Dit zijn de molacties waarvan ik Anne-Marie verdenk. We zullen zien hoeveel ervan waar is

.
(over sommige opdrachten valt veel meer te zeggen, ook wat vermeend onmols gedrag betreft, maar ik heb het even kort proberen te houden)
1.1 Dropping
Zet klok terug (geldt voor elke mol)
1.2 Gletsjer
Loopt naar verkeerde lokatie (wil als mol de vrijstellingen niet vinden/laten vinden door teamgenoot?) en tekent kaart waarmee geen kokers te vinden zijn
1.3 Brug
Wacht tot Liesbeth en Maarten uitgeschakeld zijn en laat zich dan als laatste makkelijk afschieten door Frits.
2.1 Trap
Geeft waarschijnlijk verkeerd antwoord op de vraag over haar brilsterkte, wat een groot verschil in uitkomst geeft
2.2 Jeep
Stuurt een andere kant op dan aangegeven wordt. Lijkt later goed haar best te doen om het woord te raden, maar noemt eigenlijk alleen de letters die sowieso te lezen zijn.
2.3 Rooksignalen
Probeert nog even om de goede code te ‘raden’ (ze begint goed met 4!), maar Dio en Tim maken er een te groot zootje van om er met goed fatsoen 4263 van te kunnen maken.
3.1 Speedboot
Kan één bord (het duurste!) helemaal niet lezen en een ander pas op de terugweg (waardoor er weinig tijd meer was voor goede antwoorden).
3.2 Jokers
Pakt een joker en geen geld.
3.3 Rondleiding
Probeert de groep te laten opschieten door te vragen of er een tijdlimiet is. Hoe sneller de groep bij de toren is, des te kleiner de kans dat Marit en Maarten bellen.
4.1 Munitiedepot
Probeert nog even William bij het bord van Frits te krijgen, maar kreeg weinig kans.
4.2 Snorkelen
Geeft samen met Hadewych toch de volgorde verkeerd door. Niet erg, maar genoeg om de opdracht te laten mislukken.
4.3 Onderhandelen
Valt veel over te discussieren, maar ik blijf erbij dat de mol hier altijd zou aansturen op unaniem groen tijdens de onderhandelingen. Vervolgens zou ze zich eraan houden als dat kon. Alleen als alle anderen groen zouden hebben gestemd, was de mol voor rood gegaan. (En ja, natuurlijk had de mol inzage in de stemmen, dat hadden de kandidaten ook wel kunnen bedenken)
5.1 Vliegtuigvragen
Ze probeert haar vraag verkeerd te beantwoorden, maar wordt overruled door William en Liesbeth(?)
5.2 Westerndorpje
Probeert Frits af te schieten met geld op zak. Pas als hij het uit z’n zak haalt en laat zien houdt ze op met schieten. In het eindduel pakt ze geld, maar doet geen poging het duel te winnen. Hierdoor kan William dat geld niet meer pakken. Vervolgens wil William natuurlijk wél winnen, waardoor er toch geen geld in de pot komt.
5.3 Speurtocht
Wil gelijk na het vinden van de eerste aanwijzing naar de genoemde straat. Hierdoor moet de andere groep alle overige aanwijzingen vinden, wat de kans kleiner maakt dat ze allemaal op tijd bij Art zullen zijn.
6.1 Boogschieten
Ja, dit is het grote rookgordijn, he? Er gaan stemmen op die zeggen dat Anne-Marie hier misschien wel de treffer van een ander claimt, om zo minder verdacht over te komen.
6.2 Verlaten mijn
Laat zich makkelijk afschieten, waardoor Hadewych als laatste geen schijn van kans meer heeft.
6.3 Vispuzzel
Als je de beelden terugkijkt, dan zie je dat het blijkbaar Anne-Marie is die iets doet waardoor de tijd voor de laatste puzzel in gaat. Wel lastig te zien. Verder van helemaal niemand een molpoging gezien bij deze opdracht.
7.1 Stier
Anne-Marie schrijft op de kop, terwijl dat geen zin heeft.
7.2 Abseilen
De mol voorspelt uiteraard zichzelf correct.
7.3 Schilderijen
Sowieso geen idee wat de sabotagepoging hier zou moeten zijn geweest
8.1 Plein
Opvallen?
8.2
Wordt gepakt in het doolhof
8.3
Geen molactie nodig. Maar ik denk wel dat de reden dat ze zo risicovol durfde te spelen, is dat het voor haar als mol eigenlijk niets uitmaakte.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 29-02-2012 00:22:10 ]