Je hoeft niet eens zelf te vliegen..quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die missie in die straaljager.
[ afbeelding ]
Ja, wordt waarschijnlijk UPC.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ook Online, shit is echt kut
Zo snel mogelijk naar UPC of Ziggo.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
Emo's zijn heter dan heet #4 // Waar CF sneller is dan het licht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roflquote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Met Pringles het slagveld betreden? Wat gaat deze shit episch worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die missie in die straaljager.
[ afbeelding ]
You know it son. Hoe zit het met die platoon/battlelog shizzle?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met Pringles het slagveld betreden? Wat gaat deze shit episch worden.
Been there done that.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef KoningStoma het volgende:
Pringles in zn broek laten schijten als ik met 200 km/u 20 cm boven de bomen en daken vlieg in de chopper.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef KoningStoma het volgende:
Pringles in zn broek laten schijten als ik met 200 km/u 20 cm boven de bomen en daken vlieg in de chopper.
[ afbeelding ]
Zit iets inquote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nohh brada! Je mag geen legende veranderen.
Totdat ik je met mijn jet een missile door je kleine vogelcopter boor.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Totdat ik in m'n little bird over kom vliegen met spinning barrels en een loodtapijt neerleg die zelfs een tank kapot krijgt.
Naaktfoto in KPD posten?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik wil eigen wel iets bijzonders doen met mijn 5000ste post. Ideeën?
In co-op ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:17 schreef SoldMayor het volgende:
In de SP kun je punten scoren voor wapens die je online kan gebruiken dus....
Ik heb ook punten gekregen toen ik de SP uitspeelde.quote:
Wat een kul.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb ook punten gekregen toen ik de SP uitspeelde.
Ging multi doen en toen had ik ineens een paar wapens er bij.
Goeie film inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanmiddag Donnie Brasco gekeken toch misschien wel mijn all time favoriete film
heb em al een halfjaartjequote:Op maandag 9 januari 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ah iedereen heeft nu Dead Island al?Dan speel ik hem over 2 maanden ofzo dus in mijn eentje
vanavond?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wij moeten eerst OF nog eens uitspelen
nope...quote:Op maandag 9 januari 2012 09:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tliciouz is zeker ontvoerd door een paar negers uit het fernandes-topic?
Hmm weet niet of dat gaat lukken. Vanaf woensdag heb ik iig drie avonden de tijdquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm weet niet of dat gaat lukken. Vanaf woensdag heb ik iig drie avonden de tijd
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tliciouz is zeker ontvoerd door een paar negers uit het fernandes-topic?
Cool, wanneer?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:32 schreef dreamzk het volgende:
Yo pringles, homeboy nodig voor de co-op?
Dont know OG, vanavond?quote:
Ik vind Snatch ook echt heel goed ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goeie film inderdaad
Mijn favo is en blijft Snatch. Ik heb die film wel 30 keer gezien denk ik
Iemand vandaag?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Denk niet dat ik vanavond tijd heb, maar anders wil ik hem zeker met je co-oppen
Die had ik ook! die is zoooo vet, maar niemand die destijds die game ook hadquote:
Deel 2 hebben Bozz en ik wel, weet niet of je met meer dan 2 man coop kunt doen?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die had ik ook! die is zoooo vet, maar niemand die destijds die game ook had
Ik blijf je hobby awesome vinden.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Laatst wat foto's geschoten, vond deze wel erg nice. Beetje tour of duty
[ http://img818.imageshack.us/img818/2541/nickenbas.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat ben ik blij dat ik nog 2 weken heb! kan ik nu alles gaan doen XDquote:Op maandag 9 januari 2012 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
![]()
Vannacht twee uur geslapen en om half zes op voor tentamen. Vakantieritme
Heb verder ook niets te klagen hoor. Studerenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog 2 weken heb! kan ik nu alles gaan doen XD
En dan alle projecten inleveren, daarna 2 weken vrij omdat ik maar 1 tentamen heb
En dan is het al bijna weer vakantie
ofrr is wel een stuk makkelijker gemaakt. Gelukkig is het nu wel mogelijk om je wapen aan te passenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien dat ik dan binnenkort red river koop, dragon rising had ik, die was wel erg nice om co-op te doen! wel erg moeilijk!
Ik begin morgen, had vandaag het idee om al eerder op te staan etc.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
![]()
Vannacht twee uur geslapen en om half zes op voor tentamen. Vakantieritme
Me 2, ben net uit bed.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik begin morgen, had vandaag het idee om al eerder op te staan etc.
Niet gelukt
Dan speel je al Skyrimquote:Op maandag 9 januari 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ah iedereen heeft nu Dead Island al?Dan speel ik hem over 2 maanden ofzo dus in mijn eentje
Dead Rising 2? Want die wil ook nog eens co-op doenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien dat ik dan binnenkort red river koop, dragon rising had ik, die was wel erg nice om co-op te doen! wel erg moeilijk!
Teun's warme jongens.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
thnx
Was beetje foto's aan het maken van de nieuwe jongens.
Studeren.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb verder ook niets te klagen hoor. Studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |