abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:04:56 #1
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106530366

Users, more to come:

Sinji:

Chocolatebear:

dWc_RuffRyder:

krioro:

Ron.Jeremy:

Gridlok:

Sala-adin:

Ethanolic:

Jajong:

Phantomesse:

Juminelle:

JackieBrown:

Vaseline_:

tliciouz:

SPOILER: Momenteel inactieve users
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most recent eyecandies:

SPOILER: Vrouwen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mannen
GAME ON!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:06:42 #2
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106530414
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent? :D
Je hebt shit gemist bruh.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_106530419

_O- _O-
pi_106530424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wut, ze is in verwachting van een kind van Wiki?
Nee, dat heeft ze gelogen een tijdje terug nadat hij het uit heeft gemaakt. Als het echt zo was dan zou Wiki sowieso niet meer mee uitgaan maar geld sparen voor zijn kind. Mja, met die stunt heeft ze het nogal verneukt voor zichzelf.

quote:
11s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent? :D
De chocoladebeer heeft Sven en Wiki al ontmoet. :9 Ze waren ook naar Paradiso gekomen vorige week.

Echter ik heb Wiki een berichtje gestuurd dat hij zijn avond niet moet laten fucken door haar, en dat ik er op sta dat we gewoon uitgaan, dus we gaan uit. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 07-01-2012 18:17:09 ]
pi_106530516
Ah zodoende, dacht al :P. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen :').
pi_106530705
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah zodoende, dacht al :P. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen :').
Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op. :')

Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB, de enige twee buitenlanders aanwezig, luie mensen ik zeg het je. :')

Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.
pi_106530786
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken. ;(

Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers. :{w Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard. :')
full stops and exclamation marks
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:19:26 #8
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106530900
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:

Nigerse coupe en baard. :')
_O_

Oh wacht, dat is Nigeria.

Le Care.
pi_106530916
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op. :')

Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB. :')

[ afbeelding ]

Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.
Wie is dat? :D Lijkt alsof je aan z'n ODOL ruikt :+. En JB enzo, take notes, dít is een koelie!
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken. ;(

Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers. :{w Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard. :')

Zoiets?
pi_106530945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Le Care.
Ik heb die hele fotoserie op m'n PC nog, jaaaren geleden tegengekomen, wat een hardened mofuckaz _O_.
pi_106530971
_O- hahahhahahahhahahahahahhaha die plaatjes, ik wil ook een hyena als huisdier, of wat het ook is. O+

En inderdaad, hij is een ekte ekte koelie.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:25:09 #12
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_106531133
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)
Deathlift or Die.
pi_106531254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Le Care.
_O_! En whehe, ik hoorde daar Nigeriaanse muziek en vroeg of ie uit Nigeria kwam. Maar was gewoon een Afrikaans radiostation. De hyena's waren aan het slapen denk ik.

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets?
:'). Nee, hij heeft het wel goed gedaan actually.
pi_106531284
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)
Nog nooit met zo'n organisatie meegeweest, ook nog nooit echt zo'n reis gehad nog. :')
Cultuur snuiven wanneer ik in het buitenland ben wint meestal toch weer mijn interesse over het feesten en zuipen ;(

Mja, Gogo, beach masters?
pi_106531300
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.

Verder ook wat Phanny zegt, maar ook met een strandzuipvakantie kun je dat best op eigen houtje.
pi_106531385
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:30 schreef krioro het volgende:

[..]

Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.
Dit ja. Dan ben je niet afhankelijk van anderen en kun je je vakantie op je eigen manier inplannen zonder dat je mee moet op excursies om 09:00 in de ochtend. Ja, dat gebeurt, dat ze je om 7 uur wakker komen trommelen terwijl je er net in ligt.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:41:47 #17
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_106531671
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo ( :') ) geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.

We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?
Deathlift or Die.
pi_106531726
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk. :9
pi_106531907
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo ( :') ) geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.
Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.

quote:
We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?
Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof. :Y

quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Phantomesse het volgende:
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk. :9
Oeh :9~! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
pi_106531956
In slaap vallen en nu pas wakker worden ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_106532008
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:48 schreef krioro het volgende:

[..]

Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.

[..]

Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof. :Y

[..]

Oeh :9~! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeeland O+

Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen. O+
pi_106532010
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
In slaap vallen en nu pas wakker worden ;(
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar O+.
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen. O+
_O_! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland :+.
pi_106532107
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar O+.

[..]

_O_! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland :+.
Doe je ook.

Ik MOET van mijn buurvrouw naar Nieuw - Zeeland om dit soort dingen te doen. Ze weet van mij dat ik wel een natuurmens ben en zegt dat ik helemaal tot mezelf kom als ik daarheen ga en primitief ga doen.

Riep rond mijn twaafde ook vaak dat ik later in een hutje op de heide met mijn eigen koeien en weide zou gaan wonen. Dit idee heb ik stiekem nog steeds in mijn toekomstperspectief.
pi_106532341
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeeland O+

Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor. :Y)

Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij. :@
pi_106532349
Wauw mn neven rellen me zwaar :p net mw2 poging gedaan maar suck er zwaaaaar in :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')