abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106523271
Hallo,

Ik zit met een klein probleempje... Ik heb sinds deze week een nieuwe laptop, omdat de ander kapot ging, maar nu heb ik een ZIPmapje van een back-up die ik wil openen, maar dat wil niet.

Dit wordt er aangegeven bij het openen:

Kan de map niet openen.
Toegang tot de gecomprimeerde (gezipte) map C:\Users\.............\Desktop\Atomix Virtual DJ......zip wordt geweigerd.

Bij het uitpakken geeft het dit aan:

Kan de Wizard Gecomprimeerde (gezipte) Mappen uitpakken niet voltooien.

Voordat u de bestanden kunt uitpakken, dient u de machtigingen voor deze gecomprimeerde (gezipte) map te wijzigen.

Weet iemand hoe ik die map alsnog kan openen/uitpakken??

Alvast bedankt!!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:03:37 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106523305
Als administrator?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:03:44 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_106523307
Probeer eens met grotemensen-programma winrar

Administrator rechten probleem idd
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_106523450
Ik heb het net met winrar geprobeerd... Doet het nog steeds niet! :s Maar bedankt voor die tip ;)
pi_106523486
Of probeer het eens met 7zip, heb ik de laatste tijd ook steeds vaker dat het 7zip-bestanden zijn.
pi_106523558
Je hebt op je oude pc waarschijnlijk de map administrator rechten gegeven
Signed, Sealed, Delivered.
pi_106523693
[quote]0s.gif [b]Op zaterdag 7 januari 2012 14:13 schreef Speciman. het volgende:
Je hebt op je oude pc waarschijnlijk de map administrator rechten gegeven
[/quote][/b]

ik denk het ook! :s weet je of ik dat op kan lossen??

[quote]0s.gif [b]Op zaterdag 7 januari 2012 14:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Of probeer het eens met 7zip, heb ik de laatste tijd ook steeds vaker dat het 7zip-bestanden zijn.
[/quote]
[/b]

heb ik geprobeerd, lukt ook niet :s
  Donald Duck held zaterdag 7 januari 2012 @ 14:56:49 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_106524710
Een ander programma gebruiken helpt niks, je hebt geen toegang tot dat bestand omdat het op je oude computer is aangemaakt en de nieuwe Windows ziet dat je niet de eigenaar van de zip bent.
Dus je moet jezelf de rechten ervoor geven. Dat kan in het tabblad Security van het bestand
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_106528094
'T is gelukt!!! Hoe ik het voor mekaar heb gekregen weet ik niet... maar na enig geklooi in de beveiligings instellingen is het gelukt!!

Bedankt iedereen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')