abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:04:56 #1
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106530366

Users, more to come:

Sinji:

Chocolatebear:

dWc_RuffRyder:

krioro:

Ron.Jeremy:

Gridlok:

Sala-adin:

Ethanolic:

Jajong:

Phantomesse:

Juminelle:

JackieBrown:

Vaseline_:

tliciouz:

SPOILER: Momenteel inactieve users
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most recent eyecandies:

SPOILER: Vrouwen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mannen
GAME ON!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:06:42 #2
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106530414
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent? :D
Je hebt shit gemist bruh.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_106530419

_O- _O-
pi_106530424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wut, ze is in verwachting van een kind van Wiki?
Nee, dat heeft ze gelogen een tijdje terug nadat hij het uit heeft gemaakt. Als het echt zo was dan zou Wiki sowieso niet meer mee uitgaan maar geld sparen voor zijn kind. Mja, met die stunt heeft ze het nogal verneukt voor zichzelf.

quote:
11s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent? :D
De chocoladebeer heeft Sven en Wiki al ontmoet. :9 Ze waren ook naar Paradiso gekomen vorige week.

Echter ik heb Wiki een berichtje gestuurd dat hij zijn avond niet moet laten fucken door haar, en dat ik er op sta dat we gewoon uitgaan, dus we gaan uit. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 07-01-2012 18:17:09 ]
pi_106530516
Ah zodoende, dacht al :P. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen :').
pi_106530705
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah zodoende, dacht al :P. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen :').
Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op. :')

Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB, de enige twee buitenlanders aanwezig, luie mensen ik zeg het je. :')

Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.
pi_106530786
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken. ;(

Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers. :{w Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard. :')
full stops and exclamation marks
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:19:26 #8
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106530900
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:

Nigerse coupe en baard. :')
_O_

Oh wacht, dat is Nigeria.

Le Care.
pi_106530916
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op. :')

Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB. :')

[ afbeelding ]

Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.
Wie is dat? :D Lijkt alsof je aan z'n ODOL ruikt :+. En JB enzo, take notes, dít is een koelie!
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken. ;(

Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers. :{w Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard. :')

Zoiets?
pi_106530945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Le Care.
Ik heb die hele fotoserie op m'n PC nog, jaaaren geleden tegengekomen, wat een hardened mofuckaz _O_.
pi_106530971
_O- hahahhahahahhahahahahahhaha die plaatjes, ik wil ook een hyena als huisdier, of wat het ook is. O+

En inderdaad, hij is een ekte ekte koelie.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:25:09 #12
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_106531133
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)
Deathlift or Die.
pi_106531254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Le Care.
_O_! En whehe, ik hoorde daar Nigeriaanse muziek en vroeg of ie uit Nigeria kwam. Maar was gewoon een Afrikaans radiostation. De hyena's waren aan het slapen denk ik.

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets?
:'). Nee, hij heeft het wel goed gedaan actually.
pi_106531284
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)
Nog nooit met zo'n organisatie meegeweest, ook nog nooit echt zo'n reis gehad nog. :')
Cultuur snuiven wanneer ik in het buitenland ben wint meestal toch weer mijn interesse over het feesten en zuipen ;(

Mja, Gogo, beach masters?
pi_106531300
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.

Verder ook wat Phanny zegt, maar ook met een strandzuipvakantie kun je dat best op eigen houtje.
pi_106531385
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:30 schreef krioro het volgende:

[..]

Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.
Dit ja. Dan ben je niet afhankelijk van anderen en kun je je vakantie op je eigen manier inplannen zonder dat je mee moet op excursies om 09:00 in de ochtend. Ja, dat gebeurt, dat ze je om 7 uur wakker komen trommelen terwijl je er net in ligt.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:41:47 #17
253447 Ethanolic
pi_106531671
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo ( :') ) geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.

We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?
Deathlift or Die.
pi_106531726
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk. :9
pi_106531907
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo ( :') ) geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.
Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.

quote:
We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?
Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof. :Y

quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Phantomesse het volgende:
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk. :9
Oeh :9~! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
pi_106531956
In slaap vallen en nu pas wakker worden ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_106532008
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:48 schreef krioro het volgende:

[..]

Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.

[..]

Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof. :Y

[..]

Oeh :9~! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeeland O+

Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen. O+
pi_106532010
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
In slaap vallen en nu pas wakker worden ;(
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar O+.
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen. O+
_O_! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland :+.
pi_106532107
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar O+.

[..]

_O_! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland :+.
Doe je ook.

Ik MOET van mijn buurvrouw naar Nieuw - Zeeland om dit soort dingen te doen. Ze weet van mij dat ik wel een natuurmens ben en zegt dat ik helemaal tot mezelf kom als ik daarheen ga en primitief ga doen.

Riep rond mijn twaafde ook vaak dat ik later in een hutje op de heide met mijn eigen koeien en weide zou gaan wonen. Dit idee heb ik stiekem nog steeds in mijn toekomstperspectief.
pi_106532341
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeeland O+

Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor. :Y)

Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij. :@
pi_106532349
Wauw mn neven rellen me zwaar :p net mw2 poging gedaan maar suck er zwaaaaar in :')
pi_106532431
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

xbox?
PS3.

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wat fijn O+
M'n bed heb ik allang gemaakt trouwens, maar de ketel niet. Prioriteiten stellen enzo..
pi_106532786
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef krioro het volgende:

[..]

Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij. :@
Serieus? Ik vind dat heerlijk man, kan me de hele dag vermaken met een camera, genoeg gigabytes en een kladblok met wat potloden.

Ook zonder huisje zou ik het overleven :P Gewoon als eerst een hut fiksen voor jezelf en wat vallen om voer te vangen.

Lijkt me stiekem best leuk om een week aan mezelf overgeleverd te zijn in de jungle. Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak. :')
pi_106532859
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak. :')
Dit wil ik ook :D Lijkt me tof.
pi_106532909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Wauw mn neven rellen me zwaar :p net mw2 poging gedaan maar suck er zwaaaaar in :')
Eerst de campaign mode uitspelen, dan online. :9

Ik ging laatst ook MW3 online spelen in een dronken bui, niet doen. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:02 schreef Juminelle het volgende:

Wat fijn O+
M'n bed heb ik allang gemaakt trouwens, maar de ketel niet. Prioriteiten stellen enzo..
_O-
pi_106532953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dit wil ik ook :D Lijkt me tof.
Ja, daar komt je echte persoon naar boven zoals die is, zonder alle luxe eromheen. Sommige mensen die altijd heel stil zijn blijken opeens rasekte jungletijgers te zijn, zo mooi dat.
pi_106533013
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef krioro het volgende:

[..]

Hahaha, Republiek/cola kreek _O_. Met andere mensen zwem, loop, vaar en wat allemaal ik vrolijk mee in de vrije natuur, maar in m'n eentje heb ik alweer zoiets van 'mwah, hmm..' idd _O-.

Amsterdam ontwildert, ik vind in het gras chillen of zelfs al op slippers lopen in het Vondelpark al niet chill meer :').
pi_106533220
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja, daar komt je echte persoon naar boven zoals die is, zonder alle luxe eromheen. Sommige mensen die altijd heel stil zijn blijken opeens rasekte jungletijgers te zijn, zo mooi dat.
Dat Expeditie Robinsonnen kan je op zich gewoon doen dus in Republiek (dorp in Suriname @ het semi-binnenland wat krio al zei), je hebt wel een normale luxe bungalow met gas/licht/water enzo, maar als je de natuur intrekt heb je dit:

Colakreek, omdat het water zo bruin is _O_. Niet van viezigheid ofzo, maar van alle bladeren enzo die erin vallen. Ziek helende werking heeft dat, was een keer van een kleiberg gegleden (hoe chill, gewoon een kleiheuvel, wat van dat water er tegen gooien om glad te maken, en glijden maar) maar het eindigde met riet in het water. Dikke sneeën in m'n klauw, maar door dat water zelf was dat na 2 dagen al helemaal geheeld enzo O+.
pi_106533241
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Hahaha, Republiek/cola kreek _O_. Met andere mensen zwem, loop, vaar en wat allemaal ik vrolijk mee in de vrije natuur, maar in m'n eentje heb ik alweer zoiets van 'mwah, hmm..' idd _O-.

Amsterdam ontwildert, ik vind in het gras chillen of zelfs al op slippers lopen in het Vondelpark al niet chill meer :').
Ik heb afgelopen zomer op eigen houtje mezelf naar de speeltuin begeven om lekker door het gras te kunnen rollen. Het was HEERLAK! Eerlak.

Aankomende zomer weer doen, heerlijk lekker door het gras heen rollen en de aarde voelen. O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:27:24 #34
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106533417
Ziek zijn is echt zum kotsum.

Verjaardag laten gaan en een mattie afbellen, want ik ben niet zo diehard als Phanto. :')
pi_106533706
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:

Verjaardag laten gaan en een mattie afbellen, want ik ben niet zo diehard als Phanto. :')
Minder ;( Wat heb je?
pi_106533835
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dat Expeditie Robinsonnen kan je op zich gewoon doen dus in Republiek (dorp in Suriname @ het semi-binnenland wat krio al zei), je hebt wel een normale luxe bungalow met gas/licht/water enzo, maar als je de natuur intrekt heb je dit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Colakreek, omdat het water zo bruin is _O_. Niet van viezigheid ofzo, maar van alle bladeren enzo die erin vallen. Ziek helende werking heeft dat, was een keer van een kleiberg gegleden (hoe chill, gewoon een kleiheuvel, wat van dat water er tegen gooien om glad te maken, en glijden maar) maar het eindigde met riet in het water. Dikke sneeën in m'n klauw, maar door dat water zelf was dat na 2 dagen al helemaal geheeld enzo O+.
Nice wel! Echter véél te veel menselijke invloeden te zien nog op die foto's.

Nee, ik wil echt solo of met zijn twee door de jungle woekeren, met een machete me een weg banen naar de bewoonde wereld, klimmende langs lianen en een beer verjagen van de beste visplek in de kreek.

Slapen op een bladerbedje in een boom opdat ik in de nacht niet word opgepeuzeld door nachtwezens die uit zijn op mijn weelderige vormen, wakker worden en een slokje water nemen dat door de nacht heen opgevangen is in een stuk plastic met in het midden daarvan rustend een steen.

I'll manage!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:

_O_

Diehards! O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:40:04 #37
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106533840
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:36 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Minder ;( Wat heb je?
Keelpijn en koortsig enzulks.

Broer was deze week ziek en hij heeft niet in quarantaine gezeten, zodoende. :') Vanavond dus een avondje niks doen, wellicht Monopoly ( _O_ ) spelen met vriendin van broer en een vriendin van haar uit Kroatië, we zijn allemaal ziek. :')
pi_106533945
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef Phantomesse het volgende:

Nee, ik wil echt solo of met zijn twee door de jungle woekeren, met een machete me een weg banen naar de bewoonde wereld, klimmende langs lianen en een beer verjagen van de beste visplek in de kreek.

Slapen op een bladerbedje in een boom opdat ik in de nacht niet word opgepeuzeld door nachtwezens die uit zijn op mijn weelderige vormen, wakker worden en een slokje water nemen dat door de nacht heen opgevangen is in een stuk plastic met in het midden daarvan rustend een steen.

I'll manage!
Whehe, dat is voor mij te next level. Ik ben dan na een half uur al gestoken door één of andere gare mug waarna ik binnen 3 uur bloed kotsend met 41 graden koorts KO ben met een bloedzuiger aan m'n piemel :').
pi_106534336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Keelpijn en koortsig enzulks.

Broer was deze week ziek en hij heeft niet in quarantaine gezeten, zodoende. :') Vanavond dus een avondje niks doen, wellicht Monopoly ( _O_ ) spelen met vriendin van broer en een vriendin van haar uit Kroatië, we zijn allemaal ziek. :')
Oh, niet chill, beterschap :* Misschien wel beter om een avondje rustig aan te doen tho.

En monopoly _O_
pi_106534423
Zojuist stretchtools besteld O+

Ik weet alleen nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen :')
pi_106534498
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist stretchtools besteld O+

Ik weet alleen nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen :')
Ah, ik zie het al, dit een geval van piercingfever. Over een paar maanden ben je genezen. :* Piercoloog Phantomesse.
pi_106534635
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ah, ik zie het al, dit een geval van piercingfever. Over een paar maanden ben je genezen. :* Piercingoloog Phantomesse.
Hehe nee hoor! Ik wil het al een tijdje, maar toen ik net voor piercings aan het kijken was zag ik die tools staan, dus heb ik die er meteen bij besteld :9
pi_106534706
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:01 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Hehe nee hoor! Ik wil het al een tijdje, maar toen ik net voor piercings aan het kijken was zag ik die tools staan, dus heb ik die er meteen bij besteld :9
Ghehe oké oké.

Ik was na die MD gelijk verslaafd :') volgende dag navel laten zetten en wilde daarna ook gelijk tong doen en paar maandjes later die Christina.

Zo verslavend O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:02:34 #44
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106534713
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

met een bloedzuiger aan m'n piemel :').
_O-
pi_106534941
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:02 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ghehe oké oké.

Ik was na die MD gelijk verslaafd :') volgende dag navel laten zetten en wilde daarna ook gelijk tong doen en paar maandjes later die Christina.

Zo verslavend O+
Hehe dat had ik dan weer met m'n tats. Zo verslavend ja.
Qua piercings had ik tot gisteren alleen maar een tongpiercing , maar die heb ik al sinds ik 13 ben ofzo :P Heb je die tongpiericng al dan?
pi_106535281
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_. Dat het water een helende werking heeft wist ik niet (ben ook niet bij Colakreek geweest), had ik wel kunnen gebruiken though, m'n knie opengehaald in het zwembad, zie het nu nog. :')

quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

I'll manage!
Ja dat ga ik volgende keer ook wel doen in Suriname, écht het binnenland in. Moet ik toch minstens eens meegemaakt hebben. Gezellig met de marrons en de indianen. Al hadden we in het huisje ook al een marron-dienstmeid. :@ :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Whehe, dat is voor mij te next level. Ik ben dan na een half uur al gestoken door één of andere gare mug waarna ik binnen 3 uur bloed kotsend met 41 graden koorts KO ben met een bloedzuiger aan m'n piemel :').
_O-! We liepen een uurtje of zo door het bos bij Peperpot (niet eens echt bos, was vroeger een plantage, nu verwilderd tot bos) en één van m'n ooms constant klagen over muggen en dat ie geen goede schoenen aanhad etc., ik had nergens last van. :7
pi_106535646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:06 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Hehe dat had ik dan weer met m'n tats. Zo verslavend ja.
Qua piercings had ik tot gisteren alleen maar een tongpiercing , maar die heb ik al sinds ik 13 ben ofzo :P Heb je die tongpiericng al dan?
Nee tong heb ik niet gedaan i.v.m. dat ik knarsetand als ik slaap dus mijn tanden kapot kauw dan en die Christina ging niet door i.v.m. operatie. Dan moest mijn lichaam twee dingen helen in plaats van 1 en zouden ze beiden langere tijd nodig hebben.

Denk echter dat ik weer poliepen heb :') Even laten checken volgende week.
pi_106535772
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Lijkt me stiekem best leuk om een week aan mezelf overgeleverd te zijn in de jungle. Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak. :')
Maar dan wel een echte en niet zoals die slappe vorige. Zaten ze de hele dag op hun gat en het was niet echt nodig iets te doen.

En boeiend, die krijg je ook wel weer terug. :P
pi_106535900
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Nee tong heb ik niet gedaan i.v.m. dat ik knarsetand als ik slaap dus mijn tanden kapot kauw dan en die Christina ging niet door i.v.m. operatie. Dan moest mijn lichaam twee dingen helen in plaats van 1 en zouden ze beiden langere tijd nodig hebben.

Denk echter dat ik weer poliepen heb :') Even laten checken volgende week.
Ohja, dat van die tong had je al een keer verteld ja. Minder wel, want ik denk dat het je wel tof zou staan.

En poliepen :o ? Waar? In je neusholten?
pi_106536526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:29 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ohja, dat van die tong had je al een keer verteld ja. Minder wel, want ik denk dat het je wel tof zou staan.

En poliepen :o ? Waar? In je neusholten?
Jup. :Y

Weet nog hoe ze de vorige keer voelden,het geeft een bepaald gevoelop d eplek waar ze zitten, en dat voel ik nu weer. Gezien ik de afgelopen 3 maanden mijn spray niet heb gebruikt, die ik de rest vn mijn leven moet gebruiken, zou het zomaar kunnen dat ze terug zijn.

