Nou, ze hadden dat plein überhaupt nooit zo moeten aanleggen zonder dat er panden met een horecabestemming omheen liggen wat mij betreft, hopeloos gat in de stad zo. Als ze er al wat mee willen zou er iets van groen, bankjes en misschien wat kioskjes in het midden moeten zijn denk ik. waaronder wat horeca en terrassen in de zomer, dan wordt het wel eens wat.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Er mist alleen nog een spook
[ afbeelding ]
Zonder horecaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ze hadden dat plein überhaupt nooit zo moeten aanleggen zonder dat er panden met een horecabestemming omheen liggen wat mij betreft, hopeloos gat in de stad zo. Als ze er al wat mee willen zou er iets van groen, bankjes en misschien wat kioskjes in het midden moeten zijn denk ik. waaronder wat horeca en terrassen in de zomer, dan wordt het wel eens wat.
Ja, dat is de prachtige aankleding die ze er bij bedacht hebbenquote:
Kijk maar rustig verder en verbaas je over de rest van de optredens en vooral uitslagen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben denk nog de enige die wakker is?
Iris legde de lat heel hoog? Golfer? Bluezz? Wat vonden jullie? Ik vond het een slecht optreden.
Ooooh de high tea! Leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk maar rustig verder en verbaas je over de rest van de optredens en vooral uitslagen.
Net nog even Masterchef Aussie bekeken en wie zag ik>?
Nigeila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |