Als je dat zou willen doen, heel graag!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:34 schreef MrManiak het volgende:
Zal ik mijn lijst van de special even hierin gooien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik ga voor Frits... Puur een gevoel in combinatie met dat hij de vrijstellingen toevallig vond...
Al hoewel ik ook Anne Marie verdenk.. De letter A op het vliegtuig, en de tweet 'sta ik er alleen voor' terwijl je haar alleen voor dat vliegtuig ziet staan....
ps. heb niet alle topics doorgespit dus ook niet op de hoogte van alle mogelijke hints die al besproken zijn..
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Dat Tivoli en Dio is leuk bedacht maar ik vind het wel heeeel ver gezocht.
Dat zou betekenen dat ze bij het bedenken en voorbereiden op dit seizoen dio uitgekozen hebben en toen wisten dat hij op die dag in Tivoli zou spelen om vervolgens hints te bedenken die naar tivoli leiden...
Alles kan en niets is wat het lijkt, maar het lijkt me stug.
Die A is geen hint. Dit postte ChatGirl eerder:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:46 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Hier nog ff mijn theorietje uit het andere topic:
[..]
De eerste letters van ieder dagboek vormden een woord.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Hebben we, met de kennis van nu, eigenlijk ooit weleens iets op kunnen maken uit de dagboeken?
Inderdaad, mensen die uit het niets met het goede antwoord komen zullen hoogstwaarschijnlijk geen mol zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet meer wie het opperde vorig seizoen, maar dit vond ik een goede: een Mol zal nooit zonder reden onmols gedrag vertonen, alleen als het echt niet anders kan.
We konden Soundos bijvoorbeeld al afschrijven vorig jaar, en Miryanna al helemaal, omdat ze met 'Beatrix' kwam tijdens de plakopdracht.
Dus in plaats van letten op wie er molt (iedereen op zijn tijd), let op wie er nooit ONmols is.
Dat zou kunnen slaan op de gletsjeropdracht en daar vormde ze een koppel met Dio als ik het goed zegquote:Nee, ik was niet alleen, want ik had Marion.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:54 schreef DaMart het volgende:
In het dagboek van de mol staat:
[..]
Dat zou kunnen slaan op de gletsjeropdracht en daar vormde ze een koppel met Dio als ik het goed zeg.
Helemaal juist, daarom verdenk ik ook Liesbeth heel erg (let maar eens op haar houding tijdens de executies, je kunt het ook zien in de promo voor volgende week).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:47 schreef Borizzz het volgende:
Heb net de eerste aflevering teruggekeken; de kandidaten die bang kijken bij de executie zijn het in elk geval niet.
Ik dacht dat de klok al vooruit gezet was helemaal in het begin, voor ze gedropt werden toch? Ze komt aan als er nog een uur op de klok staat.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:35 schreef tochweerhenk het volgende:
De klok is een uur achteruitgezet. Anne Marie was al eerste bij het vliegtuig. Als we ervan uitgaan dat je de klok alleen kan verzetten bij het vliegtuig zelf, moest de mol het hebben gedaan op een moment dat hij alleen bij het vliegtuig was. Anne Marie was als enige alleen bij het vliegtuig dus moest zij de klok hebben verzet. Toch?
EDIT: Ze zegt bij het vliegtuig ook: waar zijn de anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |