Stel je niet aan en zeg hoe je heetquote:
Isse goeie heur! Ik zit op de bank, dus ik zie je wel verschijnenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef senesta het volgende:
Q! Ik ben even na achten bij jou, is dat oke?
Dat zei ik 30 posts geleden al, maar je negeert mequote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stel je niet aan en zeg hoe je heet
Webfeud kun je ook met mensen doen die geen hippe telefoon hebben, het gaat gewoon via internet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Wil ik ook of wil ik niet?
Ik ben nooit aan wordfreud op de foon begonnen omdat ik bang ben dat het te verslavend is, maar wat is het voordeel aan dat webfreud dan?
Webfeud = op de pcquote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben nooit aan wordfreud op de foon begonnen omdat ik bang ben dat het te verslavend is, maar wat is het voordeel aan dat webfreud dan?
Niks. Foon is toffer.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
doet wordfeud op je foon installen, gaan we wordfeudenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Jaaaa dat wil jij!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Thuis!
Ik weet weer waarom ik nieuwjaarsrecepties haat.De pappa had jubileum en met hem 6 andere mensen. Die uiteraard ieder hun eigen gloriemoment moeten hebben met bijbehorende toespraak maar dan telt het al snel op. Zeker als er daarna vanuit het publiek nog wat speeches worden gegeven en er op het allerlaatst uitgebreid moet worden stilgestaan en uitgelegd hoe geweldig de nieuwe lijnentrekmachine is die ze van het legaat van een overleden lid hebben gekocht.
![]()
2 uur aan toespraken.Ik heb m´n ouders 5 minuten gezien, daarna verdwenen ze achter de receptietafel en daar zitten ze nu volgens mij nog.
![]()
Ow, en het is ook zeer confronterend als je ziet dat iemand wordt gehuldigd voor 25 jaar lidmaatschap.Die jongen zat 3 klassen lager dan mij. Die zit er maximaal 10 jaar bij.
Bedrog, dat ist!
![]()
Zo, dat moest ik even kwijt en vertel me nu is waar iedereen zit te wordfeuden op het web.
Het is de emooooosie, ik zweer.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zei ik 30 posts geleden al, maar je negeert me
denise_q
Het viel dus niet mee begrijp ikquote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Thuis!
Ik weet weer waarom ik nieuwjaarsrecepties haat.De pappa had jubileum en met hem 6 andere mensen. Die uiteraard ieder hun eigen gloriemoment moeten hebben met bijbehorende toespraak maar dan telt het al snel op. Zeker als er daarna vanuit het publiek nog wat speeches worden gegeven en er op het allerlaatst uitgebreid moet worden stilgestaan en uitgelegd hoe geweldig de nieuwe lijnentrekmachine is die ze van het legaat van een overleden lid hebben gekocht.
![]()
2 uur aan toespraken.Ik heb m´n ouders 5 minuten gezien, daarna verdwenen ze achter de receptietafel en daar zitten ze nu volgens mij nog.
![]()
Ow, en het is ook zeer confronterend als je ziet dat iemand wordt gehuldigd voor 25 jaar lidmaatschap.Die jongen zat 3 klassen lager dan mij. Die zit er maximaal 10 jaar bij.
Bedrog, dat ist!
![]()
Zo, dat moest ik even kwijt en vertel me nu eens waar iedereen zit te wordfeuden op het web.
Je hebt 72 uur om te reageren. Ik heb een collega die eens in de 48 uur een woord legt en dan nog is het leukquote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Euj en hoe zit het dan als ik wordfreud op mijn foon zet en ik ben op het werk, zit iemand dan uren op me te wachten?Want ik heb dus serieus geen idee hoe het werkt uberhaupt, is het simpel?
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het viel dus niet mee begrijp ik
Ja,is simpel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Euj en hoe zit het dan als ik wordfreud op mijn foon zet en ik ben op het werk, zit iemand dan uren op me te wachten?Want ik heb dus serieus geen idee hoe het werkt uberhaupt, is het simpel?
Lees even terug ofzoquote:
Jij zit alleen op wordfeud zeker?quote:
Nou ja, als hij het dan maar naar z'n zin heeft. Het is alleen een beetje jammer dat het niet mee viel maar eigelijk een bietsie tegenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Maar ach, het was pappa zijn feestje en hij vond het wel leuk geloof ik. Zal het nog wel leuk vinden want nu kan hij gaan kletsen en bieren.
JA HALLOOOO! HEB JE MIJN DRAMAMIDDAG TERUGGELEZEN?quote:
neuj, speel nu met indahaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zit alleen op wordfeud zeker?
JA! ARME STAKKERquote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA HALLOOOO! HEB JE MIJN DRAMAMIDDAG TERUGGELEZEN?
nou accepteer mij eens danquote:
+1quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef Qwea het volgende:
ik zie greys als laatste poster maar ik zie geen post van dr
ooh daar. NEE WORDFEUD LIGT ER FF UIT.quote:
En nu een keer met gevoel.quote:
OP WEBFEUD. MAAR DAT IS EIGENLIJK KUT, MAAR JA WORDFEUD LIGT ERUIT. MET WORDFEUD SPEEL IK MET OOGNIP, MUIS EN PAARSBEESTJE. EN IK HEB SENESTA UITGENODIGD MAAR DIE NEGEERT ME DUS DIE ZAL IK ZO SLAAN ALS ZE ZO KOMT.quote:
NEE, JE MOET LEREN LEZEN.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
JA MAAR ZE ZEI DAT ZE OP WORDFEUD ZAT MET INDAHA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |