neuhquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Hij wil weten of je een dikke kont hebt!..
Ah! Da's vervelend, ben je nuchter!?..quote:Op zondag 8 januari 2012 02:07 schreef maen het volgende:
ik probeer in slaap te vallen maar dat lukt maar niet..
Tja, zijn het zware pijnstillers, zoiets als Tramadolletjes?..quote:Op zondag 8 januari 2012 02:10 schreef maen het volgende:
[..]
ja, vanwege pijnstillers. Die dus niet genoeg hun werk doen..
Mijn advies, probeer gewoon nog eens je ogen te sluiten en de rust te vinden, ff proberen niet aan de pijn of andere dingen te denken, en gewoon lekker te gaan slapen..quote:
Een ander advies is, neem een slok Whiskey, gaat dat goed? Neem er dan nog één, gaat dat ook goed? Neem er dan nog één, en doe dat totdat je in slaap valt..quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef maen het volgende:
wat denk je dat ik afgelopen 2,5 uur aan het proberen ben geweest?
maar toch bedankt voor je advies!
of de fles leeg is?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Een ander advies is, neem een slok Whiskey, gaat dat goed? Neem er dan nog één, gaat dat ook goed? Neem er dan nog één, en doe dat totdat je in slaap valt..
Dan rook je een jointje, hoef je ook geen pijnstillers meer te slikken..quote:
maar die heb ik niet voor handen nu..quote:Op zondag 8 januari 2012 02:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan rook je een jointje, hoef je ook geen pijnstillers meer te slikken..
Jah! shit!..quote:
laten we zeggen dat ik nooit in de gelegenheid ben geweestquote:Op zondag 8 januari 2012 02:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Jah! shit!..dan weet ik het ook niet meer..
![]()
Maar huh... Doe je dat wel eens dan, een jointje roken?..
Oke, dan zeggen we dat..quote:Op zondag 8 januari 2012 02:39 schreef maen het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik nooit in de gelegenheid ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |