Dan zou het alsnog raar zijn als mol zijnde. Bovendien wist ze helemaal nog niet dat Tim er moeite mee had. Die kwam daar echt pas later achter. Niet dat hij heel blij was met de opdracht, maar echt angstig leek hij daarvoor ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef DaMart het volgende:
Ze kan zich ook nog bedacht hebben, natuurlijk en alsnog die afdaling willen doen, misschien ook vanwege de aanmoedigingen van de anderen en om zich niet te laten kennen. Ze ging ook heel resoluut als eerste, waardoor bijvoorbeeld Tim zich ook niet wilde laten kennen en toch ging, al wilde hij liever niet.
Dat zonder meer, maar als mol is het sowieso gek om de pot hier met 500 te spekken (of niet met 500 euro te laten dalen).quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, we zullen het wel horen in de laatste aflevering, want volgens mij is nog gewoon de mol.
Juist niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:23 schreef tochweerhenk het volgende:
de mol dacht dat ze de brug af zou gaan, en ze ging
oh bij wie wel danquote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:51 schreef Dipstaart het volgende:
De manier waarop ze in de eerste aflevering reageerde toen ze een groen scherm kreeg vond ik verdacht. Heel geacteerd opgelucht. Alsof ze niet wist hoe te reageren.
Dus ja, zij is de Mol
Ja, maar een mol die onnodig geld in de pot brengt is een slechte mol. Hadewych kan de mol niet zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
En het is toch echt Hadewych, al was die wel wat onmollerig met 1.000 euro voor de pot erbij vandaag. Maar aardig wat hints naar haar:
* In de titel ontbrak haar naam, daar stonden dus alleen die van de overgebleven kandidaten
* Hadewych vindt tellen leuk... handig met al die kruizen (plus) en de rekensommen in de tweets
* Hadewych zag je door het fiche met de vrijstelling en het woord 'De Mol' heen
* Bij de executie zei Art: Tenzij je de mol bent... Hadewych.
Met opdracht 1 was 2.000 euro te verdienen, ze heeft 1.500 euro daarvan verloren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar een mol die onnodig geld in de pot brengt is een slechte mol. Hadewych kan de mol niet zijn.
Maar ze had 2000 kunnen verliezen. En mol verdient niets voor de pot, tenzij het niet anders kan. Die 500 euro zijn gewoon onnodig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met opdracht 1 was 2.000 euro te verdienen, ze heeft 1.500 euro daarvan verloren.
Precies.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Starlynk het volgende:
Ja maar deze 500 euro was absoluut onnodig. Niemand had het haar kwalijk genomen als ze de vraag fout had gehad...
Zoals de mol twitter: Ik zet jullie weer op een dwaalspoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Starlynk het volgende:
Ja maar deze 500 euro was absoluut onnodig. Niemand had het haar kwalijk genomen als ze de vraag fout had gehad...
Dat vind ik wel een tekst voor Hadewych, die het altijd moeilijk vindt om afscheid te nemen van de afvallende kandidatenquote:Alle mannen zijn er in ieder geval uitgewerkt! En toch vind ik dat wel een beetje jammer. Tim, William, Frits, Maarten, Dio. Zeg nou zelf: stuk voor stuk hele aardige, sympathieke jongens. Echt waar! Je zou ze allemaal in de finale willen zien.
In ieder geval de laatste tweequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Nogmaals:
Alle kandidaten die afvielen zeiden dat ze Hadewych afschreven als mol.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval de laatste twee.
Dus is ze de mol. let maar op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar een mol die onnodig geld in de pot brengt is een slechte mol. Hadewych kan de mol niet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |