![4bl1S.jpg]()
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed HardcoreAdmins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4
NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ersFOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon SPOILER: Fok! spelers
quote:
Veul! bij metro dan wel te verstaan.
op een 1000 ticket server als je er serieus mee aan de gang gaat.
Daarbij na 2 van die sessies 10000 punten voor de medal.
Jeff89
Conquer All
quote:
Van jou zelf?
Want kost .223 schieten ongeveer? Ik vond 9mm en .45ACP al zo achterlijk duur

Btw, ik speel te weinig BF laatste tijd.. Zit helemaal in Skyrim..
Gummiebeer
Baggeraar
sinds de kerst doet BF3 het bij mij niet langer dan 2 min online en gewoon helemaal niet op de singleplayer..word gewoon ged/ced. /wrist want ik had weer zo zin om te spelen

vooral de metro locatie is geweldig om te spelen online.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
Gummiebeer
Baggeraar
quote:
Op zaterdag 7 januari 2012 19:47 schreef DirtyDaniel het volgende:sinds de kerst doet BF3 het bij mij niet langer dan 2 min online en gewoon helemaal niet op de singleplayer..word gewoon ged/ced. /wrist want ik had weer zo zin om te spelen

vooral de metro locatie is geweldig om te spelen online.
Mss ff nieuwe install doen?
Gedaan,zelfde probleem. Heb me GFX kaart van de overclock gehaald. maar dan kan ik 10minuten ipv 2 minuten online spelen voordat ie vastloopt. zit er aan te denken om me hele pc ff opnieuw te installeren,mischien dat dat effect heeft.
quote:
Op zaterdag 7 januari 2012 20:04 schreef DirtyDaniel het volgende:Gedaan,zelfde probleem. Heb me GFX kaart van de overclock gehaald. maar dan kan ik 10minuten ipv 2 minuten online spelen voordat ie vastloopt. zit er aan te denken om me hele pc ff opnieuw te installeren,mischien dat dat effect heeft.
mag ik je eraan herinneren dat als dat niet werkt, dat je dan wel echt heul desperate wordt?
yeh,maar tis toch bizar als je 1,5 maand zonder problemen speelt en op de 1 van de andere dag ineens geen kut meer aan het spel hebt. op de bf3 forums zijn er genoeg mensen met dezelfde klachten maar EA/Dice doet er geen fuck mee.
Dacht eerst dat me GFX kaaart kaduk was.maar alle andere spellen die ik speel werken gewoon goed.owell kijk wel ff hoe het gaat,lijkt me vet om tegen fokkers te fragge iig
quote:
Vandaag ook al 2 tegen gekomen
Ligt het aan mij of heeft Steam/Valve dat veel beter geregeld bij CS?
quote:
Steam -> jaar of 10 oud, flink door ontwikkeld.
Origin -> Zit nog in Beta, Is precies zo stabiel en goed georganiseerd als Steam in het begin. Niet dus.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wat doet die skill eigenlijk bij de stats? Klopt volgens mij geen fuck van?
Dennis3d heeft meer punten dan ik. Zijn kills per minut ligt hoger.
Mijn k/d ratio is beter, maar het klopt van geen kant?
Een vriend van me met minder punten heeft ook weer een veel hogere skill
Vervelendste van dat soort cheaters is dat het andere team op zijn gemak alle vlagen kan pakken en tegen de tijd dat die kutcheater gekicked is word je verkracht op main base.
1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
quote:
Komen steeds meer cheaters :S
quote:
Op zondag 8 januari 2012 11:24 schreef JK het volgende:Skill zegt geen zak. De ene dag hoog, andere laag.. Ik kijk er niet echt naar.
Ik stond in mijn leaderboard op de 2e plek net onder dennis3d, maar het zegt niets vind ik.
Dat zegt inderdaad niets ja
cerror
ik kom af en toe
quote:
Op zaterdag 7 januari 2012 19:17 schreef Jeff89 het volgende:[..]
Van jou zelf?
Want kost .223 schieten ongeveer? Ik vond 9mm en .45ACP al zo achterlijk duur

Btw, ik speel te weinig BF laatste tijd.. Zit helemaal in Skyrim..

Van m'n pa. Ik zal 'm wel even vragen wat dat allemaal kost.

Ik weet wel dat hij 1100 patronen voor 350 euri had gekocht laatst.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
cerror
ik kom af en toe
quote:
Op zondag 8 januari 2012 12:25 schreef Catch_me het volgende:[..]
DICE en EA hebben je centen al lang en breed uitgegeven aan het ontwikkelen van spectat packs en DLC. Ze interesseren het echt niet dat er nu hackers en zulks rondlopen

Dat idee heb ik ook ja.
En er is totaal geen feedback via battlelog.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch