Vond het wel meevallenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
i will, heb er al lekker op zitten spelen, hij klinkt čnorm goed, die pick-ups kunnen ook flink schreeuwen zeg!
Ja, appels en perenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen![]()
Zeker vergeleken met ene 81/85 set of 81/60
Welke kwamen eigenlijk uit die bariton LTD?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Heb ook nog een set SD liggen, misschien weer eens in de LP bouwen. Dan heb ik nog een set EMG-HZ, de H4, moeten die maar in mijn backup V, nu de Explorer weg is
En dan de andere projecten nog... Mag bijna wel een blog bijhouden
Juist. Iets met metal...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, die uit mijn Samick, die eerst nog van iemand anders van hier waren.
Die H4.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Welke kwamen eigenlijk uit die bariton LTD?
Wat is eigenlijk het verschil tussen de H3 en H4? Leeftijd? Of is er echt een wezenlijk verschil?quote:
Helaas wel, dat is juist het grote probleem, de bekendere nummers gaan nog enigszins, maar de rest... Door het gehuil van die zanger krijg ik spontaan zelfmoordneigingen... Echt vreselijk vind ik dat. Destijds op Pinkpop weggelopen omdat ik het echt niet trok en dat heb ik niet gauw bij een optreden...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ooit goed naar ze geluisterd? Of loop je gewoon met de meute mee?
Ja, H3 is naar mijn weten de vorige serie, en de H4 zullen wat ge-update zijn, qua geluid. Heb het idee dat ze net nog iets ruiger gaan dan de H3.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen de H3 en H4? Leeftijd? Of is er echt een wezenlijk verschil?
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:53 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat gitaarsolo lijstje nu pas, maarreehh...
10:Solo van Roger Waters in ‘Shine On You Crazy Diamond’ (Pink Floyd)
Wie!?
Ah, ok. Je hebt het ten minste een kans gegeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Helaas wel, dat is juist het grote probleem, de bekendere nummers gaan nog enigszins, maar de rest... Door het gehuil van die zanger krijg ik spontaan zelfmoordneigingen... Echt vreselijk vind ik dat. Destijds op Pinkpop weggelopen omdat ik het echt niet trok en dat heb ik niet gauw bij een optreden...
Waren niet zulke hele verkeerde dingen geloof ik. Het is ook niet helemaal eerlijk om ze met 81's te vergelijken, dat zijn actieve elementen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, H3 is naar mijn weten de vorige serie, en de H4 zullen wat ge-update zijn, qua geluid. Heb het idee dat ze net nog iets ruiger gaan dan de H3.
Hangt er vanaf wat voor geluid je zoekt natuurlijk. Ik vind ze een beetje aan de kille kant.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:04 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ben er wel
En ze klinken inderdaad erg goed
Voor metal zijn ze inderdaad wel leuk. Voor punk vind ik ze alweer een stukje minder daarvoor zijn ze niet rauw genoeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:07 schreef The_Dean het volgende:
True, maar voor wat punk en metal doen ze het prima. Ook voor andere stijlen wel natuurlijk
Ja, die gaan er ook nooit weer uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:13 schreef The_Dean het volgende:
Zit ook wat in. Dan ben je met die Gibsons al een mooie stap verder
Klopt, beetje drive erop en dan zijn ze heerlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef Braddie het volgende:
Voor Classic Rock zijn ze ook erg goed, en voor U2 vind ik ze perfect, ik hoorde geen verschil tussen de Gibson Explorer en deze met die EMG`s! U2 riffs zijn bijna plaat perfect qua sound!
Dan zou ik nog eens goed luisteren. Zit echt een wereld van verschil tussen die pups.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef Braddie het volgende:
Voor Classic Rock zijn ze ook erg goed, en voor U2 vind ik ze perfect, ik hoorde geen verschil tussen de Gibson Explorer en deze met die EMG`s! U2 riffs zijn bijna plaat perfect qua sound!
Ja, een op reserve is ideaal, alles omzetten en klaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, die gaan er ook nooit weer uit.
Nou ja, tenzij ik de hals een keer breek. Dan gaan ze in die andere LP
Ja, ik had hem eerst wel als reserve gekocht maar sinds daar die Dream90 in zit gebruik ik die ook erg veel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een op reserve is ideaal, alles omzetten en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |