Nou! iddquote:
trusten!quote:
Wat / wie?quote:
Zover ik heb begrepen wordt bachelor en master apart gezien. Dus als je met je master begint, begin je een "nieuwe" studie en vervalt eventuele uitloop in de bachelor. Je moet gewoon binnen die 3 jaar met je master klaar zijn (vanaf het begin van master)... heb je nergens last van.... Hoe komt je trouwens bij 2013? Ze gaan het waarschijnlijk komende collegejaar al invoeren!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Hoe werkt dat dan Cali?Als je op 1 sept. 2013 met je master bezig bent boeit je bachelor niet meer?
Oh ja, 2012 bedoelde ikquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen wordt bachelor en master apart gezien. Dus als je met je master begint, begin je een "nieuwe" studie en vervalt eventuele uitloop in de bachelor. Je moet gewoon binnen die 3 jaar met je master klaar zijn (vanaf het begin van master)... heb je nergens last van.... Hoe komt je trouwens bij 2013? Ze gaan het waarschijnlijk komende collegejaar al invoeren!
Volgens mij hebben ze dat aangepastquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, 2012 bedoelde ik
Maar je kreeg die boete toch met terugwerkende kracht? Dus zelfs als je al met je master bezig bent en 5 jaar over je bachelor hebt gedaan, je toch 3000 euro moet betalen. Dat dacht ik.
Zou chill zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat aangepast
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |