SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Je hebt shit gemist bruh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, dat heeft ze gelogen een tijdje terug nadat hij het uit heeft gemaakt. Als het echt zo was dan zou Wiki sowieso niet meer mee uitgaan maar geld sparen voor zijn kind. Mja, met die stunt heeft ze het nogal verneukt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wut, ze is in verwachting van een kind van Wiki?De chocoladebeer heeft Sven en Wiki al ontmoet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent?Ze waren ook naar Paradiso gekomen vorige week.
Echter ik heb Wiki een berichtje gestuurd dat hij zijn avond niet moet laten fucken door haar, en dat ik er op sta dat we gewoon uitgaan, dus we gaan uit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 07-01-2012 18:17:09 ]![]()
Ah zodoende, dacht al. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen
.
![]()
Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah zodoende, dacht al. Ik ben pas 2 uur wakker, ik voel me echt raar, m'n laatste beetje ritme is vervlogen
.
Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB, de enige twee buitenlanders aanwezig, luie mensen ik zeg het je.
Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.![]()
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken.
Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers.Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard.
full stops and exclamation marks![]()
quote:
Oh wacht, dat is Nigeria.
Le Care.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wauw, zelfs ik sta niet zo laat op.
Aaaaah godver, ik kom net deze foto tegen op FB.
[ afbeelding ]
Even een hazenslaapje EN IK LAG OP ZIJN ARM.Lijkt alsof je aan z'n ODOL ruikt
. En JB enzo, take notes, dít is een koelie!
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
M'n kapster 2 dagen niet kunnen bereiken.
Aangezien het echt nodig was ging ik nu dan maar naar de Dominicanen, dacht kan ik gelijk hete sma's checken, maar die hadden geen tijd meer, om half 5 of zo, luie fuckers.Dus doorgereden naar een Afrikaan, nu heb ik een originele Nigerse coupe en baard.
Zoiets?![]()
Ik heb die hele fotoserie op m'n PC nog, jaaaren geleden tegengekomen, wat een hardened mofuckazquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Le Care..
![]()
![]()
hahahhahahahhahahahahahhaha die plaatjes, ik wil ook een hyena als huisdier, of wat het ook is.
En inderdaad, hij is een ekte ekte koelie.![]()
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Le Care.! En whehe, ik hoorde daar Nigeriaanse muziek en vroeg of ie uit Nigeria kwam. Maar was gewoon een Afrikaans radiostation. De hyena's waren aan het slapen denk ik.
quote:. Nee, hij heeft het wel goed gedaan actually.
Nog nooit met zo'n organisatie meegeweest, ook nog nooit echt zo'n reis gehad nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)![]()
Cultuur snuiven wanneer ik in het buitenland ben wint meestal toch weer mijn interesse over het feesten en zuipen
Mja, Gogo, beach masters?![]()
Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Zeg even een vraag, welke reisorganisatie gebruiken jullie voor zonvakanties? (lees zuipen, strand en vrouwen)
Verder ook wat Phanny zegt, maar ook met een strandzuipvakantie kun je dat best op eigen houtje.full stops and exclamation marks![]()
Dit ja. Dan ben je niet afhankelijk van anderen en kun je je vakantie op je eigen manier inplannen zonder dat je mee moet op excursies om 09:00 in de ochtend. Ja, dat gebeurt, dat ze je om 7 uur wakker komen trommelen terwijl je er net in ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon zelf een reis en een hotel boeken.![]()
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo () geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.
We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?Deathlift or Die.![]()
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk.![]()
![]()
Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Mwa heb 1 keer eerder via Gogo () geboekt en gewoon geen kroegentocht pakketten genomen enzo. Nooit ergens aan vastgezeten.
Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof.quote:We twijfelen tussen Malta en Rhodos. Rhodos ben ik afgelopen zomer geweest en dat beviel me wel echt goed. Iemand nog suggesties?Oehquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Phantomesse het volgende:
Geen idee. Ik ben een halfjaar geleden meegeraagd naar Hawaii deze zomer, maar daar zat dan ook gelijk een hele relatie aan vast inclusief opname in zijn familie en daar zat ik nog niet echt op te wachten al klonk het Hawaii gedeelte wel heel erg aantrekkelijk.! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
In slaap vallen en nu pas wakker worden
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeelandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Juist als je die dingen niet wil doen is zelf boeken voordeliger denk ik. Al weet ik dat niet zeker, geen ervaring met die organisaties.
[..]
Omdat voor mij geen zuipvakanties geen idee, maar Malta lijkt me verder wel tof.
[..]
Oeh! Daar wil ik ook nog heen. Ga met mij dan, zonder relatie en familie.
![]()
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.![]()
![]()
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
In slaap vallen en nu pas wakker worden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland
.
![]()
Doe je ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was fijn de luiaard-van-Fernandes kroon een halve dag te rocken, ik overhandig 'm weer terug aan de eigenaar.
[..]! Door deze uitspraken heb ik soms het idee dat ik m'n oermens loop te onderdrukken in Nederland
.
Ik MOET van mijn buurvrouw naar Nieuw - Zeeland om dit soort dingen te doen. Ze weet van mij dat ik wel een natuurmens ben en zegt dat ik helemaal tot mezelf kom als ik daarheen ga en primitief ga doen.
Riep rond mijn twaafde ook vaak dat ik later in een hutje op de heide met mijn eigen koeien en weide zou gaan wonen. Dit idee heb ik stiekem nog steeds in mijn toekomstperspectief.![]()
Oh, ik wil ook wel mee naar Nieuw-Zeeland hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha ik ga eerst naar Nieuw - Zeeland![]()
Ik wil vissen vangen en ze klaarmaken in een kuil met kolen afgedekt met stenen en vis in bananenbladen.
Natuurmens ben ik niet though, op Republiek (gewoon huisje, maar wel afgelegen in het semi-binnenland van Suriname) was het al afzien voor mij.
full stops and exclamation marks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |