SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Je hebt shit gemist bruh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, dat heeft ze gelogen een tijdje terug nadat hij het uit heeft gemaakt. Als het echt zo was dan zou Wiki sowieso niet meer mee uitgaan maar geld sparen voor zijn kind. Mja, met die stunt heeft ze het nogal verneukt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wut, ze is in verwachting van een kind van Wiki?De chocoladebeer heeft Sven en Wiki al ontmoet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent?Ze waren ook naar Paradiso gekomen vorige week.
Echter ik heb Wiki een berichtje gestuurd dat hij zijn avond niet moet laten fucken door haar, en dat ik er op sta dat we gewoon uitgaan, dus we gaan uit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 07-01-2012 18:17:09 ]![]()
Ah zodoende, dacht al. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen
.
![]()
Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah zodoende, dacht al. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen
.
Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB, de enige twee buitenlanders aanwezig, luie mensen ik zeg het je.
Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.![]()
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken.
Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers.Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard.
full stops and exclamation marks![]()
quote:
Oh wacht, dat is Nigeria.
Le Care.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op.
Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB.
[ afbeelding ]
Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.Lijkt alsof je aan z'n ODOL ruikt
. En JB enzo, take notes, dít is een koelie!
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken.
Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers.Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard.
Zoiets?![]()
Ik heb die hele fotoserie op m'n PC nog, jaaaren geleden tegengekomen, wat een hardened mofuckazquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Le Care..
![]()
![]()
hahahhahahahhahahahahahhaha die plaatjes, ik wil ook een hyena als huisdier, of wat het ook is.
En inderdaad, hij is een ekte ekte koelie.![]()
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Le Care.! En whehe, ik hoorde daar Nigeriaanse muziek en vroeg of ie uit Nigeria kwam. Maar was gewoon een Afrikaans radiostation. De hyena's waren aan het slapen denk ik.
quote:. Nee, hij heeft het wel goed gedaan actually.
Nog nooit met zo'n organisatie meegeweest, ook nog nooit echt zo'n reis gehad nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)![]()
Cultuur snuiven wanneer ik in het buitenland ben wint meestal toch weer mijn interesse over het feesten en zuipen
Mja, Gogo, beach masters?![]()
Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)
Verder ook wat Phanny zegt, maar ook met een strandzuipvakantie kun je dat best op eigen houtje.full stops and exclamation marks![]()
Dit ja. Dan ben je niet afhankelijk van anderen en kun je je vakantie op je eigen manier inplannen zonder dat je mee moet op excursies om 09:00 in de ochtend. Ja, dat gebeurt, dat ze je om 7 uur wakker komen trommelen terwijl je er net in ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.![]()
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo () geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.
We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?Deathlift or Die.![]()
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk.![]()
![]()
Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo () geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.
Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof.quote:We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?Oehquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Phantomesse het volgende:
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk.! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
In slaap vallen en nu pas wakker worden
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeelandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.
[..]
Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof.
[..]
Oeh! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
![]()
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.![]()
![]()
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
In slaap vallen en nu pas wakker worden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland
.
![]()
Doe je ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar.
[..]! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland
.
Ik MOET van mijn buurvrouw naar Nieuw - Zeeland om dit soort dingen te doen. Ze weet van mij dat ik wel een natuurmens ben en zegt dat ik helemaal tot mezelf kom als ik daarheen ga en primitief ga doen.
Riep rond mijn twaafde ook vaak dat ik later in een hutje op de heide met mijn eigen koeien en weide zou gaan wonen. Dit idee heb ik stiekem nog steeds in mijn toekomstperspectief.![]()
Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeeland![]()
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.
Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij.
PS3.quote:Wat fijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar.
![]()
M'n bed heb ik allang gemaakt trouwens, maar de ketel niet. Prioriteiten stellen enzo..There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Serieus? Ik vind dat heerlijk man, kan me de hele dag vermaken met een camera, genoeg gigabytes en een kladblok met wat potloden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor.
Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij.
Ook zonder huisje zou ik het overlevenGewoon als eerst een hut fiksen voor jezelf en wat vallen om voer te vangen.
Lijkt me stiekem best leuk om een week aan mezelf overgeleverd te zijn in de jungle. Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak.![]()
![]()
Dit wil ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak.Lijkt me tof.
Eerst de campaign mode uitspelen, dan online.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Wauw mn neven rellen me zwaar :p net mw2 poging gedaan maar suck er zwaaaaar in
Ik ging laatst ook MW3 online spelen in een dronken bui, niet doen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:02 schreef Juminelle het volgende:
Wat fijn![]()
M'n bed heb ik allang gemaakt trouwens, maar de ketel niet. Prioriteiten stellen enzo..![]()
![]()
Ja, daar komt je echte persoon naar boven zoals die is, zonder alle luxe eromheen. Sommige mensen die altijd heel stil zijn blijken opeens rasekte jungletijgers te zijn, zo mooi dat.quote:![]()
Hahaha, Republiek/cola kreekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor.
Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij.. Met andere mensen zwem, loop, vaar en wat allemaal ik vrolijk mee in de vrije natuur, maar in m'n eentje heb ik alweer zoiets van 'mwah, hmm..' idd
.
Amsterdam ontwildert, ik vind in het gras chillen of zelfs al op slippers lopen in het Vondelpark al niet chill meer.
![]()
Dat Expeditie Robinsonnen kan je op zich gewoon doen dus in Republiek (dorp in Suriname @ het semi-binnenland wat krio al zei), je hebt wel een normale luxe bungalow met gas/licht/water enzo, maar als je de natuur intrekt heb je dit:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, daar komt je echte persoon naar boven zoals die is, zonder alle luxe eromheen. Sommige mensen die altijd heel stil zijn blijken opeens rasekte jungletijgers te zijn, zo mooi dat.
Colakreek, omdat het water zo bruin is. Niet van viezigheid ofzo, maar van alle bladeren enzo die erin vallen. Ziek helende werking heeft dat, was een keer van een kleiberg gegleden (hoe chill, gewoon een kleiheuvel, wat van dat water er tegen gooien om glad te maken, en glijden maar) maar het eindigde met riet in het water. Dikke sneeën in m'n klauw, maar door dat water zelf was dat na 2 dagen al helemaal geheeld enzo
.
![]()
Ik heb afgelopen zomer op eigen houtje mezelf naar de speeltuin begeven om lekker door het gras te kunnen rollen. Het was HEERLAK! Eerlak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, Republiek/cola kreek. Met andere mensen zwem, loop, vaar en wat allemaal ik vrolijk mee in de vrije natuur, maar in m'n eentje heb ik alweer zoiets van 'mwah, hmm..' idd
.
Amsterdam ontwildert, ik vind in het gras chillen of zelfs al op slippers lopen in het Vondelpark al niet chill meer.
Aankomende zomer weer doen, heerlijk lekker door het gras heen rollen en de aarde voelen.![]()
![]()
Ziek zijn is echt zum kotsum.
Verjaardag laten gaan en een mattie afbellen, want ik ben niet zo diehard als Phanto.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Minderquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Verjaardag laten gaan en een mattie afbellen, want ik ben niet zo diehard als Phanto.Wat heb je?
Nice wel! Echter véél te veel menselijke invloeden te zien nog op die foto's.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat Expeditie Robinsonnen kan je op zich gewoon doen dus in Republiek (dorp in Suriname @ het semi-binnenland wat krio al zei), je hebt wel een normale luxe bungalow met gas/licht/water enzo, maar als je de natuur intrekt heb je dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Colakreek, omdat het water zo bruin is. Niet van viezigheid ofzo, maar van alle bladeren enzo die erin vallen. Ziek helende werking heeft dat, was een keer van een kleiberg gegleden (hoe chill, gewoon een kleiheuvel, wat van dat water er tegen gooien om glad te maken, en glijden maar) maar het eindigde met riet in het water. Dikke sneeën in m'n klauw, maar door dat water zelf was dat na 2 dagen al helemaal geheeld enzo
.
Nee, ik wil echt solo of met zijn twee door de jungle woekeren, met een machete me een weg banen naar de bewoonde wereld, klimmende langs lianen en een beer verjagen van de beste visplek in de kreek.
Slapen op een bladerbedje in een boom opdat ik in de nacht niet word opgepeuzeld door nachtwezens die uit zijn op mijn weelderige vormen, wakker worden en een slokje water nemen dat door de nacht heen opgevangen is in een stuk plastic met in het midden daarvan rustend een steen.
I'll manage!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Verjaardag laten gaan en een mattie afbellen, want ik ben niet zo diehard als Phanto.![]()
Diehards!![]()
![]()
Keelpijn en koortsig enzulks.quote:
Broer was deze week ziek en hij heeft niet in quarantaine gezeten, zodoende.Vanavond dus een avondje niks doen, wellicht Monopoly (
) spelen met vriendin van broer en een vriendin van haar uit Kroatië, we zijn allemaal ziek.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whehe, dat is voor mij te next level. Ik ben dan na een half uur al gestoken door één of andere gare mug waarna ik binnen 3 uur bloed kotsend met 41 graden koorts KO ben met een bloedzuiger aan m'n piemelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef Phantomesse het volgende:
Nice wel! Echter véél te veel menselijke invloeden te zien nog op die foto's.
Nee, ik wil echt solo of met zijn twee door de jungle woekeren, met een machete me een weg banen naar de bewoonde wereld, klimmende langs lianen en een beer verjagen van de beste visplek in de kreek.
Slapen op een bladerbedje in een boom opdat ik in de nacht niet word opgepeuzeld door nachtwezens die uit zijn op mijn weelderige vormen, wakker worden en een slokje water nemen dat door de nacht heen opgevangen is in een stuk plastic met in het midden daarvan rustend een steen.
I'll manage!.
![]()
Oh, niet chill, beterschapquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keelpijn en koortsig enzulks.
Broer was deze week ziek en hij heeft niet in quarantaine gezeten, zodoende.Vanavond dus een avondje niks doen, wellicht Monopoly (
) spelen met vriendin van broer en een vriendin van haar uit Kroatië, we zijn allemaal ziek.
Misschien wel beter om een avondje rustig aan te doen tho.
En monopoly
Zojuist stretchtools besteld![]()
Ik weet alleen nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen
Ah, ik zie het al, dit een geval van piercingfever. Over een paar maanden ben je genezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist stretchtools besteld![]()
Ik weet alleen nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen![]()
Piercoloog Phantomesse.
![]()
Hehe nee hoor! Ik wil het al een tijdje, maar toen ik net voor piercings aan het kijken was zag ik die tools staan, dus heb ik die er meteen bij besteldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al, dit een geval van piercingfever. Over een paar maanden ben je genezen.Piercingoloog Phantomesse.
Ghehe oké oké.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe nee hoor! Ik wil het al een tijdje, maar toen ik net voor piercings aan het kijken was zag ik die tools staan, dus heb ik die er meteen bij besteld
Ik was na die MD gelijk verslaafdvolgende dag navel laten zetten en wilde daarna ook gelijk tong doen en paar maandjes later die Christina.
Zo verslavend![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
met een bloedzuiger aan m'n piemel.
Hehe dat had ik dan weer met m'n tats. Zo verslavend ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe oké oké.
Ik was na die MD gelijk verslaafdvolgende dag navel laten zetten en wilde daarna ook gelijk tong doen en paar maandjes later die Christina.
Zo verslavend
Qua piercings had ik tot gisteren alleen maar een tongpiercing , maar die heb ik al sinds ik 13 ben ofzoHeb je die tongpiericng al dan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
. Dat het water een helende werking heeft wist ik niet (ben ook niet bij Colakreek geweest), had ik wel kunnen gebruiken though, m'n knie opengehaald in het zwembad, zie het nu nog.
Ja dat ga ik volgende keer ook wel doen in Suriname, écht het binnenland in. Moet ik toch minstens eens meegemaakt hebben. Gezellig met de marrons en de indianen. Al hadden we in het huisje ook al een marron-dienstmeid.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice wel! Echter véél te veel menselijke invloeden te zien nog op die foto's.
I'll manage!
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, dat is voor mij te next level. Ik ben dan na een half uur al gestoken door één of andere gare mug waarna ik binnen 3 uur bloed kotsend met 41 graden koorts KO ben met een bloedzuiger aan m'n piemel.
! We liepen een uurtje of zo door het bos bij Peperpot (niet eens echt bos, was vroeger een plantage, nu verwilderd tot bos) en één van m'n ooms constant klagen over muggen en dat ie geen goede schoenen aanhad etc., ik had nergens last van.
Nee tong heb ik niet gedaan i.v.m. dat ik knarsetand als ik slaap dus mijn tanden kapot kauw dan en die Christina ging niet door i.v.m. operatie. Dan moest mijn lichaam twee dingen helen in plaats van 1 en zouden ze beiden langere tijd nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe dat had ik dan weer met m'n tats. Zo verslavend ja.
Qua piercings had ik tot gisteren alleen maar een tongpiercing , maar die heb ik al sinds ik 13 ben ofzoHeb je die tongpiericng al dan?
Denk echter dat ik weer poliepen hebEven laten checken volgende week.
![]()
Maar dan wel een echte en niet zoals die slappe vorige. Zaten ze de hele dag op hun gat en het was niet echt nodig iets te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem best leuk om een week aan mezelf overgeleverd te zijn in de jungle. Wil ook al vanaf het begin meedoen met Expeditie Robinson maar ben bang dat ik dan mijn boobies kwijtraak.
En boeiend, die krijg je ook wel weer terug.![]()
![]()
Ohja, dat van die tong had je al een keer verteld ja. Minder wel, want ik denk dat het je wel tof zou staan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee tong heb ik niet gedaan i.v.m. dat ik knarsetand als ik slaap dus mijn tanden kapot kauw dan en die Christina ging niet door i.v.m. operatie. Dan moest mijn lichaam twee dingen helen in plaats van 1 en zouden ze beiden langere tijd nodig hebben.
Denk echter dat ik weer poliepen hebEven laten checken volgende week.
En poliepen? Waar? In je neusholten?
Jup.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ohja, dat van die tong had je al een keer verteld ja. Minder wel, want ik denk dat het je wel tof zou staan.
En poliepen? Waar? In je neusholten?
Weet nog hoe ze de vorige keer voelden,het geeft een bepaald gevoelop d eplek waar ze zitten, en dat voel ik nu weer. Gezien ik de afgelopen 3 maanden mijn spray niet heb gebruikt, die ik de rest vn mijn leven moet gebruiken, zou het zomaar kunnen dat ze terug zijn.
Eigenlijk heb ik er geen last van dus de tering met het ziekenhuisGeen zin om weer geopereerd te worden, krijg haaruitval van de narcose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |