Laat je vooral niet tegenhouden, geh vooral helemaal los.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ik wou bijna gaan soepen totdat ik zag dat remlof haar kent. Dat durf ik niet aan.
Nu met bonussoepfoto:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laat je vooral niet tegenhouden, geh vooral helemaal los.
Had, jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:24 schreef Maisnon het volgende:
Vreemd ik dacht dat remlof juist een baard had laten staan
[ afbeelding ]
Gesproken als een echte FOK!ker.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:33 schreef Oerbeer het volgende:
De boezem kan ik al helemaal niks mee beginnen.
Zeer slechte OP foto, daarom een zeer slechte soepquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Met schoorvoetende instemming van persoon in kwestie. Gehen Sie jetzt los!
quote:
Met blauwe ogen en dubbel D?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Precies hoe ik haar altijd in mijn dromen voor me zie.
quote:
is dit zo'n when you see it you'll shit bricks foto?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu met bonussoepfoto:
[ afbeelding ]
Goed gezien! Gelukkig stond die daar niet echt, want er mogen geen negers in die kroeg naar binnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:25 schreef zovty het volgende:
is dit zo'n when you see it you'll shit bricks foto?
Want in dat geval; de neger achter garri.
Homoquote:Op zondag 8 januari 2012 14:09 schreef Garisson72 het volgende:
Druk je tieten niet zo tegen mij aan!
Nee, het regent te hard.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:26 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Ben je al klaar met Plasterk pijpen?
Nee, maar ik welquote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]Een ware PvdA'er laat zich toch niet weerhouden door wat miezerregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |