quote:Dan de kandidaten... een schot voor de boeg. Marit van Bohemen zegt in een promotiefilmpje zoiets als: 'Toen we terugkwamen...'. Kandidaten die uit het spel geknikkerd worden moeten alleen terug. Behalve de laatste drie, de finalisten.
Dan weet je gelijk wie er afvalt raar..of begrijp ik verkeerd..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:17 schreef DaMart het volgende:
De muzikale aanwijzingen gaan dit jaar over de komende afvaller en niet over de mol.
En ik zie zo vaak het woord 'baby' in die tekst, dat je bijna aan de zwangere Hadewych zou gaan denken.
het is groep 1 en Frits staat er niet op...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die is gemaakt tijdens de gletsjer-opdracht.
Als je de hint goed ontcijfert, dan weet je inderdaad wie de volgende afvaller is. Dat is ook de bedoeling van de muzikale hints dit jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk wie er afvalt raar..of begrijp ik verkeerd..
De zwangere dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de hint goed ontcijfert, dan weet je inderdaad wie de volgende afvaller is. Dat is ook de bedoeling van de muzikale hints dit jaar.
DIe was in rep en roer met zijn vrijstellingenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
het is groep 1 en Frits staat er niet op...
'A love you don't find every day' kan ook op Frits slaan, als je het vertaalt als 'liefde die anders is dan gebruikelijk'.quote:
Wie is dat dan volgens jou?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Overigens hoop ik niet dat het waar zal zijn, maar als ze bij de Avro niet een promofilmpje goed kunnen editten (knippen en plakken) dan is het wel heel duidelijk wie de volgende afvaller is.
Trouwens wel schattig hoe Marit en Hadewych handjes aan het vasthouden waren tijdens de eerste executie.
Hallowa ik heb vrijdag niet naar de hints kunnen luisteren..erg flauw van je om mij niet willen zeggen wat je daarmee bedoeldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:44 schreef DaMart het volgende:
Als je de hint goed ontcijfert, dan weet je inderdaad wie de volgende afvaller is. Dat is ook de bedoeling van de muzikale hints dit jaar.
Ik zeg precies wat ik bedoel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallowa ik heb vrijdag niet naar de hints kunnen luisteren..erg flauw van je om mij niet willen zeggen wat je daarmee bedoeld
Dio heeft op zijn eerste album een, volgens kenners, ontzettend goed lied gemaakt. Hij staat op de tracklist op nummer 8.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De muzikale aanwijzingen gaan dit jaar over de komende afvaller en niet over de mol.
En ik zie zo vaak het woord 'baby' in die tekst, dat je bijna aan de zwangere Hadewych zou gaan denken.
Later heeft hij dit nummer uitgebracht met de band The Madd. En die werd bij Giel op 3FM zeer goed ontvangen. Resultaat; videoclip:quote:Tracklist
1. Het Is Je Boy (Ft. Voicst)
2. Aye (Ft. Sef)
3. Tijdmachine (Ft. Sef)
4. Probleem
5. Duivelszoon (Ft. Big2 & Sjaak)
6. Blijf Lopen
7. Interlude
8. Baby
9. Ze Roepen (Dio)
10. Voor Dough (Ft. The Opposites)
11. Papa
12. Cool (Ft. Reverse & Jayh)
13. Ruimteschip (Ft. Reverse & De Jeugd Van Tegenwoordig)
14. Rustig
15. Tijd Is Geweest (Ft. Willy)
16. Laat Niet Los
Een zwangere vrouw die een verre reis moet maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:26 schreef Leandra het volgende:
Liv staat er volgens mij achter... Af Jesu Liv
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:03 schreef Leandra het volgende:
Aan het eind van aflevering 1, bij het invullen van de test waren onder andere een boekje van Tivoli, een kist met daarop 1843 en een poffertjespan te zien. Het Deense pretpark Tivoli bestaat sinds 1843.
Tivoli heeft diverse restaurants en eetgelegenheden maar maar 1 waar de Deense variant op poffertjes (Ębleskiver)verkocht wordt; de Vaffelbageriet, dit restaurant is al sinds de opening in 1906 in handen van dezelfde familie, de familie Kraetzmer, die kan ik nog niet linken... maar ik heb na alle combinaties uiteindelijk het woord Poffertjes tesamen met de voor- en achternaam van de deelnemers gegoogled, en bij Hadewych had ik direct een link (geen idee hoe ik het twitterbericht hier als twitterbericht kan neerzetten) vam oudjaarsdag 2010:
http://twitter.com/#!/HadeMini/status/20873960753205248
Compleet met plaatje:
[ afbeelding ]
Hadewych wist het toch pas de dag ervoor, lijkt me niet dat ze het a. meteen de WIDM crew heeft verteld en ook niet dat b. die WIDM crew daar zo snel op in kon spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een zwangere vrouw die een verre reis moet maken?
De montage zal achteraf hebben plaatsgevonden, en als ze dan net toepasselijke beelden voorhanden hadden...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hadewych wist het toch pas de dag ervoor, lijkt me niet dat ze het a. meteen de WIDM crew heeft verteld en ook niet dat b. die WIDM crew daar zo snel op in kon spelen.
Dat is dus: over het leven van Jezus. Hebben we een gelovige kandidaat? (Voor mij zijn het allemaal onbekende Nederlandersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:26 schreef Leandra het volgende:
Liv staat er volgens mij achter... Af Jesu Liv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |