nee, ik ben geen loooser, ik werk in de bioscoop, ik heb een vriendin, lovely lass, heb een eigen radio, met dj studio in me kamer, ben eigenaar van een iphone 4S en draag vaak baggy kleding, ik heb mezelf gezworen nooit vakken te gaan vullen, en heb cijfers waar jij nog het nakijken van hebtquote:Op zondag 8 januari 2012 10:56 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Met deze opmerking ben je dus wel degelijk een levenloze slet die gewoon z'n vakjes moet gaan vullen bij de AH.
Ben jij toevallig ook de zanger van het wuppie-lied?
Niet zo happen. Hij draagt vuilniszakken.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:05 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
nee, ik ben geen loooser, ik werk in de bioscoop, ik heb een vriendin, lovely lass, heb een eigen radio, met dj studio in me kamer, ben eigenaar van een iphone 4S en draag vaak baggy kleding, ik heb mezelf gezworen nooit vakken te gaan vullen, en heb cijfers waar jij nog het nakijken van hebt
Goed nummerquote:Op zondag 8 januari 2012 11:06 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
en ik moet van de marihuana afblijven of ik wordt paranoïde
Wow, een iPhonequote:Op zondag 8 januari 2012 11:05 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
nee, ik ben geen loooser, ik werk in de bioscoop, ik heb een vriendin, lovely lass, heb een eigen radio, met dj studio in me kamer, ben eigenaar van een iphone 4S en draag vaak baggy kleding, ik heb mezelf gezworen nooit vakken te gaan vullen, en heb cijfers waar jij nog het nakijken van hebt
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:06 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
en ik moet van de marihuana afblijven of ik wordt paranoïde
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 8 januari 2012 11:03 schreef summer2bird het volgende:
Dat pak uit TS zijn vorige topic.
Ga je serieus met zo'n ding lopen?
En dan zo'n triest topic openen over iemand die niet dezelfde mening deelt.
Sneu.
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:29 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers![]()
Ik ga jou straks hard nemen met mijn gladde geile sexy pak
Een basispakketje zal ik jou eerst geven; daarna kunnen we stap voor stap naar de kade lopen en het in de zee doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Je bent 13 en zit op het vmbo? Basis of kader?
0mg, luister n00bie, dat je moeder je vroeger heeft betast, geeft je geen redenen om hier te lopen trollen, volgens mij woon jij later alleen, samen met je kat mittensquote:Op zondag 8 januari 2012 11:33 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Een basispakketje zal ik jou eerst geven; daarna kunnen we stap voor stap naar de kade lopen en het in de zee doen.
-x- op je gladde billetjes van Mike Mareen
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Niet zo happen. Hij draagt vuilniszakken.
Jeetje hee, de AH wordt nu echt boos op je hoor schat!quote:Op zondag 8 januari 2012 11:35 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
0mg, luister n00bie, dat je moeder je vroeger heeft betast, geeft je geen redenen om hier te lopen trollen, volgens mij woon jij later alleen, samen met je kat mittens
En jij bent?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:37 schreef BORRREETJEEE het volgende:
TS is nog steeds wild om zich heen aan het meppen?
Zeker nog nooit van het spreekwoord "Als je geschoren wordt, moet je stilzitten" gehoord?
ik denk dat de bios, alleen nu hoopt dat ik morgen weer gewoon verschijn, en de klanten weer vriendelijk te woord sta, en oja, volgens mij zijn jou ouders broer en zus van elkaar, dat moet gewoon wel om zo'n kind ,zo dom te kunnen producerenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:39 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Jeetje hee, de AH wordt nu echt boos op je hoor schat!
Er lopen al klanten boos de winkel uit, omdat jij het plee papier vak niet hebt gevuld!
Oja, je moeder neukt trouwens erg lekker; geef alleen even door dat ze voortaan haar kontje wat beter moet afvegen. Mijn piemel was helemaal bruin.
Bij voorbaat vakkenvullende dank!
Met Geer wellichtquote:Op zondag 8 januari 2012 12:01 schreef summer2bird het volgende:
TS, misschien kan je meedoen met de Toppers met dat glans pakje van je.
Kan je nog voor het eerst een heuse date scoren ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |