SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Je hebt shit gemist bruh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, dat heeft ze gelogen een tijdje terug nadat hij het uit heeft gemaakt. Als het echt zo was dan zou Wiki sowieso niet meer mee uitgaan maar geld sparen voor zijn kind. Mja, met die stunt heeft ze het nogal verneukt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wut, ze is in verwachting van een kind van Wiki?De chocoladebeer heeft Sven en Wiki al ontmoet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent?Ze waren ook naar Paradiso gekomen vorige week.
Echter ik heb Wiki een berichtje gestuurd dat hij zijn avond niet moet laten fucken door haar, en dat ik er op sta dat we gewoon uitgaan, dus we gaan uit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 07-01-2012 18:17:09 ]![]()
Ah zodoende, dacht al. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen
.
![]()
Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah zodoende, dacht al. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen
.
Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB, de enige twee buitenlanders aanwezig, luie mensen ik zeg het je.
Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.![]()
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken.
Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers.Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard.
full stops and exclamation marks![]()
quote:
Oh wacht, dat is Nigeria.
Le Care.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op.
Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB.
[ afbeelding ]
Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.Lijkt alsof je aan z'n ODOL ruikt
. En JB enzo, take notes, dít is een koelie!
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken.
Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers.Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard.
Zoiets?![]()
Ik heb die hele fotoserie op m'n PC nog, jaaaren geleden tegengekomen, wat een hardened mofuckazquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Le Care..
![]()
![]()
hahahhahahahhahahahahahhaha die plaatjes, ik wil ook een hyena als huisdier, of wat het ook is.
En inderdaad, hij is een ekte ekte koelie.![]()
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Le Care.! En whehe, ik hoorde daar Nigeriaanse muziek en vroeg of ie uit Nigeria kwam. Maar was gewoon een Afrikaans radiostation. De hyena's waren aan het slapen denk ik.
quote:. Nee, hij heeft het wel goed gedaan actually.
Nog nooit met zo'n organisatie meegeweest, ook nog nooit echt zo'n reis gehad nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)![]()
Cultuur snuiven wanneer ik in het buitenland ben wint meestal toch weer mijn interesse over het feesten en zuipen
Mja, Gogo, beach masters?![]()
Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)
Verder ook wat Phanny zegt, maar ook met een strandzuipvakantie kun je dat best op eigen houtje.full stops and exclamation marks![]()
Dit ja. Dan ben je niet afhankelijk van anderen en kun je je vakantie op je eigen manier inplannen zonder dat je mee moet op excursies om 09:00 in de ochtend. Ja, dat gebeurt, dat ze je om 7 uur wakker komen trommelen terwijl je er net in ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.![]()
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo () geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.
We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?Deathlift or Die.![]()
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk.![]()
![]()
Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo () geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.
Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof.quote:We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?Oehquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Phantomesse het volgende:
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk.! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
In slaap vallen en nu pas wakker worden
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeelandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.
[..]
Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof.
[..]
Oeh! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
![]()
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.![]()
![]()
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
In slaap vallen en nu pas wakker worden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland
.
![]()
Doe je ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar.
[..]! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland
.
Ik MOET van mijn buurvrouw naar Nieuw - Zeeland om dit soort dingen te doen. Ze weet van mij dat ik wel een natuurmens ben en zegt dat ik helemaal tot mezelf kom als ik daarheen ga en primitief ga doen.
Riep rond mijn twaafde ook vaak dat ik later in een hutje op de heide met mijn eigen koeien en weide zou gaan wonen. Dit idee heb ik stiekem nog steeds in mijn toekomstperspectief.![]()
Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeeland![]()
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.
Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij.
PS3.quote:Wat fijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar.
![]()
M'n bed heb ik allang gemaakt trouwens, maar de ketel niet. Prioriteiten stellen enzo..There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Serieus? Ik vind dat heerlijk man, kan me de hele dag vermaken met een camera, genoeg gigabytes en een kladblok met wat potloden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor.
Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij.
Ook zonder huisje zou ik het overlevenGewoon als eerst een hut fiksen voor jezelf en wat vallen om voer te vangen.
Lijkt me stiekem best leuk om een week aan mezelf overgeleverd te zijn in de jungle. Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak.![]()
![]()
Dit wil ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak.Lijkt me tof.
Eerst de campaign mode uitspelen, dan online.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Wauw mn neven rellen me zwaar :p net mw2 poging gedaan maar suck er zwaaaaar in
Ik ging laatst ook MW3 online spelen in een dronken bui, niet doen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:02 schreef Juminelle het volgende:
Wat fijn![]()
M'n bed heb ik allang gemaakt trouwens, maar de ketel niet. Prioriteiten stellen enzo..![]()
![]()
Ja, daar komt je echte persoon naar boven zoals die is, zonder alle luxe eromheen. Sommige mensen die altijd heel stil zijn blijken opeens rasekte jungletijgers te zijn, zo mooi dat.quote:![]()
Hahaha, Republiek/cola kreekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor.
Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij.. Met andere mensen zwem, loop, vaar en wat allemaal ik vrolijk mee in de vrije natuur, maar in m'n eentje heb ik alweer zoiets van 'mwah, hmm..' idd
.
Amsterdam ontwildert, ik vind in het gras chillen of zelfs al op slippers lopen in het Vondelpark al niet chill meer.
![]()
Dat Expeditie Robinsonnen kan je op zich gewoon doen dus in Republiek (dorp in Suriname @ het semi-binnenland wat krio al zei), je hebt wel een normale luxe bungalow met gas/licht/water enzo, maar als je de natuur intrekt heb je dit:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, daar komt je echte persoon naar boven zoals die is, zonder alle luxe eromheen. Sommige mensen die altijd heel stil zijn blijken opeens rasekte jungletijgers te zijn, zo mooi dat.
Colakreek, omdat het water zo bruin is. Niet van viezigheid ofzo, maar van alle bladeren enzo die erin vallen. Ziek helende werking heeft dat, was een keer van een kleiberg gegleden (hoe chill, gewoon een kleiheuvel, wat van dat water er tegen gooien om glad te maken, en glijden maar) maar het eindigde met riet in het water. Dikke sneeën in m'n klauw, maar door dat water zelf was dat na 2 dagen al helemaal geheeld enzo
.
![]()
Ik heb afgelopen zomer op eigen houtje mezelf naar de speeltuin begeven om lekker door het gras te kunnen rollen. Het was HEERLAK! Eerlak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, Republiek/cola kreek. Met andere mensen zwem, loop, vaar en wat allemaal ik vrolijk mee in de vrije natuur, maar in m'n eentje heb ik alweer zoiets van 'mwah, hmm..' idd
.
Amsterdam ontwildert, ik vind in het gras chillen of zelfs al op slippers lopen in het Vondelpark al niet chill meer.
Aankomende zomer weer doen, heerlijk lekker door het gras heen rollen en de aarde voelen.![]()
![]()
Ziek zijn is echt zum kotsum.
Verjaardag laten gaan en een mattie afbellen, want ik ben niet zo diehard als Phanto.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Minderquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Verjaardag laten gaan en een mattie afbellen, want ik ben niet zo diehard als Phanto.Wat heb je?
Nice wel! Echter véél te veel menselijke invloeden te zien nog op die foto's.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat Expeditie Robinsonnen kan je op zich gewoon doen dus in Republiek (dorp in Suriname @ het semi-binnenland wat krio al zei), je hebt wel een normale luxe bungalow met gas/licht/water enzo, maar als je de natuur intrekt heb je dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Colakreek, omdat het water zo bruin is. Niet van viezigheid ofzo, maar van alle bladeren enzo die erin vallen. Ziek helende werking heeft dat, was een keer van een kleiberg gegleden (hoe chill, gewoon een kleiheuvel, wat van dat water er tegen gooien om glad te maken, en glijden maar) maar het eindigde met riet in het water. Dikke sneeën in m'n klauw, maar door dat water zelf was dat na 2 dagen al helemaal geheeld enzo
.
Nee, ik wil echt solo of met zijn twee door de jungle woekeren, met een machete me een weg banen naar de bewoonde wereld, klimmende langs lianen en een beer verjagen van de beste visplek in de kreek.
Slapen op een bladerbedje in een boom opdat ik in de nacht niet word opgepeuzeld door nachtwezens die uit zijn op mijn weelderige vormen, wakker worden en een slokje water nemen dat door de nacht heen opgevangen is in een stuk plastic met in het midden daarvan rustend een steen.
I'll manage!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Verjaardag laten gaan en een mattie afbellen, want ik ben niet zo diehard als Phanto.![]()
Diehards!![]()
![]()
Keelpijn en koortsig enzulks.quote:
Broer was deze week ziek en hij heeft niet in quarantaine gezeten, zodoende.Vanavond dus een avondje niks doen, wellicht Monopoly (
) spelen met vriendin van broer en een vriendin van haar uit Kroatië, we zijn allemaal ziek.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whehe, dat is voor mij te next level. Ik ben dan na een half uur al gestoken door één of andere gare mug waarna ik binnen 3 uur bloed kotsend met 41 graden koorts KO ben met een bloedzuiger aan m'n piemelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef Phantomesse het volgende:
Nice wel! Echter véél te veel menselijke invloeden te zien nog op die foto's.
Nee, ik wil echt solo of met zijn twee door de jungle woekeren, met een machete me een weg banen naar de bewoonde wereld, klimmende langs lianen en een beer verjagen van de beste visplek in de kreek.
Slapen op een bladerbedje in een boom opdat ik in de nacht niet word opgepeuzeld door nachtwezens die uit zijn op mijn weelderige vormen, wakker worden en een slokje water nemen dat door de nacht heen opgevangen is in een stuk plastic met in het midden daarvan rustend een steen.
I'll manage!.
![]()
Oh, niet chill, beterschapquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keelpijn en koortsig enzulks.
Broer was deze week ziek en hij heeft niet in quarantaine gezeten, zodoende.Vanavond dus een avondje niks doen, wellicht Monopoly (
) spelen met vriendin van broer en een vriendin van haar uit Kroatië, we zijn allemaal ziek.
Misschien wel beter om een avondje rustig aan te doen tho.
En monopoly
Zojuist stretchtools besteld![]()
Ik weet alleen nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen
Ah, ik zie het al, dit een geval van piercingfever. Over een paar maanden ben je genezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist stretchtools besteld![]()
Ik weet alleen nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen![]()
Piercoloog Phantomesse.
![]()
Hehe nee hoor! Ik wil het al een tijdje, maar toen ik net voor piercings aan het kijken was zag ik die tools staan, dus heb ik die er meteen bij besteldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al, dit een geval van piercingfever. Over een paar maanden ben je genezen.Piercingoloog Phantomesse.
Ghehe oké oké.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe nee hoor! Ik wil het al een tijdje, maar toen ik net voor piercings aan het kijken was zag ik die tools staan, dus heb ik die er meteen bij besteld
Ik was na die MD gelijk verslaafdvolgende dag navel laten zetten en wilde daarna ook gelijk tong doen en paar maandjes later die Christina.
Zo verslavend![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
met een bloedzuiger aan m'n piemel.
Hehe dat had ik dan weer met m'n tats. Zo verslavend ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe oké oké.
Ik was na die MD gelijk verslaafdvolgende dag navel laten zetten en wilde daarna ook gelijk tong doen en paar maandjes later die Christina.
Zo verslavend
Qua piercings had ik tot gisteren alleen maar een tongpiercing , maar die heb ik al sinds ik 13 ben ofzoHeb je die tongpiericng al dan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
. Dat het water een helende werking heeft wist ik niet (ben ook niet bij Colakreek geweest), had ik wel kunnen gebruiken though, m'n knie opengehaald in het zwembad, zie het nu nog.
Ja dat ga ik volgende keer ook wel doen in Suriname, écht het binnenland in. Moet ik toch minstens eens meegemaakt hebben. Gezellig met de marrons en de indianen. Al hadden we in het huisje ook al een marron-dienstmeid.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice wel! Echter véél te veel menselijke invloeden te zien nog op die foto's.
I'll manage!
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, dat is voor mij te next level. Ik ben dan na een half uur al gestoken door één of andere gare mug waarna ik binnen 3 uur bloed kotsend met 41 graden koorts KO ben met een bloedzuiger aan m'n piemel.
! We liepen een uurtje of zo door het bos bij Peperpot (niet eens echt bos, was vroeger een plantage, nu verwilderd tot bos) en één van m'n ooms constant klagen over muggen en dat ie geen goede schoenen aanhad etc., ik had nergens last van.
Nee tong heb ik niet gedaan i.v.m. dat ik knarsetand als ik slaap dus mijn tanden kapot kauw dan en die Christina ging niet door i.v.m. operatie. Dan moest mijn lichaam twee dingen helen in plaats van 1 en zouden ze beiden langere tijd nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe dat had ik dan weer met m'n tats. Zo verslavend ja.
Qua piercings had ik tot gisteren alleen maar een tongpiercing , maar die heb ik al sinds ik 13 ben ofzoHeb je die tongpiericng al dan?
Denk echter dat ik weer poliepen hebEven laten checken volgende week.
![]()
Maar dan wel een echte en niet zoals die slappe vorige. Zaten ze de hele dag op hun gat en het was niet echt nodig iets te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem best leuk om een week aan mezelf overgeleverd te zijn in de jungle. Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak.
En boeiend, die krijg je ook wel weer terug.![]()
![]()
Ohja, dat van die tong had je al een keer verteld ja. Minder wel, want ik denk dat het je wel tof zou staan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee tong heb ik niet gedaan i.v.m. dat ik knarsetand als ik slaap dus mijn tanden kapot kauw dan en die Christina ging niet door i.v.m. operatie. Dan moest mijn lichaam twee dingen helen in plaats van 1 en zouden ze beiden langere tijd nodig hebben.
Denk echter dat ik weer poliepen hebEven laten checken volgende week.
En poliepen? Waar? In je neusholten?
Jup.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ohja, dat van die tong had je al een keer verteld ja. Minder wel, want ik denk dat het je wel tof zou staan.
En poliepen? Waar? In je neusholten?
Weet nog hoe ze de vorige keer voelden,het geeft een bepaald gevoelop d eplek waar ze zitten, en dat voel ik nu weer. Gezien ik de afgelopen 3 maanden mijn spray niet heb gebruikt, die ik de rest vn mijn leven moet gebruiken, zou het zomaar kunnen dat ze terug zijn.
Eigenlijk heb ik er geen last van dus de tering met het ziekenhuisGeen zin om weer geopereerd te worden, krijg haaruitval van de narcose.
![]()
Aaaaaah heel veel van onze babyzuigers zijn albinoKenkertof, die ga ik apart verkopen voor tientje ipv vijf.
![]()
![]()
Wist je dat of kon je dat zien?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:14 schreef krioro het volgende:
Al hadden we in het huisje ook al een marron-dienstmeid.![]()
Ik heb dat ook altijd als ik in Suriname ben man, ik word echt als enige helemaal volgeprikt altijd, echt niet leukquote:! We liepen een uurtje of zo door het bos bij Peperpot (niet eens echt bos, was vroeger een plantage, nu verwilderd tot bos) en één van m'n ooms constant klagen over muggen en dat ie geen goede schoenen aanhad etc., ik had nergens last van.
. Raar eigenlijk, familie daar heeft nooit wat, en ik meteen al als ik van het vliegveld kom
.
![]()
Wist ik, was niet een huisje in een park zeg maar, gewoon privé van kennissen, en die hadden dus ook de hulp meegenomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist je dat of kon je dat zien?Mijn pa werd ook kapotgestoken, in z'n thuisland, en ik was er voor het eerst en kon gelijk goed opschieten met (lees: totaal niets gemerkt van) de plaatselijke ongediertebevolking.quote:[..]
Ik heb dat ook altijd als ik in Suriname ben man, ik word echt als enige helemaal volgeprikt altijd, echt niet leuk. Raar eigenlijk, familie daar heeft nooit wat, en ik meteen al als ik van het vliegveld kom
.
Dit klinkt heel vies.quote:
Doen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, ik heb ook kenker zin om uit te gaan en te zuipenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ohquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nein, niemand om mee te gaan. Allemaal blutte bitches en andeden ontloop kDan maar eenmans thuis feesten
Als je een chick bent kun je toch gewoon zo gaan liggen en naar jezelf kijken heel de avond:
And I'm out.
Jaa I guess, heb nog wel hasj en wijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
OhDan maar eenmans thuis feesten
![]()
![]()
![]()
Mijn hond heeft zojuist zo'n botje gekregen van m'n moederHet lijkt wel een bot dat ontvoerd is uit een documentaire op National Geographic waar leeuwen net een bizon hebben geslacht, jeez.
Ik dacht in eerste instantie dat Sala een afterdinner foto had geplaatstquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond heeft zojuist zo'n botje gekregen van m'n moederHet lijkt wel een bot dat ontvoerd is uit een documentaire op National Geographic waar leeuwen net een bizon hebben geslacht, jeez.
![]()
Hahha! Mais ik moet altijd zo lachen om jouquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat Sala een afterdinner foto had geplaatst![]()
![]()
Lijkt op dat stuk vlees van Sinji gister, mwhehequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat Sala een afterdinner foto had geplaatst
Ik voel me nog niet helemaal lekker om te chillen dus ik forever alone met een kerstpakketwijn en bestel nu een broodje kebabmenu + turkse pizza met kipdöner + een grote bak B&J.
![]()
Ik chill 'm hier ook met een turkse pizza en B&Jquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik voel me nog niet helemaal lekker om te chillen dus ik forever alone met een kerstpakketwijn en bestel nu een broodje kebabmenu + turkse pizza met kipdöner + een grote bak B&J.
![]()
M'n neus staat sinds één dag opeens scheef trouwens, en ik heb geen flauw idee hoe dat kanOf ik word scheel.
Haha, boxquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik chill 'm hier ook met een turkse pizza en B&J![]()
M'n neus staat sinds één dag opeens scheef trouwens, en ik heb geen flauw idee hoe dat kanOf ik word scheel.
. Zal wel niet ineens toch, misschien kijk je al te diep in het glaasje?
![]()
Kies jij er eens eentje voor me uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, box. Zal wel niet ineens toch, misschien kijk je al te diep in het glaasje?
![]()
Kies jij er eens eentje voor me uit?
Geen flauw idee, maar het lijkt echt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, moeilijke keuze. Ik heb nu Coconutterly Fair, maar Cookie Dough, New York Super Fudge Chunk, Caramel Chew Chew en Cherry Garcia zijn ook lekker
HalloC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hm, dan toch Cookie Doughquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben autistisch als de pest met simpele keuzes, ik weet echt niet welke ik moet doen. NOEM 1!
Ik weet eigenlijk niet waarom ik altijd op zaterdag kom maar goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Faka! Zaterdag vaste prik in Fernandes.
Alles goed hier?C'est la vie
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Faka! Zaterdag vaste prik in Fernandes.
[..]
Maar die is zo standaard![]()
![]()
.
Wat wil je: chocoladeijs, vanilleroomijs, karamelijs of kersenijs?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Trouwens zou ik Caramel Chew Chew nemen.C'est la vie
Die ja. Of New York Super Fudge Chunkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
Trouwens zou ik Caramel Chew Chew nemen.
Ik lust op zich allesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat wil je: chocoladeijs, vanilleroomijs, karamelijs of kersenijs?. Die kersen nog nooit gehad tho, weet ook niet of ik dat lekker vind
.
![]()
Phish Food vond ik altijd supervet veel chocolade en dan nog die slierten marshmellow
Nouja, eigenlijk vind ik ze allemaal lekker. Die New York Super Chunk ofzoiets vond ik trouwens wel het zwaarst denk ik door die noten erbij.
Die Bananen was ook heel lekker en Cookie Dough natuurlijk en Brownie![]()
Amen meisje, amen.quote:C'est la vie
Die haal ik eigenlijk bijna altijd. Die noten met een chocoladelaagjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:18 schreef Maisnon het volgende:
Die New York Super Chunk ofzoiets vond ik trouwens wel het zwaarst denk ik door die noten erbij
Fairly Nuts
Caramelroomijs met een swirl van caramel en amandelstukjes
Is dat geen betere optie dan Caramel Chew Chew? Ik wil wel crispy pieces.
![]()
Als je stukjes in je ijs wil wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fairly Nuts
Maar wijf, ga je dat spul nog eens halen?
C'est la vie
Als je crispy pieces wil moet je New York Super Fudge Chunk halen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fairly Nuts
Hehe ik ook. Heerlijk bankhangen in een shabby outfitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag echt zooooo'n shabby outfit aan![]()
maar wel lekker warm
Dat draag ik al de hele vakantie eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag echt zooooo'n shabby outfit aan![]()
maar wel lekker warm
Al valt het vandaag nog mee omdat ik naar buiten moest.
C'est la vie
Kebab Menu, Cola Cherry
¤ 5,00
Dürüm döner kip
¤ 3,75
Fairly Nuts
¤ 5,95
Bezorgkosten:
gratis
Totaal
¤ 14,70![]()
Nou knoop door gehakt, poeh poeh:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kebab Menu, Cola Cherry
¤ 5,00
Dürüm döner kip
¤ 3,75
Fairly Nuts
¤ 5,95
Bezorgkosten:
gratis
Totaal
¤ 14,70
C'est la vie
Dat van die caramel klonk wel geil + nootjes = Fairly Nuts WINNINGquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:22 schreef Juminelle het volgende:
Als je crispy pieces wil moet je New York Super Fudge Chunk halen.![]()
Honger als een paard inmiddels.
Hahahaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou knoop door gehakt, poeh poeh:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik vind dat trouwens heel vies, als mensen zo'n vlassige baard hebben, en dan bijna niet op hun gezicht maar op hun nek![]()
![]()
Had je m'n bestelling niet even kunnen meepikken als je toch onderweg was?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Finally hooooooooooome. Heel snel naar huis gegast vanaf station, home, warm home![]()
Amen.quote:C'est la vie
Oja tuurlijk, m'n sexy stripperspakje. Met ali's dönerzaak op de borstquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had je m'n bestelling niet even kunnen meepikken als je toch onderweg was?En dan shoarmasaus op je kliederen en je stukjes vlees voeren. En dan een toetje, vul zelf maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, m'n sexy stripperspakje. Met ali's dönerzaak op de borstEn dan shoarmasaus op je kliederen en je stukjes vlees voeren. En dan een toetje, vul zelf maar in.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, m'n sexy stripperspakje. Met ali's dönerzaak op de borstEn dan shoarmasaus op je kliederen en je stukjes vlees voeren. En dan een toetje, vul zelf maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Mila Kunis sowiesoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mila Kunis in Friends With Benefits.
![]()
![]()
Justin Timberlake in Friends With Benefitsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit stukje
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:quote:C'est la vie
Waar is die toko dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb m'n bestelling al voor m'n neus, kankersnel. Echt 25 minuten nadat ik bestelde
.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shit kwam (helemaal) vanaf Hugo de Groot.
Zo ver ook echt.
Eetsmakelijk![]()
M'n neefje vroeg van welke muziek ik hield, dus ik zei 'Bassnectar"
Hij: 'Bass wat?'
Ik; 'Bassnectar'
Hij typt op youtube in: 'Bass en nectar'![]()
![]()
Whehequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik; 'Bassnectar'
Hij typt op youtube in: 'Bass en nectar'
Op de middelbare school had ik een leraar die echt totaal niet overweg kon met internet en dat was gewoon zieligHij wilde bijv. een plaatje van het sterrenbeeld 'Grote Beer' opzoeken en daar deed hij gewoon een paar minuten over. Hij ging eerst naar google, typte startpagina in en ging naar die site, vulde daar in 'sterrenbeeld plaatjes (google), en zocht dan tussen 9384934 plaatjes van sterrenbeelden het sterrenbeeld dat hij zocht.
Zo ging het elke les, en niemand heeft hem ooit geleerd dat hij dit ook binnen 10sec. kan doen
Thanks!
Mooi toch, met hem kan het dus nog goed komenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik; 'Bassnectar'
Hij typt op youtube in: 'Bass en nectar'.
![]()
Ken je ook Bassnectar muziek van wat jaren terug?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik; 'Bassnectar'
Hij typt op youtube in: 'Bass en nectar'
Je hebt zo'n superleuk liedje waar 2 Asians eerst een liedje zingen met zn 2en en heel hard moeten lachen enzo, en dan verandert het ineens in het echte nummer naadloos![]()
![]()
Volwassenen die sloom doen op internet en/of typen is zo sadquote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe
Op de middelbare school had ik een leraar die echt totaal niet overweg kon met internet en dat was gewoon zieligHij wilde bijv. een plaatje van het sterrenbeeld 'Grote Beer' opzoeken en daar deed hij gewoon een paar minuten over. Hij ging eerst naar google, typte startpagina in en ging naar die site, vulde daar in 'sterrenbeeld plaatjes (google), en zocht dan tussen 9384934 plaatjes van sterrenbeelden het sterrenbeeld dat hij zocht.
Zo ging het elke les, en niemand heeft hem ooit geleerd dat hij dit ook binnen 10sec. kan doenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Thanks!
[..]
Mooi toch, met hem kan het dus nog goed komen.
Hij luistert AC/DC.
Nee?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ken je ook Bassnectar muziek van wat jaren terug?
Je hebt zo'n superleuk liedje waar 2 Asians eerst een liedje zingen met zn 2en en heel hard moeten lachen enzo, en dan verandert het ineens in het echte nummer naadloosKen het pas sinds kort joh
![]()
quote:Had wel veel langer mogen duren tho.
Deze is ook lekker
Ja klopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Nu maakt ie toch bijna alleen maar dubstep ofniet?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Mwah mawhquote:Op zondag 8 januari 2012 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Nog een lekker nummer voor jullie
"Hallo!" "Hoi!" "Yeh"![]()
![]()
Weet niet of je het dan naar de 2e helft hebt gered, maar het nummer heeft best veel verschillende gave stukkennouja, ik ben nu even in de Sepalcure mood
![]()
![]()
![]()
Matigquote:.
Vanaf 0:50, dan is zoiets toch veel meer porno voor je oor?![]()
p.s. dit is geen gayshit van Linkin Park, alleen een soort sessie van hun DJ ofzo
Even opgezocht, Mr. Hahn dus eigenlijk![]()
.
![]()
Jongen das appels en peren vergelijkenhet ging toch gewoon over Bassnectar en toen liet ik een oud grappig nummer horen
![]()
![]()
Maar dat stukje op 1:15 van allebei onze links lijkt een beetje op elkaar, dan vind ik mijne tig keer harderquote:Op zondag 8 januari 2012 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Jongen das appels en peren vergelijkenhet ging toch gewoon over Bassnectar en toen liet ik een oud grappig nummer horen
![]()
. Moet je voor de grap eens allebei op 1:15 zetten en om en om even afspelen
.
![]()
Ja ik vond het wel een tof nummer verder hoor. Door die kick en snare enzo moest ik ook denken aan dat Clubbed to Death van.. Rob D?
Van de Meetriks, wittenie
![]()
Zo verdomme, inderdaad! Als anderhalve druppel waterquote:Op zondag 8 januari 2012 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik vond het wel een tof nummer verder hoor. Door die kick en snare enzo moest ik ook denken aan dat Clubbed to Death van.. Rob D?
Van de Meetriks, wittenie. Handig, die Firefox-addons, meteen ff downloaden
.
![]()
van 12 tot nu monopoly spelen.....
helemaal klaar over en slapen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lol. Kan je bij de supermarkt XL condooms kopen of moet je daarvoor naar de sekswinkel. Mijn vriendin is ziek geweest op vakantie en haar pil is nu kapot. Is voor mij al jaren geleden dat ik condooms heb gebruikt dus i dont even.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
In grotere AH's volgens mij wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:46 schreef Jajong het volgende:
Lol. Kan je bij de supermarkt XL condooms kopen of moet je daarvoor naar de sekswinkel. Mijn vriendin is ziek geweest op vakantie en haar pil is nu kapot. Is voor mij al jaren geleden dat ik condooms heb gebruikt dus i dont even.
edit: Oh mozy zegt nee.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 10:51:36 ]![]()
D'r pil is kapot?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:46 schreef Jajong het volgende:
Ik zou t niet pikken man.
Condooms
Deathlift or Die.![]()
Werkt hij bij de AH? Kan me anders niet voorstellen hoe hij dat zou moeten weten...quote:Op zondag 8 januari 2012 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
In grotere AH's volgens mij wel.
edit: Oh mozy zegt nee.Ja kotserij en schijterij > pil.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
D'r pil is kapot?Ik zou t niet pikken man.
Condooms![]()
En condooms zijn inderdaad werk van de duivel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja I guessed so. Ik liet der me dan gewoon een maand blowen.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja kotserij en schijterij > pil.
En condooms zijn inderdaad werk van de duivel.![]()
![]()
Haha nee, maar ik heb wel echt een hekel aan condooms.
Deathlift or Die.![]()
That don't do it for me brah. Ik moet palen.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja I guessed so. Ik liet der me dan gewoon een maand blowen.![]()
![]()
Haha nee, maar ik heb wel echt een hekel aan condooms.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat is het tegenwoordig elke zondag toch? Tenzij je in een gat woontquote:Op zondag 8 januari 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
Het is koopzondag, kruidvat enz zijn open.
Deathlift or Die.![]()
quote:.
Loopt wel los joh, ze gebruikt vast al jaren de pil. Duurt wel effe voor ze weer vruchtbaar is. Gewoon stunten![]()
![]()
Nee toch? Alleen 1e zondag van de maand?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is het tegenwoordig elke zondag toch? Tenzij je in een gat woontAll good things are wild and free.![]()
Ohhh word!quote:Op zondag 8 januari 2012 11:05 schreef tliciouz het volgende:
Het is koopzondag, kruidvat enz zijn open.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hier in Noord-Holland in vrijwel elke grote stad.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch? Alleen 1e zondag van de maand?Deathlift or Die.![]()
In Groningen ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier in Noord-Holland in vrijwel elke grote stad.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lekker spannend. Of ze wel of niet zwanger wordt.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..].
Loopt wel los joh, ze gebruikt vast al jaren de pil. Duurt wel effe voor ze weer vruchtbaar is. Gewoon stunten![]()
Bedankt dat je dat even ging uitleggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lekker spannend. Of ze wel of niet zwanger wordt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik had er bijzonder veel moeite mee en ik dacht misschien is Jajong ook een beetje dom.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even ging uitleggen.![]()
Soort Russische roulettequote:Op zondag 8 januari 2012 11:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lekker spannend. Of ze wel of niet zwanger wordt.![]()
Jawel, maar de timing is niet echt goed op het moment.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Meheh, nog geen kinderwens dus jajong?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hoe obvious wil je doen gastquote:Op zondag 8 januari 2012 10:46 schreef Jajong het volgende:
. En slechts XL, de ene keer dat ik condooms nodig had klopte ik aan bij NASA.
Boer!quote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch? Alleen 1e zondag van de maand?![]()
![]()
Ik ging gister ook he-le-maal stuk om de beschrijving van een bad trip van iemand op FOK!.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef lifeincolours het volgende:
Afgelopen vrijdag had ik met drie vrienden thuis een pilletje gedaan..
Het waren roze driehoekjes met een mizubishi teken erop, en ze waren vrij dun..
Na 25 minuten begon hij in te slaan, en zoals altijd was het gewoon een heel lekker ontspannen gevoel, maar minder als een directe inslag..het kwam langzamer op, wist niet zeker of ik nou al echt aan het trippen was, maar het was gewoon lekker.
Rond 4 uur begon de pil een beetje uit te werken, en omdat we niet meer bij konden pakken (pillen waren op) bedacht ik me ineens dat we ook nog een joint hadden..
Ik had nooit eerder xtc met wiet gecombineerd en was me er ook totaal niet van bewust dat dit op mij misschien wel is een andere uitwerking kon hebben (ik was overigens op mijn 14e al eens enorm bad gegaan van wiet, dus een enorm sterk lichaam/geest heb ik eerlijk gezegd ook niet).
Ik merkte ook dat ik ineens veel hebberiger werd...hijste extra lang aan de joint in de hoop dat ik dan weer dat enorm fijne gevoel zou ervaren wat inmiddels al een beetje aan het wegebben was..
In tegenstelling tot wat ik hoopte, voelde ik dat mijn lichaam ineens helemaal slap werd en dat ik enorm nodig naar de wc moest..
Ik stond op en voelde dat ik in een soort automatische robot veranderde en mijn hele wereld veranderde in klei...inclusief ikzelf..
Ik kan het nog steeds niet duidelijk uitleggen, maar de deurkruk voelde enorm eng aan en de muren, de wc, de grond, alles was heel lelijk in elkaar gekleid, en mijn hand voelde aan als een zacht sement.
Op de wc besefte ik dat ik super angstig was en dat ik gewoon heel bad aan het gaan was.
Ik liep terug naar de kamer en zei tegen mijn vrienden: 'Jongens, ik ga enorm bad, help me alsjeblieft'.
Ze stonden alle drie gelijk op en hielden mijn hand vast, zeiden dat het goed kwam etc..
Ik zag allerlei driehoeken,bijenkorfen,vissengraten,paddestoelen,snorren,legerprinten, honden, plassen bloed, wolken etc.. en mijn vrienden zeiden ondertussen constant dat alles goed kwam en dat ik het goed deed..
Tot ik opeens zag dat hun gezichten begonnen te vervormen.. mijn beste vriendin is wel zes keer getransformeerd, van Wendy van Dijk tot een meisje dat ik in groep 3 voor het laatst gezien heb, en mijn beste vriend veranderde in de vriend van zijn zus...
