Kijk daarvoor even in het Thailand topic.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:31 schreef Massief het volgende:
Oke. Dat vliegen van Dusseldorf zal ik in mijn achterhoofd houden. Ik heb zelf niet veel ervaring met vliegen (1-2 x per jaar) dus het is een beetje een ouderwetse gedachte misschien dat je koffer met overstap snel kwijt gaat. Als je goede maatregelen neemt dan zal het wel meevallen zoals jij zegt.
Heb trouwens even een Rough Guide thailand van internet gehaald. Interessant om te lezen, staat heel veel informatie in. Vanaf bangkok ben je redelijk makkelijk in staat om per bus of trein in andere
steden cq gebieden te komen. Het lijkt mij mooi een aantal dagen in Bangkok te verblijven en vervolgens naar wat rustigere gebieden te gaan. Hoe en wat precies weten we nog niet maar als jullie tips hebben hoor ik die graag.
Je koffer raak je niet zomaar kwijt. Kijk bijv. eens bij Emirates! Je hebt dan wel een tussenstop, maar het is echt een super maatschappij. voordeel vind ik met Emirates is dat je op de helft een tussenstop hebt. dus je vliegt 2 keer 6 uur! wat betreft je koffers, je vliegt met dezelfde maatschappij van zowel a'dam - dubai als dubai - bangkok. dus wees niet bang voor je koffers.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:31 schreef Massief het volgende:
Oke. Dat vliegen van Dusseldorf zal ik in mijn achterhoofd houden. Ik heb zelf niet veel ervaring met vliegen (1-2 x per jaar) dus het is een beetje een ouderwetse gedachte misschien dat je koffer met overstap snel kwijt gaat. Als je goede maatregelen neemt dan zal het wel meevallen zoals jij zegt.