Eigenlijk heb ik er geen last van dus de tering met het ziekenhuis :') Geen zin om weer geopereerd te worden, krijg haaruitval van de narcose.
pi_106536741
Aaaaaah heel veel van onze babyzuigers zijn albino :D Kenkertof, die ga ik apart verkopen voor tientje ipv vijf. :9
pi_106536868
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:14 schreef krioro het volgende:
Al hadden we in het huisje ook al een marron-dienstmeid. :@ :')
Wist je dat of kon je dat zien? :P

quote:
_O-! We liepen een uurtje of zo door het bos bij Peperpot (niet eens echt bos, was vroeger een plantage, nu verwilderd tot bos) en één van m'n ooms constant klagen over muggen en dat ie geen goede schoenen aanhad etc., ik had nergens last van. :7
Ik heb dat ook altijd als ik in Suriname ben man, ik word echt als enige helemaal volgeprikt altijd, echt niet leuk :{. Raar eigenlijk, familie daar heeft nooit wat, en ik meteen al als ik van het vliegveld kom _O-.
pi_106537686
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wist je dat of kon je dat zien? :P
Wist ik, was niet een huisje in een park zeg maar, gewoon privé van kennissen, en die hadden dus ook de hulp meegenomen.

quote:
[..]

Ik heb dat ook altijd als ik in Suriname ben man, ik word echt als enige helemaal volgeprikt altijd, echt niet leuk :{. Raar eigenlijk, familie daar heeft nooit wat, en ik meteen al als ik van het vliegveld kom _O-.
Mijn pa werd ook kapotgestoken, in z'n thuisland, en ik was er voor het eerst en kon gelijk goed opschieten met (lees: totaal niets gemerkt van) de plaatselijke ongediertebevolking. 10.gif

quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:47 schreef Phantomesse het volgende:
babyzuigers
Dit klinkt heel vies. ;(
pi_106537827
Hmm, ik heb ook kenker zin om uit te gaan en te zuipen
pi_106538207
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, ik heb ook kenker zin om uit te gaan en te zuipen
Doen!
pi_106538262
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:22 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Doen!
nein, niemand om mee te gaan. Allemaal blutte bitches en andeden ontloop k :')
pi_106538382
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen leven met 10 van de 12 maanden in een jaar blut zijn :').
pi_106538495
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

nein, niemand om mee te gaan. Allemaal blutte bitches en andeden ontloop k :')
Oh ;( Dan maar eenmans thuis feesten :7
pi_106538947
Als je een chick bent kun je toch gewoon zo gaan liggen en naar jezelf kijken heel de avond:

And I'm out. :W
pi_106538991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Oh ;( Dan maar eenmans thuis feesten :7
Jaa I guess, heb nog wel hasj en wijn :7
pi_106539040

Mijn hond heeft zojuist zo'n botje gekregen van m'n moeder :') Het lijkt wel een bot dat ontvoerd is uit een documentaire op National Geographic waar leeuwen net een bizon hebben geslacht, jeez.
pi_106539260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn hond heeft zojuist zo'n botje gekregen van m'n moeder :') Het lijkt wel een bot dat ontvoerd is uit een documentaire op National Geographic waar leeuwen net een bizon hebben geslacht, jeez.
Ik dacht in eerste instantie dat Sala een afterdinner foto had geplaatst
pi_106540956
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hahha! Mais ik moet altijd zo lachen om jou :D
pi_106541430
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt op dat stuk vlees van Sinji gister, mwhehe _O-.
pi_106541577
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef Maisnon het volgende:

[..]

_O-
pi_106542685
Ik voel me nog niet helemaal lekker om te chillen dus ik forever alone met een kerstpakketwijn en bestel nu een broodje kebabmenu + turkse pizza met kipdöner + een grote bak B&J :9~.
pi_106542741
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik voel me nog niet helemaal lekker om te chillen dus ik forever alone met een kerstpakketwijn en bestel nu een broodje kebabmenu + turkse pizza met kipdöner + een grote bak B&J :9~.
Ik chill 'm hier ook met een turkse pizza en B&J :9

M'n neus staat sinds één dag opeens scheef trouwens, en ik heb geen flauw idee hoe dat kan :') Of ik word scheel.
pi_106542773
B&J's :9 welke? ik heb die al zo lang niet op he, tijd om mezelf weer eens te feeden
pi_106542801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:05 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik chill 'm hier ook met een turkse pizza en B&J :9

M'n neus staat sinds één dag opeens scheef trouwens, en ik heb geen flauw idee hoe dat kan :') Of ik word scheel.
Haha, box :@. Zal wel niet ineens toch, misschien kijk je al te diep in het glaasje? :+

Kies jij er eens eentje voor me uit :D?

SPOILER
pi_106542896
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Haha, box :@. Zal wel niet ineens toch, misschien kijk je al te diep in het glaasje? :+

Kies jij er eens eentje voor me uit :D?

SPOILER
Geen flauw idee, maar het lijkt echt zo :')

Ehm, moeilijke keuze. Ik heb nu Coconutterly Fair, maar Cookie Dough, New York Super Fudge Chunk, Caramel Chew Chew en Cherry Garcia zijn ook lekker :D
pi_106542936
Ik ben autistisch als de pest met simpele keuzes, ik weet echt niet welke ik moet doen :'). NOEM 1!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:09:58 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106542987
Hallo
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106542996
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben autistisch als de pest met simpele keuzes, ik weet echt niet welke ik moet doen :'). NOEM 1!
Hm, dan toch Cookie Dough O+
pi_106543036
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
Hallo
Faka! Zaterdag vaste prik in Fernandes _O_.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:10 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Hm, dan toch Cookie Dough O+
Maar die is zo standaard :@ ;( _O-.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:12:08 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106543078
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet waarom ik altijd op zaterdag kom maar goed. :')
Alles goed hier?
C'est la vie
pi_106543084
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[..]

Maar die is zo standaard :@ ;( _O-.
:')

Wat wil je: chocoladeijs, vanilleroomijs, karamelijs of kersenijs?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:13:00 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106543111
Trouwens zou ik Caramel Chew Chew nemen.
C'est la vie
pi_106543152
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
Trouwens zou ik Caramel Chew Chew nemen.
Die ja. Of New York Super Fudge Chunk :9
pi_106543165
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef Juminelle het volgende:

[..]

:')

Wat wil je: chocoladeijs, vanilleroomijs, karamelijs of kersenijs?
Ik lust op zich alles :'). Die kersen nog nooit gehad tho, weet ook niet of ik dat lekker vind :P.
pi_106543189
Ja, nu twijfel ik nog meer dan eerst :'(. Help me out, samen moeten we eruit kunnen komen :').
pi_106543242
Caramel Chew Chew.
pi_106543352
Wacht, heeft die wel nootjes? Daar heb ik wel zin in :9~.

pi_106543368
Phish Food vond ik altijd super _O_ vet veel chocolade en dan nog die slierten marshmellow :9

Nouja, eigenlijk vind ik ze allemaal lekker. Die New York Super Chunk ofzoiets vond ik trouwens wel het zwaarst denk ik door die noten erbij.

Die Bananen was ook heel lekker en Cookie Dough natuurlijk en Brownie
pi_106543394
Straks is die toko dicht en heb ik niks, door een fucking B&J whehe :').
pi_106543402
Chunky Monkey dus das die Bananen, is lekker!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:19:28 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106543406
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef Juminelle het volgende:
Caramel Chew Chew.
Amen meisje, amen.
C'est la vie
pi_106543418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:18 schreef Maisnon het volgende:
Die New York Super Chunk ofzoiets vond ik trouwens wel het zwaarst denk ik door die noten erbij
Die haal ik eigenlijk bijna altijd. Die noten met een chocoladelaagje :9
pi_106543462
Fairly Nuts

Caramelroomijs met een swirl van caramel en amandelstukjes

Is dat geen betere optie dan Caramel Chew Chew? Ik wil wel crispy pieces _O_.
pi_106543488
Ik heb vandaag echt zooooo'n shabby outfit aan :') :D maar wel lekker warm
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:21:33 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106543511
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fairly Nuts

Als je stukjes in je ijs wil wel.

Maar wijf, ga je dat spul nog eens halen? :')
C'est la vie
pi_106543536
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fairly Nuts

Als je crispy pieces wil moet je New York Super Fudge Chunk halen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef Maisnon het volgende:
Hehe ik ook. Heerlijk bankhangen in een shabby outfit O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:23:02 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106543585
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef Maisnon het volgende:
Dat draag ik al de hele vakantie eigenlijk.
Al valt het vandaag nog mee omdat ik naar buiten moest. :')
C'est la vie
pi_106543588
Kebab Menu, Cola Cherry
¤ 5,00
Dürüm döner kip
¤ 3,75
Fairly Nuts
¤ 5,95

Bezorgkosten:
gratis
Totaal
¤ 14,70
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:23:52 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106543620
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kebab Menu, Cola Cherry
¤ 5,00
Dürüm döner kip
¤ 3,75
Fairly Nuts
¤ 5,95

Bezorgkosten:
gratis
Totaal
¤ 14,70
Nou knoop door gehakt, poeh poeh:
C'est la vie
pi_106543624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:22 schreef Juminelle het volgende:
Als je crispy pieces wil moet je New York Super Fudge Chunk halen.
Dat van die caramel klonk wel geil + nootjes = Fairly Nuts WINNING :9~ _O_ Honger als een paard inmiddels.
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou knoop door gehakt, poeh poeh:
[ afbeelding ]
Hahaha :') _O-
pi_106543770
Oi, Leprechaun!
pi_106543831
Ik vind dat trouwens heel vies, als mensen zo'n vlassige baard hebben, en dan bijna niet op hun gezicht maar op hun nek :')
pi_106544124
Mila Kunis op tv :9~
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:35:23 #101
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106544127
Finally hooooooooooome. Heel snel naar huis gegast vanaf station, home, warm home _O_
pi_106544254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Finally hooooooooooome. Heel snel naar huis gegast vanaf station, home, warm home _O_
Had je m'n bestelling niet even kunnen meepikken als je toch onderweg was?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:39:36 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106544301
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef Juminelle het volgende:
Mila Kunis op tv :9~
Amen.
C'est la vie
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:40:30 #105
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106544346
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Had je m'n bestelling niet even kunnen meepikken als je toch onderweg was?
Oja tuurlijk, m'n sexy stripperspakje. Met ali's dönerzaak op de borst :7 En dan shoarmasaus op je kliederen en je stukjes vlees voeren. En dan een toetje, vul zelf maar in.

SPOILER
pi_106544397
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Oja tuurlijk, m'n sexy stripperspakje. Met ali's dönerzaak op de borst :7 En dan shoarmasaus op je kliederen en je stukjes vlees voeren. En dan een toetje, vul zelf maar in.

SPOILER
pi_106544398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Meg :D

Op welke zender?
In The Book of Eli op Rtl 5.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:41:44 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106544404
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

SPOILER
C'est la vie
pi_106544442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:41 schreef Juminelle het volgende:

[..]

In The Book of Eli op Rtl 5.
Mila Kunis in Friends With Benefits :9~.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:43:13 #110
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106544466
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Mila Kunis sowieso :9~
pi_106544502
quote:

[..]

Justin Timberlake in Friends With Benefits :9

Dit stukje _O_
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:45:21 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106544554
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Mila Kunis sowieso :9~
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:41 schreef heloef het volgende:

[..]

C'est la vie
pi_106544793
Ik heb m'n bestelling al voor m'n neus, kankersnel :o. Echt 25 minuten nadat ik bestelde _O_.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:51:38 #114
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106544818
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb m'n bestelling al voor m'n neus, kankersnel :o. Echt 25 minuten nadat ik bestelde _O_.
Waar is die toko dan?
pi_106544847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Waar is die toko dan?
Shit kwam (helemaal) vanaf Hugo de Groot :P.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:53:51 #116
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106544921
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Shit kwam (helemaal) vanaf Hugo de Groot :P.
:') Zo ver ook echt.
Eetsmakelijk
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:57:10 #117
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106545088
M'n neefje vroeg van welke muziek ik hield, dus ik zei 'Bassnectar"
Hij: 'Bass wat?'
Ik; 'Bassnectar'
Hij typt op youtube in: 'Bass en nectar' :')
pi_106545332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik; 'Bassnectar'
Whehe :D

Op de middelbare school had ik een leraar die echt totaal niet overweg kon met internet en dat was gewoon zielig :') Hij wilde bijv. een plaatje van het sterrenbeeld 'Grote Beer' opzoeken en daar deed hij gewoon een paar minuten over. Hij ging eerst naar google, typte startpagina in en ging naar die site, vulde daar in 'sterrenbeeld plaatjes (google), en zocht dan tussen 9384934 plaatjes van sterrenbeelden het sterrenbeeld dat hij zocht.
Zo ging het elke les, en niemand heeft hem ooit geleerd dat hij dit ook binnen 10sec. kan doen :')
pi_106545336
quote:
Ik; 'Bassnectar'
Mooi toch, met hem kan het dus nog goed komen :P.
pi_106545337
quote:
Ik; 'Bassnectar'
Ken je ook Bassnectar muziek van wat jaren terug?

Je hebt zo'n superleuk liedje waar 2 Asians eerst een liedje zingen met zn 2en en heel hard moeten lachen enzo, en dan verandert het ineens in het echte nummer naadloos _O_
  zondag 8 januari 2012 @ 00:07:14 #121
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106545525
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Whehe :D

Op de middelbare school had ik een leraar die echt totaal niet overweg kon met internet en dat was gewoon zielig :') Hij wilde bijv. een plaatje van het sterrenbeeld 'Grote Beer' opzoeken en daar deed hij gewoon een paar minuten over. Hij ging eerst naar google, typte startpagina in en ging naar die site, vulde daar in 'sterrenbeeld plaatjes (google), en zocht dan tussen 9384934 plaatjes van sterrenbeelden het sterrenbeeld dat hij zocht.
Zo ging het elke les, en niemand heeft hem ooit geleerd dat hij dit ook binnen 10sec. kan doen :')
Volwassenen die sloom doen op internet en/of typen is zo sad :D

quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Mooi toch, met hem kan het dus nog goed komen :P.
:( Hij luistert AC/DC.

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ken je ook Bassnectar muziek van wat jaren terug?

Je hebt zo'n superleuk liedje waar 2 Asians eerst een liedje zingen met zn 2en en heel hard moeten lachen enzo, en dan verandert het ineens in het echte nummer naadloos _O_
Nee? :P Ken het pas sinds kort joh
pi_106545796
quote:
_O_ Had wel veel langer mogen duren tho.

Deze is ook lekker :9
  zondag 8 januari 2012 @ 00:17:29 #124
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106545901
lekker nummertje wel mais ^O^
pi_106546086
Nu maakt ie toch bijna alleen maar dubstep ofniet? :)
pi_106546118
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Nu maakt ie toch bijna alleen maar dubstep ofniet? :)
Ja klopt.
pi_106546290

Nog een lekker nummer voor jullie :D

"Hallo!" "Hoi!" "Yeh"
  zondag 8 januari 2012 @ 00:38:20 #128
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106546677
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:28 schreef Maisnon het volgende:

Nog een lekker nummer voor jullie :D

"Hallo!" "Hoi!" "Yeh"
Mwah mawh :P
pi_106546775
Weet niet of je het dan naar de 2e helft hebt gered, maar het nummer heeft best veel verschillende gave stukken :) nouja, ik ben nu even in de Sepalcure mood :') :D
pi_106546776
quote:
Matig :').

Vanaf 0:50, dan is zoiets toch veel meer porno voor je oor? _O_

p.s. dit is geen gayshit van Linkin Park, alleen een soort sessie van hun DJ ofzo :P

Even opgezocht, Mr. Hahn dus eigenlijk _O_ _O_.
pi_106547289
Jongen das appels en peren vergelijken :') het ging toch gewoon over Bassnectar en toen liet ik een oud grappig nummer horen :P
pi_106547407
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Jongen das appels en peren vergelijken :') het ging toch gewoon over Bassnectar en toen liet ik een oud grappig nummer horen :P
Maar dat stukje op 1:15 van allebei onze links lijkt een beetje op elkaar, dan vind ik mijne tig keer harder :P :@. Moet je voor de grap eens allebei op 1:15 zetten en om en om even afspelen :').
pi_106547491
Ja ik vond het wel een tof nummer verder hoor. Door die kick en snare enzo moest ik ook denken aan dat Clubbed to Death van.. Rob D?

Van de Meetriks, wittenie

pi_106547640
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik vond het wel een tof nummer verder hoor. Door die kick en snare enzo moest ik ook denken aan dat Clubbed to Death van.. Rob D?

Van de Meetriks, wittenie

Zo verdomme, inderdaad! Als anderhalve druppel water :P. Handig, die Firefox-addons, meteen ff downloaden :D.
  zondag 8 januari 2012 @ 03:15:33 #135
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106549828
:9
  zondag 8 januari 2012 @ 04:53:35 #136
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106551090
van 12 tot nu monopoly spelen.....

helemaal klaar over en slapen.
  zondag 8 januari 2012 @ 04:55:59 #137
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106551115
Jij hebt zin
  zondag 8 januari 2012 @ 10:46:18 #138
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106552798
Lol :{. Kan je bij de supermarkt XL condooms kopen of moet je daarvoor naar de sekswinkel. Mijn vriendin is ziek geweest op vakantie en haar pil is nu kapot. Is voor mij al jaren geleden dat ik condooms heb gebruikt dus i dont even.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_106552843
Supermarkt durf ik niet te zeggen maar gewoon bij de drogist toch. Kruidvat, etos alles.
pi_106552865
quote:
5s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:46 schreef Jajong het volgende:
Lol :{. Kan je bij de supermarkt XL condooms kopen of moet je daarvoor naar de sekswinkel. Mijn vriendin is ziek geweest op vakantie en haar pil is nu kapot. Is voor mij al jaren geleden dat ik condooms heb gebruikt dus i dont even.
In grotere AH's volgens mij wel.

edit: Oh mozy zegt nee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 10:51:36 ]
  zondag 8 januari 2012 @ 10:52:21 #141
253447 Ethanolic
pi_106552894
quote:
D'r pil is kapot? :') Ik zou t niet pikken man.
Condooms }:|
Deathlift or Die.
  zondag 8 januari 2012 @ 10:54:47 #142
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106552938
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:50 schreef Chai het volgende:

[..]

In grotere AH's volgens mij wel.

edit: Oh mozy zegt nee.
Werkt hij bij de AH? Kan me anders niet voorstellen hoe hij dat zou moeten weten...

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

D'r pil is kapot? :') Ik zou t niet pikken man.
Condooms }:|
Ja kotserij en schijterij > pil.

En condooms zijn inderdaad werk van de duivel.
  zondag 8 januari 2012 @ 10:57:11 #143
253447 Ethanolic
pi_106552974
quote:
9s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:54 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja kotserij en schijterij > pil.

En condooms zijn inderdaad werk van de duivel.
Ja I guessed so. Ik liet der me dan gewoon een maand blowen. ^O^ _O_
Haha nee, maar ik heb wel echt een hekel aan condooms. |:(
Deathlift or Die.
  zondag 8 januari 2012 @ 10:57:58 #144
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106552988
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:57 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja I guessed so. Ik liet der me dan gewoon een maand blowen. ^O^ _O_
Haha nee, maar ik heb wel echt een hekel aan condooms. |:(
That don't do it for me brah. Ik moet palen.
pi_106553120
Het is koopzondag, kruidvat enz zijn open.
All good things are wild and free.
  zondag 8 januari 2012 @ 11:07:06 #146
253447 Ethanolic
pi_106553144
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
Dat is het tegenwoordig elke zondag toch? Tenzij je in een gat woont :')
Deathlift or Die.
pi_106553181
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik zou t niet pikken man.

:D.

Loopt wel los joh, ze gebruikt vast al jaren de pil. Duurt wel effe voor ze weer vruchtbaar is. Gewoon stunten ^O^
pi_106553194
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dat is het tegenwoordig elke zondag toch? Tenzij je in een gat woont :')
Nee toch? Alleen 1e zondag van de maand?
  zondag 8 januari 2012 @ 11:10:54 #149
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106553212
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
Ohhh word!
  zondag 8 januari 2012 @ 11:11:04 #150
253447 Ethanolic
pi_106553216
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Hier in Noord-Holland in vrijwel elke grote stad.
Deathlift or Die.
  zondag 8 januari 2012 @ 11:14:06 #151
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106553279
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:11 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hier in Noord-Holland in vrijwel elke grote stad.
In Groningen ook niet.
pi_106553349
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:08 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

:D.

Loopt wel los joh, ze gebruikt vast al jaren de pil. Duurt wel effe voor ze weer vruchtbaar is. Gewoon stunten ^O^
Lekker spannend. Of ze wel of niet zwanger wordt.
  zondag 8 januari 2012 @ 11:18:12 #153
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106553358
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:17 schreef Mozy het volgende:

[..]

Bedankt dat je dat even ging uitleggen.
pi_106553412
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Bedankt dat je dat even ging uitleggen.
Ik had er bijzonder veel moeite mee en ik dacht misschien is Jajong ook een beetje dom.
pi_106553439
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:17 schreef Mozy het volgende:

[..]

Soort Russische roulette
  zondag 8 januari 2012 @ 11:48:53 #156
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106553941
Meheh, nog geen kinderwens dus jajong? :D
pi_106554070
Omdat het onderwerp saai is, hier een liedje om je op te vrolijken.

zondag 8 januari 2012 @ 12:25:59 #158
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106554776
Ich muss wieder arbeiten aber ich habe kein Lust. ;( Tschüs, meine Freunden :*
pi_106554990
Werk ze Vasje :*

Te veel tot het laatste moment gelaten ;( waarom doe ik mezelf dit aan.
  zondag 8 januari 2012 @ 12:40:05 #160
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106555155
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Meheh, nog geen kinderwens dus jajong? :D
Jawel, maar de timing is niet echt goed op het moment.
pi_106556233
quote:
Hoe obvious wil je doen gast _O-. En slechts XL, de ene keer dat ik condooms nodig had klopte ik aan bij NASA.
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Boer! 6.gif
pi_106556466
Ik ging gister ook he-le-maal stuk om de beschrijving van een bad trip van iemand op FOK! :').

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef lifeincolours het volgende:
Afgelopen vrijdag had ik met drie vrienden thuis een pilletje gedaan..
Het waren roze driehoekjes met een mizubishi teken erop, en ze waren vrij dun..
Na 25 minuten begon hij in te slaan, en zoals altijd was het gewoon een heel lekker ontspannen gevoel, maar minder als een directe inslag..het kwam langzamer op, wist niet zeker of ik nou al echt aan het trippen was, maar het was gewoon lekker.
Rond 4 uur begon de pil een beetje uit te werken, en omdat we niet meer bij konden pakken (pillen waren op) bedacht ik me ineens dat we ook nog een joint hadden..
Ik had nooit eerder xtc met wiet gecombineerd en was me er ook totaal niet van bewust dat dit op mij misschien wel is een andere uitwerking kon hebben (ik was overigens op mijn 14e al eens enorm bad gegaan van wiet, dus een enorm sterk lichaam/geest heb ik eerlijk gezegd ook niet).
Ik merkte ook dat ik ineens veel hebberiger werd...hijste extra lang aan de joint in de hoop dat ik dan weer dat enorm fijne gevoel zou ervaren wat inmiddels al een beetje aan het wegebben was..
In tegenstelling tot wat ik hoopte, voelde ik dat mijn lichaam ineens helemaal slap werd en dat ik enorm nodig naar de wc moest..
Ik stond op en voelde dat ik in een soort automatische robot veranderde en mijn hele wereld veranderde in klei...inclusief ikzelf..
Ik kan het nog steeds niet duidelijk uitleggen, maar de deurkruk voelde enorm eng aan en de muren, de wc, de grond, alles was heel lelijk in elkaar gekleid, en mijn hand voelde aan als een zacht sement.
Op de wc besefte ik dat ik super angstig was en dat ik gewoon heel bad aan het gaan was.
Ik liep terug naar de kamer en zei tegen mijn vrienden: 'Jongens, ik ga enorm bad, help me alsjeblieft'.
Ze stonden alle drie gelijk op en hielden mijn hand vast, zeiden dat het goed kwam etc..
Ik zag allerlei driehoeken,bijenkorfen,vissengraten,paddestoelen,snorren,legerprinten, honden, plassen bloed, wolken etc.. en mijn vrienden zeiden ondertussen constant dat alles goed kwam en dat ik het goed deed..
Tot ik opeens zag dat hun gezichten begonnen te vervormen.. mijn beste vriendin is wel zes keer getransformeerd, van Wendy van Dijk tot een meisje dat ik in groep 3 voor het laatst gezien heb, en mijn beste vriend veranderde in de vriend van zijn zus...
Ik snapte er niks meer van en bedacht toen dat dit een vooropgezet plan was waarin ze er alledrie op uit waren om me te vermoorden...
Ik schijn ze heel wantrouwend en echt doodsbang en spierwit aangekeken te hebben en wou ze wel dichtbij me maar toch ook weer helemaal niet..
Mijn beste vriendin veranderde in een oma die constant haar ogen dicht deed en enorm snel begon te praten en allemaal wonden op haar gezicht had, mijn beste vriend klonk als een eikel die me niet serieus nam en me niet begreep, en een andere hele goede vriend zag ik aan als een spion met een zwart snorretje.
Ook irriteerde ik me enorm aan de roze beugel van mijn beste vriend die hij helemaal niet had..ik vond het echt dood eng en begreep niks van die beugel..
Ook hoorde ik de hele tijd circusmuziek op een hele enge toon, en vergat ik constant te ademen... ik was zo bang dat ik er NOOIT meer uit kwam dat ik er het liefst meteen een einde aan wou maken.
S'ochtends werd ik wakker en voelde ik me nog steeds opgejaagd en doodsbang dat ik er weer in terug zou schieten...
Inmiddels voel ik me wel weer okee maar nog steeds niet down to earth, duizelig en in de war..
Vond het ergens ook fijn om het gewoon even helemaal uitgebreid op te schrijven om het voor mezelf enig zins op een rijtje te krijgen..
Ik heb veel op internet gezocht meer heb geen concrete tips gevonden voor NA de bad trip...

Dus nu de vraag :)... wie weet wat je het beste kan doen NA de trip ??
:') Vet slecht eigenlijk, maar prachtig om te lezen _O-.
pi_106556927
Goedemorgen O+

Het is alweer zondag ;(
  zondag 8 januari 2012 @ 13:41:33 #164
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106557121
Good morning. :O
pi_106565214
Men ligt massaal aan het infuus vandaag?
  zondag 8 januari 2012 @ 17:26:57 #166
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_106566515
Laatst nog Fernandes cream ginger gehad, not bad :)
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
  zondag 8 januari 2012 @ 17:30:32 #167
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106566712
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Men ligt massaal aan het infuus vandaag?
Morsdood.
pi_106567205
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
Laatst nog Fernandes cream ginger gehad, not bad :)
Mijn favoriet! Kriebelde het niet in je neus tho?
  zondag 8 januari 2012 @ 17:43:27 #169
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106567327
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ging gister ook he-le-maal stuk om de beschrijving van een bad trip van iemand op FOK! :').

[..]

:') Vet slecht eigenlijk, maar prachtig om te lezen _O-.
Wtf :') Van xtc ga je helemaal niet hallucineren oid hij kletst uit z'n nek joh :D
pi_106568280
Yayyyy, ik heb een waardebon gewonnen waarmee ik één jaar lang met 2 personen onbeperkt kan overnachten in een luxe hotel naar keuze.

Wie gaat er mee :D ?
  zondag 8 januari 2012 @ 18:16:35 #171
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106568661
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Juminelle het volgende:
Yayyyy, ik heb een waardebon gewonnen waarmee ik één jaar lang met 2 personen onbeperkt kan overnachten in een luxe hotel naar keuze.

IK!
Als je naar amsterdam komt voor die shit op 9 en 10 februari ga je lekker in het krasnapolsky :@
  zondag 8 januari 2012 @ 18:25:18 #172
253447 Ethanolic
pi_106569006
quote:

Hoe dan?
Deathlift or Die.
pi_106569026
quote:

Een jaar lang? :D
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  zondag 8 januari 2012 @ 18:29:01 #174
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106569141
quote:

Psssssst.
pi_106569385
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

IK!
Als je naar amsterdam komt voor die shit op 9 en 10 februari ga je lekker in het krasnapolsky :@
Whehe, daar zal ik dan wel weer niet uit kunnen kiezen ben ik bang ;(

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hoe dan?
Via een reisbureau.

quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:25 schreef aight1 het volgende:

[..]

Een jaar lang? :D
Ja! Al zullen er wel allerlei voorwaarden aan vast zitten enzo :')
  zondag 8 januari 2012 @ 18:38:38 #176
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106569493
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ach, hotels zat hier! :D Wel toffe shit
pi_106569524
O hai Jumi :9
pi_106569595
Profiteurs.
pi_106569761
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wtf :') Van xtc ga je helemaal niet hallucineren oid hij kletst uit z'n nek joh :D
Lijkt me wel een legit story, hij reageerde weken later ook dat 'ie soms nog kleine flashbacks had :').
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Profiteurs.
Aye shawty, hoelang ken je me nou al? We go way back, Bonnie & Clyde shit, now you gon' do me like that? ;( Maar zieke prijs wel, 2 personen een jaar lang in een luxe hotel? Dat is ¤100.000+ ofzo? :')
  zondag 8 januari 2012 @ 18:46:19 #180
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106569803
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Lijkt me wel een legit story, hij reageerde weken later ook dat 'ie soms nog kleine flashbacks had :').

[..]

Aye shawty, hoelang ken je me nou al? We go way back, Bonnie & Clyde shit, now you gon' do me like that? ;(
Uhu dat wel ik heb ook nog flashbacks van phan en choco :') Maar dat hele hallucinatie gedoe wtf :D
  zondag 8 januari 2012 @ 18:46:49 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106569819
Avond!
C'est la vie
pi_106569929
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Uhu dat wel ik heb ook nog flashbacks van phan en choco :') Maar dat hele hallucinatie gedoe wtf :D
Echt? Wauw :'). Blij dat ik alleen bierie en jonko nuttig :9~. Maar hoe dan ook een goed verhaal toch _O-.
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
Avond!
Is het alweer zaterdag :o.
  zondag 8 januari 2012 @ 18:51:22 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106569983
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Is het alweer zaterdag :o.
Ik dacht ik doe eens lekker gek!
C'est la vie
pi_106569991
Hoi. Ontbijt.
pi_106570019
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik dacht ik doe eens lekker gek!
[ afbeelding ]
Iemand in die vrouw d'r directe omgeving moet toch gezegd hebben dat ze er níet uitziet? :'(

zondag 8 januari 2012 @ 18:53:02 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106570038
quote:
13s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Iemand in die vrouw d'r directe omgeving moet toch gezegd hebben dat ze er níet uitziet? :'(
Nee want die hebben natuurlijk dezelfde kapsels. :')
C'est la vie
pi_106570154
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee want die hebben natuurlijk dezelfde kapsels. :')
Ik zit gewoon gefascineerd naar die vrouw te kijken, werkelijk elk detail is gewoon slecht :'). Dat hoofd zelf al!
  zondag 8 januari 2012 @ 18:57:39 #188
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106570179
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik zit gewoon gefascineerd naar die vrouw te kijken, werkelijk elk detail is gewoon slecht :'). Dat hoofd zelf al!
heuj! doe normaal over mn tante
  zondag 8 januari 2012 @ 18:59:06 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106570219
quote:

[..]

Die oorbellen, haarstijl, haarkleur, lipstick, kleren. Werkelijk waar alles is echt verschrikkelijk inderdaad.
C'est la vie
  zondag 8 januari 2012 @ 19:00:52 #190
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106570274
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Niet van Sala? Hatelijke chick.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:01:23 #191
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106570288
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Niet van Sala? Hatelijke chick.
Neeman die stond toch alleen maar met bier in z'n hand en verder niks :D
pi_106570306
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Die oorbellen, haarstijl, haarkleur, lipstick, kleren. Werkelijk waar alles is echt verschrikkelijk inderdaad.
Hoort niet in Fernandes man. :N

pi_106570334
Aaaaah nice Jum! Beter wel! Ik zou voor Amsterdam gaan, daar heb en kun je alles :D Heb je gelijk een plek om te slapen na meets. :9

Ik heb een haljaar verbod gekregen waar we altijd stappen samen met de groep, ik omdat ik dus die joint aan het draaien was en de rest omdat er achteraf ruzie bleek te zijn ofzo tussen 1 iemand die toevallig met ons mee was en een groep Marokkanen.

Door diegene mag de rest dus ook niet meer naar binnen terwijl die er geen fuck mee te maken hadden. :')
pi_106570354
quote:

[..]

Ze heeft wel mooie blauwe ogen.
pi_106570360
quote:
13s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:01 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik kijk weer precies op het goede moment :9
  zondag 8 januari 2012 @ 19:03:32 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106570386
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:02 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Die vallen me nu pas op.
C'est la vie
pi_106570405
quote:
17s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:03 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ik kijk weer precies op het goede moment :9
Jackie, wanneer ga je :o ? Morgen?
  zondag 8 januari 2012 @ 19:04:48 #198
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106570433
quote:
13s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:01 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik vind haar op Jackie lijken :9
pi_106570437
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:02 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Zonder pupillen bijna.
pi_106570447
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Jackie, wanneer ga je :o ? Morgen?
Yep morgenochtend *O*
pi_106570474
Hallo. Fernandes is lekker. O+
pi_106570508
Die sleeve :9

quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Zonder pupillen bijna.
Ohja, klopt :D

quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Yep morgenochtend *O*
Ah, jaloers! Heeeel veel plezier in ieder geval :*
  zondag 8 januari 2012 @ 19:07:28 #203
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106570526
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Profiteurs.
Onbeschaamd.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:08:08 #204
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106570552
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:06 schreef esperanza93 het volgende:
Kijk jij snapt het.
C'est la vie
pi_106570656
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:06 schreef esperanza93 het volgende:
Hoi.
pi_106570677
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
Die sleeve :9

[..]

Ohja, klopt :D

[..]

Ah, jaloers! Heeeel veel plezier in ieder geval :*
Thanks meis :*
pi_106570692
quote:
17s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:11 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Thanks meis :*
Alles al ingepakt enzo?
pi_106570727
Now she want a photo, u allready know though.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:12:57 #209
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106570732
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Alles al ingepakt enzo?
Whehe, doet me aan mezelf denken. Ik begin pas in te pakken de avond van tevoren :D
pi_106570773
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Kijk jij snapt het.
Oja zeker. Ik heb het lang niet meer gedronken. :'(

Juminelle, jij komt mij heel erg bekend voor! Ik kom uit Groningen, kan het zijn dat jij ook uit Groningen komt? Ik werk bij de Zara en er komt vaak een meisje aan de kassa die precies op het meisje van jouw foto's lijkt. Of jij bent het? :D
pi_106570805
Skeet skeet skeet, water gun.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:14:39 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106570806
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:13 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik ook niet, al staat er wel een fles in de koelkast.
C'est la vie
pi_106570819
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Alles al ingepakt enzo?
Ja! Maar dat haat ik toch wel echt hoor :'). We slapen vanavond in een hotel bij schiphol dus moest alles echt al helemaal klaar hebben.
Alleen nu in de auto bedenk ik me dat ik mn zonnebril al vergeten ben, kutleven ;(
pi_106570820
quote:

[..]

Juminelle, jij komt mij heel erg bekend voor! Ik kom uit Groningen, kan het zijn dat jij ook uit Groningen komt? Ik werk bij de Zara en er komt vaak een meisje aan de kassa die precies op het meisje van jouw foto's lijkt. Of jij bent het? :D
Wanneer werk je er weer? Ik zal je wel even gaan spotten.
pi_106570855
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:

[..]

[..]

Via een reisbureau.

[..]

Ja! Al zullen er wel allerlei voorwaarden aan vast zitten enzo :')
Dan nog, echt nice!
pi_106570899
A_F, die Seamaster in het horlogetopic.
pi_106570941
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:17 schreef krioro het volgende:
A_F, die Seamaster in het horlogetopic.
Nice, jammer dat er geen chrono op zit. Dat model is al best oud of niet?

Ik zat laatst te kijken naar IWC, maar eigenlijk zijn dat meer horloges voor 50+-ers die golfen :').
pi_106570980
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Whehe, doet me aan mezelf denken. Ik begin pas in te pakken de avond van tevoren :D
Hehe, ik ook! En dan op het laatste moment zwaar stressen of je niets vergeten bent enzo.

quote:

[..]

Meh, it isn't me. Ik ben nog nooit van m'n leven in Groningen geweest ook :')
pi_106571020
quote:
Haha, lijkt een beetje op die cheape shit die soms op hotnewhiphop staat =$.
pi_106571043
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Wanneer werk je er weer? Ik zal je wel even gaan spotten.
Speciaal voor mij naar de Zara. Romantisch zeg. *O*
pi_106571056
quote:
19s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Haha, lijkt een beetje op die cheape shit die soms op hotnewhiphop staat =$.
Ik zal jou eens cheap geven.
pi_106571091
Waar ga je heen Jackie? Veel plezier daar :*

Mijn laptop kan FOK! niet meer handelen dus ik ben hier te vinden

http://tinychat.com/fishndchips
pi_106571118
quote:
11s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:20 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ik zal jou eens cheap geven.
Viesss.
pi_106571228
quote:
99s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef Allure_ het volgende:
Now she want a photo, u allready know though.
pi_106571245
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Nice, jammer dat er geen chrono op zit. Dat model is al best oud of niet?

Ik zat laatst te kijken naar IWC, maar eigenlijk zijn dat meer horloges voor 50+-ers die golfen :').
Geen idee of het een oud model is. Ik houd ook van chrono's maar deze is dan wel weer wat eleganter. :@

IWC is ook niks voor mij, eigenlijk vind ik maar een paar modellen van alle zogenaamde topmerken echt mooi. :')
pi_106571332
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:24 schreef krioro het volgende:

[..]

Geen idee of het een oud model is. Ik houd ook van chrono's maar deze is dan wel weer wat eleganter. :@

IWC is ook niks voor mij, eigenlijk vind ik maar een paar modellen van alle zogenaamde topmerken echt mooi. :')
Ja maar jij bent 2 meter breed, dan moet je niet zo'n elegant horloge nemen. Breitling vind je zeker niks? Dat zou wel beter bij jouw postuur passen.
pi_106571408
quote:
9s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Snap ik neit ;(.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:31:19 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106571542
quote:
9s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wil jij geen foto's van mij posten.
C'est la vie
pi_106571547
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Ja maar jij bent 2 meter breed, dan moet je niet zo'n elegant horloge nemen. Breitling vind je zeker niks? Dat zou wel beter bij jouw postuur passen.
Nah hangt vooral ook samen met bij welke kleding je het draagt vind ik. En ik haat Breitling, lelijke meuk. 10.gif
pi_106571623
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Wil jij geen foto's van mij posten.
Knap heur.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:37:37 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106571815
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Knap heur.
Ik lijk er eigenlijk totaal niet op, op dat haar na dan. :')
C'est la vie
  zondag 8 januari 2012 @ 20:18:39 #233
253447 Ethanolic
pi_106573983
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik lijk er eigenlijk totaal niet op, op dat haar na dan. :')
Ik hoop het voor je :D
Deathlift or Die.
  maandag 9 januari 2012 @ 01:41:42 #234
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106589505
Dooines
pi_106589603
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 01:41 schreef Sala-adin het volgende:
Dooines
Ga slapen joh.
  maandag 9 januari 2012 @ 02:35:52 #236
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106590148
Ga jij
  maandag 9 januari 2012 @ 02:50:46 #237
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106590303
Y'all crazy.
  maandag 9 januari 2012 @ 03:07:34 #238
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106590458
I was born crazy
  maandag 9 januari 2012 @ 08:31:45 #239
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106592245
School is crazy.
Ik wil niet
pi_106593349
Goedemorgen.
pi_106599313
http://www.worldstarhipho(...)wshh1wmZmL456s14G40l

Ik ben verliefd, op zowel stemgeluid als uiterlijk ^)
pi_106601851
quote:
zomg. Ik moest huilen van gelukzaligheid.

17.gif!
pi_106602182
Gloazen Toafel Meskes
  maandag 9 januari 2012 @ 15:13:58 #244
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106602249
Kip Massaman. :9~
pi_106602372
Mijn kunstmatig vrouwelijke instinct zegt dat ik vanavond burritos eet :9 lekker

Of tagliatella met zalm in roomsaus, boursin erdoorheen en spinazie
  maandag 9 januari 2012 @ 16:06:30 #246
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106604112
Morgen kan ik eindelijk weer warm douchen. _O_ About fucking time.
pi_106604305
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Morgen kan ik eindelijk weer warm douchen. _O_ About fucking time.
Chilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

Ik vind dat het NU moet gaan sneeuwen en vriezen voor we mogen opeen rozen in de tuin hebben, in januari. :')

De natuur is gek geworden, ik zeg het je.
pi_106604470
http://asianssleepinginthelibrary.tumblr.com/

Ja sneeuw mag van mij ook wel komen

Zou toch vet raar zijn als dit het was en het nu weer lente werd? :o
  maandag 9 januari 2012 @ 16:21:44 #249
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106604657
Mijn keel is fakkin hard naar de klote
pi_106604701
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:16 schreef Maisnon het volgende:

Lol, die Tumblr. :')

Dat zou zeker raar zijn, en als de lente komt vind ik dat ook geen probleem, mits de winter dan ook gewoon lekker wegblijft en niet opeens midden in maart opeens aan komt zetten ofzo.

Dat het goed mis is met ons klimaat, dat moge duidelijk zijn. Ik heb een muggenbult in mijn nek, EEN MUGGENBULT!
pi_106604754
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:16 schreef Maisnon het volgende:

Maisnon, onze huis-rariteitenkabinetjournalist _O_.
pi_106604761
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:21 schreef Sala-adin het volgende:
Beterschap, ik voel je. Ik ben zieke mensen aan het ducken als een achterlijke, echt geen zin om weer ziek te worden.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:26:44 #253
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106604847
quote:
16s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:24 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Beterschap, ik voel je. Ik ben zieke mensen aan het ducken als een achterlijke, echt geen zin om weer ziek te worden.
Kheb soep nodig en thee ;(
pi_106604887
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:26 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Kheb soep nodig en thee ;(
M'n ma fixt nu een gevaarlijke okersoep, die madame jeannet was ook in in stukgegaan dus goede shit :9~.

pi_106604904
Ook ziek aan 't worden, heerlijk met zwaar belangrijk sollicitatiegesprek te gaan morgen O+.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:29:16 #256
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106604961
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

M'n ma fixt nu een gevaarlijke okersoep, die madame jeannet was ook in in stukgegaan dus goede shit :9~.

[ afbeelding ]
Jij bent echt een te zieke mama's boy. Hoe ga jij je in vredesnaam redden als je op jezelf woont :').
pi_106605064
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent echt een te zieke mama's boy. Hoe ga jij je in vredesnaam redden als je op jezelf woont :').
Waar baseer je dat nou weer op? Ik deed m'n was + huishouden en koken en shit vanaf m'n 12e ofzo :'). Dat jij nou nooit moederliefde hebt gekend..
pi_106605233
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

JAJONG IN DA HAUS!

quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Waar baseer je dat nou weer op? Ik deed m'n was + huishouden en koken en shit vanaf m'n 12e ofzo :'). Dat jij nou nooit moederliefde hebt gekend..
Lekker van blijven genieten lang als het nog kan! Op je 8ste je eigen was al moeten doen en je avondeten aan laten branden is ook maar kut.
pi_106605241
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik krijg ook altijd de indruk dat je moeder je echt dik vol met eten stopt elke dag :D
pi_106605250
Woon jij nog niet op jezelf ruff?
pi_106605284
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:36 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik krijg ook altijd de indruk dat je moeder je echt dik vol met eten stopt elke dag :D
Ze kookt elke dag lekker eten of neemt lekker spul mee, wat is daar mama's boy aan echt :').
  maandag 9 januari 2012 @ 16:37:10 #262
253447 Ethanolic
pi_106605288
Mama
Deathlift or Die.
pi_106605301
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
Mama
pi_106605302
quote:
Mama
Dus dat. Jajong is gewoon verwaarloosd en geadopteerd ofzo, kan haast niet anders.
pi_106605348
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ze kookt elke dag lekker eten of neemt lekker spul mee, wat is daar mama's boy aan echt :').
Hey dat laatste zei ik niet :')
  maandag 9 januari 2012 @ 16:39:18 #266
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106605364
Ik wil Saoto soep :@
pi_106605376
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:38 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hey dat laatste zei ik niet :')
Mijn moeder is m'n feeder :@.
pi_106605687
Ik zou ook willen dat iemand elke dag lekker voor me kookt en lekkers mee naar huis brengt! O+

Echter dWc, niet zo gemeen zijn over verwaarlozing. :9
pi_106605733
quote:
16s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zou ook willen dat iemand elke dag lekker voor me kookt en lekkers mee naar huis brengt! O+

Schuif aan gek! *;
pi_106605756
quote:
16s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Phantomesse het volgende:

Echter dWc, niet zo gemeen zijn over verwaarlozing. :9
Same here :)

Mijn vader is zo'n antiheld met eten en koken, alles is een verplichting, dit dat. Als ik iets echt lekkers wil eten naast een paar van die standaard wereldgerechten die lekker zijn en die hij ook nog wel durft klaar te maken, moet ik t zelf doen :P
  maandag 9 januari 2012 @ 16:50:43 #271
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106605808
quote:
Mama
dit.

quote:
16s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:24 schreef Phantomesse het volgende:

[..]
Ik ben zieke mensen aan het ducken als een achterlijke, echt geen zin om weer ziek te worden.
Terecht, mensen moeten preventief in quarantaine. :')
pi_106605857
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Schuif aan gek! *;
Meh, had gereageerd op iets in Oud Zuid maar geen reactie terug dus dat zal vast niet doorgaan. Anders zou ik sowieso bij je aan komen schuiven. O+

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Same here :)

Mijn vader is zo'n antiheld met eten en koken, alles is een verplichting, dit dat. Als ik iets echt lekkers wil eten naast een paar van die standaard wereldgerechten die lekker zijn en die hij ook nog wel durft klaar te maken, moet ik t zelf doen :P
Ghehe, ja alles is een verplichting :') Hij ziet opvoeden ook als een verplichting en niet iets wat hij graag uit zichzelf doet. :') :')

Word nog leuk hier als ik het huis uit ben. _O-
  maandag 9 januari 2012 @ 16:57:04 #273
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106606040
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:21 schreef Sala-adin het volgende:
Ik voel je bruh, ik eet geen normaal voedsel, louter Strepsils.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:58:48 #274
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106606103
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ik voel je bruh, ik eet geen normaal voedsel, louter Strepsils.
Kanker man, misschien is dit ook een mooi moment om te kappen met tabakas :r
pi_106606161
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:58 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Kanker man, misschien is dit ook een mooi moment om te kappen met tabakas :r
Ja nogal. Zelfs tijdelijk zou al heel erg schelen voor je keel.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:01:27 #276
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106606197
Het komt denk ik ook omdat ik afgelopen vrijdag zo hard ging met roken en jonks :')
  maandag 9 januari 2012 @ 17:02:31 #277
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106606244
Met ieder klein kuchje voel ik heel mijn luchtpijp eruit knallen en met simpel tuf slikkings doet ook pijn.

Toch geen cancer ;(
  maandag 9 januari 2012 @ 17:04:19 #278
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106606317
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Sala-adin het volgende:
Met ieder klein kuchje voel ik heel mijn luchtpijp eruit knallen en met simpel tuf slikkings doet ook pijn.

Toch geen cancer ;(
  maandag 9 januari 2012 @ 17:06:14 #279
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106606403
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dus dat. Jajong is gewoon verwaarloosd en geadopteerd ofzo, kan haast niet anders.
Gevoelig snaartje :D.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:06:43 #280
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106606428
Kwam net zo een smerige bruine rochel uit diepste van mijn keel + bijbehorende smerige putlucht :')
pi_106606443
Dat is pus.
pi_106606456
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Sala-adin het volgende:

Toch geen cancer ;(
Ik hoor nu heel toevallig:

Hit the club, joints rolled like cigarettes
No cancer here, keep ya nicorettes
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Gevoelig snaartje :D.
Gevoelig naadje :@.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:07:31 #283
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106606463
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:07 schreef Chai het volgende:
Dat is pus.
Kankerlekker :')
pi_106606493
OMNOMNOM.
pi_106606510
Kankerpus, kankerlekker ;(.
pi_106606525
Ik hoorde dat hier fittie was.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:10:01 #287
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106606561
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankerpus, kankerlekker ;(.
SPOILER
  maandag 9 januari 2012 @ 17:10:27 #288
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106606577
Nee maar je moet toegeven dat het niet raar is dat iemand dat zou denken Mikey :D. Maar als het niet zo is, sorry hoor :*.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:10:40 #289
253447 Ethanolic
pi_106606587
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Allure_ het volgende:
Ja er werden moeders uitgescholden enzo.
Deathlift or Die.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:11:36 #290
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106606626
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Allure_ het volgende:
Wanneer gaan we weer 1 op 1 cammen :@.
pi_106606641
Ik zag vandaag dat ik al een vergeelde nagel begin te krijgen van dat kankergerook :r. Fucking smerig.
Bij de volgende longontsteking stop ik :').
pi_106606689
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:10 schreef Jajong het volgende:
Nee maar je moet toegeven dat het niet raar is dat iemand dat zou denken Mikey :D. Maar als het niet zo is, sorry hoor :*.
Pops slipped away @ 6 jaar oud, dus m'n moeder begon heel vroeg met me zelfstandig maken :P.
pi_106606725
O hai.
pi_106606777
Ik moet zaterdag naar de winterefteling maar ik wil donderdag mijn Christina laten zetten, wie gaat er mee naar de Efteling om mij voort te duwen in zo'n karretje? O+
  maandag 9 januari 2012 @ 17:15:50 #295
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106606784
Eff de nieuwe MT van T.I. binnen gehaald :9
pi_106606824
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:15 schreef Sala-adin het volgende:
Eff de nieuwe MT van T.I. binnen gehaald :9
Had je die cover ervan gezien die ik had post paar dagen geleden? Kankerhard.
pi_106606855
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wanneer gaan we weer 1 op 1 cammen :@.
op tinychat beland ik in een instant troll act ;(. Dus daar moet ik even van bekomen, gaan we daarna eens lekker porno cammen :9~.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:18:00 #298
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106606866
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Had je die cover ervan gezien die ik had post paar dagen geleden? Kankerhard.
Ja had die cover op hypetrak gezien :9
  maandag 9 januari 2012 @ 17:18:39 #299
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106606893
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Pops slipped away @ 6 jaar oud, dus m'n moeder begon heel vroeg met me zelfstandig maken :P.
Goeie moeders!
  maandag 9 januari 2012 @ 17:20:40 #300
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106606964
Zelfde hier man, mijn keel ook naar de klote, neus naar de klote. Fernandes virus
  maandag 9 januari 2012 @ 17:20:50 #301
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106606971
LAPO, I"M STILL IN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')