SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 15-02-2012 21:04:18 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tsja, maakt het uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:19 schreef Dirkh het volgende:
De vraag is, hoeveel mannen/vrouwen/homo's/potten meegaan. En bi telt niet Greys!
29quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:19 schreef Dirkh het volgende:
De vraag is, hoeveel mannen/vrouwen/homo's/potten meegaan. En bi telt niet Greys!
Kunnen tegenwoordig prima mobiel FOK!en.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als alle posters straks in de studio zitten, met wie moet ik dan mijn frustraties delen in het livetopic
Dus niemand zit op elkaars schoot?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft gewoon zijn eigen stoeltje heur![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bepaal je daar ter plekke maar, op wie je klimt
Waar woon je?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:15 schreef Steve het volgende:
[..].
Hoe ik thuis ga komen naderhand is zorg voor later..
Straks nemen die alles over!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan er homo's mee?!! Gat-ver-dam-me!
Waaaaat? Is John de Mol homo?quote:
Die H in zijn username staat vast voor homo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan Dirk heel goed van nature gelukkig.
Dat ligt niet aan je laptop.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ligt het aan mijn laptop of heeft Kim de Boer best wel een heksenneus?
Stukje onder Eindhoven.quote:
Peace, Ing!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ligt het aan mijn laptop of heeft Kim de Boer best wel een heksenneus?
Ga naar www.songfestival.nlquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, die laptop kan ik wel uit het raam gooien geloof ik![]()
![]()
Ik kon de liedjes nergens vinden trouwens....
Staan die wel op site of hebben jullie die ergens anders vandaan?
Ik naast Eindhoven. Je kan wel meerijden?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Stukje onder Eindhoven.. Tegen de Limburgse en Belgische grens aan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:41 schreef Takaiki het volgende:
Goed nieuws: ik heb 29waarvan toch nog 9 stoffenwapperproof
![]()
![]()
![]()
Als er nog meer mensen bijkomen scoor ik nog wel een zakje plastieken
Da's lief!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik naast Eindhoven. Je kan wel meerijden?
Steve is heel leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik naast Eindhoven. Je kan wel meerijden?
Hij heeft ook al een aanbod om mee te gaan in de Takketaxiquote:
Dan kan de bende fokkers daarna alleen maar meevallen. He Erik?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een aanbod om mee te gaan in de Takketaxi
Nou, ik ben er in de Takketaxi bij als menselijk schild tegen het onheil van de damesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kan de bende fokkers daarna alleen maar meevallen. He Erik?
Ik blijf ver van jouw ass...ik moet rijdenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben er in de Takketaxi bij als menselijk schild tegen het onheil van de dames(this is gonna bite me in the ass...)
Ernstig he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit dat filmpje nu te kijken. Gut, wat is die Raffaela toch ook een doos.
Welk imago?quote:
Niet allemaal hoor. Laat je niet bedotten.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Laat je niet bedotten.
De Nederlandse Voice kandidaten kunnen daar helaas echt niet aan tippen he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Geile muziek, daar mogen we wel naast op een tweede plek komen. Is het songfestival wel weer dichtbij als ze winnen.
En ga jij dan mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Geile muziek, daar mogen we wel naast op een tweede plek komen. Is het songfestival wel weer dichtbij als ze winnen.
Oeh mag ik ook een zo'n nep-DJ-bord meenemen, zoals die negerin bij de Toppers?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:09 schreef Takaiki het volgende:
![]()
Steve, doe dan maar achtergrondkoor: ooeh aaah yeahyeah
Ken ik niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Oeh mag ik ook een zo'n nep-DJ-bord meenemen, zoals die negerin bij de Toppers?.
Doe zoals ik playback , want als ik ga zingen halen we Hilversum nietquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef Steve het volgende:
Ik ken geen esf-liedjes.. Misschien maar beter dat ik niet meezing ook. [ afbeelding ]
* indaha laat voorlopig de chippies maar eens staanquote:Op zondag 8 januari 2012 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat wordt wel proppen op de achterbank. Gelukkig is Steve een mager ding.
Hoiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als alle posters straks in de studio zitten, met wie moet ik dan mijn frustraties delen in het livetopic
HALLELUUUUUUUUUUUJAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef Steve het volgende:
Ik ken geen esf-liedjes.. Misschien maar beter dat ik niet meezing ook. [ afbeelding ]
Die blijft mooiquote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
HALLELUUUUUUUUUUUJAAAAAAAAAAA
TRA LA LAAAAAAAAAAAAAAAAA
Geef maar hier dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:09 schreef indaha het volgende:
[..]
* indaha laat voorlopig de chippies maar eens staan![]()
Tot in Brabant, dan gaan we ergonomisch schikkenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tot in Brabant, dan gaan we ergonomisch schikken
Kom je mij ophalen Muis?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal aan jullie denken, als ik met zeeen van bewegingsruimte naar H'sum cruise.
Jij wilde toch shotgun in de takketaxiquote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Kom je mij ophalen Muis?Ik hou van zwemmen.
Wil ik ook, maar volgens mij schiet Takke mij in Brabant naar de achterbank.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij wilde toch shotgun in de takketaxi
Zoeentje met vier wielen en een stuur. En vier deuren.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:37 schreef Muis006 het volgende:
Wacht, jullie zitten met takaiki, indaha, catje, erik en steve in de auto?
Wa veur auto?
Hjamaar 4 deuren als in een suzuki alto of 4 deuren als in een Hummer?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoeentje met vier wielen en een stuur. En vier deuren.Het wordt in ieder geval knusjes.
Een middenklasser. Dus we zitten niet met de benen in de nek. En meneer Takke is er niet bij dus de stoelen kunnen flink naar voren.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjamaar 4 deuren als in een suzuki alto of 4 deuren als in een Hummer?
Oh gelukkigquote:Op maandag 9 januari 2012 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een middenklasser. Dus we zitten niet met de benen in de nek. En meneer Takke is er niet bij dus de stoelen kunnen flink naar voren.
God knows we tried.quote:
Kan best nog iemand denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Steve het volgende:
Is het echt niet te druk met nog een erbij?.
Ik denk niet dat ze het aan zouden bieden als het niet ging.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Steve het volgende:
Is het echt niet te druk met nog een erbij?.
*Gniffel*quote:
Dat wordt proppenquote:Beste Tombolafan,
Bij ons is het 3 stoelen aanwezig, dus je kan ook bij ons eten.
mvg Broodje Noord.
www.broodjenoord.nl
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmm
[..]
Dat wordt proppen
Jemig, jij hebt er ook niks voor overquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kom met de trein hoor, en ik ga geen autostoel meenemen dus..
Van te voren bellen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:08 schreef tombolafan het volgende:
niet dicht, maar we zijn met ongeveer 2x zoveel mensen dus ik denk niet dat dat past
Vind ik ook prima eerlijk gezegdquote:
Gatver iedereen aso met die dingen in zijn handen, het vlees er af scheuren op barbaarse wijze.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En hier: http://www.tulipinnhilversum.nl/ ?
Spareribs voor 15 euro.
Heeft ze plek voor 29 personen denk je?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind later afspreken prima. Ik eet gewoon bij mijn mams dan
Ik heb er even aan gedacht maar nee dat gaat hem echt niet wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft ze plek voor 29 personen denk je?
Ik doe niet aan broodtrommels.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook prima eerlijk gezegd
Dan kunnen we net zo goed later afspreken bij de studio.
Als ik bij mezelf reken, kan ik net zo snel onderweg ff een Macje pakken of de broodtrommel meenemen
Volgens mij krijg je meer rotzooi in je handen van spareribs eten dan een gewone boterham met iets van vlees beleg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gatver iedereen aso met die dingen in zijn handen, het vlees er af scheuren op barbaarse wijze.
Ik heb sparerib trauma's merk ik..
Dat zou geweldig zijn, ware het niet dat er een flink deel met de trein komt geloof ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:53 schreef Dirkh het volgende:
Of met 29 man op een mac terrein afspreken, door de mc drive met elkaar, naar elkaar zwaaien en middelvingers opsteken en dan: we zien elkaar zo bij studio(nr)
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef Dirkh het volgende:
Er is vast wel een lijstjesgek hier ergens op FOK! (ken ze niet hoor, maar zou zo maar kunnen) en dat ie dan de NS regeling in een vertical lookup samen met TomTom en de openingstijden van de Macs tot een mooi lijstje maakt.
Het maakt mij niet zo zoveel uit, ben alleen niet zo'n voedselgooier. Dus bij een mcdrive eten vind ik prima, gooi maar lekker in je eigen auto. Meerijders/oppikkers voor station ook wel, heb klein bakkie, dus grote mensen mogen op het dak.
Nee, het was ook super lekker!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
Er is vorig jaar met zijn vijftienen in De Vork serieus nog met geen patatje gegooid by the way
Ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar stonden we toch ook (in de kou) buiten nog te wachten? We moeten gewoon een soort speeddaten dan. Met iedereen een minuutje praten, dan zijn we na een half uur klaar
.
Kijk danquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:42 schreef Takaiki het volgende:
Deze ligt achter het station.
Vooral Turkse vette bek.
Ik ben wel rete nieuwsgierig naar dat laatste zinnetjequote:Hallo Greys,
De kaarten voor het Nationaal Songfestival 2012 worden morgen verstuurd, dus vrijdag of zaterdag moet je deze in je bezit hebben. De kaarten hebben de aanduiding FANCLUB. In de zaal zijn de stoelen of het fanvak ook aangeduid met FANCLUB. Het kaartje is ook goed voor een gratis consumptie in Studio 24 (Hilversum).
Het zijn in totaal 29 kaarten (26 in eerste instantie door jou opgegeven + 3 later aangemeld via OGAE Nederland.l
De kaarten worden verstuurd aan:
(Mijn naam + adres)
Laat je me weten als je de kaarten ontvangen hebt?
Met vriendelijke groet,
OGAE Nederland
Jeroen Smits
P.s. Binnen twee weken leuk songfestivalnieuws te verwachten![]()
Hoeraquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben wel rete nieuwsgierig naar dat laatste zinnetje
Nick en Simon?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Italie?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft John zoveel geld betaald aan het ESF dat we nu ook tot 'the big five' behoren (the big six dan) en automatisch in de finale zitten net als Engeland, Frankrijk, Duitsland, Spanje en eh... wie ook alweer?
Of Linda gaat IHVH presenteren tussen het NSF door ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft John zoveel geld betaald aan het ESF dat we nu ook tot 'the big five' behoren (the big six dan) en automatisch in de finale zitten net als Engeland, Frankrijk, Duitsland, Spanje en eh... wie ook alweer?
omg ik kan niet meer terugquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg ook mailquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Joahquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je kaart aan mij wordt verstuurd, toch?
lowut, outfit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Omg nu moet ik wel shoppen voor een outfit.
* Cosmo2.0 doet dit natuurlijk niet.
En werd er niet ergens geopperd dat TAO Hypah ook benaderd was???quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Maar dat 'nieuws' dat er binnenkort komt is volgens mij wel écht iets...
Want ik zag bij de collega van Jeroen dit al op zijn facebook eergister:
[ afbeelding ]
quote:Het zijn 185 zitplaatsen en waarschijnlijk aan de beide zijkanten van het podium, vooraan.
Hoeizzzquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
We zitten in elk geval dicht bij het podium
Ik vroeg waar dat fanvak zou zijn en hoeveel plaatsen daarin zijn:
[..]
Nee joh, we hebben ons vorige jaren ook meer dan keurig gedragenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef grazz het volgende:
Kan Tim straks nog wel levend het podium verlaten?![]()
En niet boe-roepen bij Raffaela
Ohnoo... ik ben al eens op het NOS Journaal geweest dat heb ik jaren moeten horen. Dat is net een beetje stilquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
We zitten in elk geval dicht bij het podium
Ik vroeg waar dat fanvak zou zijn en hoeveel plaatsen daarin zijn:
[..]
Vorig jaar waren Ingetje en Tombo met zijn tweeën beeldvullend in beeld, zo close upquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ohnoo... ik ben al eens op het NOS Journaal geweest dat heb ik jaren moeten horen. Dat is net een beetje stil![]()
Ik heb gelukkig geen televisiehoofdquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar waren Ingetje en Tombo met zijn tweeën beeldvullend in beeld, zo close up
Ohjaquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar waren Ingetje en Tombo met zijn tweeën beeldvullend in beeld, zo close up
Al 'Shalalie' lallend en wapperendquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. En ze zagen er ook nog uit alsof ze genoten
.
Ja in mijn mail stonden ook nog keurig apart de 3 aparte namen die ook tegelijk aan mij worden verzonden (maar die had ik ff uit de mail geknipt voor ik het hier plaktequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:13 schreef Steve het volgende:
Ineens een mailtje dat mijn kaartje naar Greys is gestuurd..
.
Ja, en dat moet ik nog steeds aanhorenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is dat screenshotje?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en dat moet ik nog steeds aanhoren
In mijn photobucketquote:
klopt het dat ik helemaal niets in de mail heb gekregen/krijg?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja in mijn mail stonden ook nog keurig apart de 3 aparte namen die ook tegelijk aan mij worden verzonden (maar die had ik ff uit de mail geknipt voor ik het hier plakte) samen met de 26 eerder bestelde kaarten. En alles klopte
![]()
Ja en ik stond heerlijk achter jou , niemand die me zag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat Erik zegt iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt het dat ik helemaal niets in de mail heb gekregen/krijg?
Het liep toch allemaal via jou, of had ik nog ergens anders wat moeten melden![]()
Lijkt me toch verstandigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
Beetle waakt over de kaarten, da's toch een veilig gevoel.
(Heb ze maar weer snel ingepakt.)
Dus we gaan toch maar niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
Als Bietje waakt dan is het toch meer van RRRRATSIKGADITPAPIERVERSCHEURENZODATNIEMANDERMEERWATAANHEEFT?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
Klopt.quote:
Uhuh!quote:
Als Bietje waakt is het idd meer van 'ik zal het even versnipperen voor je zodat het minder ruimte inneemt in de vuilnisbak... ben ik niet enorm behulpzaam???'quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Bietje waakt dan is het toch meer van RRRRATSIKGADITPAPIERVERSCHEURENZODATNIEMANDERMEERWATAANHEEFT?![]()
![]()
Ach, natuurlijk. Hoe kon ik me toch zo vergissen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Bietje waakt is het idd meer van 'ik zal even even versnipperen voor je zodat het minder ruimte inneemt in de vuilnisbak... ben ik niet enorm behulpzaam???'![]()
Ah mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Voetbal zet opnieuw Songfestival een hak
Neem jij de kaasjes mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef Dirkh het volgende:
Nog ff he! Dan is het al zo ver. Ik heb nog geen enkel lijstje in mijn pm-box gezien!! Paniek!
Moedig hem nou niet aan.quote:
Heb jij dat ook ja? Dat gevoel alsof het allemaal IETS te gemakkelijk gaat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef Dirkh het volgende:
Nog ff he! Dan is het al zo ver. Ik heb nog geen enkel lijstje in mijn pm-box gezien!! Paniek!
Je bent er vorig jaar ook geweest en een grote meid. Komt goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat eerste vind ik wel jammer! Anders kom ik zo in m'n eentje aan en dan ben ik bang dat ik het niet kan vinden enzo![]()
PANIEKKKKKKKKK!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij dat ook ja? Dat gevoel alsof het allemaal IETS te gemakkelijk gaat?
Zo'n onbestendige kriebel van 'we vergeten iets'? Plannen, afspreken, checken, dubbelchecken...
WE WETEN GODDOMME NOG NIET EENS OF WE NOU NOG GAAN SNACKEN VAN TE VOREN!@$#!einz!!!!
Het is nu in een andere studioquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent er vorig jaar ook geweest en een grote meid. Komt goed.
*met handen in de lucht wappert*quote:PANIEKKKKKKKKK!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
*rondrent*
Ogottegottegot!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nu in een andere studio
[..]
*met handen in de lucht wappert*
JADABEDOELLIK!quote:
Ik kan je ook thuis ophalen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat eerste vind ik wel jammer! Anders kom ik zo in m'n eentje aan en dan ben ik bang dat ik het niet kan vinden enzo![]()
Moet je daar niet voor omrijden, joh? Ik vind het al zo fijn dat je me thuis kunt brengen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan je ook thuis ophalen?
NOEOEOEOES!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
JADABEDOELLIK!
Sta je daar 35 minuten in een rij, blijkt dat je bij Carlo en Irene zit ineens
Ja, nou, ik ben in staat om naar links te lopen waar je rechts moet, puur omdat ik met mijn rug de verkeerde kant op staquote:
Als ik het me goed herinner is er een gebouw in dat complex waar heel groot 24 op staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, ik ben in staat om naar links te lopen waar je rechts moet, puur omdat ik met mijn rug de verkeerde kant op sta[/waargebeurdverhaaloputrechtcs]
Een end is het toch al. Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je daar niet voor omrijden, joh? Ik vind het al zo fijn dat je me thuis kunt brengen!
Als het echt niet teveel moeite is, dan graag!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een end is het toch al. Lekker belangrijk.
Yep, dus we kunnen eventueel wel samen rijden maar als we niet van tevoren met z'n allen gaan eten was ik wel van plan eerder te gaan eigenlijk en bij mijn mams te eten in die regio.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed punt, carpoolen. Ik weet dat Amsel enigszins in dezelfde regio woont als ik. Nog meer mensen?
DML, woon jij nog steeds in dezelfde regio als een paar jaar terug?
Tof! Komt wel goed tegen die tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep, dus we kunnen eventueel wel samen rijden maar als we niet van tevoren met z'n allen gaan eten was ik wel van plan eerder te gaan eigenlijk en bij mijn mams te eten in die regio.
Teven breng ik dus op de terugweg GB naar huis dus dat is wel met een ommetje naar huis.
Goed ideequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil wel snacken eigenlijk, ik ga gewoon naar Vork
Moeten we wel RUIM van tevoren bij Vork aankomen of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja we maken er gewoon een staande receptie van, bij Vork!
Autostoelen mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja we maken er gewoon een staande receptie van, bij Vork!
Ik heb nog een maxi cosi en een autstoeltje groep 1 achterin. De maxi cosi is voor Dirkh. Met een beetje proppen moet dat best kunnenquote:
Cat, GB is heel veel en niets dan positieve dingen en ik ben immer fan geweest, maar ze is geen grote meidquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent er vorig jaar ook geweest en een grote meid. Komt goed.
Nee, het is zo een kjoet klein blond huppeltjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cat, GB is heel veel en niets dan positieve dingen en ik ben immer fan geweest, maar ze is geen grote meid.
Wie heb ik vorig jaar dan voor ogen gehad?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cat, GB is heel veel en niets dan positieve dingen en ik ben immer fan geweest, maar ze is geen grote meid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Of een tuigje om.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik neem GB gewoon aan het handje mee op de heen- en terugweg.
Wellicht kalk ik nog even mijn 06 nummer op haar arm met stift zodat mensen me kunnen bellen als ze kwijt raakt/weg loopt.
Tuigje omquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik neem GB gewoon aan het handje mee op de heen- en terugweg.
Wellicht kalk ik nog even mijn 06 nummer op haar arm met stift zodat mensen me kunnen bellen als ze kwijt raakt/weg loopt.
Zou ze je daarmee kunnen ontgayen?quote:
Ofcurse.quote:
Dat mag ze zelf weten.quote:
Dan weten we zeker dat we vaak in beeld gaan komenquote:
Er zijn emmers doorheen gegaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ooooh, zijn al die jurkjes gewoon bodypaint?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, het is zo een kjoet klein blond huppeltje![]()
De chauffeur kennende worden het geen bammetjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet waar mijn taxi heenrijdt dus daar hangt het van af of het wel of niet snacken is, of bammetjes mee voor onderweg zoals bij een schoolreisje.
Spreek voor jezelf ja?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zijn we he? De vriendelijkheid zelve
Oh ja graag! Vind ik niet erg hoor, ik kan Goodbye wel hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Amsel je mag meerijden alleen ga ik wel met een omweg om goodbye op te halen en af te zetten...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Oh ja graag! Vind ik niet erg hoor, ik kan Goodbye wel hebben
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb nog een maxi cosi en een autstoeltje groep 1 achterin. De maxi cosi is voor Dirkh. Met een beetje proppen moet dat best kunnen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:52 schreef Dirkh het volgende:
Oh ja hoor, heb ik het weer gedaan. Topic doodvermoord.
Moet je maar niet over kaas beginnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:52 schreef Dirkh het volgende:
Oh ja hoor, heb ik het weer gedaan. Topic doodvermoord.
Omg zie ik daarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:44 schreef grazz het volgende:
Kijk eensch...net gevonden. Kan me dit nog echt heel vaag herinneren van vroeger lol.
Aflevering over ESF 99 met Gert Jan Dröge
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Dirkh het volgende:
Nog drie weken mensen. Er wordt erg weinig gespeculeerd. Geen vage leugens, geen Rafaella die al met stemproblemen de Telegraaf bezet... niks. Als het niet van de kandidaten komt, dan maar van het publiek. Wij! Okay, wie is er zwanger van Erik?
Wat zei je ook alweer Dirk?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef grazz het volgende:
Raffaela voelt zich niet zo lekker.twitter:raffaelapaton twitterde op zondag 05-02-2012 om 15:05:35@paulvandervlugt Nee.. is denk ik buikgriep en met mijn weerstand.. en Groningen baal ik van.. #nognooitoverkomen #diekinderen:((( reageer retweet
Dinyquote:Op maandag 6 februari 2012 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Hoe gaat deze heten, Gorgeouss?
Of Preciouss.
Ohja we komen op TVquote:Op maandag 6 februari 2012 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
20 daagjes! Da's minder dan drie weken! Ik zit al te bedenken wat de perfecte datum is om naar de kapper te gaan zodat de 26ste mijn haar wel perfect kan zitten.
Altijd spannend, zo op TV komen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
20 daagjes! Da's minder dan drie weken! Ik zit al te bedenken wat de perfecte datum is om naar de kapper te gaan zodat de 26ste mijn haar wel perfect kan zitten.
Altijd spannend, zo op TV komen.
Ik wil ook achteraanquote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja we komen op TV
Wie is het dikst heeft de zwaarste botten? Dan ga ik daar achter zitten.
Dat win ik!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja we komen op TV
Wie is het dikst heeft de zwaarste botten? Dan ga ik daar achter zitten.
Wij kwamen vorige keer in beeld, zouden ze ons nu expres gaan zoeken, die camera's?quote:
Nee joh, dan loop je er mee te slepenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Grees moet ik potjandosie die kerret keek nog meenemen of wa?
Laat het maar wetenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dan loop je er mee te slepen![]()
Of dan is ie voor de entree al op. Hoewel... dan hebben we het snackprobleem ook meteen opgelost
We gaan gewoon weer staan giechelen achter de cameramanquote:Op maandag 6 februari 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij kwamen vorige keer in beeld, zouden ze ons nu expres gaan zoeken, die camera's?
Stiekem glim je aan alle kanten van trots, geef maar toequote:Op maandag 6 februari 2012 16:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fijn! Sta ik niet bij een of ander stoer forum genomineerd, nee! Bij ESF!
Begin dan nu maar vast me me opvegenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd of je wint, DirkH! Want dan moeten we je de 26ste allemaal persoonlijk maar even feliciteren. Misschien willen ze in de uitzending dan wel even wat tijd aan je kwijt, zo'n stoere kerel is goed voor het imago van het NSF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |