nja, die knul kende Elvis volgens mij nietquote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elvis ken ikArt Brut dus, zo even zoeken! Toch handig, zo'n knul op de radio
Ik zat ook even van:quote:Op zondag 8 januari 2012 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die knul kende Elvis volgens mij niet
Volgens mij zei Rámon door de telefoon dat ie dat moest zeggen ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die knul kende Elvis volgens mij niet
en hij wist het dus echt niet! want hij vroeg in het nagesprekje nog ff wie nou die 2e artiest wasquote:
dat kan toch helemaal niet FZN05!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Rámon door de telefoon dat ie dat moest zeggen ofzo.
Toen dat liedje werd ingestart deden ze even de microfoons dicht, Timur en Rámon spraken met elkaar, Rámon pakte de telefoon en zei toen wat en daarna werden de microfoons weer opengezet.
wollah !quote:
zelfs Bruno Mars niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef CindieY het volgende:
Beetje jammer van de muziek vandaag, niet echt portfolio-knal-muziek tot nu toe
Deze dusquote:Op zondag 8 januari 2012 14:38 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hij zocht op "jingle paul rabbering"!
http://www.google.nl/sear(...)190&biw=1910&bih=838
dat is Pina Jones! die heeft nog veel meer van zulke geweldige jingles gemaakt!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is Pina Jones! die heeft nog veel meer van zulke geweldige jingles gemaakt!
Dat zeker! Ook meerdere malen bij Coen en Sander geweest:quote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is Pina Jones! die heeft nog veel meer van zulke geweldige jingles gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |