abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:09:34 #201
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_110852626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:43 schreef Rewimo het volgende:
En ik krijg net een mailtje dat ze me een nieuw kloppertje gaan opsturen, goeie service van Lattemento ^O^
Mooi werk, en dat voor die lattemento opschuimertjes die niet eens zo duur zijn in aanschaf. +1 voor lattemento.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 april 2012 @ 12:45:52 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_110858141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:09 schreef neo2000 het volgende:
Mooi werk, en dat voor die lattemento opschuimertjes die niet eens zo duur zijn in aanschaf. +1 voor lattemento.
Ik vind 50 euro (zoiets was het wel) nou ook weer niet zo heel goedkoop ;)

Maar prima service inderdaad ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 april 2012 @ 12:48:47 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_110858234
O, en nu een mailtje dat ze het naar mijn huisadres sturen (in DLD dus) en dat ze er voor de zekerheid twee opsturen _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:42:56 #204
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_110860136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vind 50 euro (zoiets was het wel) nou ook weer niet zo heel goedkoop ;)

Maar prima service inderdaad ^O^
In vergelijking met een aerocchino wel. Maar dan hebbie een duurdere variant, mijne was 2 tientjes @ kruidvat.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 april 2012 @ 14:05:56 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_110860898
Ik had er ook eentje van Kruidvat maar daarvan liet de "antiaanbaklaag" los, dat was niet zo'n succes (weet niet welk merk trouwens). Deze is van staal, stuk duurzamer :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_110888665
Vervelend, op m'n werk hebben ze nu ook nespresso's, nu blijkt dus dat mijn machine inderdaad echt niet zo heet wordt als ik het vergelijk met daar, misschien toch maar eens voor bellen.
pi_110915794
Lijkt mij juist een voordeel toch dat de machine niet oververhit kan raken :p? Of bedoel je dat de koffie niet heet genoeg is? De koffie hoort tussen de 86 en 91 graden te zijn.
Doei
  zondag 29 april 2012 @ 13:46:55 #208
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_110928141
Ik ga binnenkort een digitale keukenthermometer kopen, ga ik zelf de espresso ook eens meten qua temperatuur. Merk tegenwoordig regelmatig dat als ik mensen een bakkie geef en die gooien er melkpoeder bij (melk in de koffie sowieso, maar daarom hebben we ook poeder staan aangezien melk in de koffie -> gatver) het poeder niet oplost. Dus ik heb in mijn geval ook twijfels over de temp van de koffie. Nu drinken we altijd koffie uit volgens mij porseleinen koffiekopjes dus die houden hitte ook niet goed vast zeg maar. Ben benieuwd of het aan de inmiddels 3 jaar oude nespresso le cube ligt of aan de kopjes.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:32:51 #209
335643 faptist
Maakt fouten
pi_111080007
Ik heb een citiz en zoek nu toch maar een melkschuimer, maar wat zijn die krengen duur!
Als ik de opschuimer los koop betaal ik daar meer voor als voor mn Citiz destijds. Au.
Had ik nou toch maar de Citiz&milk gekocht :(.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:34:34 #210
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_111080053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:32 schreef faptist het volgende:
Ik heb een citiz en zoek nu toch maar een melkschuimer, maar wat zijn die krengen duur!
Als ik de opschuimer los koop betaal ik daar meer voor als voor mn Citiz destijds. Au.
Had ik nou toch maar de Citiz&milk gekocht :(.
Dat had je toen ook al kunnen weten natuurlijk :+.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 mei 2012 @ 15:01:56 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_111086140
Twee nieuwe kloppertjes ontvangen van Lattemento _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_111117987
quote:
12s.gif Op zondag 29 april 2012 13:46 schreef neo2000 het volgende:
Ik ga binnenkort een digitale keukenthermometer kopen, ga ik zelf de espresso ook eens meten qua temperatuur. Merk tegenwoordig regelmatig dat als ik mensen een bakkie geef en die gooien er melkpoeder bij (melk in de koffie sowieso, maar daarom hebben we ook poeder staan aangezien melk in de koffie -> gatver) het poeder niet oplost. Dus ik heb in mijn geval ook twijfels over de temp van de koffie. Nu drinken we altijd koffie uit volgens mij porseleinen koffiekopjes dus die houden hitte ook niet goed vast zeg maar. Ben benieuwd of het aan de inmiddels 3 jaar oude nespresso le cube ligt of aan de kopjes.
Koffie / espresso komt het best tot zijn recht als het kopje ook warm is. Als je dus eerst eentje zet zonder cupje zal het kopje warm worden door het hete water. Als je daarna het water weggooit en de koffie zet met het cupje scheelt het al de afkoeling die het normaal zou hebben van het kopje opwarmen.

Overigens moet je geen poeder gebruiken :P dat is heiligschennis!! Als je al melk in je koffie wilt neem dan koffiemelk, dat is ook 2 jaar houdbaar volgens mij.

Ik vind het zelf erg fijn dat mijn espresso's altijd direct gedronken kunnen worden :)
Verslaafd aan koffie
pi_111118244
Sinds gisteren ook in het bezit van een CitiZ & Milk. Mooi apparaat.

Ik zit nog te twijfelen of ik het welkomstpakket ga nemen. Eerst maar eens wat meer proeven van de 16 bijgeleverde capsules. Kijken hoe groot de kans is dat ik een significant deel van het welkomstpakket nooit zal drinken. Wat zijn jullie ervaringen? Blijven er uiteindelijk veel liggen van het welkomstpakket nadat je je favorieten hebt gevonden? Of helpt het juist om je favorieten te vinden? Enne... wie gebruikt die doos die erbij geleverd wordt daadwerkelijk?

Verder zie ik in de topics regelmatig voorbij komen dat er bonnen zijn voor 70 euro korting? Zijn dat acties in specifieke jaargetijden of moet ik daarvoor veel Nespresso-vriendjes vinden?

Veel vragen zo bij mijn eerste onzekere stappen op het Nespresso-pad... maar wat zijn die stappen al heerlijk :)
pi_111202065
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef imextukker het volgende:
Verder zie ik in de topics regelmatig voorbij komen dat er bonnen zijn voor 70 euro korting? Zijn dat acties in specifieke jaargetijden of moet ik daarvoor veel Nespresso-vriendjes vinden?
Je hebt toch sowieso die 30 euro?

Hier ook een nieuwe C&M gebruiker. Hij bevalt goed en we genieten erg van de koffies. De aeroccino doet zijn werk ook erg goed. De eerste bestelling is gisteren ook al de deur uit gegaan. :9~
Wat me opviel aan het apparaat zelf is dat er veel kwaliteit vanaf straalt.
Ik heb overigens niet voor het welkomstpakket gekozen, zonde van de cups die wij toch niet drinken.
pi_111277557
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:03 schreef Wessee het volgende:

[..]

Je hebt toch sowieso die 30 euro?

Ja natuurlijk (hoewel er geen factuur was geleverd bij het pakje, dus dat is nog even wat extra werk), maar ik kan toch altijd vragen? Ik blijf Nederlander en elke 10 euro extra voordeel maakt weer dat er ca. 30 capsules besteld kunnen worden :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:51:19 #216
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_111309689
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:54 schreef timtimtimmeh het volgende:

[..]

Koffie / espresso komt het best tot zijn recht als het kopje ook warm is. Als je dus eerst eentje zet zonder cupje zal het kopje warm worden door het hete water. Als je daarna het water weggooit en de koffie zet met het cupje scheelt het al de afkoeling die het normaal zou hebben van het kopje opwarmen.

Overigens moet je geen poeder gebruiken :P dat is heiligschennis!! Als je al melk in je koffie wilt neem dan koffiemelk, dat is ook 2 jaar houdbaar volgens mij.

Ik vind het zelf erg fijn dat mijn espresso's altijd direct gedronken kunnen worden :)
Doe ik ook af en toe wel, maar is ook best een gedoe, vooral bij veel visite. ;) Zit bij de le cube ook een warmhoudplaatje voor de kopjes maar da's meer voor de sier denk ik; ding doet er een halve dag over om enigzins lauw te worden. Meeste mensen drinken sowieso lungo's en dan passen de kopjes niet.

Koffiemelk en lang houdbaar, die ken ik wel.. ;) Liggen die cupjes een tijdje, zouden ze nog goed moeten zijn, zijn ze dat dus niet meer. Ook niet handig met visite. Vandaar de melkpoeder. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_111398975
Meld me hier ook maar eens, sinds vorige week de trotse eigenaar van een Krups Citiz & Milk O+ c_/

Proefpakketje is bijna op, eerste bestelling al gedaan en die was gelijk de dag erna binnen. Tot nu toe erg tevreden, al zou de melk iets warmer mogen worden... maar dat had ik al gelezen in verschillende reviews.
pi_111880111
Iemand ervaring met de Delonghi 720m? Is dit het 'beste' apparaat?

http://www.bobshop.nl/nl/(...)ium-nespresso/p33690
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 mei 2012 @ 19:17:49 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_111888306
Na vijf jaar vond onze aericcino dat we aan een nieuw design toe waren :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_111888370
Ik ga koffie zetten
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:24:29 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_111897808
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand ervaring met de Delonghi 720m? Is dit het 'beste' apparaat?

http://www.bobshop.nl/nl/(...)ium-nespresso/p33690
die nieuwe delonghi's zijn beter en voordeliger (ervaringsdeskundige) :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_111898037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

die nieuwe delonghi's zijn beter en voordeliger (ervaringsdeskundige) :7
Zoals :P ? Ik ben lui en wil zo min mogelijk draaien aan knoppen en dingen apart instellen. Daarom leek mij deze zo goed en simpel.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:25:09 #223
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_111903622
Ik heb mijn Pixie net ontkalkt. Na 2x reservoir met ontkalkvloeistof heb ik 2 liter schoon water door het apparaat gespoeld, 2 volle reservoirs. Nu heb ik het idee dat ik nog steeds die rottige ontkalker in mijn koffie proef, :r. Iemand daar ervaringen mee?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:28:22 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_111908139
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Zoals :P ? Ik ben lui en wil zo min mogelijk draaien aan knoppen en dingen apart instellen. Daarom leek mij deze zo goed en simpel.
EN520 series: kan hetzelfde als de 720 (koffie, cappo, latte, espresso), de koffie wordt warmer, zelfreinigende melkspuit, makkelijk te bedienen en ook nog voordeliger.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:59:17 #225
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_111917900
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef Ringo het volgende:
Ik heb mijn Pixie net ontkalkt. Na 2x reservoir met ontkalkvloeistof heb ik 2 liter schoon water door het apparaat gespoeld, 2 volle reservoirs. Nu heb ik het idee dat ik nog steeds die rottige ontkalker in mijn koffie proef, :r. Iemand daar ervaringen mee?
Jup. Ik gebruik meestal spoelmiddel van HG, Espresso/koffieapparaat ontkalker en liep er de eerste keer ook tegenaan. Oplossing: gewoon na het spoelen nog een paar keer spoelen. Ik gooi er 4 volle reservoirs doorheen na het ontkalken. :') Oh, en zet een raam open ind e keuken, aangezien spul nogal kan ruiken, beïnvloed je smaak ook natuurlijk. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')