Ik snapte er niks meer van en bedacht toen dat dit een vooropgezet plan was waarin ze er alledrie op uit waren om me te vermoorden...
Ik schijn ze heel wantrouwend en echt doodsbang en spierwit aangekeken te hebben en wou ze wel dichtbij me maar toch ook weer helemaal niet..
Mijn beste vriendin veranderde in een oma die constant haar ogen dicht deed en enorm snel begon te praten en allemaal wonden op haar gezicht had, mijn beste vriend klonk als een eikel die me niet serieus nam en me niet begreep, en een andere hele goede vriend zag ik aan als een spion met een zwart snorretje.
Ook irriteerde ik me enorm aan de roze beugel van mijn beste vriend die hij helemaal niet had..ik vond het echt dood eng en begreep niks van die beugel..
Ook hoorde ik de hele tijd circusmuziek op een hele enge toon, en vergat ik constant te ademen... ik was zo bang dat ik er NOOIT meer uit kwam dat ik er het liefst meteen een einde aan wou maken.
S'ochtends werd ik wakker en voelde ik me nog steeds opgejaagd en doodsbang dat ik er weer in terug zou schieten...
Inmiddels voel ik me wel weer okee maar nog steeds niet down to earth, duizelig en in de war..
Vond het ergens ook fijn om het gewoon even helemaal uitgebreid op te schrijven om het voor mezelf enig zins op een rijtje te krijgen..
Ik heb veel op internet gezocht meer heb geen concrete tips gevonden voor NA de bad trip...
Dus nu de vraag... wie weet wat je het beste kan doen NA de trip ??
Vet slecht eigenlijk, maar prachtig om te lezen
.
![]()
Good morning.
Laatst nog Fernandes cream ginger gehad, not bad
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Morsdood.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Men ligt massaal aan het infuus vandaag?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mijn favoriet! Kriebelde het niet in je neus tho?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
Laatst nog Fernandes cream ginger gehad, not bad![]()
Wtfquote:Op zondag 8 januari 2012 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ging gister ook he-le-maal stuk om de beschrijving van een bad trip van iemand op FOK!.
[..]Vet slecht eigenlijk, maar prachtig om te lezen
.
Van xtc ga je helemaal niet hallucineren oid hij kletst uit z'n nek joh
![]()
![]()
Yayyyy, ik heb een waardebon gewonnen waarmee ik één jaar lang met 2 personen onbeperkt kan overnachten in een luxe hotel naar keuze.
Wie gaat er mee?
IK!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Juminelle het volgende:
Yayyyy, ik heb een waardebon gewonnen waarmee ik één jaar lang met 2 personen onbeperkt kan overnachten in een luxe hotel naar keuze.
Wie gaat er mee?
Als je naar amsterdam komt voor die shit op 9 en 10 februari ga je lekker in het krasnapolsky![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Juminelle het volgende:
Wie gaat er mee?
Deathlift or Die.![]()
Een jaar lang?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Juminelle het volgende:
Wie gaat er mee?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Psssssst.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Juminelle het volgende:
Wie gaat er mee?
Whehe, daar zal ik dan wel weer niet uit kunnen kiezen ben ik bangquote:Op zondag 8 januari 2012 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IK!
Als je naar amsterdam komt voor die shit op 9 en 10 februari ga je lekker in het krasnapolsky
Via een reisbureau.quote:Ja! Al zullen er wel allerlei voorwaarden aan vast zitten enzoquote:
Ach, hotels zat hier!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, daar zal ik dan wel weer niet uit kunnen kiezen ben ik bangWel toffe shit
![]()
Lijkt me wel een legit story, hij reageerde weken later ook dat 'ie soms nog kleine flashbacks hadquote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WtfVan xtc ga je helemaal niet hallucineren oid hij kletst uit z'n nek joh
.
Aye shawty, hoelang ken je me nou al? We go way back, Bonnie & Clyde shit, now you gon' do me like that?quote:Maar zieke prijs wel, 2 personen een jaar lang in een luxe hotel? Dat is ¤100.000+ ofzo?
![]()
![]()
Uhu dat wel ik heb ook nog flashbacks van phan en chocoquote:Op zondag 8 januari 2012 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me wel een legit story, hij reageerde weken later ook dat 'ie soms nog kleine flashbacks had.
[..]
Aye shawty, hoelang ken je me nou al? We go way back, Bonnie & Clyde shit, now you gon' do me like that?Maar dat hele hallucinatie gedoe wtf
![]()
![]()
Avond!C'est la vie
Echt? Wauwquote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhu dat wel ik heb ook nog flashbacks van phan en chocoMaar dat hele hallucinatie gedoe wtf
. Blij dat ik alleen bierie en jonko nuttig
. Maar hoe dan ook een goed verhaal toch
.
Is het alweer zaterdagquote:.
![]()
Ik dacht ik doe eens lekker gek!quote:
C'est la vie
Iemand in die vrouw d'r directe omgeving moet toch gezegd hebben dat ze er níet uitziet?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens lekker gek!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee want die hebben natuurlijk dezelfde kapsels.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand in die vrouw d'r directe omgeving moet toch gezegd hebben dat ze er níet uitziet?
C'est la vie
Ik zit gewoon gefascineerd naar die vrouw te kijken, werkelijk elk detail is gewoon slechtquote:Op zondag 8 januari 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want die hebben natuurlijk dezelfde kapsels.. Dat hoofd zelf al!
![]()
heuj! doe normaal over mn tantequote:Op zondag 8 januari 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit gewoon gefascineerd naar die vrouw te kijken, werkelijk elk detail is gewoon slecht. Dat hoofd zelf al!
![]()
Die oorbellen, haarstijl, haarkleur, lipstick, kleren. Werkelijk waar alles is echt verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit gewoon gefascineerd naar die vrouw te kijken, werkelijk elk detail is gewoon slecht. Dat hoofd zelf al!
C'est la vie
Niet van Sala? Hatelijke chick.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhu dat wel ik heb ook nog flashbacks van phan en chocoMaar dat hele hallucinatie gedoe wtf
Neeman die stond toch alleen maar met bier in z'n hand en verder niksquote:Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet van Sala? Hatelijke chick.![]()
![]()
Hoort niet in Fernandes man.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Die oorbellen, haarstijl, haarkleur, lipstick, kleren. Werkelijk waar alles is echt verschrikkelijk inderdaad.
Aaaaah nice Jum! Beter wel! Ik zou voor Amsterdam gaan, daar heb en kun je allesHeb je gelijk een plek om te slapen na meets.
Ik heb een haljaar verbod gekregen waar we altijd stappen samen met de groep, ik omdat ik dus die joint aan het draaien was en de rest omdat er achteraf ruzie bleek te zijn ofzo tussen 1 iemand die toevallig met ons mee was en een groep Marokkanen.
Door diegene mag de rest dus ook niet meer naar binnen terwijl die er geen fuck mee te maken hadden.![]()
![]()
Ze heeft wel mooie blauwe ogen.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die vallen me nu pas op.quote:C'est la vie
Jackie, wanneer ga jequote:Op zondag 8 januari 2012 19:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kijk weer precies op het goede moment? Morgen?
Die sleeve
Ohja, kloptquote:
Ah, jaloers! Heeeel veel plezier in ieder gevalquote:
Onbeschaamd.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kijk jij snapt het.quote:C'est la vie
Thanks meisquote:Op zondag 8 januari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
Die sleeve
[..]
Ohja, klopt
[..]
Ah, jaloers! Heeeel veel plezier in ieder geval![]()
![]()
Oja zeker. Ik heb het lang niet meer gedronken.quote:![]()
Juminelle, jij komt mij heel erg bekend voor! Ik kom uit Groningen, kan het zijn dat jij ook uit Groningen komt? Ik werk bij de Zara en er komt vaak een meisje aan de kassa die precies op het meisje van jouw foto's lijkt. Of jij bent het?![]()
![]()
Ik ook niet, al staat er wel een fles in de koelkast.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:13 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oja zeker. Ik heb het lang niet meer gedronken.
C'est la vie
Ja! Maar dat haat ik toch wel echt hoorquote:. We slapen vanavond in een hotel bij schiphol dus moest alles echt al helemaal klaar hebben.
Alleen nu in de auto bedenk ik me dat ik mn zonnebril al vergeten ben, kutleven![]()
![]()
Wanneer werk je er weer? Ik zal je wel even gaan spotten.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:13 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oja zeker. Ik heb het lang niet meer gedronken.![]()
Juminelle, jij komt mij heel erg bekend voor! Ik kom uit Groningen, kan het zijn dat jij ook uit Groningen komt? Ik werk bij de Zara en er komt vaak een meisje aan de kassa die precies op het meisje van jouw foto's lijkt. Of jij bent het?![]()
Dan nog, echt nice!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, daar zal ik dan wel weer niet uit kunnen kiezen ben ik bang
[..]
Via een reisbureau.
[..]
Ja! Al zullen er wel allerlei voorwaarden aan vast zitten enzoI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nice, jammer dat er geen chrono op zit. Dat model is al best oud of niet?quote:
Ik zat laatst te kijken naar IWC, maar eigenlijk zijn dat meer horloges voor 50+-ers die golfen.
![]()
Hehe, ik ook! En dan op het laatste moment zwaar stressen of je niets vergeten bent enzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, doet me aan mezelf denken. Ik begin pas in te pakken de avond van tevorenMeh, it isn't me. Ik ben nog nooit van m'n leven in Groningen geweest ookquote:Op zondag 8 januari 2012 19:13 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oja zeker. Ik heb het lang niet meer gedronken.![]()
Juminelle, jij komt mij heel erg bekend voor! Ik kom uit Groningen, kan het zijn dat jij ook uit Groningen komt? Ik werk bij de Zara en er komt vaak een meisje aan de kassa die precies op het meisje van jouw foto's lijkt. Of jij bent het?
Haha, lijkt een beetje op die cheape shit die soms op hotnewhiphop staat =$.quote:![]()
Speciaal voor mij naar de Zara. Romantisch zeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wanneer werk je er weer? Ik zal je wel even gaan spotten.![]()
![]()
Ik zal jou eens cheap geven.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, lijkt een beetje op die cheape shit die soms op hotnewhiphop staat =$.![]()
Waar ga je heen Jackie? Veel plezier daar
Mijn laptop kan FOK! niet meer handelen dus ik ben hier te vinden
http://tinychat.com/fishndchips![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef Allure_ het volgende:
Now she want a photo, u allready know though.![]()
![]()
Geen idee of het een oud model is. Ik houd ook van chrono's maar deze is dan wel weer wat eleganter.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nice, jammer dat er geen chrono op zit. Dat model is al best oud of niet?
Ik zat laatst te kijken naar IWC, maar eigenlijk zijn dat meer horloges voor 50+-ers die golfen.
IWC is ook niks voor mij, eigenlijk vind ik maar een paar modellen van alle zogenaamde topmerken echt mooi.
Ja maar jij bent 2 meter breed, dan moet je niet zo'n elegant horloge nemen. Breitling vind je zeker niks? Dat zou wel beter bij jouw postuur passen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee of het een oud model is. Ik houd ook van chrono's maar deze is dan wel weer wat eleganter.
IWC is ook niks voor mij, eigenlijk vind ik maar een paar modellen van alle zogenaamde topmerken echt mooi.![]()
Wil jij geen foto's van mij posten.quote:C'est la vie
Nah hangt vooral ook samen met bij welke kleding je het draagt vind ik. En ik haat Breitling, lelijke meuk.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 2 meter breed, dan moet je niet zo'n elegant horloge nemen. Breitling vind je zeker niks? Dat zou wel beter bij jouw postuur passen.
Ik lijk er eigenlijk totaal niet op, op dat haar na dan.quote:
C'est la vie
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lijk er eigenlijk totaal niet op, op dat haar na dan.
Deathlift or Die.![]()
Y'all crazy.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
http://www.worldstarhipho(...)wshh1wmZmL456s14G40l
Ik ben verliefd, op zowel stemgeluid als uiterlijk![]()
![]()
zomg. Ik moest huilen van gelukzaligheid.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh1wmZmL456s14G40l!
Kip Massaman.
Mijn kunstmatig vrouwelijke instinct zegt dat ik vanavond burritos eetlekker
Of tagliatella met zalm in roomsaus, boursin erdoorheen en spinazie![]()
Morgen kan ik eindelijk weer warm douchen.About fucking time.
Chilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Morgen kan ik eindelijk weer warm douchen.About fucking time.
Ik vind dat het NU moet gaan sneeuwen en vriezen voor we mogen opeen rozen in de tuin hebben, in januari.
De natuur is gek geworden, ik zeg het je.![]()
http://asianssleepinginthelibrary.tumblr.com/
Ja sneeuw mag van mij ook wel komen
Zou toch vet raar zijn als dit het was en het nu weer lente werd?![]()
![]()
Lol, die Tumblr.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Zou toch vet raar zijn als dit het was en het nu weer lente werd?
Dat zou zeker raar zijn, en als de lente komt vind ik dat ook geen probleem, mits de winter dan ook gewoon lekker wegblijft en niet opeens midden in maart opeens aan komt zetten ofzo.
Dat het goed mis is met ons klimaat, dat moge duidelijk zijn. Ik heb een muggenbult in mijn nek, EEN MUGGENBULT!![]()
Maisnon, onze huis-rariteitenkabinetjournalistquote:Op maandag 9 januari 2012 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Zou toch vet raar zijn als dit het was en het nu weer lente werd?.
![]()
Beterschap, ik voel je. Ik ben zieke mensen aan het ducken als een achterlijke, echt geen zin om weer ziek te worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:21 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn keel is fakkin hard naar de klote![]()
Kheb soep nodig en theequote:Op maandag 9 januari 2012 16:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Beterschap, ik voel je. Ik ben zieke mensen aan het ducken als een achterlijke, echt geen zin om weer ziek te worden.![]()
![]()
M'n ma fixt nu een gevaarlijke okersoep, die madame jeannet was ook in in stukgegaan dus goede shitquote:.
![]()
![]()
Ook ziek aan 't worden, heerlijk met zwaar belangrijk sollicitatiegesprek te gaan morgen.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Jij bent echt een te zieke mama's boy. Hoe ga jij je in vredesnaam redden als je op jezelf woontquote:Op maandag 9 januari 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n ma fixt nu een gevaarlijke okersoep, die madame jeannet was ook in in stukgegaan dus goede shit.
[ afbeelding ].
Waar baseer je dat nou weer op? Ik deed m'n was + huishouden en koken en shit vanaf m'n 12e ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent echt een te zieke mama's boy. Hoe ga jij je in vredesnaam redden als je op jezelf woont.
. Dat jij nou nooit moederliefde hebt gekend..
![]()
JAJONG IN DA HAUS!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent echt een te zieke mama's boy. Hoe ga jij je in vredesnaam redden als je op jezelf woont.
Lekker van blijven genieten lang als het nog kan! Op je 8ste je eigen was al moeten doen en je avondeten aan laten branden is ook maar kut.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op? Ik deed m'n was + huishouden en koken en shit vanaf m'n 12e ofzo. Dat jij nou nooit moederliefde hebt gekend..
![]()
Ik krijg ook altijd de indruk dat je moeder je echt dik vol met eten stopt elke dagquote:Op maandag 9 januari 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op? Ik deed m'n was + huishouden en koken en shit vanaf m'n 12e ofzo. Dat jij nou nooit moederliefde hebt gekend..
![]()
![]()
Ze kookt elke dag lekker eten of neemt lekker spul mee, wat is daar mama's boy aan echtquote:Op maandag 9 januari 2012 16:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd de indruk dat je moeder je echt dik vol met eten stopt elke dag.
![]()
Hey dat laatste zei ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze kookt elke dag lekker eten of neemt lekker spul mee, wat is daar mama's boy aan echt.
![]()
![]()
Ik zou ook willen dat iemand elke dag lekker voor me kookt en lekkers mee naar huis brengt!
Echter dWc, niet zo gemeen zijn over verwaarlozing.![]()
![]()
Schuif aan gek!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zou ook willen dat iemand elke dag lekker voor me kookt en lekkers mee naar huis brengt!![]()
![]()
Same herequote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zou ook willen dat iemand elke dag lekker voor me kookt en lekkers mee naar huis brengt!
Echter dWc, niet zo gemeen zijn over verwaarlozing.
Mijn vader is zo'n antiheld met eten en koken, alles is een verplichting, dit dat. Als ik iets echt lekkers wil eten naast een paar van die standaard wereldgerechten die lekker zijn en die hij ook nog wel durft klaar te maken, moet ik t zelf doen![]()
![]()
dit.quote:Terecht, mensen moeten preventief in quarantaine.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben zieke mensen aan het ducken als een achterlijke, echt geen zin om weer ziek te worden.
Meh, had gereageerd op iets in Oud Zuid maar geen reactie terug dus dat zal vast niet doorgaan. Anders zou ik sowieso bij je aan komen schuiven.quote:Ghehe, ja alles is een verplichtingquote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Same here
Mijn vader is zo'n antiheld met eten en koken, alles is een verplichting, dit dat. Als ik iets echt lekkers wil eten naast een paar van die standaard wereldgerechten die lekker zijn en die hij ook nog wel durft klaar te maken, moet ik t zelf doenHij ziet opvoeden ook als een verplichting en niet iets wat hij graag uit zichzelf doet.
![]()
![]()
Word nog leuk hier als ik het huis uit ben.![]()
![]()
Ik voel je bruh, ik eet geen normaal voedsel, louter Strepsils.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:21 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn keel is fakkin hard naar de kloteThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kanker man, misschien is dit ook een mooi moment om te kappen met tabakasquote:Op maandag 9 januari 2012 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik voel je bruh, ik eet geen normaal voedsel, louter Strepsils.![]()
![]()
Ja nogal. Zelfs tijdelijk zou al heel erg schelen voor je keel.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker man, misschien is dit ook een mooi moment om te kappen met tabakas![]()
Met ieder klein kuchje voel ik heel mijn luchtpijp eruit knallen en met simpel tuf slikkings doet ook pijn.
Toch geen cancer![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Sala-adin het volgende:
Met ieder klein kuchje voel ik heel mijn luchtpijp eruit knallen en met simpel tuf slikkings doet ook pijn.
Toch geen cancer
Gevoelig snaartjequote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus dat. Jajong is gewoon verwaarloosd en geadopteerd ofzo, kan haast niet anders..
Ik hoor nu heel toevallig:quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Sala-adin het volgende:
Toch geen cancer
Hit the club, joints rolled like cigarettes
No cancer here, keep ya nicorettesGevoelig naadjequote:.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee maar je moet toegeven dat het niet raar is dat iemand dat zou denken Mikey. Maar als het niet zo is, sorry hoor
.
Wanneer gaan we weer 1 op 1 cammenquote:.
Ik zag vandaag dat ik al een vergeelde nagel begin te krijgen van dat kankergerook. Fucking smerig.
Bij de volgende longontsteking stop ik.
![]()
Pops slipped away @ 6 jaar oud, dus m'n moeder begon heel vroeg met me zelfstandig makenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:10 schreef Jajong het volgende:
Nee maar je moet toegeven dat het niet raar is dat iemand dat zou denken Mikey. Maar als het niet zo is, sorry hoor
.
.
![]()
Ik moet zaterdag naar de winterefteling maar ik wil donderdag mijn Christina laten zetten, wie gaat er mee naar de Efteling om mij voort te duwen in zo'n karretje?![]()
![]()
Had je die cover ervan gezien die ik had post paar dagen geleden? Kankerhard.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:15 schreef Sala-adin het volgende:
Eff de nieuwe MT van T.I. binnen gehaald![]()
op tinychat beland ik in een instant troll actquote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer 1 op 1 cammen.
. Dus daar moet ik even van bekomen, gaan we daarna eens lekker porno cammen
.
![]()
Ja had die cover op hypetrak gezienquote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had je die cover ervan gezien die ik had post paar dagen geleden? Kankerhard.![]()
![]()
Goeie moeders!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pops slipped away @ 6 jaar oud, dus m'n moeder begon heel vroeg met me zelfstandig maken.
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: