Als het niet zo ver weg was..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil uit vanavond. Wie gaat er mee naar Groningen city?
Ik wil niet, lekker warm enzoquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:15 schreef coban het volgende:
REZ ZEIKKIND IK GEBRUIK TOCH OOKIMGUR PICUP EN DIE IS FUCKING GOED
Dit stukje ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:16 schreef AhmedJaret het volgende:
Ingewanden
Elke pen bestaat uit vier onderdelen. De pen, de veer, de clicker en de behuizing. De behuizing oogt stabiel en deze blijft na een paar val-van-tafel-simulaties vrij stevig in elkaar zitten. Het enige nadeel is het loszittende gedeelte aan de behuizing, de pusher, die er vrij snel afbreekt.
Eh... liggen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doe je de hele dag in bed nou al dan?
Series kijken, maar mensen zijn chagrijnig dus lig nu weer in bedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doe je de hele dag in bed nou al dan?
Nja ik lig ook de hele dag in bedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Series kijken, maar mensen zijn chagrijnig dus lig nu weer in bed
veel winstquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat weet jij over de Gouden Eeuw?
Nu Dexter, heb gehoord dat het vetter is na seizoen 3. Jaar geleden seizoen 1 en 2 gezien was tof maar 3 was kut dus mee gekapt. Nu toch maar doorkijken hopen dat het beter wordt dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja ik lig ook de hele dag in bedmet laptop, dus ik neem het je niet kwalijk.
Welke series?
Ga wegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat weet jij over de Gouden Eeuw?
Ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo kom jij nu over he, dat jij dom bent he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |