Ik was van plan om misschien met St. Patrick's Day naar Ierland te gaan, dus dit klinkt ook niet verkeerd.quote:
Hoe moest ik nou weten dat vrouwen zittend plassen? Ik weet niks van vrouwen af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:48 schreef Gummiebeer het volgende:
Hoe kan je eigenlijk je vaginahaartjes zien als je zittend plast?
Je weet toch wel ongeveer hoe vrouwen er atanomisch in elkaar zitten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was van plan om misschien met St. Patrick's Day naar Ierland te gaan, dus dit klinkt ook niet verkeerd.
[..]
Hoe moest ik nou weten dat vrouwen zittend plassen? Ik weet niks van vrouwen af.
Maar met die plastuiten van tegenwoordig is niets meer zeker.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je weet toch wel ongeveer hoe vrouwen er atanomisch in elkaar zitten?
Zeker voor in ONZ.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:58 schreef Flippiee het volgende:
Jeetje Bobje, wat een inzicht verruimende topic is dit.
Daar ging ik voor. Ik wilde dit eerst in 'Fokkers helpen Fokkers' plaatsen, maar ik voelde me daar toch niet thuis. Dus toen maar hierquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:58 schreef Flippiee het volgende:
Jeetje Bobje, wat een inzicht verruimende topic is dit.
quote:You can vote to change this system. Three times a day.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |