SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Veul! bij metro dan wel te verstaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:22 schreef andreas612 het volgende:
hoeveel punten halen jullie per potje dan binnen met zo'n MAV? wat ricko zegt, 10 punten per spot, schiet voor geen ene reet op
op een 1000 ticket server als je er serieus mee aan de gang gaat.
Daarbij na 2 van die sessies 10000 punten voor de medal.![]()
Van jou zelf?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:29 schreef cerror het volgende:
[..]
SIG 551 sport .223 caliber , Mako 5x scope en een Eotech xps 2.0 red dot.
Afstand 50 meter.
Want kost .223 schieten ongeveer? Ik vond 9mm en .45ACP al zo achterlijk duur
Btw, ik speel te weinig BF laatste tijd.. Zit helemaal in Skyrim..![]()
![]()
Conscript reporting.
Tijd om even een fatsoenlijke PC te halen, heb er wel weer eens zin in.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Mja het is aimbot dag ofzo.
ohja, ook mooi met metro; MAV neerzetten + radio beacon, en dan een assault kit van een overleden vijand of teammember overpakken en overal med kits (als hij die in z'n kit heeft zitten) rondstrooien + reviven. Krijg je nóg meer punten.![]()
![]()
sinds de kerst doet BF3 het bij mij niet langer dan 2 min online en gewoon helemaal niet op de singleplayer..word gewoon ged/ced. /wrist want ik had weer zo zin om te spelenvooral de metro locatie is geweldig om te spelen online.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
Mss ff nieuwe install doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:47 schreef DirtyDaniel het volgende:
sinds de kerst doet BF3 het bij mij niet langer dan 2 min online en gewoon helemaal niet op de singleplayer..word gewoon ged/ced. /wrist want ik had weer zo zin om te spelenvooral de metro locatie is geweldig om te spelen online.
![]()
Gedaan,zelfde probleem. Heb me GFX kaart van de overclock gehaald. maar dan kan ik 10minuten ipv 2 minuten online spelen voordat ie vastloopt. zit er aan te denken om me hele pc ff opnieuw te installeren,mischien dat dat effect heeft.www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
mag ik je eraan herinneren dat als dat niet werkt, dat je dan wel echt heul desperate wordt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:04 schreef DirtyDaniel het volgende:
Gedaan,zelfde probleem. Heb me GFX kaart van de overclock gehaald. maar dan kan ik 10minuten ipv 2 minuten online spelen voordat ie vastloopt. zit er aan te denken om me hele pc ff opnieuw te installeren,mischien dat dat effect heeft.![]()
yeh,maar tis toch bizar als je 1,5 maand zonder problemen speelt en op de 1 van de andere dag ineens geen kut meer aan het spel hebt. op de bf3 forums zijn er genoeg mensen met dezelfde klachten maar EA/Dice doet er geen fuck mee.
Dacht eerst dat me GFX kaaart kaduk was.maar alle andere spellen die ik speel werken gewoon goed.owell kijk wel ff hoe het gaat,lijkt me vet om tegen fokkers te fragge iig
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
Ligt het aan mij of heeft Steam/Valve dat veel beter geregeld bij CS?www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
Steam -> jaar of 10 oud, flink door ontwikkeld.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:07 schreef DirtyDaniel het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Steam/Valve dat veel beter geregeld bij CS?
Origin -> Zit nog in Beta, Is precies zo stabiel en goed georganiseerd als Steam in het begin. Niet dus.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat doet die skill eigenlijk bij de stats? Klopt volgens mij geen fuck van?
Dennis3d heeft meer punten dan ik. Zijn kills per minut ligt hoger.
Mijn k/d ratio is beter, maar het klopt van geen kant?
Een vriend van me met minder punten heeft ook weer een veel hogere skill![]()
![]()
Vervelendste van dat soort cheaters is dat het andere team op zijn gemak alle vlagen kan pakken en tegen de tijd dat die kutcheater gekicked is word je verkracht op main base.![]()
Wat een goed idee!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef JK het volgende:
Mja het is aimbot dag ofzo.
ohja, ook mooi met metro; MAV neerzetten + radio beacon, en dan een assault kit van een overleden vijand of teammember overpakken en overal med kits (als hij die in z'n kit heeft zitten) rondstrooien + reviven. Krijg je nóg meer punten.![]()
![]()
![]()
I follow you......but not on Twitter![]()
Skill zegt geen zak. De ene dag hoog, andere laag.. Ik kijk er niet echt naar.
Ik stond in mijn leaderboard op de 2e plek net onder dennis3d, maar het zegt niets vind ik.![]()
Dat zegt inderdaad niets jaquote:Op zondag 8 januari 2012 11:24 schreef JK het volgende:
Skill zegt geen zak. De ene dag hoog, andere laag.. Ik kijk er niet echt naar.
Ik stond in mijn leaderboard op de 2e plek net onder dennis3d, maar het zegt niets vind ik.![]()
![]()
Van m'n pa. Ik zal 'm wel even vragen wat dat allemaal kost.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Van jou zelf?
Want kost .223 schieten ongeveer? Ik vond 9mm en .45ACP al zo achterlijk duur
Btw, ik speel te weinig BF laatste tijd.. Zit helemaal in Skyrim..
Ik weet wel dat hij 1100 patronen voor 350 euri had gekocht laatst.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
DICE en EA hebben je centen al lang en breed uitgegeven aan het ontwikkelen van spectat packs en DLC. Ze interesseren het echt niet dat er nu hackers en zulks rondlopenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:48 schreef drumstickNL het volgende:
Gaat EA niks tegen die kut cheaters doen?
[ afbeelding ]
Op elke fokker past een bril.![]()
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:25 schreef Catch_me het volgende:
[..]
DICE en EA hebben je centen al lang en breed uitgegeven aan het ontwikkelen van spectat packs en DLC. Ze interesseren het echt niet dat er nu hackers en zulks rondlopen
En er is totaal geen feedback via battlelog.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
quote:Op zondag 8 januari 2012 09:50 schreef BaraCuda het volgende:
Wat doet die skill eigenlijk bij de stats? Klopt volgens mij geen fuck van?
Dennis3d heeft meer punten dan ik. Zijn kills per minut ligt hoger.
Mijn k/d ratio is beter, maar het klopt van geen kant?
Een vriend van me met minder punten heeft ook weer een veel hogere skillquote:So basically, this is what determines your skill level on your stats page:
• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking![]()
kan je nergens zo'n account rapporteren oid?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja.
En er is totaal geen feedback via battlelog.
btw, die cheater van gister, die zat in de wagen zelf, dus die kon in die auto rondkijken, dus zodra iemand erin spawnde werd ie in de wagen doodgeschoten, zo'n amtrac
schnappie?![]()
moet trouwens zeggen dat die M60 wel m'n nieuwe vriend is hoorstuk zwaarder dan die m249 en net zo makkelijk, gister in de zijhal van metro bij B, achterom gelopen, allemaal neergepompt, iets van 8 man in 5sec.
hele team aan de andere kant van wtf
![]()
tevens: werkt die autokick al in BOF #4 met m320 en rpg? want zit er eentje rustig te spammen
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 14:30:25 ]![]()
Ik zei het verkeerd, in mijn leaderboards sta je op plek 8, ik op plek 2.quote:
Mijn skill ; 448
Jouw skill: 304
Maar als ik zo weer ga spelen zul je zien dat dat weer lager zal liggen.. en ik vraag me ook af waar 'skill' nu uit opgebouwd is. Er is iemand in mijn leaderboard lijst met -309... niet echt duidelijk wat het nou moet zijn.
Wat betreft hackers; je kan ze wel reporten, maar Dice print ze uit en ze vegen hun reet er mee af. Daarom lopen hackers vanaf dag 1 gewoon vrolijk rond. Je zou bijna zelf als je BF3 zat bent een aimbot gaan gebruiken om het spel dan maar voor iedereen te verneuken.
@Dre612; Kan die persoon die aan het spammen is ook mensen ermee doden en er mee wegkomen?![]()
eh ja, zojuist stuk of 10 man die aan het noobtuben waren en rpg spamm, hij kickte er net wel 2 maar niet allemaal zo te zienquote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd, in mijn leaderboards sta je op plek 8, ik op plek 2.
Mijn skill ; 448
Jouw skill: 304
Maar als ik zo weer ga spelen zul je zien dat dat weer lager zal liggen.. en ik vraag me ook af waar 'skill' nu uit opgebouwd is. Er is iemand in mijn leaderboard lijst met -309... niet echt duidelijk wat het nou moet zijn.
Wat betreft hackers; je kan ze wel reporten, maar Dice print ze uit en ze vegen hun reet er mee af. Daarom lopen hackers vanaf dag 1 gewoon vrolijk rond. Je zou bijna zelf als je BF3 zat bent een aimbot gaan gebruiken om het spel dan maar voor iedereen te verneuken.
@Dre612; Kan die persoon die aan het spammen is ook mensen ermee doden en er mee wegkomen?![]()
Hij kickt alleen bij een kill, bij gewoon gebruik niet.
Zodra er een 'death'-message komt met het wapen, dan moet het script in werking gaan.
Stel dat je door een RPG wordt geraakte en je hebt nog 7% over en iemand maakt de klus af met een vuurwapen, dan is daar helaas niets aan te doen.
Maar als iemand terug blijft komen om op die manier mensen af te maken kan ie uiteraard wel in de banlijst.![]()
ok, douw deze er maar in: Archangel1296
tag: [RIP]
kan je 'm nu erin zetten? hij denkt dat ik een grapje maak
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 14:39:36 ]![]()
No problem, alleen jammer dat Kleanupguy888 niet even de exploit wilde uitleggen.
Enige exploit die ik ken is die C4 door de muur heen, maar dat is geen exploit maar gewoon slecht afgeleverd werk.
RPG schieten en afmaken met een normaal vuurwapen.. dacht dat ie zo'n 'exploit' bedoelde, wat geen exploit is.. maargoed, who cares. Beide zijn nu weg.![]()
lol WTF waar plak je die c4 dan?Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik kan niet kiezen tussen heatseekers en rocket pods voor m'n jet
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Niet alleen maar, wel veel. Het is opzich een leuke en kleine map die je snel goed leert kennenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
ik wil die USAS dus moet ff snel rankenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:02 schreef Captainp00face het volgende:
Spelen jullie alleen maar Metro ofzo?is metro wel goede map voor
![]()
Aan de verliezende kant zijn en op het laatste moment alsnog winnen
Trouwens, die stationaire raketwerpers lijken me een stuk sterker dan een normale rpg! Klopt dat?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Beetje op 't dak van metro rondrennen zonder dat iemand je kan raken, zo kunnen we het allemaal welquote:Op zondag 8 januari 2012 15:58 schreef dennis3d het volgende:
Hoppa leuk joh c4 plakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo ook maar weer eens met BF3 bezig :-)
Voor de assignment Professional Russian, hoe ken ik die Underslung Grenade Launcher verkrijgen?AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15![]()
De underslung grenade launcher is de M320, assault class.
Misschien moet je wel een wapen kiesen met een underslung rail er op, zodat je geen losse M320 hebt.![]()
Hmm ik heb de M320 niet, moet ik hiervoor iets doen ofzo? Sorry ben nogal een n00b
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15![]()
M320 vind je bij medic.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Dus Metro is het beste om dingen voor je sniper rifles te unlocken? Conquest/Rush zeker?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wie helpt mee #2 vol te krijgen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hm, je kan ook bv een pdw-r of een ander wapen gebruiken ipv je sniper, en daarmee levelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Dus Metro is het beste om dingen voor je sniper rifles te unlocken? Conquest/Rush zeker?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Hoe?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:58 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Op dat mooi plekje bij de trap zekerquote:Op zondag 8 januari 2012 15:58 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
zoals die 'tutorial' met die C4 glitchquote:kk sneu
mwoa, voordat je daar fatsoenlijk C4 geplakt hebt.. daarbij worden ze na 2 sec opgeblazen door alle rondvliegende granaten..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op dat mooi plekje bij de trap zeker![]()
In combinatie met die glitch en een 2000 ticket server kan het aardig snel oplopenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zoals die 'tutorial' met die C4 glitchkk sneu
[..]
mwoa, voordat je daar fatsoenlijk C4 geplakt hebt.. daarbij worden ze na 2 sec opgeblazen door alle rondvliegende granaten..
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
naja, dat is te zien jaquote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In combinatie met die glitch en een 2000 ticket server kan het aardig snel oplopen![]()
![]()
Steeds meer Metro servers gaan ook de USAS-12 weren.. tijd om m'n fragrounds van de MK3A1 nu eens te unlocken. Nog 21 kills. Doe ik ze ook meteen van de 870MCS, daar nog 20 kills van. Kan ik voorlopig weer vooruit.![]()
![]()
ik moet eerst nog 6 mcoms armen voordat ik uberhaupt aan die gun kan beginnenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef JK het volgende:
Steeds meer Metro servers gaan ook de USAS-12 weren.. tijd om m'n fragrounds van de MK3A1 nu eens te unlocken. Nog 21 kills. Doe ik ze ook meteen van de 870MCS, daar nog 20 kills van. Kan ik voorlopig weer vooruit.![]()
![]()
Lui die daar zitten te campen worden wel de tyfus gescholden..quote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In combinatie met die glitch en een 2000 ticket server kan het aardig snel oplopen![]()
En als er een admin is gekickedZo hoort het ook
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op dat mooi plekje bij de trap zeker![]()
Moest het gewoon 1 keer proberen en dan nog een server met 3000 tickets.
Doe het nu ook niet meer begon saai te worden naar 140 om 15![]()
![]()
Het enige waar die glitch goed voor is is om het potje weer open te breken. Je kan C cappen vanaf buiten de map. Dus als iedereen weer staat te spammen rondom B en het komt echt niet verder dan kan dat net het verschil maken.
En zijn er nog andere gekken die zich targets stellen? Zelf ben ik aan het prutsen met mijn L96 om de accuracy naar 50% te krijgen. Ik zit nu op 4301 shots fired met een accuracy van 49.1Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Ik heb alleen de weaponunlock-targets nog. Maar enkel voor een paar wapens per class.
Voertuigunlocks ben ik zo goed als klaar mee, alleen nog de rocketpods voor de jet (die extra unlocks hoef ik niet), maar dat is 200 puntjes, dat komt wel goed en anders boeiend, jets vliegen toch niet fijn.
Accuracy voor de snipers ligt bij mij véél lager. Al moet ik zeggen als je gaat snipen met een bipod en goed richt op het hoofd, dat het dan wel lekker gaat. Ik haat het om de shift in te moeten drukken om je adem in te houden.
En dan per week nog een paar uurtjes BF3 spelen voor de lol en dan moet ik ook weer eens aan andere games denken. Op de PS3 heb ik sinds eind oktober geen spel meer gespeeld, terwijl er nog wat nieuwe games op een stapeltje liggen te wachten. En dan wordt het weer voorjaar, mooi weer om te motorrijden enz.
[ Bericht 16% gewijzigd door JK op 09-01-2012 10:43:44 ]![]()
Gister voor het eerst een cheater tegengekomen (speel nog niet zo lang)
Die gast schoot met zn mp5 mn chopper uit de lucht met 1 kogel
Had 40 kills en 0 deaths die gozert.Bla![]()
Je zal ze nog wel vaker tegenkomen...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:16 schreef HeertjeB het volgende:
Gister voor het eerst een cheater tegengekomen (speel nog niet zo lang)
Die gast schoot met zn mp5 mn chopper uit de lucht met 1 kogel
Had 40 kills en 0 deaths die gozert.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik speel best regelmatig, maar ben nog geen 1 hacker tegengekomen.
Zoek de goede servers uit blijkbaar :pPeople assume too much.![]()
Yep, gevalletje mazzel gehad. Gisteren nog eentje tegen gekomen op metro. Hij had voor dat de teller op 0 stond 20 kills met zijn mortar. Wordt toch iet wat ongeloofwaardig als iedereen nog beneden staat![]()
Het resultaat hij gekicked / banned en restart van de game.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Je ziet ze steeds vaker komen.
Bloedirritant als je lekker bezig bent door iemand aan de hele andere kant van het level te worden afgemaakt. Liefste zou je gewoon zo'n persoon IRL een goeie klap voor z'n bek willen geven.![]()
Ik merk juist dat hoe hoger ik rank, hoe minder mortars ik tegenkom. Afgelopen 3 dagen heb ik er in ieder geval geen gezien en elke dag gespeeld.Conscience do cost.![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/IIIWinstonIII/#
Eens kijken hoelang het duurt voordat meneer gebanned is.![]()
Gebanned van een server of door EA/Dice? Dat laatste zal niet gebeuren.
HIj kan trouwens beter z'n vriendin een goeie beurt geven ipv z'n F2000 van servicestars voorzien.![]()
Heeeel lang ... je krijgt eerst een mailtje, na een week of 2, met de mededeling dat ze je niet op de hoogte houden, maar er wel mee bezig zijn ... en dan gebeurd er na weken, helemaal nietsquote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef Captainp00face het volgende:
Eens kijken hoelang het duurt voordat meneer gebanned is.![]()
![]()
Mijn accuracy is iets van 10%
Komt omdat ik vaak rekening houd met lag, wat blijkbaar niet hoef, doordat ik zeg maar een halve centimeter voor een poppetje schiet.
Sja, ligt maar weer net waar de hitbox zit![]()
Bestaat ie nog dan ?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die flightschool, begint die gewoon met 1 speler?![]()
Dat helpt inderdaad alleen als je alles voor die class wilt unlocken, zoals de MAV. Maar voor de wapens zelf, scopes bijv., moet je kills maken. Maar ik zag gisteren al wat handige filmpjes. O.a. Rush Metro. Gewoon ergens achter schuilen met een Spawn Beacon, zodat je geholpen kunt worden (Ammo, Med packs) en dan maar Headshots makenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:16 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hm, je kan ook bv een pdw-r of een ander wapen gebruiken ipv je sniper, en daarmee levelen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoereren op Metro met een sniper zonder scopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Welke? #3 is niet meer ranked en dus geen flyschool meer, maar clanwar serverquote:Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die flightschool, begint die gewoon met 1 speler?
met alle unlocks (wapens/voertuigen), 1p start en snelle spawn (als de serverinstellingen nog kloppen).
Gewoon in Battlelog zoeken naar een lege flyschool met 1p start, al zou 1p start geloof ik niet meer mogen. Zoek je iemand op Fok die mee wil oefenen.![]()
Hmm, waarom was dit topic ineens uit mijn AT weg? Vage shit... Ik haat SQDMIk kom steeds in van die klote teams terecht die erg slecht zijn... Nog slechter dan ik, en dat is toch echt wel lastig....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Hoezo gebanned dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef Captainp00face het volgende:
Eens kijken hoelang het duurt voordat meneer gebanned is.
Ik zie niet zoveel raars aan zijn stats eigenlijk.People assume too much.![]()
Hij haalt zn servicestars voor de f2000 wel heel snel. Of hij speelt tegen noobs zonder muisknoppen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef very het volgende:
[..]
Hoezo gebanned dan?
Ik zie niet zoveel raars aan zijn stats eigenlijk.![]()
Die kogels uit dat wapen lijken langzamer te schieten dan uit een L96. Alsof er enige vertraging inzit vlak voordat je afdrukt. Echt heel vaag. Daarom speel ik alleen met dat ding als ik lange afstand zit te klooienquote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ben je nou serieus? KDR is 1.3, headshots zijn ongeveer 10% van zijn kills. Zijn SPM is 306.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:04 schreef JK het volgende:
[..]
Hij haalt zn servicestars voor de f2000 wel heel snel. Of hij speelt tegen noobs zonder muisknoppen.
In alles heb ik ruim hoger..AFCA
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:04 schreef JK het volgende:
[..]
Hij haalt zn servicestars voor de f2000 wel heel snel. Of hij speelt tegen noobs zonder muisknoppen.
Of jij bent gewoon niet zo'n goede speler.Conscience do cost.![]()
Omdat ik hem vanmiddag tegenkwam; 41-0 binnen 2 minuten lijkt mij niet haalbaar zonder cheats.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef very het volgende:
[..]
Hoezo gebanned dan?
Ik zie niet zoveel raars aan zijn stats eigenlijk.![]()
Kan zijn dat hij ziek werd van zijn noob stats en is begonnen met cheaten ja. Link de ronde dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Omdat ik hem vanmiddag tegenkwam; 41-0 binnen 2 minuten lijkt mij niet haalbaar zonder cheats.AFCA
Als je kijkt naar z'n battlefeed, dan zul je zien dat hij gewoon in 1 uur 1 of 2 servicestars heeft voor z'n wapen. Zo snel kan dat echt niet. Maar daarbij moet ik zeggen dat hij dan ook nu pas begint met een aimbot en niet vanaf het begin. 41-0... nee...quote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? KDR is 1.3, headshots zijn ongeveer 10% van zijn kills. Zijn SPM is 306.
In alles heb ik ruim hoger..
Aan de andere kant gebruikt ie niet constant. Maar geloof me, er lopen meer mensen rond die af en toe met een aimbot werken, maar die het heel netjes doen, waardoor het bijna niet opvalt.
62-5 en kijk wat de rest doet;
http://battlelog.battlefi(...)5515627/1/282133483/
73-4 en kijk wat de rest aan punten haalt;
http://battlelog.battlefi(...)5510256/1/282133483/
54-0 en een accuracy van 311% ..
http://battlelog.battlefi(...)5513815/1/282133483/
Maar ook zat battlereports waar hij er niets van bakt, of wel; hij zet 'm soms aan als ie zin heeft om te kloten. Ik herken nu echt wel steeds sneller van dit soort personen.
Op GoT zit er ook een die zegt geen aimbot te gebruiken, laat ie een filmpje zien en zie je duidelijk dat ie af en toe een aimbot gebruikt. Wel grappig om te zien dat sommige mensen 'm dan wel geloven en zeggen niets in dat filmpje te kunnen zien.
[ Bericht 12% gewijzigd door JK op 09-01-2012 20:12:05 ]![]()
Ja , dan zijn het hax. Maar dan gebruikt hij pas sinds kort een bot.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:06 schreef JK het volgende:
[..]
Als je kijkt naar z'n battlefeed, dan zul je zien dat hij gewoon in 1 uur 1 of 2 servicestars heeft voor z'n wapen. Zo snel kan dat echt niet. Maar daarbij moet ik zeggen dat hij dan ook nu pas begint met een aimbot en niet vanaf het begin. 41-0... nee...
Aan de andere kant gebruikt ie niet constant. Maar geloof me, er lopen meer mensen rond die af en toe met een aimbot werken, maar die het heel netjes doen, waardoor het bijna niet opvalt.
62-5 en kijk wat de rest doet;
http://battlelog.battlefi(...)5515627/1/282133483/
73-4 en kijk wat de rest aan punten haalt;
http://battlelog.battlefi(...)5510256/1/282133483/
54-0 en een accuracy van 311% ..
http://battlelog.battlefi(...)5513815/1/282133483/
Maar ook zat battlereports waar hij er niets van bakt, of wel; hij zet 'm soms aan als ie zin heeft om te kloten. Ik herken nu echt wel steeds sneller van dit soort personen.
Op GoT zit er ook een die zegt geen aimbot te gebruiken, laat ie een filmpje zien en zie je duidelijk dat ie af en toe een aimbot gebruikt. Wel grappig om te zien dat sommige mensen 'm dan wel geloven en zeggen niets in dat filmpje te kunnen zien.AFCA
Dat klopt, maar dat zie je zo. Denk dat ie het zat was om netjes te spelen en betaalde toen een paar dollars voor een aimbotje. Overigens hoef je geen headshots met de aimbot te doen, je kan ook andere delen kiezen.![]()
I know.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:00 schreef JK het volgende:
Dat klopt, maar dat zie je zo. Denk dat ie het zat was om netjes te spelen en betaalde toen een paar dollars voor een aimbotje. Overigens hoef je geen headshots met de aimbot te doen, je kan ook andere delen kiezen.AFCA
Ik heb echt nog nooit in mijn hele leven zo'n soort cheat gebruikt. Vroeger wel eens godmode bij MOHAA ofzo, gewoon om bekenden te zieken :p
Maar dus ook geen idee hoe zo'n aimbot werkt.People assume too much.![]()
Heb het wel eens gebruikt vroeger. Maar dat was jaren geleden. Alleen ik gebruikte het af en toe voor de gein.AFCA
Nooit gebruikt, maar ook een keer ik denk bij de allereerste MOH een keertje lopen kutten. Maar toen kon je ook cheaten zonder aimbot, maar gewoon me wat codes. Dan kom ik bijv. niet dood, maar je kon wel een dood faken. Dan stond ik op en schoot ik ze dood.. en als naam had ik dan natuurlijk 'He' of 'She', en dan was het 'He is a cheater!'.
Net weer een rare hacker tegengekomen, een sniper die mij uit m'n TANK schoot.
Werd wel herkend en gebanned.
http://battlelog.battlefi(...)eat/stats/355599465/
Aan z'n stats niets te zien. Waarschijnlijk issie klaar met z'n wapens verzamelen en gaat ie nu gewoon lekker kutten. Maar serieus, sinds een week is het echt veel drukker met hackers/cheaters.![]()
Die C4 glitch heh...hoe kan je zoveel kills ermee halen? Mensen beginnen na 2 kills al te zeiken met reporting etc.
AFCA
Vanavond eindelijk de soflam verkregen. Deed het met een headshot met de sv98 bij zo'n kerel in een zw-11 of Little Bird op Kharg Island![]()
![]()
Dat is lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef Re.active het volgende:
Vanavond eindelijk de soflam verkregen. Deed het met een headshot met de sv98 bij zo'n kerel in een zw-11 of Little Bird op Kharg Island![]()
![]()
Dat zijn mooie kills inderdaad!
En met een soflam kan je mooi voertuigen gek maken.
Gister had ik er een bij Caspian neergezet, maar de heli had 'm zo door.. schoot meteen een toren net buiten de Russische basis omver (daar had ik 'm onder staan). Weer wat nieuws gezien, bij E wist ik dat ie plat kon, maar deze niet.
Die ECM jammer werkt toch wel leuk hoor, ik schoot met m'n IGLA op de heli meerdere malen, maar ze schoten recht omhoog. Ook met CITV lastig te locken als ze meteen op jou de aanval openen.![]()
ECM jammer is zeker leuk, maar vooral grond luchtafweer. Tegen andere jets en choppers ben je nergens. Je kan namelijk als chopper gewoon wachten totdat de ECM jammer afgelopen is, nosepainter en vervolgens kan je gewoon je heatseekers locken en dag dag zwaai zwaai chopper.
De jammer moet je voor de lock inzetten wil je het effectief gebruiken, flares hoef je pas in te zetten als je daadwerkelijk een raket aan je staart hebt hangen.![]()
Gisteren eindelijk weer eens geBF'ed. pijnlijk om te zien dat na 3 weken niet spelen je vaardigheden toch weer wat zijn weggezakt..
Eerste potje werd ik echt hopeloos ingemaakt. Daarna gelukkig wel weer beter. Om daarna in een chopper te stappen en binnen no time neer te storten omdat bij een nieuwe installatie de controls weer gereset zijn. Dom dom van me
.
Kwam ik trouwens op een van de fokservers, was er geen enkele fokker, noujazeg
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Laatst stapte ik in een chopper: Zegt zo'n gast: "let my fly dude, cmon." enzo in chat. Zo aardig als ik ben stapte ik over op gunner positie.
Je kunt al raden wat er gebeurde, meneer stapte in. Steeg op en stortte neer.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ja, ook een aantal keer overkomen. Ach als het me een keer gebeurt in een potje kan ik er wel mee leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:21 schreef drumstickNL het volgende:
Laatst stapte ik in een chopper: Zegt zo'n gast: "let my fly dude, cmon." enzo in chat. Zo aardig als ik ben stapte ik over op gunner positie.
Je kunt al raden wat er gebeurde, meneer stapte in. Steeg op en stortte neer.
Irritanter vind ik mensen die mijn chopper als taxi gebruiken. Denk ik een fijne gunner mee te nemen om even wat vijandelijk grut aan puin te schieten. Springt ie er boven de eerste de beste vlag gewoon uit
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Das wel slim, zodra je wat hoort ECM aan doen. Want flares doe je pas op het laatst.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:30 schreef Gibson02 het volgende:
ECM jammer is zeker leuk, maar vooral grond luchtafweer. Tegen andere jets en choppers ben je nergens. Je kan namelijk als chopper gewoon wachten totdat de ECM jammer afgelopen is, nosepainter en vervolgens kan je gewoon je heatseekers locken en dag dag zwaai zwaai chopper.
De jammer moet je voor de lock inzetten wil je het effectief gebruiken, flares hoef je pas in te zetten als je daadwerkelijk een raket aan je staart hebt hangen.
Helpt die nosepainter met die guided rockets? Ik dacht alleen met guided missiles, dus dat de painter alleen handig was voor gunner of grondtroepen met javalin / guided missile (tank/ifv).
Dacht dat die guided rockets alleen iets preciezer konden richten, maar met nosepainter.. zou het dan toch???![]()
Je kan de nosepainter niet gebruiken in combinatie met de guided rockets. Zit onder dezelfde perk. Designated targets krijgen meer schade als ik me niet vergis. Verder is het natuurlijk een gratis lock voor Javelin en guided missiles.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef JK het volgende:
[..]
Das wel slim, zodra je wat hoort ECM aan doen. Want flares doe je pas op het laatst.
Helpt die nosepainter met die guided rockets? Ik dacht alleen met guided missiles, dus dat de painter alleen handig was voor gunner of grondtroepen met javalin / guided missile (tank/ifv).
Dacht dat die guided rockets alleen iets preciezer konden richten, maar met nosepainter.. zou het dan toch???
Verder vind ik die nose painter ideaal in de bebouwde of boomrijke omgeving. De nose painter lockt namelijk al vehicles lang voordat ik ze zelf met mijn eigen ogen heb kunnen onderscheiden van de omgeving.
Die lock van de nosepainter is trouwens ook een prachtig mooi richtkruis om op te aimen.![]()
Ik heb de nosepainter pas net geunlocked, maar ik ben liever gunner dan piloot in de attackheli's. Scouts kan ik goed mee overweg. Als gunner heb ik altijd de guided missile, thermal optics en ik meen autoloader. Als de piloot dan de nosepainter heeft, kan je het anderen goed lastig maken.
Zoals gister,werd ik wel gedood door kogels, toen ik bij jou in de heli zat (ben Dutchbiker), maar die 2 in de viper op de c2d-server gingen mooi nog kapot door mijn guided missile dankzij jouw nosepainter.
Laat mij maar gunnen.![]()
![]()
als gunner en piloot goed samenwerken is zo'n attack heli een sterk wapen, idd.
Ik vlieg liever zelf, meestal spring ik alleen in de gunner seat als er iemand vliegt die het kan. Meestal kom je piloten tegen die als een gek rond tollen en keihard vliegen zodat je amper iets kan raken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef Gibson02 het volgende:
als gunner en piloot goed samenwerken is zo'n attack heli een sterk wapen, idd.
Ik vlieg liever zelf, meestal spring ik alleen in de gunner seat als er iemand vliegt die het kan. Meestal kom je piloten tegen die als een gek rond tollen en keihard vliegen zodat je amper iets kan raken![]()
![]()
Ik kan wel wat raken hoor
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik kan het niet laten: Paaltjes ?quote:Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
En hoequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef Gibson02 het volgende:
Ik vlieg liever zelf, meestal spring ik alleen in de gunner seat als er iemand vliegt die het kan.![]()
Dankzij jou heb ik al aardig wat unlocked met chopperz![]()
![]()
Paaltjes mmmmmm mijn worst enemey als chopper of jet pilot.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten: Paaltjes ?![]()
![]()
Gibson Airlines tot uw dienstquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En hoe![]()
Dankzij jou heb ik al aardig wat unlocked met chopperz![]()
![]()
Gisteren een episch momentje gehad tijdens Conquest in Noshahr Canals.
Ik zat in dekking bij de 2e base, samen met wat twijfelaars. Ondertussen kwam de tegenstander met redelijk wat man op ons af. Om mij heen vielen we bij bosjes neer omdat niemand iets durfde.
Ik was het zat en storm in de richting, als een ware Rambo, naar de tegenstander. 7 kills achterelkaar en nog even een tank destroyen. Daarna werd ik natuurlijk in de rug geschoten, maar de base was wel gered.![]()
Wat vind ik de G36C met foregrip en heavy barrel toch een fijn wapen.![]()
![]()
Misschien moeten we samen nog maar weer eens vliegen.quote:
Ben ik weer paraat met autoloader, thermal optics en guided missiles.
Hoop ik er alleen niet uitgeschoten te worden.![]()
![]()
Af en toe wel fijn, Hoeren (met hoofdletter H) in de Metro met de M320
Alsmede: bijjjjjjjna de USAS-12 unlocked
Helaas wel ja. Al weken niemand zien spelen.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Om m'n wapens te ranken zit ik dus veel op 64 player servers, daar ben ik snel klaar mee dus dan zal ik wel weer op de #1 en #2 te vinden zijn. Maar ze zijn inderdaad veel leeg. Je moet echt de boel met een paar man opstarten, wil je ze vol laten lopen. Maar als je eenmaal bezig bent, gaat dat meestal wel erg snel.
Het is 2 player start voor beide servers, dus wat dat betreft is een potje zo gestart.![]()
Nou, de MK3A1 fragrounds zijn een feit, dus ik ben even klaar met Metro.
Eindelijk weer vehicle maps.
Als er een USAS verbod is op een server, pak ik dus mooi de MK3A1.
Robuust, met die USAS nog even 60 kills maken en dan kan je heel flauw op een redelijk grote afstand vijanden omleggen.![]()
G36C is inderdaad een heerlijk wapen!quote:Wat vind ik de G36C met foregrip en heavy barrel toch een fijn wapen.Ik ben vanavond weer van de partij! Ik ben alleen niet zo van de 64 player maps, dat is me te druk. 32 man vind ik precies goed, niet te druk, niet te rustig.quote:Misschien moeten we samen nog maar weer eens vliegen.
Ben ik weer paraat met autoloader, thermal optics en guided missiles.
Hoop ik er alleen niet uitgeschoten te worden.![]()
Idd hier ook erg jammer, merk dat veel servers met vanilla + B2K mappen altijd wel vol zitten. Misschien #1 en #2 ook in die mix zetten en weer een paar avondjes/middagjes samen vullen? * WyriHaximus heeft toch 2 weken vakantiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Al weken niemand zien spelen..
phluphy for president!![]()
Alleen de BoF Metro only server is vaak gevuld. Maar Metro komt inmiddels mijn strot uit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd hier ook erg jammer, merk dat veel servers met vanilla + B2K mappen altijd wel vol zitten. Misschien #1 en #2 ook in die mix zetten en weer een paar avondjes/middagjes samen vullen? * WyriHaximus heeft toch 2 weken vakantie.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toch zitten die servers snel vol. even 5 minuutjes met 4 man spelen en na een half uur barst ie al uit zijn voegen.![]()
Mij ook, het is een leuke map maar speel nu ook vaak bij SMEG omdat die gewoon veel meer mappen draaien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen de BoF Metro only server is vaak gevuld. Maar Metro komt inmiddels mijn strot uit.phluphy for president!![]()
#1 draait al een aantal weken Vanilla + B2K. Heb er zelfs nog Damavand Peak en Tehran Highway in gezet, maar indien jullie die niet meer willen zien, geef een gil. Ik heb ze er in gezet omdat hier even vraag naar was, maar blijkbaar blijft de server leeg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd hier ook erg jammer, merk dat veel servers met vanilla + B2K mappen altijd wel vol zitten. Misschien #1 en #2 ook in die mix zetten en weer een paar avondjes/middagjes samen vullen? * WyriHaximus heeft toch 2 weken vakantie.
Metro heb ik nu ook wel weer een beetje gezien, dus voor mij nu ook weer wat meer de maps met voertuigen, 32 spelers. 64 is inderdaad veelste druk, en moet je echt op zoek naar een tank.![]()
Hier trouwens nog een voorbeeld dat Dice echt niets doet aan mensen die oneerlijk hun punten hebben verkregen;
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/LaBomba911/
Deze heeft geen aimbot, maar is serieus aan het statpadden geweest. 2095 nemesis ribbons.
Dennis, wanneer gaan we C4-hoeren OP Metro?![]()
![]()
De laatste paar weken was de activiteit ook erg laag onder de Boffers... er moet meer ge-recruit worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef JK het volgende:
Ik heb ze er in gezet omdat hier even vraag naar was, maar blijkbaar blijft de server leeg.![]()
Nah meer gerecruit hoeft niet eens, ze moeten die kerstkransjes nu laten liggen en die PC eens aan zetten!
Ik heb volgens mij dagelijks gespeeld, maar vanaf het kerstweekend zijn er heel veel mensen niet meer teruggekomen. Maar dat is niet zo gek ook, het spel is nu 2 1/2e maand uit en mensen gaan weer op zoek naar andere dingen of hebben er geen tijd meer voor.
Zoals Gibson02 al zegt; Gewoon server vullen met een paar man en dan loopt het vanzelf vol en blijft het de hele avond vol.![]()
Ik zit er natuurlijk nog niet zo lang bij BoF, maar ik ben tot nu toe wel steeds hetzelfde handjevol mensen tegen gekomen op Teamspeak en de servers, dus ik moet KroodjeBip ook wel ergens gelijk in geven. Ik wil vanavond wel even helpen met vullen.![]()
ThC is trouwens ook een kutserver.
Geen RPG kills mogen maken, word je gelijk gekickt.
Maar een hacker mag fijn door spelen.![]()
![]()
Dan zal er vast wel geen admin aanwezig zijn geweest en er naast punkbuster geen andere scripts gedraait hebben om een hacker te identificeren.![]()
mijn excuus voor de afwezigheid deze week, op m'n studentenhuis wordt momenteel een internet abbo omgezet waardoor we nu een kleine maand zonder internet zitten () waarom het zo lang moet duren weet ik niet maar heb dus alleen internet thuis, en da's in het weekend
dus bij deze: tot zaterdag! (en miss vrijdag)
![]()
Leugens bij deze is je lidmaatschap geannuleerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef andreas612 het volgende:
mijn excuus voor de afwezigheid deze week, op m'n studentenhuis wordt momenteel een internet abbo omgezet waardoor we nu een kleine maand zonder internet zitten () waarom het zo lang moet duren weet ik niet maar heb dus alleen internet thuis, en da's in het weekend
dus bij deze: tot zaterdag! (en miss vrijdag)
![]()
Ik vind die USAS-12 eigenlijk een beetje gayIk bedoel, "Just aim in the general direction and pull the trigger"
Weinig skill voor nodig.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leugens bij deze is je lidmaatschap geannuleerdrickootje toch..
![]()
Inderdaad. Echt iedereen gebruikt dat ding zodra ie beschikbaar isquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind die USAS-12 eigenlijk een beetje gayIk bedoel, "Just aim in the general direction and pull the trigger"
Weinig skill voor nodig.
Sterker nog.. Admin zat in het andere team, waar dus de hacker zat, en ontkende het bestaan van de hacker..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:40 schreef JK het volgende:
Dan zal er vast wel geen admin aanwezig zijn geweest en er naast punkbuster geen andere scripts gedraait hebben om een hacker te identificeren.![]()
Awesome!
Ik een een ogenschijnlijk lege tank staan, ik spurt erheen en spring erin. Bleek dat die vijand 'm net aan het repairen was aan de voorkant, dus ik hoefde alleen nog maar de trekker over te halen
Nou als je steeds 1 kill wil maken en dan dood wil gaan werkt het prima zo jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef robuust89 het volgende:
Weinig skill voor nodig.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nou als je steeds 1 kill wil maken en dan dood wil gaan werkt het prima zo ja
Die poging hebben we om 20.30u ongeveer gedaan, resultaat was dat we met 3 man begonnen en met 6 man eindigden.quote:![]()
![]()
Iemand al gehad dat je uit een tank stapt en opeens third person speelt?
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p![]()
Nope, maar die optie mis ik eigenlijk wel. In BF2 kon dat toch wel?
Net even gelachen op een Metro server waarbij de Russen werden gebaseraped.
Even je mortar neerzetten op de RU base, waar je door het dak kan schieten, maar de tegenpartij jou niet kan doden.. en zo in korte tijd 14 mortar kills en toen waren helaas de tickets al op.
Beetje ammo packs rondgooien bij je team die ook lekker aan het schieten zijn voor de extra puntjes en ribbons en zo komen we vanzelf weer uit bij de volgende rank.
Mooi plekje om die 300 kills te halen voor de mortarmedal.
Dennis, nu overtuigd van de kracht van de fragrounds op grotere afstand?
[ Bericht 12% gewijzigd door JK op 11-01-2012 23:34:22 ]![]()
Laatst een tegenstander gehad die zichzelf constant doodde met frag rounds en maar boos zijn in de chat. "WTF AM I DOING WRONG!!!!????"![]()
Shotguns
Geef mij maar gewoon rifles enzo
Rifles zijn fijner ja, maar in Metro is een shotgun koning op de chokeholds. Daarbuiten zonder fragrounds weinig waard. Je mist de precisie.![]()
![]()
Screensjot van je kampeerplek?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:19 schreef JK het volgende:
Nope, maar die optie mis ik eigenlijk wel. In BF2 kon dat toch wel?
Net even gelachen op een Metro server waarbij de Russen werden gebaseraped.
Even je mortar neerzetten op de RU base, waar je door het dak kan schieten, maar de tegenpartij jou niet kan doden.. en zo in korte tijd 14 mortar kills en toen waren helaas de tickets al op.
Beetje ammo packs rondgooien bij je team die ook lekker aan het schieten zijn voor de extra puntjes en ribbons en zo komen we vanzelf weer uit bij de volgende rank.
Mooi plekje om die 300 kills te halen voor de mortarmedal.
Dennis, nu overtuigd van de kracht van de fragrounds op grotere afstand?
Dat schoot niet echt op nee, maar niet opgeven.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef JK het volgende:
[..]
Die poging hebben we om 20.30u ongeveer gedaan, resultaat was dat we met 3 man begonnen en met 6 man eindigden.![]()
![]()
TheNiker/Cocacolalight kwam met die tip;quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Screensjot van je kampeerplek?
In de RU base, naar achter lopen, door de glazen poortjes en dan ga je links zitten met je mortier.
Niemand kan je raken (omdat je ook uit het zicht zit), maar jij kan wel naar buiten schieten.
Overigens heb je alleen wat aan deze tip bij een baserape.
Maar aangezien een baserape nog wel eens wil gebeuren op de wat kleinere servers kan je eens wat anders zijn dan kogelvoer.
Dus gewoon lekker gebruik maken van de fouten van Dice.
Maar vaak is 1 hit niet voldoende voor een kill, dat werkt alleen bij andere mortiermannekes. Dan is het wel 1 hit = 1 kill.![]()
Ik ben onschuldig tenzij anders bewezen![]()
Je moet op die plek in metro wel uitkijken hoe je gaat zitten met dat ding aangezien de muren je mortar wel tegenhouden.
Maar in grand bazaar zit ook ergens zo'n dak. Je hebt dan een net wat betere range. Nadeel is wel dat je niet geheel beschermd zit.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Nouja, de credits gaan naar jou, niet naar mij.
Je merkt vanzelf wel als je tegen de muur aan schiet. Dan iets naar achter zitten.
Bij Grand Bazaar zit je idd niet helemaal beschermd. Maar bij een baserape kan je misschien wel beter onder een afdakje zitten als de andere kant ook met mortars bezig gaat.![]()
En toch vaag, dat als je in een tank stapt wordt je kit geactiveerd, maar als een ander na jou in dezelfde tank stapt heeft hij een hele andere kit. De vraag, als er iemand in de CITV zit en de bestuurder stapt uit, en iemand anders die de CITV nog niet unlocked heeft stapt in, wat gebeurt er dan?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dan zit jij nog gewoon als CITV en staat er 3/2 (indien een volle tank, anders 2/2) ipv 2/3 boven de tank. De 'driver' is niet de baas over welke plekken er in een tank beschikbaar zijn.
De CITV is jouw unlock, je kan dus in elke willekeurige tank stappen die voorbij rijd waar maar 2 man in zitten.
In een voertuig ben je inderdaad afhankelijk van jouw instellingen qua wapens, maar een wapen van infantry kan wel fully customized overgenomen worden als je dat van de grond opraapt.![]()
Dag dames, ik ben bezig met een batlefield filmpje alleen ik heb assistentie nodig voor het effect wat hier bij 3:03 is:
Dat ie dus weg fade zeg maar. kan iemand mij hier helpen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 14:04:05 ]![]()
Probeer het eens in DIG ... vermeld er gelijk ook ff bij wat voor programma je hebt, dat is echt handig !quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef ElmoFan het volgende:
Dag dames, ik ben bezig met een batlefield filmpje alleen ik heb assistentie nodig voor het effect wat hier bij 3:03 is:
Dat ie dus weg fade zeg maar. kan iemand mij hier helpen![]()
Enkel een 2e jet nodig dus, die gelijk vliegt aan de jouwe.
Ik zou dan wel een wat langere map pakken om te filmen, Firestorm ofzo.
Wel mooi filmpje, eerst zonder zuurstofmasker, tot ie uiteraard gaat klimmen, boven 3km zal je wel moeten zonder drukcabine.
@Kroodje; heppie wel gekeken? Hij bedoelde de andere jet die naar links wegdraait.
Dit soort stukjes film kan je prima opnemen op server #3. ;-)![]()
Ik heb het over de jet beweging niet over de videoquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Probeer het eens in DIG ... vermeld er gelijk ook ff bij wat voor programma je hebt, dat is echt handig !
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 14:34:19 ]![]()
dit is 'm in hd als je hem zo mooi vond. Maar wil jij anders helpen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:27 schreef JK het volgende:
Enkel een 2e jet nodig dus, die gelijk vliegt aan de jouwe.
Ik zou dan wel een wat langere map pakken om te filmen, Firestorm ofzo.
Wel mooi filmpje, eerst zonder zuurstofmasker, tot ie uiteraard gaat klimmen, boven 3km zal je wel moeten zonder drukcabine.
@Kroodje; heppie wel gekeken? Hij bedoelde de andere jet die naar links wegdraait.
Dit soort stukjes film kan je prima opnemen op server #3. ;-)![]()
Nee, wel geprobeerd, maar ik zit hier met een vervelende proxy.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:27 schreef JK het volgende:
Dit soort stukjes film kan je prima opnemen op server #3. ;-)
Wegfaden in een filmpje klonk mij als videobewerking.![]()
Nee hoor, ik kan niet in alle tanks als CITV instappenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef JK het volgende:
Dan zit jij nog gewoon als CITV en staat er 3/2 (indien een volle tank, anders 2/2) ipv 2/3 boven de tank. De 'driver' is niet de baas over welke plekken er in een tank beschikbaar zijn.
De CITV is jouw unlock, je kan dus in elke willekeurige tank stappen die voorbij rijd waar maar 2 man in zitten.
In een voertuig ben je inderdaad afhankelijk van jouw instellingen qua wapens, maar een wapen van infantry kan wel fully customized overgenomen worden als je dat van de grond opraapt.
Waar heb je hulp bij nodig? Gewoon een twee jet die van je vandaan vliegt? Ik kan wel met jets vliegen, maar echt kunstig ben ik er niet mee, daar moet ik echt mijn heli bij hebben.
Maar er zullen vast wel goede jetpiloten hier zijn.![]()
dat wegvliegen lijkt me niet zo lastig, gewoon 90 graden draaien en muis naar beneden halen, of pijltje naar benedenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Gibson02 het volgende:
Waar heb je hulp bij nodig? Gewoon een twee jet die van je vandaan vliegt? Ik kan wel met jets vliegen, maar echt kunstig ben ik er niet mee, daar moet ik echt mijn heli bij hebben.
Maar er zullen vast wel goede jetpiloten hier zijn.![]()
Ik kan je wellicht wel helpen, maar dat is rond een uurtje of 1800/1830 ...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat wegvliegen lijkt me niet zo lastig, gewoon 90 graden draaien en muis naar beneden halen, of pijltje naar beneden![]()
Je wilt niet weten wat je daar allemaal fout aan kan doen:P
Maargoed als je vanavond nog hulp nodig hebt moet je maar een gil geven. Ik zal wel ergens op TS rondzwerven.![]()
'k kan je van het weekend pas helpenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat wegvliegen lijkt me niet zo lastig, gewoon 90 graden draaien en muis naar beneden halen, of pijltje naar benedenals je me tegen die tijd nog nodig heb moet je maar ff DM'en
![]()
![]()
Dan zit er al iemand op die plek of je probeert het bij een vijandelijke tank (let er goed op of er geen 3/2 of 3/3 boven staat).quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet in alle tanks als CITV instappen
Overigens goed om te weten, CITV plek heeft ook proximity scan. Als je dus met zn 3en op pad gaat, hoeft de driver geen proximity in te schakelen maar kan hij wat anders erbij pakken! (gratis tip!)
Elmo, ik zie dat er al wat jetters zijn, maar ik ben er vanavond ook wel even ergens, maar weet niet hoe laat.. zal wel rond 20u zijn. Eventueel kan ik de #3 server op Firestorm ofzo zetten, op deze server komen dus geen andere mensen er bij, tenzij ze het wachtwoord weten. Maar op unranked servers wil men toch vaak niet spelen.![]()
Ziek wil ik ook proberen tussen die gebouwen door maar dan tollendquote:![]()
![]()
Ja of achteruitquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ziek wil ik ook proberen tussen die gebouwen door maar dan tollend
Wow, dat is echt zick!!!quote:![]()
Ik heb gister geen stuurknuppel aangeraakt. Oh jawel, even met de helikopter toen die van jullie was gestolen van de basis. Ik kan best een jet vliegen zonder vijanden. Met vijanden wordt het lastiger.
En jij kan ook niet vliegen, jij kan alleen scoren als je zogenaamd aan het customizen bent, terwijl je allang in de lucht aan het vliegen bent om ons van achter in de reet te neuken met je kogels!én raketten!
[ Bericht 22% gewijzigd door JK op 12-01-2012 19:24:01 ]![]()
Jaaaaquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:17 schreef JK het volgende:
Ik heb gister geen stuurknuppel aangeraakt. Oh jawel, even met de helikopter toen die van jullie was gestolen van de basis. Ik kan best een jet vliegen zonder vijanden. Met vijanden wordt het lastiger.
En jij kan ook niet vliegen, jij kan alleen scoren als je zogenaamd aan het customizen bent, terwijl je allang in de lucht aan het vliegen bent om ons van achter in de reet te neuken met je kogels!![]()
Jullie trapte erin![]()
![]()
Het is sowieso versnelt, met die snelheid is het onmogelijk die stunts te doenquote:![]()
Hoe moeilijk is vliegen nou?
Ik snap ook niet dat iedereen met rockets probeert te schieten ... machinegeweer ftw.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Voor de tanks op de grond.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:39 schreef MouzurX het volgende:
Hoe moeilijk is vliegen nou?
Ik snap ook niet dat iedereen met rockets probeert te schieten ... machinegeweer ftw.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Net gekickt door een admin.
Stated reason: ....
Was er nietVolgens mij omdat ik iemand 'prick' noemde in de chat
Ik kan campers met claymores niet uitstaan bij Team DM.
Met een jet vind ik echt verschrikkelijk simpel. Heel eerlijk gezegd ben ik ook niet zo heel erg onder de indruk van die 'stunts' in dat filmpje.quote:
Conscience do cost.![]()
gebruik je een muis en toetsenbord voor vliegen?.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Met een jet vind ik echt verschrikkelijk simpel. Heel eerlijk gezegd ben ik ook niet zo heel erg onder de indruk van die 'stunts' in dat filmpje.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
ik wel en ik durf met zekerheid te zeggen dat ik de 'stunts' uit het filmpje ook wel kan herhalen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
gebruik je een muis en toetsenbord voor vliegen?.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ja. Een vriend van mij gebruikt een joystick en hoewel hij daar nu redelijk mee uit de voeten kan schijnt dat toch een stuk lastiger te zijn dan good 'ol muis + toetsenbord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
gebruik je een muis en toetsenbord voor vliegen?.
Die stunts waren een stuk vetter geweest als hij ze op z'n kop had gedaanDat is écht lastig, lijkt me.
Ja, ik ook wel. Misschien niet in één keer maar geef me even wat invliegrondjes en moet lukken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ik wel en ik durf met zekerheid te zeggen dat ik de 'stunts' uit het filmpje ook wel kan herhalen.Conscience do cost.![]()
Je kunt een hoop toffe dingen doen met vliegtuigen hoor. zoek gewoon een filmpje op met een vliegshow en probeer dat na te doen. Ben je er zo wat betreft awesome moves
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Het gaat om de K/D jongens!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Je kunt een hoop toffe dingen doen met vliegtuigen hoor. zoek gewoon een filmpje op met een vliegshow en probeer dat na te doen. Ben je er zo wat betreft awesome moves![]()
Gister ook de eerste aimbotter meegemaakt. Triest
vorige week trof ik er 2 aimbotter in een team.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Gister ook de eerste aimbotter meegemaakt. Triest
Toen ging men op hen schelden en vertrok daarna.
toch is dieptriest dat men zo doet.
miss moeten ze een eigen server waar cheat toegestaan.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
maar geen BF3quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Vliegen is makkelijk man, ik deed stunts die 10x moeilijker waren in BF2.![]()
![]()
![]()
Wat is die Stinger een waardeloos apparaat zeg....
Ik schiet er net 3 in een scout-helicopter en hij was nog niet eens disabled
Ongelofelijk zeg, ik heb nog nooit bij zo'n klapjosti in het team gezeten als net. Die bleef maar in de chat roepen dat iedereen slecht was en dat we hem niet in ons team verdienden en weet ik veel wat nog meer niet. Op het eind ging-ie teamswitchen omdat hij niet onder zijn stand wilde spelen. Wat een held zeg![]()
![]()
LOL dat rechtvaardigt een Team-killquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:14 schreef Jorwol het volgende:
Ongelofelijk zeg, ik heb nog nooit bij zo'n klapjosti in het team gezeten als net. Die bleef maar in de chat roepen dat iedereen slecht was en dat we hem niet in ons team verdienden en weet ik veel wat nog meer niet. Op het eind ging-ie teamswitchen omdat hij niet onder zijn stand wilde spelen. Wat een held zeg
Helaas stond dat niet aan, anders had ik 'm even helemaal gek gemaaktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
LOL dat rechtvaardigt een Team-kill![]()
![]()
Wie wil er straks helpen met de jets voor mijn filmpje
Ik heb nu teamspeak dus dat is ook wel handig
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 11:47:36 ]![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:14 schreef Jorwol het volgende:
Ongelofelijk zeg, ik heb nog nooit bij zo'n klapjosti in het team gezeten als net. Die bleef maar in de chat roepen dat iedereen slecht was en dat we hem niet in ons team verdienden en weet ik veel wat nog meer niet. Op het eind ging-ie teamswitchen omdat hij niet onder zijn stand wilde spelen. Wat een held zeg![]()
Ben ik natuurlijk wel benieuwd of ie zijn statement ook inderdaad onderbouwde door dus ook de hoogste score van de server te hebben....non est vivere sed valere vita est ..![]()
Nee, wel een hoge K/D, maar healen, ressen en ammo geven vond ie 'bullshit' en 'je tijd verdoen' want 'alleen kills tellen'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]![]()
Ben ik natuurlijk wel benieuwd of ie zijn statement ook inderdaad onderbouwde door dus ook de hoogste score van de server te hebben..²
![]()
Wandelbaas heeft de game weer geinstalleerd?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, wel een hoge K/D, maar healen, ressen en ammo geven vond ie 'bullshit' en 'je tijd verdoen' want 'alleen kills tellen'²
Gister me USAS geunlocked, wat een lekker wapen om mensen pissig mee te maken!
Tik 'm aan!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Gister me USAS geunlocked, wat een lekker wapen om mensen pissig mee te maken!
Gisteravond zat ik alleen op teamspeak toen je ff binnen kwam en weer zonder wat te zeggen verdween!quote:![]()
![]()
ik was aan het testen toenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef JK het volgende:
[..]
Gisteravond zat ik alleen op teamspeak toen je ff binnen kwam en weer zonder wat te zeggen verdween!![]()
![]()
Ik snap niet dat mensen zeuren dat de FAMAS overpowered is. Vrij standaard wapen, vind ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
In combinatie met de foregrip schijnt ie OP te zijn, anders niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap niet dat mensen zeuren dat de FAMAS overpowered is. Vrij standaard wapen, vind ik.![]()
Mensen noemen mij ook altijd cheater..
Maar ik haal gewoon die kills eerlijk :S
Mensen die geownd worden en gekilled worden door cheaters raken verward en gaan zo zeggen dat er alleen maar cheaters in de game zitten..
Oja en niet gewend zijn dat je als cheater word uitgemaakt terwijl ik gewoon kk goed ben..![]()
![]()
En wat is je soldiername in Battlefield dan? Dan kunnen we allemaal je stats zien en vragen of we je mogen aanraken!![]()
Hoe oud ben je dude.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die geownd worden en gekilled worden door cheaters raken verward en gaan zo zeggen dat er alleen maar cheaters in de game zitten..
Oja en niet gewend zijn dat je als cheater word uitgemaakt terwijl ik gewoon kk goed ben..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jij goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef Dientje12 het volgende:
Oja en niet gewend zijn dat je als cheater word uitgemaakt terwijl ik gewoon kk goed ben..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je praat als een jochie van 12quote:
Wie niet opgroeit, heeft geen toekomstquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wie niet jong blijft van geest heeft geen lol he![]()
Mag ik dit getekend en wel op een tegeltje aub?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
We gaan toch allemaal dood, duss laat het maar komen en ik heb geen last van niks meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie niet opgroeit, heeft geen toekomst![]()
Mag ik dit getekend en wel op een tegeltje aub?![]()
![]()
DMquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:04 schreef Degodvader het volgende:
Punt is, linkje zodat we de godenstats eens kunnen bekijken?
En godenstats heb ik ook niet maar beter dan gemiddeld![]()
Ben ik de enige die hier niet voor de stats speelt ofzo?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Yep, bf zonder stats? dan speel ik het niet eens meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:10 schreef cerror het volgende:
Ben ik de enige die hier niet voor de stats speelt ofzo?![]()
Nee hoor, ik doe 't ook voor de lol. Als ik een rondje 0 kills maak maar 100 lolz heb ist beter dan andersoms.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:10 schreef cerror het volgende:
Ben ik de enige die hier niet voor de stats speelt ofzo?
Al gaat mijn lol soms wel ten koste van die van.. anderenZoals alles uitproberen met C4. C4 op vliegtuigen, C4 op gebouwen, op mensen, jeeps, noem maar op. En een lol
![]()
![]()
Nee, in essentie speel ik voor de winst natuurlijk. Stats kunnen wel een hele hoop zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:10 schreef cerror het volgende:
Ben ik de enige die hier niet voor de stats speelt ofzo?![]()
Kijk daar kan ik me in vinden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:17 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe 't ook voor de lol. Als ik een rondje 0 kills maak maar 100 lolz heb ist beter dan andersoms.
Al gaat mijn lol soms wel ten koste van die van.. anderenZoals alles uitproberen met C4. C4 op vliegtuigen, C4 op gebouwen, op mensen, jeeps, noem maar op. En een lol
Al vind ik constant neergeknald worden ook niks natuurlijk.
Maar om nou k/d ratio's telkens bij te houden....
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Same here, de stats en met name eigenlijk de unlocks maken het spel verslavend. Als dat er niet was en je had alleen basic weapons, dan was ik er nu ook wel klaar mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, bf zonder stats? dan speel ik het niet eens meer
Mooie stats heb je trouwens, voor 23 wapens minimaal 1 servicestar!![]()
![]()
Ik speel natuurlijk wel voor nieuwe wapens en af en toe een sterretje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef JK het volgende:
[..]
Same here, de stats en met name eigenlijk de unlocks maken het spel verslavend. Als dat er niet was en je had alleen basic weapons, dan was ik er nu ook wel klaar mee.
Mooie stats heb je trouwens, voor 23 wapens minimaal 1 servicestar!
Maar om nou die stats constant te checken voor wins/losses en k/d ratio enzo. Neen.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuh, win/loss boeit me niet, en KD boven 1 is goed, daaronder moet je gewoon even wat meer je best doen. Dood op de grond liggen kost gewoon extra tijd.
Alleen dientje12 denkt wel wat minder aan z'n medemens, minder heals, resupplies en repairs dan ondergetekende, en hij heeft toch 30u meer gespeeld. In die tijd kan je heel wat packs rondstrooien. Wel meer revives, maar die van mij komen ook wel nu ik met assault class bezig ga.
zsm de famas upgraden, die ironsight zuigt enorm. Maargoed, 10 kills heb je zo te pakken op een metro server. Zo lang je maar niet op flinke afstand moet snipen.![]()
http://battlelog.battlefi(...)6221931/1/332705916/quote:
Helemaal mee eens![]()
We jammer van die 11 deaths waarvan volgens mij 6 teamkills![]()
Mensen verwachten gewoon niet dat je risico neemt door gewoon een trap op te gaan.
Dan zijn er altijd weer eppo's die nog een granaat achter je aan gooien.
[ Bericht 0% gewijzigd door BaraCuda op 14-01-2012 09:36:23 ]![]()
Eindelijk voor alle wapens een servicestar gehaald![]()
Op de pistols, stinger en igla na. En de M26 mass, maar dat is geen wapen, dat is een snoepautomaat.![]()
Nog liefhebbers voor server #1?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dank jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef JK het volgende:
[..]
Same here, de stats en met name eigenlijk de unlocks maken het spel verslavend. Als dat er niet was en je had alleen basic weapons, dan was ik er nu ook wel klaar mee.
Mooie stats heb je trouwens, voor 23 wapens minimaal 1 servicestar!
Ik speel voornamelijk ook alleen hardcore tegenwoordig, ik vind dat 3d spotting zo irritant iedereen weet waar je zit, je hoeft op wake island maar vanaf je base Q in te drukken en je hebt gelijk 5 man gespot![]()
Ben liefhebber voor 1 maar zal waarschijnlijk toch leeg blijven want weinig admins dus komen ze niet.![]()
Ik spot best wel veel. Gewoon om je teammaten te helpen. En ik moet die assignment nog ff halen
+ geen hardcore serverquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef dennis3d het volgende:
Ben liefhebber voor 1 maar zal waarschijnlijk toch leeg blijven want weinig admins dus komen ze niet.![]()
![]()
Update van Origin, en ik heb de voorwaarden niet gelezen![]()
Nou, daar gaat m'n ziel. Alweer.
zullen we het nog een keer proberen andersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:24 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Als er mensen op ts komen........![]()
![]()
Heb je admins nodig om te kunnen spelen dan? Hooguit als er hackers op de server rondlopen of als de server vol zit om plek te maken, want Dice heeft na 3 mnd nog steeds het VIP gedeelte niet voor elkaar. If joiner is vip then kick non-vip from other country as server.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef dennis3d het volgende:
Nee maar mensen vinden het wel fijn als er een admin is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:45 schreef JK het volgende:
[..]
Heb je admins nodig om te kunnen spelen dan? Hooguit als er hackers op de server rondlopen of als de server vol zit om plek te maken, want Dice heeft na 3 mnd nog steeds het VIP gedeelte niet voor elkaar. If joiner is vip then kick non-vip from other country as server.
Ik bedoel als er geen admin online is en er wordt gebaseraped dan gaan ze weg dus.![]()
Na die update had ik server timeouts continu. Heb iets in m'n router aan moeten passen en punkbuster handmatig moeten updaten om weer te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:43 schreef robuust89 het volgende:
Update van Origin, en ik heb de voorwaarden niet gelezen![]()
Nou, daar gaat m'n ziel. Alweer.![]()
Mijn bf3 start na 4 keer pas op na update kut origin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Na die update had ik server timeouts continu. Heb iets in m'n router aan moeten passen en punkbuster handmatig moeten updaten om weer te kunnen spelen.![]()
Bij mij start er blijkbaar ook niets meer opquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mijn bf3 start na 4 keer pas op na update kut origin.
Joining server, maar BF3 wordt niet gestart. Prachtig werk weer van EA..... ik denk dat ik maar weer gewoon aan de bordspellen ga bij de speelgoedwinkel....
Heb Battlelog er uit gegooid en BF3 vanuit Origin gestart, volgens mij wil het nu wel.![]()
Haha die Poolse Metro server waar ik regelmatig op zit, heeft nu ook de USAS verbannen.
Ben ik even blij dat ik de MK3A1 nog heb.![]()
![]()
Jep, en er zijn wel meer dingen voor de devs.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef robuust89 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)-s-tac/352441987/pc/
Wat is dit dan? Alleen voor devs?![]()
Wat is er dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:34 schreef Captainp00face het volgende:
Verdomme, mijn pc van 1500e is na een aantal maanden al kapot..
En weer een lekkere!
http://battlelog.battlefi(...)6523822/1/253103135/![]()
Is dat speciaalquote:Op zondag 15 januari 2012 12:37 schreef rubbels het volgende:
[..]
Wat is er dan?
En weer een lekkere!
http://battlelog.battlefi(...)6523822/1/253103135/? Voor mij zou dat een slechte ronde zijn
.
AFCA
Haha, bij CQ kan je sws meer punten halen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat speciaal? Voor mij zou dat een slechte ronde zijn
.
En voor mij is dit gewoon goed
Maar hoe halen jullie dan steeds zoveel punten?![]()
Mwah...soms wel soms niet. Als ik in 30 min niet minimaal 12k punten haal, faal ik hard.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, bij CQ kan je sws meer punten halen.
En voor mij is dit gewoon goed
Maar hoe halen jullie dan steeds zoveel punten?AFCA
Ligt er ook aan wat je speelt, bij team DM kun je soms 5x achter elkaar ge-spawn killed worden.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Doodgegooid met BSOD's en uiteindelijk geen beeld meerquote:Op zondag 15 januari 2012 12:37 schreef rubbels het volgende:
[..]
Wat is er dan?
En weer een lekkere!
http://battlelog.battlefi(...)6523822/1/253103135/![]()
![]()
Helaas is dit mogelijk ja...quote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef drumstickNL het volgende:
Ligt er ook aan wat je speelt, bij team DM kun je soms 5x achter elkaar ge-spawn killed worden.
En je weet niet wat die BSOD's aangaven? En heb je al geprobeerd om je graka uit je pc te halen en de monitor op n-board video te zetten?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Doodgegooid met BSOD's en uiteindelijk geen beeld meer![]()
heeeej, Origin zegt dat het spel wordt geüpdate. Maar het staat al 10min op 100%. Iemand een idee wat er speelt?I follow you......but not on Twitter![]()
LaMa. PC herstart. Opgelost...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
heeeej, Origin zegt dat het spel wordt geüpdate. Maar het staat al 10min op 100%. Iemand een idee wat er speelt?I follow you......but not on Twitter![]()
Omdat je maar tot een beperkte afstand kan locken? Omdat er weinig mensen rond lopen die toevallig van je lock gebruik maken? Omdat die dingen binnen 2 seconden worden gezien en kapotgeschoten zodat voertuigen van het irritante piepje af zijn dat ze er door horen?
Kies maar wat
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
De afstand is wel heel kort ja. Als ik m op ergens op de heuvel bij de antenne op Kharg Island neer zet dan is alles aan de andere kant van de weg al buiten bereik. Gaat echt nergens over.![]()
Omdat CITV veel effectiever is en daar kunnen andere teammembers ook gebruik van maken.
Al hoewel je een SOFLAM ook best goed kan opstellen, maar ja, hij valt idd wel op...![]()
SOFLAM komt er aan!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef rubbels het volgende:
Waarom is er niemand die soflam gebruikt?I follow you......but not on Twitter![]()
Haha, ik zag het.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
ohwnee, ik kwam bij je tegenstander terecht
Zo goed als het vanochtend ging, zo ruk gaat het nu![]()
![]()
53 resupply ribbons in 1 ronde
What the hell, zat net in een potje waar iemand 81 kolonel sterren had
http://battlelog.battlefi(...)007/stats/363455767/![]()
Verschillende geloof ik, de enige die ik heb kunnen opschrijven was "Memory_Management".quote:Op zondag 15 januari 2012 14:00 schreef rubbels het volgende:
[..]
Helaas is dit mogelijk ja...
[..]
En je weet niet wat die BSOD's aangaven? En heb je al geprobeerd om je graka uit je pc te halen en de monitor op n-board video te zetten?
Ik ga er niet zelf aan kloten want ze hebben er zo'n flauw garantie stickertje opgeplakt.. Morgen dus maar terug brengen en laten repareren.![]()
Hoe kun je nou 18035 Kills maken met een wapen- dat verveelt toch als de malle..quote:Op zondag 15 januari 2012 17:29 schreef Spelvout het volgende:
![]()
Jamaar, het gaat toch tot 45?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:29 schreef Spelvout het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)007/stats/363455767/
Zie nu ook dat je maar maximaal 100 medals kunt krijgenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:29 schreef Spelvout het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)007/stats/363455767/(niet dat ik die snel zou krijgen).
Hij heeft namelijk 5136 assault rifle ribbons en maar 100 medals (moeten er 102 zijn)
Hij heeft namelijk 3097 combat efficiency ribbons en maar 100 medals (moeten er 103 zijn)![]()
Dat heb ik dus ook xDquote:Op zondag 15 januari 2012 17:43 schreef Casino.Bob het volgende:
ik ben weer begonnen met spelen en gelijk weer verslaafd![]()
Ook een goede KDR heeft ie.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:29 schreef Spelvout het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)007/stats/363455767/The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:29 schreef Spelvout het volgende:
![]()
Precies, in 1 ding ben ik beter dan die kerel. Dat is servicestars voor verschillende wapensquote:Op zondag 15 januari 2012 17:37 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Hoe kun je nou 18035 Kills maken met een wapen- dat verveelt toch als de malle..![]()
Nadat ik alles gehaald heb is de drive om te spelen ook meteen wat minder.
Moet weer een nieuwe uitdaging hebben![]()
Verder zouden ze meer maps zoals metro uit moeten brengen.
Binnen, zodat je minder last hebt van snipers en die irritante mortars.![]()
Nog liefhebbers voor BoF#1?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: