Koolhydraten had ik vandaag al genoeg opquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak een fatsoenlijke maaltijd waarbij je alle voedingsstoffen binnenkrijgt.
Zonder problemenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Koolhydraten had ik vandaag al genoeg op
Alsof FOK!ers vlees en aardappelen tegelijk kunnen klaarmaken![]()
Haten op mijn FOK! kookshowquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Zonder problemen, zelfs zoiets als groente erbij i.p.v. een paar verdwaalde stukken komkommer.
![]()
Moet je maar wat fatsoenlijks te nassen maken.quote:
Morgenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je maar wat fatsoenlijks te nassen maken.Enfin, morgen weer een kans.
Slotje dan maarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
MorgenEcht niet 1 x per dag weet je hoeveel tijd hier in gaat zitten?
FF voor de duidelijkheid ik help jullie hier hèquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Slotje dan maar![]()
, TS gaat morgen weer aan de zak chips als avondmaaltijd.
Mij niet met deze info, dat maakte ik al klaar toen ik vast voedsel ging eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid ik help jullie hier hè
Waarschijnlijk komt daar o.a. een pakje shag aan te pas.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar TS zn gerookte zalm.
Dat kan twee dingen betekenen:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:42 schreef Oerbeer het volgende:
Kijk dit is nou pas een post die zich met recht een goed topic mag noemen.
Finally!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef BoemBats het volgende:
Zo'n mooi stukje vlees verpesten met mayonaise
Gast, waarom knijp je in vlees? Dan loopt heel het sap enzo eruitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:07 schreef sinepedraap het volgende:
WTF zit iedereen op in vlees knijpen te bitchen dan![]()
ff serieus wtf als je dat niet doet
Het is gewoon iets persoonlijks het hoort erbijquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:08 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Gast, waarom knijp je in vlees? Dan loopt heel het sap enzo eruit
Ga een kookcursus volgen ofzo
knijp je ook in billen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is gewoon iets persoonlijks het hoort erbij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |