Dit gewoon.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef wekky het volgende:
Koffie en sigaretje... Eten doen we paar uur later wel...
Kost teveel tijd. Voor den eckten avond-/nachtbaas is een minuut extra ochtendslaap meer waard dan een goed ontbijt. De kenners beamen dat.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:56 schreef mschol het volgende:
of doe het dan op z'n engels... eitje erbij e.d.
Je post allemaal rare dingenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ikea 1 euro ontbijtjequote:Op zondag 8 januari 2012 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig gooi je dan 3 euro over de balk..(elke dag, dus ~1000 euro per jaar)
Je stofwisseling staat 's nachts niet stil hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef LittleLady het volgende:
Na dit topic ben ik weer een heel stuk wijzer geworden, waarom sommige mensen zo lang uit hun muil meuren, je een ontbijt is belangrijk, dan gaat je stofwisseling werken en sluit je maagklepje zich weer.
Mij maakt het niet uit waar ik in de ochtend mee begint, zolang het maar geen jus 'd orange is, dan word ik misselijk, effe lekker broodje kaas uit de oven kop thee erbij, effe rustig laatste nieuwtjes lezen en dan tandenpoetsen en vrolijk aan de gang.
Leuk enzo maar dat oermens argument is slap en dat weet je zelf ookquote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Je stofwisseling staat 's nachts niet stil hoorVoor de werking van je stofwisseling maakt het bijna geen reet uit of je ontbijt of niet, als je over de gehele dag maar voldoende vreten binnen krijgt. Kan er zelf ook prima tegen om pas in de middag te eten, maar doe het zelf dan ook al jaren. Ons lichaam is in de loop der eeuwen weinig veranderd, en de oermens had echt niet de luxe om iedere morgen met een voedzaam an smakelijk ontbijt te beginnen. Ook cardio op een lege maag in de ochtend kan prima, het is grotendeels een kwestie van gewenning (wel of niet eten in de ochtend).
Ga maar eens lezen dan. Ook zonder mijn oermens-argument is het nog steeds waar.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk enzo maar dat oermens argument is slap en dat weet je zelf ook
Ga jij maar eens lezen. Ik zeg helemaal niks over het waarheidsgehalte.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Ga maar eens lezen dan. Ook zonder mijn oermens-argument is het nog steeds waar.
Naah, ik heb me al genoeg in het wel en wee van voedsel verdiept en ben het nu wel weer zatquote:Op maandag 9 januari 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga jij maar eens lezen. Ik zeg helemaal niks over het waarheidsgehalte.
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:05 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Naah, ik heb me al genoeg in het wel en wee van voedsel verdiept en ben het nu wel weer zat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |