http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/Liesbeth.aspxquote:Liesbeth Staats (1974), studeerde van 1992 tot 1998 aan de Universiteit van Amsterdam en tussendoor ook een jaar aan de Sorbonne in Parijs.
Na haar afstuderen werkte ze tot 2002 als verslaggever bij de lokale Amsterdamse omroep AT5 en de vijf jaar daarna was ze nieuwslezeres bij het Jeugdjournaal. Daarna was ze verslaggeefster en presentatrice bij de actualiteitenrubriek EénVandaag. Sinds 2011 heeft Liesbeth een eigen productiebedrijf en is ze verslaggeefster bij KROs Brandpunt.
Weet niet eens zeker of ze dat wel heeft laten zien. Weet wel dat Marion iig wel echt de trekker overhaalde om te bewijzen dat er niets meer uitkwam.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ze liet ook heel raar zien dat dat geweer leeg was: Ze haalde de trekker niet over, maar tikte er zachtjes tegenaan.
(Volgens mij was dat Liesbeth)
Er was 1 shot waarin duidelijk te zien was dat iemand die trekker niet overhaalde, maar deed alsof.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:26 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Weet niet eens zeker of ze dat wel heeft laten zien. Weet wel dat Marion iig wel echt de trekker overhaalde om te bewijzen dat er niets meer uitkwam.
Nou ja, dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef DaMart het volgende:
Liesbeth is vooralsnog mijn reservemol.
Ze heeft wel erg genoten van het strand, waar ze weinig heeft uitgevoerd, zo lijkt het. Bij de gletsjeropdracht stond ze in hopen te wroeten (molshopen?) en ze keek wel heel geïnteresseerd toe hoe de vrijstellingen werden gepakt. Bovendien hield ze zich behoorlijk afzijdig, wat typisch kan zijn voor een mol in het begin: even de kat uit de boom kijken.
Om je brein iets tot rust te brengen: Ik kan je vertellen dat liesje1979 en Liesbeth niet dezelfde persoon zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef jcdragon het volgende:
@liesje1979 Het valt me op dat je waarschijnlijk dezelfde voornaam hebt als Liesbeth. *brein begint overal iets in te zien*
Dat lees ik nu pas.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Om je brein iets tot rust te brengen: Ik kan je vertellen dat liesje1979 en Liesbeth niet dezelfde persoon zijn
Mij is het zelf niet opgevallen. Maar het zou kunnen kloppen dat dit zo is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Tweedubbele crosspostmaar:
Deze aflevering is me DRIE keer opgevallen dat het volume veranderde. Harder of zachter weer ik niet meer zeker, maar ik geloof in ieder geval twee keer harder. Dit gebeurde twee keer toen Liesbeth in beeld was, of als Liesbeth iets zei, de derde keer precies op het moment dat Frits Liesbeths naam noemde tijdens het maken van de test.
Vraag 1, kunnen de programmamakers dit uberhaupt manipuleren? (zo nee, dan is het sowieso bullshit wat ik zeg)
Vraag 2, is dit ook te horen tijdens het terugkijken van de aflevering op internet? Zo nee, dan moeten jullie het van mij aannemen.
Iemand anders opgevallen?
Ik zou het wel een originele en leuke hint vniden, alleen voor de kijkers die het toevallig horen. En ik kan me voorstellen dat het op uitzending gemist niet terug te horen is (ga ik nog checken) dus dat het echt alleen eenmalig voor de oplettende kijker is.
twitter:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |