[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 15-07-2002 20:15]
De vis met de worm erop....
De vis waar hij nu is...
quote:uhh nee..
Op maandag 15 juli 2002 20:16 schreef blinkblue het volgende:
wast geen roodbaars speciaal?
Die worm voer je aan de vissen en daarna snij je gewoon een stukje van die vis af en dat houdt je je kat voor, als die het eet is er niks aan de hand en zo niet, nou, dan kun je het altijd nog opeten, het eten van bedorven vis bezorgt je namelijk een trip die door geen enkele drug geëvenaard wordt!
quote:Die heeft yvonne erin gestopt! Ze is je posts zat!
Op maandag 15 juli 2002 20:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb ^%$ wel pech de laatste tijd, ik twijfelde nog even om dit topic te openen, want je zou het bijna niet geloven. Ik had vanmiddag bij de Albert Heyn Zeewolf filet gekocht voor de halve prijs (want morgen zou het over de datum zijn) maak ik het zonet open, zie ik een wit streepje, ik dacht eerst een randje vis. Kijk ik iets beter , het zal toch niet , dacht ik nog ik, duw met m'n vinger ertegenaan, begint het te krioelen, gatver het is dus gewoon een worm. Weet iemand of dat wel eens vaker voorkomt en of die vis nog eetbaar is? Ik vertrouwde het niet en heb dat maar niet gedaan..
quote:
Op maandag 15 juli 2002 20:25 schreef Armageddon het volgende:[..]
Die heeft yvonne erin gestopt! Ze is je posts zat!
quote:Lintworm.
Op maandag 15 juli 2002 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
weet niemand nou voor worm het is dan en of het kwaad kan...
hangt er vanaf hoe lang en breed je darm is.
quote:Shit, had ik eerder moeten weten, heb laatst nog een visstick weggegooid die per ongeluk een maand onder de vriezer had gelegen. (Dacht eerst dat er een dooie kat in de kruipruimte lag, tot ik eens echt goed ging zoeken)
Op maandag 15 juli 2002 20:23 schreef Nuoro het volgende:
het eten van bedorven vis bezorgt je namelijk een trip die door geen enkele drug geëvenaard wordt!
quote:Aha!
Op maandag 15 juli 2002 20:28 schreef blinkblue het volgende:
hebben ze die dan bij de vis gestopt?
quote:oww werkt yvonne tegenwoordig in het magazijn van de AH
Op maandag 15 juli 2002 20:30 schreef Breuls het volgende:[..]
Aha!
Foutje van de magazijnbedienden.
quote:Jah.
Op maandag 15 juli 2002 20:31 schreef miss_bleu het volgende:
oww werkt yvonne tegenwoordig in het magazijn van de AH
FA-salaris is weer 's verlaagd
quote:is dit een waarschuwing ofzo
Op maandag 15 juli 2002 20:32 schreef Breuls het volgende:[..]
Jah.
FA-salaris is weer 's verlaagd
quote:Euh, dat weekendje Rio?
Op maandag 15 juli 2002 20:33 schreef miss_bleu het volgende:
is dit een waarschuwing ofzomoet ik nu ook op gaan passen ofzo
Gaat niet door, sorry
quote:Duh!
Maarre, effe serieus, als er echt een worm in die vis van je zit, dan ben je dus sowieso gek dat je het zomaar weggooit! Ga er gewoon morgen mee terug naar de Appie en maak vooral een hoop stennis, ten to one dat je dan een nieuwe zeewolffilet krijgt die bovendien niet net op de datum is!
Er slipt wel eens eentje door natuurlijk, ze zijn erg moeilijk te zien. Haringen eten is wormpjes eten
quote:Volgens mij is het een glasaaltje (de larve van een paling) Opkweken en je kunt nog een keer van vis genieten..
Als je echt honger hebt kun je hem beter frituren, weet je zeker dat zijn broertjes en zusjes de pijp uit zijn.
(Als hij niet stinkt is hij niet bedorven)
Maar ik zou hem weggooien ofmorgen terugbrengen, compleet met worm..
eet smakelijk.
quote:
Op maandag 15 juli 2002 20:33 schreef Breuls het volgende:[..]
Euh, dat weekendje Rio?
Gaat niet door, sorry
quote:Precies, smerig gewoon en omdat je niet weet of het nog eetbaar is zonder zwaar aan de dunne of erger te raken neem je zekere voor het onzekere en gooi je het maar weg.. (zeker gezien het feit dat ik volgend week op vakantie ga)
Op maandag 15 juli 2002 20:30 schreef Lexie het volgende:
Mijn eetlust zou in ieder geval over zijn. Net als die kersenmaden. Had een keer een hele hoop kersen gekeken. Toen dacht ik: he, zouden er nu echt van die maden in zitten. Ik maakte er een open en ja hoor, daar lag er een te kronkelen. Wie weet hoeveel ik er al opgegeten had. Sindsdien lust ik geen kersen meer
Brrr, dat van die kersen is helemaal een horror story zeg.. ... ook bij de ALbert Heyn gekocht?
quote:Heb hem al uit de P-bak gehaald en helemaal ingepakt in plastic... morgen breng ik hem terug.....
Op maandag 15 juli 2002 20:34 schreef Nuoro het volgende:[..]
Duh!
Maarre, effe serieus, als er echt een worm in die vis van je zit, dan ben je dus sowieso gek dat je het zomaar weggooit! Ga er gewoon morgen mee terug naar de Appie en maak vooral een hoop stennis, ten to one dat je dan een nieuwe zeewolffilet krijgt die bovendien niet net op de datum is!
ze zien me aankomen na die nagel van een paar weken terug...
quote:nergens voor nodig, als je die vis met worm gewoon laat zien krijg je zo een nieuwe
Op maandag 15 juli 2002 20:34 schreef Nuoro het volgende:[..]
Duh!
quote:Ik weet dat het een parasiet heet maar niet meer precies waar ie vandaan komt.
Als er tot en met staat, kan de Albert heijn er natuurlijk ook niks aan doen. Da's gewoon pech voor jou en niet hun schuld. Ze mochten het verkopen en AH gaat natuurlijk geen verpakt spul openen om de vis te ontleden
Staat er daarintegen tot op, dan hadden ze het niet mogen verkopen en heb je alle recht om bij hun te gaan zeiken.
ff als voorbeeld met de datum van de dag gezien:
"Tot 15 juli" mag niet verkocht worden, "tot en met 15 juli" mag wél verkocht worden.
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 15-07-2002 20:55]
en of het nou kwaad kan of niet, je eet gewoon niets meer op waar beesten op zijn gaan leven. rot spul trekt ongedierte en bacterien aan, en daar hoort die worm ook gewoon bij denk ik.
quote:Ik wil een vis zonder levende wormen van 3 cm erin , dan moeten ze dat op de verpakking zetten.
Op maandag 15 juli 2002 20:54 schreef RAiDEN het volgende:
Wat staat er precies op qua datumAls er tot en met staat, kan de Albert heijn er natuurlijk ook niks aan doen. Da's gewoon pech voor jou en niet hun schuld. Ze mochten het verkopen en AH gaat natuurlijk geen verpakt spul openen om de vis te ontleden
![]()
Staat er daarintegen tot op, dan hadden ze het niet mogen verkopen en heb je alle recht om bij hun te gaan zeiken.
ff als voorbeeld met de datum van de dag gezien:
"Tot 15 juli" mag niet verkocht worden, "tot en met 15 juli" mag wél verkocht worden.
Wij hebben wel eens gehad dat er een kikker in de spinazie zat...LEVEND...dan schrik je je echt kapot...maar die was gewoon bij de groeteboer op de hoek van de straat en niet bij de apppie hein...
quote:nagel? brrrr
Op maandag 15 juli 2002 20:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:ze zien me aankomen na die nagel van een paar weken terug...
![]()
quote:Da's dan pech voor jou...
Op maandag 15 juli 2002 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik wil een vis zonder levende wormen van 3 cm erin , dan moeten ze dat op de verpakking zetten.
Je moest eens weten wat je allemaal voor smerigs krijgt en daar nooitachter komt. Als ik in een andere thread als las over gemalen muizen in de appelmoesfabriek.
Je zou denken dat de AH wel goede kwaliteit produkten levert, in tegenstelling tot bijv. de Lidl.
*voorbeelden noemt*
- pizza margherita die naar vis smaakt.. (staat niet in de ingredienten)
- pizza nog wat, met stuk rood rubber (gelukkig geen condoom..)
- Nootjes die, als je precies de goeie pakt, naar schoonmaakmiddel smaken..
Dan maar wat meer geld uitgeven voor eten wat niet rechtstreeks uit Polen is geimporteerd!
Lekker zo'n oerhollands lekkernij!
quote:yummie.
Op maandag 15 juli 2002 21:05 schreef Phaelanx het volgende:
*heeft ook wel eens gehoord van (bekend merk) dropfabriek waar medewerkers, als ze een beetje lui zijn, gewoon in de gigantische bak pissen waar de (nog) vloeibare drop in zit*
Kut ik had me vergist, hij was toch niet meer open..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 15-07-2002 21:37]
P>S> de gebruikelijke openingstijden zijn van 8 tot 8
quote:Veel uitzendkrachten en net schoolverlaters in de productie denk ik, en die nemen de voorschriften wat ruimer.
Op maandag 15 juli 2002 20:27 schreef wizarddragon het volgende:
Het is de laatste tijd wel erg opvallend dat er wat mankeert aan de Albert Heyn-produkten.
quote:En over die worm, maak een leuk affiche met daarop de topics over de gratis nagels en wormen die je bij AH krijgt
Op dinsdag 16 juli 2002 00:28 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Dat gezeik over AH altijd...en over die worm enzo; ga naar de counter/infobalie bij je plaatselijke AH en je krijgt een nieuwe of je geld terug. Verder zou ik willen zeggen: let op als je iets koopt!
En hang die *subtiel* op een paal centraal in de winkel.
quote:Nagel in je brood... :r
Op maandag 15 juli 2002 20:57 schreef pos het volgende:[..]
nagel? brrrr
Danny kreeg mail van Albert Heyn!!
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 16-07-2002 02:01]
quote:Jaaaah, dat is bij DE KLENE!!!
Op maandag 15 juli 2002 21:05 schreef Phaelanx het volgende:
*heeft ook wel eens gehoord van (bekend merk) dropfabriek waar medewerkers, als ze een beetje lui zijn, gewoon in de gigantische bak pissen waar de (nog) vloeibare drop in zit*
(heb er ooit een paar weken gewerkt !)
muntdrop en o.a die witte pepermuntballen die zo *lekker* in je mond smelten)
quote:je moet gewoon niet zo cheap zijn en de volle mep betalen voor een verse vis, dan heb je dat gedoe met ongedierte niet
Op maandag 15 juli 2002 20:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb ^%$ wel pech de laatste tijd, ik twijfelde nog even om dit topic te openen, want je zou het bijna niet geloven. Ik had vanmiddag bij de Albert Heyn Zeewolf filet gekocht voor de halve prijs (want morgen zou het over de datum zijn) maak ik het zonet open, zie ik een wit streepje, ik dacht eerst een randje vis. Kijk ik iets beter , het zal toch niet , dacht ik nog ik, duw met m'n vinger ertegenaan, begint het te krioelen, gatver het is dus gewoon een worm. Weet iemand of dat wel eens vaker voorkomt en of die vis nog eetbaar is? Ik vertrouwde het niet en heb dat maar niet gedaan..
Ik heb ook verhalen gehoord over MAC Donalds. Mensen die roggelen op een broodje hamburger . hmm, volgens mij gebeurt het overal. Ik denk dat ik maar een boerderij begin
Het zijn altijd verhalen van een zwager van een kennis die een vriendin had wiens zusje een neef had die.... die...
Er zal heus wel eens wat gebeuren, maar die verhalen hier moet je maar met een kilootje zout nemen denk ik.
quote:Heh gadver dat is mn lievelings drop de muntendrop van klene
Op dinsdag 16 juli 2002 01:18 schreef Loedertje het volgende:[..]
Jaaaah, dat is bij DE KLENE!!!
quote:Is dat echt zo?
Op maandag 15 juli 2002 20:23 schreef Nuoro het volgende:
het eten van bedorven vis bezorgt je namelijk een trip die door geen enkele drug geëvenaard wordt!
quote:Ja, dan kom je er ook achter dat je het land moet bemesten. Ofwel de varkens en runderstront uitrijden of de giertank leegzuigen en over het land verspreiden. Goh, komt er dan stront en pies op mijn lekkere slablaadjes en zo?
Op dinsdag 16 juli 2002 12:24 schreef Goldy23 het volgende:
Om er nog maar even een organisatie erbij te halen:Ik heb ook verhalen gehoord over MAC Donalds. Mensen die roggelen op een broodje hamburger
. hmm, volgens mij gebeurt het overal. Ik denk dat ik maar een boerderij begin
quote:Dan weet je gelijk het geheime ingredient!
Op dinsdag 16 juli 2002 12:40 schreef pos het volgende:[..]
Heh gadver dat is mn lievelings drop de muntendrop van klene
quote:Is eigen ervaring, met eigen oogjes gezien en ook vaak tijdelijk diverse werkzaamheden gedaan in de horeca en voedingsindustrie..
Op dinsdag 16 juli 2002 12:25 schreef Jarno het volgende:.
Het zijn altijd verhalen van een zwager van een kennis die een vriendin had wiens zusje een neef had die.... die...
Er zal heus wel eens wat gebeuren, maar die verhalen hier moet je maar met een kilootje zout nemen denk ik.
Ik eet er geen hap minder om maar kan je wel heerlijke verhalen vertellen waardoor jij geen hap meer door je keel kunt krijgen
quote:Och, ik eet persoonlijk sowieso nooit voedsel wat eigenlijk geen voedsel is, so go ahead, shoot!
Op dinsdag 16 juli 2002 18:09 schreef Loedertje het volgende:[..]
Is eigen ervaring, met eigen oogjes gezien en ook vaak tijdelijk diverse werkzaamheden gedaan in de horeca en voedingsindustrie..
Ik eet er geen hap minder om maar kan je wel heerlijke verhalen vertellen waardoor jij geen hap meer door je keel kunt krijgen
quote:en jullie let op wat je verkoopt...
Op dinsdag 16 juli 2002 00:28 schreef DJ.KRIZZ het volgende:Verder zou ik willen zeggen: let op als je iets koopt!
ik heb hier vanavond zalm voor de halve prijs van AH op, als ik zodadelijk ziek word weet ik waar het van komt.
en ik heb ook wel eens meegemaakt dat er een rups in de borcoli zat nou lekker dan
net zo erg als die verrotte dadels die ik een keer bij jullie kocht
maar je moet dit niet persoonlijk opvatten hoor...
ik weet ook wel dat de producten niet altijd 100% perfect kunnen zijn, en we mogen echt niet klagen hier in nederland .
quote:Tssssk, das tenminste nog een goed teken!
Op dinsdag 16 juli 2002 22:57 schreef dethoom het volgende:[.
en ik heb ook wel eens meegemaakt dat er een rups in de borcoli zat
nou lekker dan
quote:Met de url erbij
Op dinsdag 16 juli 2002 23:45 schreef Sanshine het volgende:
ik zou Appie Heijn in dit geval een keurig briefje sturen met de foto erbij. Grote kans dat je het komend jaar gratis vis kunt eten. (of een boekenbon krijgt als troost)
quote:Net als Eddy Zoey, in ook zoiets! Geniaal, gooit hij een computerchip tussen de chips en stuurt hij ze terug. Zo kom je dus aan een gratis doos chips, of een boekenbon
Op woensdag 17 juli 2002 14:21 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een keer iets nog mooiers geflikt (paar jaar terug al):
We zaten smiddags (ik, me zus en me ma) brood te eten en m'n moeder had hagelslag op d'r brood.
Dus ik (ondernemend als ik ben) schrijf Venz (van de hagelslag). Moest het pak opsturen met de schroef.
Een paar weken later haalt mijn ma het mes waarmee ze toen ook het brood had gesneden uit de vaatwasser en tot haar verbazing mist er een schroef in dat mes
Ging ze Venz bellen dat het probleem opgelost was, maar ondertussen hadden ze bij Venz al een par pakken hagelslag op de post gedaan als excuus...nadat ze de hele fabriek hadden afgezocht
Mijn advies: ga naar de AH...wedden dat je gratis vis krijgt
quote:De helft
Op dinsdag 16 juli 2002 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb hem teruggebracht (bij diezelfde vrouw waarbij ik dat brood met die nagel terugbracht...)en kreeg meteen mijn geld terug...
quote:ja , dat wel,..
Op woensdag 17 juli 2002 19:59 schreef Gravedigger het volgende:[..]
De helft
quote:Waar zat die Albert Heyn ook al weer???
Op woensdag 17 juli 2002 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja , dat wel,..
(ik zei nog dat ik wel een nieuwe vis wilde kopen die niet op de datum was, toen zei ze dat ze daar niet aan kon beginnen, omdat dan het eind zoek was)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |