abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2012 @ 00:31:36 #26
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_106588063
Oke. Dat vliegen van Dusseldorf zal ik in mijn achterhoofd houden. Ik heb zelf niet veel ervaring met vliegen (1-2 x per jaar) dus het is een beetje een ouderwetse gedachte misschien dat je koffer met overstap snel kwijt gaat. Als je goede maatregelen neemt dan zal het wel meevallen zoals jij zegt.

Heb trouwens even een Rough Guide thailand van internet gehaald. Interessant om te lezen, staat heel veel informatie in. Vanaf bangkok ben je redelijk makkelijk in staat om per bus of trein in andere steden cq gebieden te komen. Het lijkt mij mooi een aantal dagen in Bangkok te verblijven en vervolgens naar wat rustigere gebieden te gaan. Hoe en wat precies weten we nog niet maar als jullie tips hebben hoor ik die graag.
Koekoek
pi_106591776
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:31 schreef Massief het volgende:
Oke. Dat vliegen van Dusseldorf zal ik in mijn achterhoofd houden. Ik heb zelf niet veel ervaring met vliegen (1-2 x per jaar) dus het is een beetje een ouderwetse gedachte misschien dat je koffer met overstap snel kwijt gaat. Als je goede maatregelen neemt dan zal het wel meevallen zoals jij zegt.

Heb trouwens even een Rough Guide thailand van internet gehaald. Interessant om te lezen, staat heel veel informatie in. Vanaf bangkok ben je redelijk makkelijk in staat om per bus of trein in andere

steden cq gebieden te komen. Het lijkt mij mooi een aantal dagen in Bangkok te verblijven en vervolgens naar wat rustigere gebieden te gaan. Hoe en wat precies weten we nog niet maar als jullie tips hebben hoor ik die graag.
Kijk daarvoor even in het Thailand topic.

Ik vond Chiang mai en omgeving erg tof. Het zuiden lijkt me wat meer voor jullie, ben er zelf niet geweest.