Voor Alpha gratisquote:Op zondag 8 januari 2012 18:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here, zal wel een betaalde expansion worden.
bron?quote:
zou triest zijn als er uberhaupt betaalde updates komen, want vroeger was het zo dat je MC kocht voor hoe het was, en je niks hoefde te betalen voor updates..quote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Alle betaalde update's zijn alleen voor Alpha users gratis. Stond vroeger op de website
Ach, misschien is het ooit wel leuk als er een DLC komt waarbij mensen die hem hebben gekocht 20 meer blokken krijgen ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 18:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zou triest zijn als er uberhaupt betaalde updates komen, want vroeger was het zo dat je MC kocht voor hoe het was, en je niks hoefde te betalen voor updates..
bron?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:48 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik denk vooral dat die updates gekocht moeten gaan worden, omdat de verkoop na de release zwaar is tegengevallen.
MC was niet altijd 15 euro. Maar je kan als bedrijf niet blijven teren op de verkoop, je wilt in de toekomst ook nog loon ontvangen etc.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef Flodder450 het volgende:
oh boohoo ze (Mojang) zijn toch allang binnen?
minecraft verkocht als een terelier
4,5Miljoen x¤15=?
Jij bent de mod die ik sprak?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bedankt voor je post, je hebt rechten man
ah ja vroeger was alles beter enzoquote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Fleberp het volgende:
[..]
Jij bent de mod die ik sprak?![]()
Btw, ik hoor iedereen over 1.8 maar als ik speel zie ik gewoon 1.0, ik zou aannemen dat als je via je browser speelt je meteen de nieuwste versie draait?
ja, 1.8 was nog beta, de versie die je nu speelt 1.0.0 komt daarnaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Fleberp het volgende:
[..]
Btw, ik hoor iedereen over 1.8 maar als ik speel zie ik gewoon 1.0, ik zou aannemen dat als je via je browser speelt je meteen de nieuwste versie draait?
that's me!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Fleberp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
ja, 1.8 was nog beta, de versie die je nu speelt 1.0.0 komt daarna
Dat dacht ik dus ook al, Als het uit zou komen zijn er nog altijd mods die het misschien wel 10x beter maken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef KaasManiak het volgende:
Zal die DLC niet ook als een mod uitkomen? Mocht het een betaalde versie zijn dan
nein :\quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |