers zijn van de organisatie.Het uiteindelijke doel lijkt me totale controle door preventie omdat dan niemand meer privacy heeft.
Het is De Stroom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')