Ik had dat laatst bij een stuk van Ligeti, heb het wel uitgezeten maar ik trok het toch niet echt. Schoenberg idem. Terwijl ik modern a la Philip Glass en Arvo Paert wel weer trek, Steve Reich begin ik steeds meer te waarderen. Binnenkort ga ik naar 9/11 van hem, uitgevoerd door Kronos kwartet. Ben benieuwd, is vrij 'experimenteel' voor mijn doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:53 schreef wolferl het volgende:
Copland vind ik persoonlijk niks. Maar alles wat na Mahler kwam vind ik überhaupt niet veel.
Ik ben wel eens weggelopen tijdens en concert met muziek van Steve Reich en Schonberg.
Dat is op zich wel leuk, want tot een jaar of vijf geleden moest ik niets hebben van muziek na 1800. Nu vijf jaar later is dat bijgesteld tot 1900. Over een jaar of vijf is het misschien wel 2000. LOL.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik had dat laatst bij een stuk van Ligeti, heb het wel uitgezeten maar ik trok het toch niet echt. Schoenberg idem. Terwijl ik modern a la Philip Glass en Arvo Paert wel weer trek, Steve Reich begin ik steeds meer te waarderen. Binnenkort ga ik naar 9/11 van hem, uitgevoerd door Kronos kwartet. Ben benieuwd, is vrij 'experimenteel' voor mijn doen![]()
Toevallig ben ik nu deze Symphony aan het uploaden, maar dan als piano transcriptie bewerkt door Liszt. Zal ze hier neer zetten als het klaar.quote:
Succes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ZO ! heb ik wat te doen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |