klopt ook een van de redenen dat er 2 BNN DJ's in het glazen huis zatenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
BNN heeft wel heel veel uren(schema is niet door mij gemaakt dus die fout van zaterdag op zondag is niet van mij ik weet ook wel dat die NCRV uren VPRO uren zijn)
Ja, zou ik leuk vinden, maar ik hoef geen camera...quote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Evertjan het volgende:
http://audio-tv-foto.mark(...)incl-lenzen-tas.html
een kans om Domien te ontmoeten
Wil je em batsen dan met jouw camerastatief.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Evertjan het volgende:
http://audio-tv-foto.mark(...)incl-lenzen-tas.html
een kans om Domien te ontmoeten
Ik zie hem overal langs komen, nog niet de behoefte gehad hem te bekijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:18 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie deze cover van Gotye al gezien?
of loop ik weer achter de feiten aan?
Had ik tot gisteren ook niet, toch blij dat ik hem heb gekeken, is echt super gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie hem overal langs komen, nog niet de behoefte gehad hem te bekijken
Misschien dat ik later op de avond toch nog in de verleiding kom dan...quote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Had ik tot gisteren ook niet, toch blij dat ik hem heb gekeken, is echt super gedaan.
Het is een jongeren omroep dan hoor je eenmaal bij 3FM thuis.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
BNN heeft wel heel veel uren(schema is niet door mij gemaakt dus die fout van zaterdag op zondag is niet van mij ik weet ook wel dat die NCRV uren VPRO uren zijn)
twitter:rtvoost twitterde op zondag 08-01-2012 om 21:22:10Foto's concert Waylon in Metropool Hengelo - http://t.co/c7My67E2 reageer retweet
Shit het is echt vet goed gedaan. Kippenvel. Nu direct kijken. Commando kijken!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien dat ik later op de avond toch nog in de verleiding kom dan...![]()
Hmmzzz... Zou dat dezelfde meneer zijn die mij vanmiddag toevoegde op 4square??quote:Op zondag 8 januari 2012 21:37 schreef alors het volgende:
Ik luisterde even KX, maar dat ga ik niet meer doen op zondagavond, wat een irritante presentator, hoe hij praatlijkt wel een typetje
Marc Bouman blijkbaar..
Liefje, ik reageer niet zo goed op commando's. Hebben er al velen geprobeerd, mijn poot blijft stijfquote:Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Shit het is echt vet goed gedaan. Kippenvel. Nu direct kijken. Commando kijken!!!
Mij ook alquote:Op zondag 8 januari 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz... Zou dat dezelfde meneer zijn die mij vanmiddag toevoegde op 4square??
Klopt maar BNN heeft op andere radiozenders volgens mij nauwelijks zendtijd.. Op Radio 1 heb je BNN Today, Radio2 luister ik nooit.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |