SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Jeetje ja even kijken.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehhh, dat zou ik even aan mijn mama moeten vragen. Bij mij in het dorp zit een cupcakewinkeltjedingest, daar verkopen ze m, maar ze hadden m ook een tijdje bij het kruidvat. Maar misschien wel gewoon op bol.com?
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje ja even kijken.
Cupcakewinkeltjedingest is wel tof
Ik denk niets goedsquote:Op zondag 8 januari 2012 14:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb zin om mn waterkoker vol te stoppen met cupcakes en hem aan te zetten om te zien wat er gebeurd
Jan!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
Furdi is back![]()
Geen kelder ondergelopen ? het was flink mis daar in Dordrecht zag ik
Hey, dat zegt jouw vriendinnetje hoor, ik niet. Onzinquote:Op zondag 8 januari 2012 16:05 schreef JanPiraat het volgende:
Omg bloempje kan je welllkan je welll
als Doerak doodgaat weet ik je te vinden
Ja, net als in Groningen en Noordwijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wutwut waren er overstromingen in Dordtejtje?
Meh. Ik hoorde alleen over dijken die het net niet zouden halen ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, net als in Groningen en Noordwijk.
Hier in het dorp zag ik ook water tot net onderaan de dijkquote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Ik hoorde alleen over dijken die het net niet zouden halen ofzo.
Maar alles is nu OK toch?
Geen idee, ik volg het niet echt. Dit zijn meer de dingen die ik even snel heb opgevangen, tussendoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Ik hoorde alleen over dijken die het net niet zouden halen ofzo.
Maar alles is nu OK toch?
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeoke.
Ik ga maar eens een uurtje aan school werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |