Een vlo(voor de magneetroerder) en eventeel een erlenmeyer van zeker een liter.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal eens informeren. Wat heb je nog meer nodig?
Hij heeft dus geen keuze gemaakt. En nu?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat hij het allemaal zo moeilijk had met de keus.en dat het niet op was maar dat ie nog 2 minuten over had ofzo. maar toch maar wachtte tot de volgende ochtend met terug smsen
Topquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:15 schreef wyccie het volgende:
Onthouden. Zal je van de week meer laten weten.
En dat heeft 'ie nu gebombardeerd dus?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja had ie wel. Hij had mij gekozen en dat gezegd ook. We waren, of zijn of whatever, een stel. Dacht ik.
Toffe verrassingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja had ie wel. Hij had mij gekozen en dat gezegd ook. We waren, of zijn of whatever, een stel. Dacht ik.
half. ik hoorde net van een ander dat ie met haar mee naar huis is gegaan. Ik zit huilend op mijn bed. Fuck ik bak echt helemaal niks van relaties he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heeft 'ie nu gebombardeerd dus?
Maar wat zegt ie dan over gister? Of heb je hem daar nog niet over gesproken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik weet nog niet alles. maar hij zegt dat ie een klootzak isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wat zegt ie dan over gister? Of heb je hem daar nog niet over gesproken?
"Al het begin is moeilijk"quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
half. ik hoorde net van een ander dat ie met haar mee naar huis is gegaan. Ik zit huilend op mijn bed. Fuck ik bak echt helemaal niks van relaties he?
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet alles. maar hij zegt dat ie een klootzak is
ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppen
Niet intrappen dus. Ook niet over 2 weken.quote:
Heb je het over hem of over het algemeen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gewoon maar meteen opgeven? dan kom ik ook nooit ergens
Dat dus, daar kun je echt niks mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppen
Jawel...negeren en afsluiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dus, daar kun je echt niks mee.
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.quote:
Eensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.
Maar inderdaad, beter maak je de keus dan voor hem.
Algemeen. En hem.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het over hem of over het algemeen?
Gewoon zichzelf indekken inderdaad, "ik kan er niets aan doen want ik ben nou eenmaal zo".quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.
quote:Maar inderdaad, beter maak je de keus dan voor hem.
Dat, of het in ieder geval naar hem toe zo laten lijken.quote:
Precies dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gewoon zichzelf indekken inderdaad, "ik kan er niets aan doen want ik ben nou eenmaal zo".
Hem: jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |