Wij wachten afquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:51 schreef Jabberwocky het volgende:
Nee hoor geen toeval, keihard doorgestoken kaart dit.
Zijn exit was voor jong en oud toch wel aandoenlijk.twitter:Rayscha twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 09:21:54@FritsHuffnagel Mijn kleine man (6) totaal overstuur " mama, ik vind het zo erg dat Frits uit WIDM moet. Dat wil ik niet"@FritsHuffnagel reageer retweet
Was ook wel een leuke gozer. Hij doet me een beetje aan Jon denken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:20 schreef jcdragon het volgende:
Geretweet door FritsZijn exit was voor jong en oud toch wel aandoenlijk.twitter:Rayscha twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 09:21:54@FritsHuffnagel Mijn kleine man (6) totaal overstuur " mama, ik vind het zo erg dat Frits uit WIDM moet. Dat wil ik niet"@FritsHuffnagel reageer retweet
Van mijn was hij ook mijn favoriet...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zo jammer dat hij eruit is. Had hem echt wel als winnaar gezien. Vond hem erg leuk in de groep, het was mijn favoriet.
Haha ik lach me helemaal stuk.quote:
jatog btje garpje make om dit topic te verlichte enzo jeweettoch xD box ouwequote:Op zondag 12 februari 2012 17:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Haha ik lach me helemaal stuk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |